Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Vaihtoehtoiset hoitomuodot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
23.11.10, 19:42   #26 (linkki)
elli
(Vierailija)

Itselläni on työpöydällä kohdevalaisimena kirkasvalolamppu, jonka kuvut nostan nyt pimeimpään aikaan pystyyn puoleksi tunniksi aamuisin-> saan valon suoraan itselleni. Muuna aikana kuvut on käännetty alaspäin normaaliin työpisteen valaisimen tapaan. Toimii. Tänä vuonna aloin jo väsyä ja nukkua järjettömän pitkiä yöunia kunnes tajusin, että valoa kaivataan. Pari viikkoa olen nyt "valotellut" ja hyvää tekee, virtaa riittää taas! Kaikki eivät varmasti tarvitse, minä olen iän myötä huomannut oman valontarpeeni kasvaneen.
  Vastaa viestiin
13.01.11, 21:31   #27 (linkki)
Poku
(Vierailija)

Sininen valo ei riitä

Mulla on tuo Philipsin goLITE BLU-malli.
Gigantin hyllystä löysin. Kyllä se on
sikäli tehokas, että kun valoa pitää
pöydällä vartin, niin ei nukuta enää.
Mutta tuntuu siltä, että varsinaista
kirkasvalolamppua sininen ledituike ei korvaa.
Paras olisi varmasti molemmat.
  Vastaa viestiin
14.01.11, 10:25   #28 (linkki)
kotilamppu
(Vierailija)

Terveellinen valaistus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna K Näytä viesti
...ja koeta Valkeen led-valoja. Itselläni lähti mussuttamisentarve talvella niillä, ja piristyin melkoisesti, vaikka minulla jo Philipsin normivalo olikin.

Ei varsinainen kirkasvalolamppu ole se ainoa oikea. Pirteyttä saa myös lampusta, jolla on oikea valonväri. Itse olen käyttänyt lukuvalaisimessa Narvan BIO vital lamppua ja kokemuksen mukaan väsymystä ei ilmene. Nämä BIO vital-Lamput auttavat valmistajan mukaan myös D-vitamiinin tuotossa, joten ne auttavat pimeänä aikana D-vitamiinin puutoksesta aiheutuviin ongelmiin.
Esim lamppua myyvän LEM-KEMin kotisivulta löytyy suomenkielinen BIO vital-esite.
  Vastaa viestiin
05.12.11, 11:13   #29 (linkki)
Valoa kaamokseen
(Vierailija)

Kirkavasvalo

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja talvea varten Näytä viesti
olisin kiinnostunut hankkimaan itselleni kirkasvalolampun. onko aina ostettava sellainen laite, vai löytyykö tavallisista hehku-tms. lapuista kirkasvalolamppua vastaavaa valonsävyä? opiskelijana minulla ei ole varaa ostaaa kalliita kirkasvalolaitteita. muita ideoita?
Kyllä kirkasvalolampusta on apua kaamokseen. Käypä katsomassa täältä. Sieltä löytyy mukavaa piristystä pimeyteen.
  Vastaa viestiin
05.12.11, 12:29   #30 (linkki)
huiputustuote
(Vierailija)

Postasit mainoksesi vuoden takaiseen ketjuun. Myymäsi tuote ei edes liity ketjun aiheeseen. Ei taida bisnekset ihan sujua?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku