Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Vaihtoehtoiset hoitomuodot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
03.12.09, 19:04   #51 (linkki)
Kefilus
(Vierailija)

Niin antavat mutta heikosti toimiva

[QUOTE=Maitohappoa;9626912]
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja apua vielä

No maitohappovalmistetta varmasti tarvitset. Apteekista saa Kefilus nimistä maitohappobakteeria. Itse omasta kokemuksesta en pidä sitä kovin hyvänä, mutta on sekin alkuun. Sairaaloissa antavat Kefilusta.

Juu, niin antoivat, mutta mulla se ei toiminut kun oli laktoosi-intoleranssi, niin siihen sen teho ei rittänyt. Kotioloissa käytän toista maitohappobakteeria, ja johan toimii laktoosi-intoleranssissa.
  Vastaa viestiin
03.12.09, 20:59   #52 (linkki)
voimia
(Vierailija)

[QUOTE=Kefilus;10331301]
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Maitohappoa Näytä viesti

Juu, niin antoivat, mutta mulla se ei toiminut kun oli laktoosi-intoleranssi, niin siihen sen teho ei rittänyt. Kotioloissa käytän toista maitohappobakteeria, ja johan toimii laktoosi-intoleranssissa.
En nyt tiedä miten liittyy masennukseen, mutta olisiko mahdollista, että lopettaisit laktoosin käytön?
  Vastaa viestiin
24.03.10, 16:49   #53 (linkki)
shuuuuuu
(Vierailija)

masennus

Itse tässä vieläkin kamppailen masennuksen, ahdistuksen ja univaikeuksien kourissa. ssri lääkkeitä syönyt kahdesti, mutta ensimmäisellä kerralla pari kk lopettamisen jälkeen iski pahin ahdistus ikinä joka käytännössä sulki minut neljän seinän sisään joksikin aikaa. Aloin syömään uudestaan ssri lääkkeitä lääkärin määräyksestä, mutta ne eivät toimineet läheskään yhtä hyvin kuin ensimmäisellä kerralla. Söin niitä noin pari kk ja sitten lopetin luettuani miten ne sitä serotoniinia lisää kehossa, muuttaa hermojen välisiä synapseja eikä päästä serotoniinia eteenpäin, mikä taas ei voi olla mikään normaali juttu ihmis keholle. Aloin miettimään mistä serotoniinia sitten saisi, muualta kuin lääkkeistä. löysin netistä listan ruoista jotka lisäävät serotoniinia luonnollisesti kehossa ja kärjessä oli kananmunan valkuaiset. Tuossa 20 min sitten söin neljän kananmunan valkuaiset ja koko päivän puskenut pieni ahdistus on poissa. En väitä että tämä auttaisi heti pahaan ahdistukseen, mutta minulla kohta vuoden ssri lääkkeiden lopettamisen jälkeen on kyllä kananmunia mennyt aika paljon ja on pakko sanoa, että minun kohdalla ne auttavat. Kyllä siltä vähän tuntuu mitä on syönyt, jos on syönyt roskaruokaa paljon, olo ei ole hääppönen, ainakaan minulla. Lääkkeitä kannattaa välttää, koska silloin kun lääkkeet vievät tunteen pois, sinä et käsittele sitä ollenkaan. Lääkkeet hoitavat homman puolestasi. Jos masentaa tai ahdistaa se tarkoittaa, että sinun syvimmät ajatuksesi eivät ole kohdallaan. Pilleri muuttaa tunnetta ei pohjimmaisia ajatuksia, jotka masennuksen tai ahdistuksen tuo. Masennus ja ahdistus eivät lähde lopullisesti pillereillä, koska ne eivät tule millään sen tapaisella. Lääkkeillä voi pahimmasta kuopasta pois päästä, mutta itse sinä itsesi pois sieltä kuopasta pidät, ei lääkkeet. Ne voivat auttaa, mutta lopullinen tulos on sinun itse tehtävä.
  Vastaa viestiin
20.05.10, 00:03   #54 (linkki)
sattumalta
(Vierailija)

valohoito

en tiedä kuinka kallista lystiä tämä on mutta nytten on tullut markkinoille uusi keksintö, joka hoitaa masennusta korvakäytävään asennettavalla kirkkaalla ledivalolla

ilmeisesti on suomalainen keksintö ja tutkijat ovat huomanneet, että aivot tarvitsevat valoa, eikä sillä ole niinkään merkitystä mitä ihmimnen näkee. Nyt on sitten kehitetty kirkas ledivalo laite, joka laitetaan korvaan. Korvan ohuiden kalvojen läpi valo pääsee paremmin aivoihin, mitä auringon valo kallon läpi.

laitetta käytetään muutaman minuutin ajan pari kertaa vuorokaudessa. tutkimuksessa oli 80% vakavasti masentuneista parantunut masennuksesta 4 kuukauden kuluttua.
  Vastaa viestiin
20.05.10, 08:47   #55 (linkki)
Healer*
(Vierailija)

Valohoitoa ja valoa ihminen todellakin tarvitsee..arvaatteko miksi? no koska ihminen on tullut valosta! =)) pimeys ei ole hyväksi missään mielessä pitkänpäälle sillä sillä on kuolettava vaikutus.

Sitä valoa,joka antaa aidoimman vaikutuksen (ei siis mitään vempaimia yms korviin laittamalla!)
kanavoidaan sieltä alkuLähteestä.Sillä autetaan kaikki ongelmat .
  Vastaa viestiin
18.11.11, 20:07   #56 (linkki)
kukaan ei ymmärrä
(Vierailija)

itselläni kaikki näyttää menevän huonosti..eikä mikään tehoa :''( tällänen 15 wee tyttö kaipais kipeesti apua! masennus on todettu ja en oo muille siitä kertonut..
  Vastaa viestiin
18.11.11, 20:17   #57 (linkki)
huolestunut
(Vierailija)

et ole ainoa :( aika nuori olet..miten sä kestät?
  Vastaa viestiin
18.11.11, 22:08   #58 (linkki)
vaihtoehtoyks
(Vierailija)

En ole lukenut koko ketjua, mutta eräälle teinille oli apuja Bioteekin Duo E-Epa+E-dha sta + Terveyskaista oy aurinko D 3 vitamiineista. ja vielä B active, vahva 8 eri B- vitamiiniä.
  Vastaa viestiin
18.11.11, 22:44   #59 (linkki)

Käyttäjän Awa* avatari

Rekisteröitynyt: 10/2009
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kukaan ei ymmärrä Näytä viesti
itselläni kaikki näyttää menevän huonosti..eikä mikään tehoa :''( tällänen 15 wee tyttö kaipais kipeesti apua! masennus on todettu ja en oo muille siitä kertonut..
Ota yhteys paikkakuntasi mielenterveystoimistoon, huomenna tai viimeistään maanantaina. Siellä sinua osataan auttaa, ihan oikeasti osataan. Sinun on päästävä jollekin luotettavalle taholle kertomaan elämäsi traumoista, jotka masennuksesi ovat aiheuttaneet. Kerro ja kuuntele! Sinua paljon siellä ymmärretään.

Olet vielä niin kovin nuori, joten kaikki hyvä on tulevaisuudessasi.

Laitan sinut nyt lämpimään sydämeeni, masennuksen itsekin läpikäyneenä.

Awa*
  Vastaa viestiin
19.11.11, 10:51   #60 (linkki)
kukaan ei ymmärrä
(Vierailija)

kiitos ohjeista (:
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>