Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Vaihtoehtoiset hoitomuodot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
13.10.11, 17:02   #101 (linkki)
Teen nautiskelija
(Vierailija)

Hyvä vihreä tässä

Bello.fi myy Young Huson -nimistä vihreää teetä, joka on erittäin hyvää.

Vihreää teetä Bello.fi:stä.
  Vastaa viestiin
16.10.11, 21:11   #102 (linkki)
teenisti
(Vierailija)

Vihreä tee - Pure Green Tea - Twinings of London

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mitä juotte? Näytä viesti
Hei! Onkohan vihreillä teillä (mahdoinko muuttaa oikein monikkoon...) paljon eroja eri merkkien välillä? Onkohan marketista saatava vihreä tee yhtä ""hyvää"" kuin joku erikoistee luontaistuotekaupasta? Vaihteleeko maut paljonkin eri merkkien välillä? Itse olen juonut sellaisessa tummanvihreässä peltipurnukassa irtolehtenä olevaa China green teetä, mutta sen maku on kyllä aika kamala. Vihreästä teestä tietävät saisivat kernaasti antaa vinkkejä, maistelisin mielellään muutakin kuin tuota mainitsemaani teetä.

Pure Green Tea - Twinings of London on hyvä ja neutraalin makuinen vihreä tee, jota saa kaikista kaupoista pussiteenä. Itse laitan pussin juuri kiehahtaneeseen veteen ja pidän noin 10 minuuttia, että tee on juotavan lämmistä. Tehoaineita irtoaa paljon enemmän kun teevesi on kuumaa ja liotusaika pitkä. Tehoaineet häviävät tutkimusten mukaan vasta puolen tunnin liotuksen jälkeen. Kylmennyt tee maistuu muutenkin tupakantumppivedeltä. Tee tulee juoda ilman maitoa, joka blokkaa tehoaineita. Mielummin ilman sokeria, tosin hunajaa voi laittaa joukkoon, samoin sitruunaa.
  Vastaa viestiin
26.05.12, 14:48   #103 (linkki)
teepallo
(Vierailija)

tuoretta vihreää

Herätänpäs tämän henkiin, ilmoittamalla että join juuri 1.4.2012 poimittua, valmistettua ja pakattua vihreää teetä. näin on , ja maku oli sen mukainen. Avasi minulle aivan uuden oven taas teen maailmaan!
Tuota ja muitakin herkkuja saa Teehuone Pienestä Kilpikonnasta Tampereelta.

Teehuone Pieni Kilpikonna
  Vastaa viestiin
10.09.12, 12:42   #104 (linkki)

Rekisteröitynyt: 09/2012
Toivottavasti www.teepussi.fi on tuttu!

Aivan ihana verkkokauppa. Pasahdin niiden asiakaspalvelupisteeseen Kalliossa Helsingissä tietämättä, ettei se ole varsinainen myymälä vaan verkkokaupan noutopaikka, mut sain lähteä kotiin tyytyväisenä:)

Suosittelut! Kauppias Veiström - Laadukkaita tuotteita edullisesti ja varmasti toimitettuna!
  Vastaa viestiin
13.09.12, 11:19   #105 (linkki)

Rekisteröitynyt: 09/2012
Kokeiles Pink Summer -sekoitusta!

"Vihreä teesekoitus Intiasta, joka maustettu guavan (sokeroitu) paloilla, punaisilla pippurin marjoilla, vaaleanpunaisilla ruiskukan terälehdillä ja luontaisilla greippiaromilla. Haudutetun teen maku on raikas ja kevyen kirpeä. Sopii hyvin jääteeksi."

Aivan mahtavaa - suosittelen!

(lainattu tuotekuvaus: Kauppias Veiström - Laadukkaita tuotteita edullisesti ja varmasti toimitettuna!)
  Vastaa viestiin
08.04.13, 14:12   #106 (linkki)
Jonna
(Vierailija)

vihreä tee= virtsassa paha haju!

Onko kokemusta, että vihreää teetä juotuaan noin kolme kupillista, muuttuu virtsan haju voimakkaaksi ja epämiellyttäväksi??
  Vastaa viestiin
15.05.13, 15:59   #107 (linkki)
0patsu
(Vierailija)

Teetä Tampereelta

Oon kans tilannu tuolta teepussi.fi verkkokaupasta, mutta mun suosikki on Green Kimono. On tosi raikas ja piristää kivasti. Nehän on muuten avannu teekaupan Tampereelle, pitää itekin poiketa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku