| Re: Aloe vera
Löysin kaapistani vanhan kasvoveden ja suihkusaippuan, jotka sisältävät aloe veraa. Olen ne joskus ostanut ja siirtänyt hyllylle, koska ne ovat olleet mielestäni ""huonoja"". Ei niistä muistaakseni tullut ihottumaa, mutta en niistä myöskään pitänyt niin paljoa, että olisin jatkanut käyttöä. Kasvovesi aiheutti kiristystä kasvoihin, vaikka piti toimia juuri päinvastoin. Suihkusaippuan käytön jälkeen ihoni tuoksahteli pahalle, vaikka se oli ns. naisten sport-tuotetta.
OK, tuotteet jäävät käyttämättä - ei niihin talous kaadu, vaikka kalliita olivatkin.
Eniten minua ihmetyttää ja loukkaa myyjän suhtautuminen:
Ostin tuotteet esittelyssä. Kysyin myyjältä, onko tuotteilla palautusoikeutta, kun ne eivät sovikaan. Myyjä haukkui minut allergioineni ei-toivotuksi asiakkaaksi, jollaiset vain tuottavat harmia myyjille ja testaajille.
Heräsi kysymys, millaisia testaukset oikein ovat, kun asiakas, jolle tuotteet eivät syystä tai toisesta sovi, tuottavat testaajille harmia!!
Jo esittelytilanteessa suoritetussa käsien kuorinnassa ja rasvauksessa käteni alkoivat kutista, minkä esittelijä sanoi johtuvan hoitamattomasta ja huonosta ihosta. Hiukan minua loukkasi, koska käteni eivät todellakaan ole hoitamattomat, vaikka iho kuiva onkin. Silti menin ja ostin tuotteet - uskoin kai myyjää. Tunnetuin seurauksin.
Millaisiahan nämä työpaikalta työpaikalle kiertävät myyjät oikein ovat? Eivät ainakaan hyvää mainosta edustamilleen tuotteille.
|