Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Vaihtoehtoiset hoitomuodot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
19.04.07, 11:18   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Volgasieni

Kiinnostas tietää siitä enemmän jos jostain sais sen käsiinsä.
Olen kuullut et se ois teessä oikein terveellistä.
  Vastaa viestiin

20.04.07, 07:26   #2 (linkki)
erkhi
(Vierailija)

Vain jos teen lämpötila jää alle 50 asteen.
  Vastaa viestiin
20.04.07, 08:24   #3 (linkki)
mielenkiintoinen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ohva
Mielenkiintoista on se, että vaikka valmistumisvaiheessa laitetaan runsaasti sokeria, niin se ikäänkuin häviää jonnekkin... valmiissa juomassa sitä sokeria ei enää havaitse, ei ole inhottavan makeaa ätlöä. Lähtiessä katselin, et siellä ruokakomerossa sitä sinetä vielä oli, ja ihme, ettei se edes homehdu. Pitääpä katsoa, onko se jo niin kuivan käkkärä, ettei siitä enää viriä mitään.

Vastaa viestiin
20.04.07, 10:56   #4 (linkki)

mistähän tätä sientä voisi saada käsiinsä? Vai voiko sitä "valmistaa" itse. Googlettamalla olen saannut paljon vastauksia. Mutta kaikesta ei ota aina ihan maalaisjärellä selvää =)
Voiko sitä antaa myös lapsille? Nuorimmasset oovat useasti kipeenä niin aattelin et josko siitä saisi heille apuja.
  Vastaa viestiin
20.04.07, 21:21   #5 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Sijainti: Henkimaailma
Lainaus:
mistähän tätä sientä voisi saada käsiinsä? Vai voiko sitä "valmistaa" itse. Googlettamalla olen saannut paljon vastauksia. Mutta kaikesta ei ota aina ihan maalaisjärellä selvää =)
Voiko sitä antaa myös lapsille? Nuorimmasset oovat useasti kipeenä niin aattelin et josko siitä saisi heille apuja.
Osat sairaudet toisilla vain useammin ovat. Ja kun sairastavat ovat vahvempia aikuisana. :)

Normaalia lapsina, eikö. Sieniä moninaisia on, myös bakteereja jota voit jugurttien muodossa valmistaa. Niin apu auttaa eli kokeile vain.:))

Sienet, levät , bakteerit hyvä on. Lisänä hyvä, muutoin ympäristö,mieli, ihmiset ja sielu huomioon ota. Kokonaisuus siis niin terveenä kulkevat, mielen ja kehon yhteistyönä. Osaat jo opettaa sen hengestäsi tiedän. :)

Terveys kanssanne.:)

Vastaa viestiin
22.04.07, 15:42   #6 (linkki)
jostain saa tilata
(Vierailija)

Oletko katsonut nämä ?

Lainaus:
http://volgansieni.blogspot.com/

Vastaa viestiin
22.04.07, 15:43   #7 (linkki)
jostain saa tilata
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jostain saa tilata
Lainaus:
http://www.terkko.helsinki.fi/feednavigator/?j=1358&abc=v
  Vastaa viestiin
22.04.07, 15:59   #8 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Askar
Osat sairaudet toisilla vain useammin ovat. Ja kun sairastavat ovat vahvempia aikuisana. :)

Normaalia lapsina, eikö. Sieniä moninaisia on, myös bakteereja jota voit jugurttien muodossa valmistaa. Niin apu auttaa eli kokeile vain.:))

Sienet, levät , bakteerit hyvä on. Lisänä hyvä, muutoin ympäristö,mieli, ihmiset ja sielu huomioon ota. Kokonaisuus siis niin terveenä kulkevat, mielen ja kehon yhteistyönä. Osaat jo opettaa sen hengestäsi tiedän. :)

Terveys kanssanne.:)
Joo tiedän et on normaalia lapsena sairastella useammin. Ei siinnä niinkään mitän, mutta kun alkaa "kyllästyttää" se ainaiset lääkekuurit. kolme-neljäkertaa vuodessa (ei monen mielestä niin montaa sillä on monella useamminkin), mutta kun niitä on neljäkappaletta jotka sairastaa niin tulee jo se useampi kuuri ostettua.
Ja jos toi Volgasieni siihen auttas niin taitas se tulla halvemmaksi vuoden mittaan kuin noi lääkekuurit.

Kiitos linkistä "jostain saa tilattua" täytyypä laittaa tilaus heti. jos pääsis vaikka sitä jo ensiviikolla kasvattamaan.

Ja muitakin kommentteja tuosta sienestä otetaan vastaan
  Vastaa viestiin
03.09.11, 09:07   #9 (linkki)
orvokki
(Vierailija)

Volgasieni

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Valkoinen Lilja Näytä viesti
Joo tiedän et on normaalia lapsena sairastella useammin. Ei siinnä niinkään mitän, mutta kun alkaa "kyllästyttää" se ainaiset lääkekuurit. kolme-neljäkertaa vuodessa (ei monen mielestä niin montaa sillä on monella useamminkin), mutta kun niitä on neljäkappaletta jotka sairastaa niin tulee jo se useampi kuuri ostettua.
Ja jos toi Volgasieni siihen auttas niin taitas se tulla halvemmaksi vuoden mittaan kuin noi lääkekuurit.

Kiitos linkistä "jostain saa tilattua" täytyypä laittaa tilaus heti. jos pääsis vaikka sitä jo ensiviikolla kasvattamaan.

Ja muitakin kommentteja tuosta sienestä otetaan vastaan

Itse sain sienen 83v.rouvalta näyttää kyllä 70v.juonut juomaa ja pysynyt terveenä turvotukset yms.kyllä hävinnyt moneen vaivaan se kyllä auttaa.Kun saan "vauvasieniä"voin myydä niitä.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku