Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Vaihtoehtoiset hoitomuodot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
06.03.09, 06:11   #51 (linkki)
marjajauhe
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja miten voit päätellä
Muut siis tienaa piemästi, sinä vain et.
En minä mitään tienaa.

En ole edes itselleni vielä mitään tilannut.

Vastaa viestiin
06.03.09, 09:21   #52 (linkki)
miten väität
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja marjajauhe
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja miten voit päätellä
Muut siis tienaa piemästi, sinä vain et.
En minä mitään tienaa.

En ole edes itselleni vielä mitään tilannut.
Miten voit tietää, miten muut tienaavat? Ainakin minä tunnen yhden joka myy verkostotuotteita, ja joka kuukausi sillä on sen alv-veron kanssa äheltämistä, että tulee maksettua oikeaan aikaan ja jätettyä ilmoitus.
Kun sinä kerran olet ottanut tilausnumeron, etkö voi tajuta, että monen monet muutkin ovat voineet ottaa tilausnumeron, ja ovat takuuvarmasti ottaneet numeron tilatakseen tarvittaessa vain itselleen. Ja jos ovat tilanneet itselleen, sekö toisi muka tuloja, joita sun mielestäsi ei ilmoiteta. Kerro enemmän tuosta näkemysversiostasi. Sehän kannattavaa hommaa sitten olisi, kun tilaa vain itselleen, niin rahaa kilisisi kirstuun. Yritystoiminnassa niin vaan ei tapahdu.

Vastaa viestiin
06.03.09, 15:37   #53 (linkki)
?????????????????
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja miten väität
Miten voit tietää, miten muut tienaavat? Ainakin minä tunnen yhden
Vai yhden.

Olin siellä buffaustilaisuudessa ja verotuksesta sanottiin, jotta on jokaisen oma asia maksaako vai ei veroja mahdollisista tuloistaan (töitä täytyy kyllä tehdä ja paljon).

Toki on rehellisiä ihmisiä myös.

Lainaus:
Ja jos ovat tilanneet itselleen, sekö toisi muka tuloja, joita sun mielestäsi ei ilmoiteta.
?

Ei tuo. Rahaa menee aina, kun jotain ostaa. Ostaa mistä vaan.
Tänäänkin menen kauppaan ostoksille, en tienaamaan.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Verkostomarkkinointi

Vastaa viestiin
25.09.09, 16:32   #54 (linkki)
niki4
(Vierailija)

Toimii

Epa ja Karnosiini. Pari viikkoa olen vasta syönyt mutta aivot toimii paljon paremmin eli on hyvä fiilis ja alkaa vaikuttaan mukavasti ettei tule paniikkikohtauksia. Aion ottaa vielä huonoissa tilanteissa Propralia.
  Vastaa viestiin
25.09.09, 16:32   #55 (linkki)
niki4
(Vierailija)

Toimii

Epa ja Karnosiini. Pari viikkoa olen vasta syönyt mutta aivot toimii paljon paremmin eli on hyvä fiilis ja alkaa vaikuttaan mukavasti ettei tule paniikkikohtauksia. Aion ottaa vielä huonoissa tilanteissa Propralia.
  Vastaa viestiin
26.09.09, 09:18   #56 (linkki)
syö d-vitamiinia
(Vierailija)

tarvitset myös d-vitamiinia

http://personal.inet.fi/koti/remeli/D3.htm
  Vastaa viestiin
26.09.09, 15:59   #57 (linkki)
palkat ja palkkiot
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ?????????????????
Lainaus:
Miten voit tietää, miten muut tienaavat? Ainakin minä tunnen yhden
Vai yhden.
Olin siellä buffaustilaisuudessa ja verotuksesta sanottiin, jotta on jokaisen oma asia maksaako vai ei veroja mahdollisista tuloistaan (töitä täytyy kyllä tehdä ja paljon).
Toki on rehellisiä ihmisiä myös.
Sielläkö oli vaan bisnestä harjoittavia? Ei siis omaan käyttöön tilaajia lainkaan? Mistä muuten eroitit, ketkä niistä tiennaavat, ja ketkä tilaavat vain tuotteita itselleen?

En kyllä nyt pääse ajatuksesi juoksusta perille, mitä tarkoitat tuolla, että jokaisen oma asia on, maksaako vai ei veroja?
Ei ole oma asia, vaan verot määräytyvät verottajan laskelmien mukaan. Ei sitä valita, maksetaanko vai ei, vaan maksetaan se, mitä määrätään. Voihan sitä alkaa rettelöimään, siitä seuraa vain vuosien hankaukset.

Ennakkovero on toinen asia. Sitä voi tosiaan maksaa ennakkoon, tai sitten jälkikäteen. Alkuun ei ole mitään pakkoa maksaa ennakkoveroa etukäteen. Sen voi ilmoituslomakkeella ilmoittaa. Vasta sitten se määrätään, kun verotettavaa kertyy.

Joo, jokaisen oma asia onkin, tekeekö veroilmoituksen, myös kaikkien kansalaisten kohdalla. Ei ketään vahdita, ei edes palkkatyöläistä vahdita, ilmoittaako hän kaikki tulonsa, vai ei. Sen vahtimisen tekee verottaja saaden tietonsa palkkioita ja palkkoja maksavista yrityksistä. Eihän likipitäen kaikki rakennusfirmatkaan ilmoita verottajalle maksetuista palkoistaan. Ovatko ne verkostoyhtiöitä, koska uhmaavat verottajan lainsäädäntöä?

Itse kunkin on ilmoitettava kaikki, vaikkakin normaalissa tilanteessa työnantaja lähettää verottajalle tiedot, kenelle on maksanut ja mitä on maksanut. Voihan palkkatyöläinenkin yrittää pimeänä sivutuloja pimittää, mutta sekin on oma asia, jos jää kiinni, niin saa sanktiot. Niin, OMA ASIA nimenomaan. Ei sitä sälytetä kenenkään vahdittavaksi.

Samoin tekevät verkostoyhtiöt, lähettävät verottajalle listan, kenelle maksettu verkostopalkkioita ja paljonko. Moni vaan ei tajua tätä, että verottaja saa selville, onko ko. henkilö rehellinen vai ei. Pimittipä miten tahtojaan, vaikka se sivutyötä tekevä sivuansionsa, ja kun verottaja verottaa sitten korotusprosentin mukaan, sitten iteketään mätkyistä.

Eivät ne mitään mätkyjä ole vaan niille löytyy aivan järjellinen selitys. Ilmoittamatta jääneest tulosta määrätään sanktio - korotus. Oliko tämä sinulle täysin uusi asia että verkostoyhtiötkin lähettävät tiedon verottajalle maksamistaan palkkioista? Kirjoituksestasi päätellen et tätä edes ollut ymmärtänyt.

Vastaa viestiin
29.07.10, 12:06   #58 (linkki)
ptls
(Vierailija)

EPAsta ole mitään hyötyä

Olen kokeillut E-EPAa useiden kuukausien ajan, eikä niistä ole ollut pienintäkään hyötyä. Ei siis minkäänlaista. Alan kallistumaan sille kannalle, että taitavat olla kokonaan humpuukia ja huijausta.
  Vastaa viestiin
29.07.10, 20:08   #59 (linkki)
On myös
(Vierailija)

niin

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ptls Näytä viesti
Olen kokeillut E-EPAa useiden kuukausien ajan, eikä niistä ole ollut pienintäkään hyötyä. Ei siis minkäänlaista. Alan kallistumaan sille kannalle, että taitavat olla kokonaan humpuukia ja huijausta.

etteivät kaikki öljyt välttämättä toimi kaikille samalla tavalla. Älä kysy minulta minkä vuoksi.:)
Minulle ei kalaöljy passaa,mutta kasvispohjainen kylläkin..Kun nyt muistaisin säännöllisesti ottaa.
  Vastaa viestiin
30.07.10, 19:31   #60 (linkki)
d_s
(Vierailija)

Toimii kyllä

Usein tosin vaaditaan kyllä muutakin lisäksi kuin pelkkää e-epaa. Mutta jos muuten vitamiinitilanne ym. tilanne on täydellisesti kunnossa niin e-epa voi toimia pelkästäänkin.

Masennuksen omatoiminen hoito - Etusivu
  Vastaa viestiin
18.11.10, 18:01   #61 (linkki)
vieras
(Vierailija)

en usko

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikki kertomaan Näytä viesti
Pitääkö se todella paikkaansa, että e-epa kalaöljy auttaisi ahdistukseen, masennukseen ja paniikkiinkin? Paljon ihmiset kehuvat ja osa tuomitsee heti. Osa saanut avun, kun taas osalle ei ole tapahtunut mitään.

Toivon vastauksia niiltä, jotka ovat kokeilleet e-epaa. En jaksaisi enää lueskella niitä, että tohtori tolonen rahastaa ja kekkuloi omiaan. Siihen en ota kantaa, koska en tiedä, sillä kokemuksia ei e-epasta vielä ole, joten en voi sanoa siitä mitään. Toivottavasti muutkaat kokemattomat eivät tee samaa.

Aloitin nyt syömään e-epaa 1500g vuorokaudessa, lisänä karnosiinia 3tbl päivä. Kovasti toivon ja odotan, että turhanpäiväinen jännittäminen ja ahdistus helpottaisivat.

Taustasta sen verran, että kaikenlaiset öljyt ovat puuttuneet ruokavaliostani jo aika kauan. Kalaa en edes muista milloin viimeksi olisi tullut syötyä. Eli varmasti on huomattavasti puutteita tällaisesta ollut. Muutenkin ruokavalio on ollut mikä on.

Lisäksi aloitin Berocan syönnin, siltä varalta, että olisi B-vitamiinin puutosta. Tiedostan, että hyvinvointiin kuuluu terveellinen ruokavalio, liikunta ja ulkoilu myös.

Kertokaa kokemuksianne! Kiitos

En usko että auttaa, koska olen itse syönyt enkä huomannut mitään toisin kuin seleenin ja sinkin käytöstä tuli selvä hyöty parin päivän päästä olotilassa, joka kuitenkin loppui, varmaankin kovan rasituksen ansiosta. Tosin iski ahdistus sitten jonkin ajan päästä kun lopetin lisäravinteiden käytön ja tähän on toinenkin yhteys aikaisemmasta. Suositteen lääkärille menoa ahdistuksen takia ja sitä ei tarvinnekaan hävetä. Kannattaa mieluummin ajatella että ahdistuneena ei ole enää hävittävää ja se on uuden alku. Lääkkeet toimii ja tuo samoiset hyödyt jopa 1/4 pillerillä ja siinä vaiheessa huomaa mistä kaikki, jopa lihassärytkin, on johtunut.
  Vastaa viestiin
05.02.11, 11:56   #62 (linkki)
D, epa & valeriaana
(Vierailija)

Apu löytyy yksilöllisesti

Itse olen saanut avun hyljeöljyn, valeriaanan ja d-vitamiinin sekakäytöstä.

Hyljelöljyllä nivelrikon välillä kovatkin kivut pysyvät kurissa tai poissa kokonaan enkä tarvitse niin paljon särkylääkkeitä. Hyljeöljyä otan säännöllisesti päivittäin. Särkylääkkeitä en aina tarvitse edes viikoittain, vaikka ennen jouduin syömään niitä päivittäin.

Valeriaanalla pääsee hyvään uneen. Sitä ei kannata käyttää säännöllisesti, koska sen teho saattaa heiketä.

D-vitamiinilla, uskoisin, sain kuriin voimat vievän kaamosmasennuksen, joka alkoi marraskuussa ja päättyi maalis-huhtikuussa mahtavaan ahdistukseen valon määrän lisäännyttyä. Enää sitä ei ole ollut muutamaan vuoteen. D-vitamiini annos on valtava verrattuna suomalaisiin suosituksiin, mutta toimii.

Aina kannattaa käydä lääkärissä (jos saattuu saamaan ajan :)), mutta kyllä apua saa muualtakin kuin lääkefirmojen valikoimista. Mitkä tahansa pillerit auttavat parhaiten kunnon ruoan ja liikkumisen lisänä. Kokemuksesta väitän, että parhaiten auttaa ulkona liikkuminen. Kuntosalit yms. trendikekkuloinnit ovat kivoja sivujuonteita, mutta parasta on raitis ilma ja luonnonvalo.

Kun löytää avun itselleen, epäilijät tuntuvat käyvän aina vain kovaäänisemmiksi. Volyymi kertoo kuitenkin enemmän huutajasta itsestään kuin aiheesta, josta he huutavat. Älkää välittäkö ilkeistäkään huudoista vaan etsikää oma tapanne hoitaa ja pitää huolta itsestänne!
  Vastaa viestiin
16.11.11, 12:55   #63 (linkki)
häppii
(Vierailija)

Mulla on auttanut ahdistuneisuushäiriöön! Ei ole koskaan diagnosoitu mutta tunnistan kyllä itse oireet. Aloin syödä e-epaa noin 3-4 viikkoa sitten ja olen voinut tosi hyvin jo pari viikkoa. Ahdistuskohtaukset vähentyneet minimiin ja olo on tosi positiivinen ja iloinen! Suosittelen Vitamarin e-epa kapseleita.
  Vastaa viestiin
25.02.12, 20:27   #64 (linkki)
Apua saanut
(Vierailija)

E-epasta

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikki kertomaan Näytä viesti
Pitääkö se todella paikkaansa, että e-epa kalaöljy auttaisi ahdistukseen, masennukseen ja paniikkiinkin? Paljon ihmiset kehuvat ja osa tuomitsee heti. Osa saanut avun, kun taas osalle ei ole tapahtunut mitään.

Toivon vastauksia niiltä, jotka ovat kokeilleet e-epaa. En jaksaisi enää lueskella niitä, että tohtori tolonen rahastaa ja kekkuloi omiaan. Siihen en ota kantaa, koska en tiedä, sillä kokemuksia ei e-epasta vielä ole, joten en voi sanoa siitä mitään. Toivottavasti muutkaat kokemattomat eivät tee samaa.

Aloitin nyt syömään e-epaa 1500g vuorokaudessa, lisänä karnosiinia 3tbl päivä. Kovasti toivon ja odotan, että turhanpäiväinen jännittäminen ja ahdistus helpottaisivat.

Taustasta sen verran, että kaikenlaiset öljyt ovat puuttuneet ruokavaliostani jo aika kauan. Kalaa en edes muista milloin viimeksi olisi tullut syötyä. Eli varmasti on huomattavasti puutteita tällaisesta ollut. Muutenkin ruokavalio on ollut mikä on.

Lisäksi aloitin Berocan syönnin, siltä varalta, että olisi B-vitamiinin puutosta. Tiedostan, että hyvinvointiin kuuluu terveellinen ruokavalio, liikunta ja ulkoilu myös.

Kertokaa kokemuksianne! Kiitos

Niin itse aloitin ensin siirtymällä Luomu rasvattomaan maitoon rasvattomasta maidosta. Vatsa tasapainottui, ripuli ja ilmavaivat hävisivät (alkuun vaivasi ummetus, joka meni ohi). Maitoa ei ole homogenisoitu, joten sen rasvat eivät pilkkoudu. Sopii myös monille muille esim. allergikoille.

Sitten noin 1,5 kk kuluttua aloitin E-EPA:n käytön 1300 mg/vrk. Masennus ja siihen liittynyt ahdistus ja kaikenlainen psyykkinen oireilu hävisivät. Mielialan kohennus tapahtui hyvinkin liukkaasti. Lisänä (itselläni on 2 tyypin diabetes) sokerilääkitys on puolittunut, verenpaine erinomaisissa lukemissa, paino pudonnut (tavoite -18 kg) -8 kg.

Muutenkin olen hyvin tasapainoisessa kunnossa, keskittymiskyky on parantunut, mieli on kuin parhaimpina aikoina konsanaan. Monet vuodet murehdin ja räpiköin päivästä toiseen.

Siinä sivussa on myös ruuan laitto alkanut luistaa, joten ravinnonlaatukin on parantunut ja liikkuminen on taas alkanut kiinnostamaan. Siis paljon positiivisia sivutuotteita on tullut tilalle, kun masennus hellitti.

Suosittelen kokeilemaan. Ei ehkä kaikkia auta, mutta jos joku saa lisäksemme apua, on se aina yksilön voitto! Ilman kokeilemista ei voi tietää ja turha asioiden teilaaminen ei auta ketään.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku