Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Vaihtoehtoiset hoitomuodot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
22.02.06, 18:56   #1 (linkki)
-allerginen
(Vierailija)

Aloe vera

Voiko aloe veralle olla allerginen? Ostin aloe vera -pitoisia ihonhoitotuotteita ja käytettyäni niitä ihoni alkoi kuivua ja kutista. Olen kyllä allerginen muutamille muille tuotteissa oleville ainesosille, mutta tätä ennen vain sisäisesti nautittuina. Yhteinen tekijä kutittavilla tuotteilla on aloe vera.
Onko kellään vastaavia kokemuksia?
  Vastaa viestiin

22.02.06, 19:13   #2 (linkki)
Samoin
(Vierailija)

Re: Aloe vera

Mutta syy ei kyllä ole aloe vera, vaan siinä olevat muut aineet. Itse asiassa minulla on kahdenlaista aloe veraihonhoitovoidetta. Toisesta tulehdun aivan valtavasti, toista voin levittää jopa silmänluomille, joten syy ei kyllä ole se aloe vera, vaan siinä olevat jotkin muut aineosat.
  Vastaa viestiin
22.02.06, 19:21   #3 (linkki)
Anneli
(Vierailija)

Mille tahansa kasville voi olla allerginen - ei aloe ole mitenkään poikkeus.

Voisit kuitenkin kokeilla jollain muulla aloetuotteella, koska on mahdollista, että iho-oireesi tulevat voiteen muista ainesosista. Tai kokeile ihollesi jotain puhdasta aloevalmistetta - esim. näitä juotavaksi tarkoitettuja - sittenhän tiedät ja voit jatkossa välttää joko aloeta tai niitä toisia ainesosia.

Selvää nyt kuitenkin on, että näitä nykyisiä tuotteita ei kannata käyttää, kun niistä kerran tulee oireita.
  Vastaa viestiin
23.02.06, 22:11   #4 (linkki)
allerginen
(Vierailija)

Löysin kaapistani vanhan kasvoveden ja suihkusaippuan, jotka sisältävät aloe veraa. Olen ne joskus ostanut ja siirtänyt hyllylle, koska ne ovat olleet mielestäni ""huonoja"". Ei niistä muistaakseni tullut ihottumaa, mutta en niistä myöskään pitänyt niin paljoa, että olisin jatkanut käyttöä. Kasvovesi aiheutti kiristystä kasvoihin, vaikka piti toimia juuri päinvastoin. Suihkusaippuan käytön jälkeen ihoni tuoksahteli pahalle, vaikka se oli ns. naisten sport-tuotetta.

OK, tuotteet jäävät käyttämättä - ei niihin talous kaadu, vaikka kalliita olivatkin.

Eniten minua ihmetyttää ja loukkaa myyjän suhtautuminen:

Ostin tuotteet esittelyssä. Kysyin myyjältä, onko tuotteilla palautusoikeutta, kun ne eivät sovikaan. Myyjä haukkui minut allergioineni ei-toivotuksi asiakkaaksi, jollaiset vain tuottavat harmia myyjille ja testaajille.

Heräsi kysymys, millaisia testaukset oikein ovat, kun asiakas, jolle tuotteet eivät syystä tai toisesta sovi, tuottavat testaajille harmia!!

Jo esittelytilanteessa suoritetussa käsien kuorinnassa ja rasvauksessa käteni alkoivat kutista, minkä esittelijä sanoi johtuvan hoitamattomasta ja huonosta ihosta. Hiukan minua loukkasi, koska käteni eivät todellakaan ole hoitamattomat, vaikka iho kuiva onkin. Silti menin ja ostin tuotteet - uskoin kai myyjää. Tunnetuin seurauksin.

Millaisiahan nämä työpaikalta työpaikalle kiertävät myyjät oikein ovat? Eivät ainakaan hyvää mainosta edustamilleen tuotteille.
  Vastaa viestiin
23.02.06, 23:09   #5 (linkki)
Samoin
(Vierailija)

Toiminta kuuluu kotimyynnin piiriin ja takulla on palautusoikeus. Mehän emme täällä palstalla voi tietää, millä tavalla olet asian esittänyt. Voihan esitystavassasikin olla ylimielistä tyyliä. Sekään ei mitään harvinaista ole joten inhimillinen ihminenhän se myyjäkin on.

Aivan varmasti voit palauttaa tuotteet ja saat rahat takaisin. Ole vain ystävällinen ja pyydä, että joudut palauttamaan ja sitä varten on olemassa palautuslomakekkin, jos haluat lomakkeen kanssa palautuksen tehdä. Myyjä siis palauttaa Sinulle rahat, ja hän saa tuotteen valmistajalta hyvityksen.
  Vastaa viestiin
31.10.06, 13:58   #6 (linkki)
Ladida
(Vierailija)

Jos ei myyjä oikeasti suostu palauttamaan rahoja, ota
yhteys suoraan maahantuojaan esim. nettisivujen kautta.

Vastaa viestiin
20.01.12, 13:13   #7 (linkki)
Nimppu
(Vierailija)

Minä ostin tuolta kuuluisalta Aloe Vera-ketjulta joskus 5 vuotta sitten sitä juomaa, aiheutti kamalat vatsakivut. Otin yhteyttä jälleenmyyjään saadakseni rahat takaisin kuten oli luvattu. Niitä rahoja ei ole vieläkään näkynyt. Jälleenmyyjäni tuli joku aika tuon jälkeen sanomaan että koska olin vaatinut rahoja takaisin, ei koko firma suostu enää toimittamaan hänelle tuotteita. Että semmonen lafka.
  Vastaa viestiin
01.03.12, 13:32   #8 (linkki)
myyjäalokas
(Vierailija)

Hmmmm nyt pitää sanoa että outoa on kyllä ketjun käytös, toivottavasti kyseinen ketju lopetetaan ja menee konkkaa yms. Itse aloitan juuri myymään Aloe tuotteita ja tähän mennessä kokemukset ovat olleet vain positiivisia ja toivon että ne ovat sitä jatkossakin jne
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku