| |  | | |
26.01.11, 01:19
|
#52 (linkki)
| | (Vierailija) |
Miulla on sellanen ongelma, että syylä on nenässä, tarkemmin sanottuna tuossa sieraimen kaaressa (sisäpuolella). Lääkäri ei sitä suostu leikkamaan hankalan sijaintinsa vuoksi, enkä nyt välttämättä uskalla mahdollisen ihoärsytyksen pelossa tyrkätä siihen päälle heti ekana kynsilakkoja/ilmastointiteippejä. Terveyskeskuslääkäri lähetti lähetteen ihotautipolille, mutta koska syylä ei nyt varsinaisesti ole hengenvaarallinen sairaus, eikä omani ole edes kipeä, en luultavasti ole pääsemässä poistotoimenpiteisiin aivan heti.
Itselleni tuo syylä on lähinnä kosmeettinen haitta, näyttää suoraan sanottuna hiukan räältä roikkuessaan tuossa, mutta kipeä se tosiaan ei ole. Uskallanko käyttää kynsilakkaa/teippiä/tea tree-öljyä tms. täällä mainittua, kun ottaa huomioon, että ko. ainetta voi joutua nenän limakalvoille? Koivun tuhkasta kysyisin vielä sen, että voiko koivuallergikko käyttää sitä turvallisesti? Noin keskimäärin, hommahan saattaa perustua täysin oletuksiin :)
Kiitos etukäteen.
| |
| | |
30.01.11, 09:58
|
#53 (linkki)
| | (Vierailija) |
Anopilta sain tällaisen ohjeen:
liota froteekankaan palasta vihrässä teessä, laita syylän päälle ja kiedo vaikka ideaalisiteellä paikoilleen. Tupon pitäisi olla paikoillaan useita tunteja, joten kannattaa tehdä tämä iltaisin ja antaa olla yön yli.
Meillä lähti tyttären sormista syylät tällä konstilla parissa viikossa, eikä ole vaivanneet sen jälkeen.
| |
| | |
30.01.11, 23:59
|
#54 (linkki)
| | (Vierailija) | jalkasyylä
Mulla on ollu jalassa noin 3vuotta äärimmäisen sitkeä jalkasyylä. Syylä on todella syvä, ja se vaikeuttaa kävelyä kun on niin kipeä..Kokeiltu on osterivinokkaita, polttamista, jäädytetty 13x, verruksiinit ja kaikenmaailman syylälaastarit, ilmastointiteippi-ei mitään tehoa!! Syylä on tullut vissiin pysyäkseen:/ Oisko enää mitään keinoa olemassa?Käyty on jalkaterapeutillakin ja hän hioi syylän ja sanoi vaan et polttamaan/jäädyttämään.
| |
| | |
03.02.11, 00:33
|
#55 (linkki)
| | (Vierailija) | Valkosipulia ulkoisesti
Kokeilin kaikki apteekin tuotteet, lääkärilläkin kävin. Ja lisäksi kaikki "huuhaa" -jutut, aamusyljet jne.
Valkosipuli oli se, mikä lopulta auttoi. Laitoin raa'an v.sipulin palan syylän päälle ihoteipillä kiinni yöksi (pienemmälle syylälle riitti viikko, isommalle hiukan yli kaksi viikkoa). Aamulla aina rapsuttelin pehmennetteet syylänpalat irti. Valkosipuli tosin kirveli ja poltteli tosi pahasti syylän päällä, niin ettei meinannut kunnolla unta saada. Mutta oli sen arvoista, vihdoin on kaksi kamalaa syylää nujerrettu.
| |
| | |
03.02.11, 00:39
|
#56 (linkki)
| | (Vierailija) | VOCCA Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea kokeillut Mulla on ollu jalassa noin 3vuotta äärimmäisen sitkeä jalkasyylä. Syylä on todella syvä, ja se vaikeuttaa kävelyä kun on niin kipeä..Kokeiltu on osterivinokkaita, polttamista, jäädytetty 13x, verruksiinit ja kaikenmaailman syylälaastarit, ilmastointiteippi-ei mitään tehoa!! Syylä on tullut vissiin pysyäkseen:/ Oisko enää mitään keinoa olemassa?Käyty on jalkaterapeutillakin ja hän hioi syylän ja sanoi vaan et polttamaan/jäädyttämään. |
Sama homma minulla, kipeä syylä "ihon alla" kantapäässä. Oli kipeä, eikä mikään näyttänyt auttavan.
Lopulta löysin avun Voccan syyläliuoksesta. Laitoin syylän päälle vanutupon ja kiiinnitin laastarilla ja ilmastointiteipillä (päivisin, niin pysyi). Illalla aina kaivoin pehmennyttä syylää ulos niin syvältä kuin vain pystyin ja laitoin uuden, kostutetun vanutupon. Ja aamulla kaivoin syylää taas pois jne.
Vaati todellista sinnikkyyttä, muistaakseni syylän häviämiseen meni lopulta kuukauden verran. Mutta ei ole tullut takaisin, oli siis ehdottomasti vaivan arvoista.
| |
| | |
14.02.11, 18:26
|
#57 (linkki)
| | (Vierailija) | Parannus
Laittakaa voikukan maitonestettä syylään, eli katkaiskaa varsi, josta löydätte "mettä".
Sitä syylään, jolloin se muuttuu muutamassa minuutissa mustaksi. Antakaa olla 2-3 päivää, jonka jälkeen hiokaa jollain niin paljon kuin pystytte. Itsellä käytössä oli jalkojen kovettumisiin tarkoitettu sähkövehje, melkein kuin dremeli. Toistoja niin kauan että syylä lähtee. Itellä meni 3-4 hoitokertaa.
Syyläni(joku 7 oikeassa jalassa 1 vasemmassa) sijaitsi jalkapohjassa isovarpaan taitteessa. Kokeilin kaikki mahdolliset hoidot, jäädytys, pelkkä hionta, psoriasis-lääkitys(jonka piti jollain tavalla auttaa, lähti vaan nahat joka paikasta) ja jopa laserilla leikattiin koko homma pois. Ei auttanut. Syyliä oli aluksi vain yksi mutta ne tuppas lisääntymään ja hiotessa vain tarttuivat muihin varpaisiin. Eli hiokaa osumatta terveeseen ihoon!! Jalkapohjan syyläthän kasvavat sisään päin ja ovat siksi vaikeita poistaa. Kuulin ohimennen voikukan muka auttavan, mutta kun olin jo kokeillut kaikkea, ajattelin että mikäpä ettei. Hoito toimi ja 8 vuoden piinani oli ohi vain parissa viikossa.
Lääketiedettä eivät vaarattomat syylät kiinnosta joten niitä ei tutkita. Tuon 8 vuoden aikana kokeilin tosin kaikkea mitä en edes jaksa luetella.
Silmäluomesta lähti kerran jäädyttämällä syylä pois (kuoli ja tippui parin päivän päästä)
ja käden päältä ei laserilla lähtenyt, tuli takaisin niin meni hermo ja moralla vedin pois ja lähti pysyvästi.
Kokeilin voikukkaa myös toiseen ihmiseen, jolla jalkapohjassa syylä (4v poika). Syylä lähti muistaakseni jo toisella hoitokerralla ja ilman minkäänlaista hiontaa. Eli jos olet kyllästynyt syyliisi niin kokeile tätä hoitoa, et tule katumaan! Jos hionta pelottaa tarttuvuuden takia niin kokeile ilman hiontaa vaikka aluksi.
Luultavasti joku skeptikko tulee sanomaan seuraavaksi ettei voikukan neste minua auttanut vaan elimistö poisti ne itse kun olivat niin kauan olleet siellä. Ei pidä paikkaansa. Ne sybet olisivat tod.näk ollut siellä vielä tuomiopäivänäkin.
Toivottavasti kokeilette ja on apua. -kiitos
| |
| | |
17.02.11, 09:11
|
#58 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minullakin oli nenässä syylä, joka häiritsi aina niistäessä yms. Kävin eilen ihotautilääkärillä näyttämässä sitä ja se jäädytettiin typellä. Tänään aamulla herätessä huomasin että kohta vuosi kudosnestettä ja siitä oli iho lähtenyt, mutta syylää ei enää näy! Toivottavasti pysyykin poissa. Jäädytys kyllä kirveli/pisteli jonkun verran, mutta luulin että se tuntuisi pahemmalta. Ilmeisesti sen pitääkin tuntua, jotta se tehoaisi (vaikuttaa riittävän syvälle?).
Myös jalkapohjassa olevat kaksi syylää jäädytettiin. Kohdat tuntuvat kipeiltä nyt astuessa, mutta vielä ei ainakaan mitään muutosta. Mutta edes tuo nenän syylän poissaanti oli vaivan arvoista, koska itse yritin sitä repiä aina pois, kasvoi vain takaisin heti... Jalan syylät ovat paljon vanhempiakin, joten eivät varmaan niin helposti lähde. Sain myös reseptin vähän tujumpaan voiteeseen kuin se Verruxin. Pitäisi vaan jaksaa joka päivä laittaa :/ Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja noita? Miulla on sellanen ongelma, että syylä on nenässä, tarkemmin sanottuna tuossa sieraimen kaaressa (sisäpuolella). Lääkäri ei sitä suostu leikkamaan hankalan sijaintinsa vuoksi, enkä nyt välttämättä uskalla mahdollisen ihoärsytyksen pelossa tyrkätä siihen päälle heti ekana kynsilakkoja/ilmastointiteippejä. Terveyskeskuslääkäri lähetti lähetteen ihotautipolille, mutta koska syylä ei nyt varsinaisesti ole hengenvaarallinen sairaus, eikä omani ole edes kipeä, en luultavasti ole pääsemässä poistotoimenpiteisiin aivan heti.
Itselleni tuo syylä on lähinnä kosmeettinen haitta, näyttää suoraan sanottuna hiukan räältä roikkuessaan tuossa, mutta kipeä se tosiaan ei ole. Uskallanko käyttää kynsilakkaa/teippiä/tea tree-öljyä tms. täällä mainittua, kun ottaa huomioon, että ko. ainetta voi joutua nenän limakalvoille? Koivun tuhkasta kysyisin vielä sen, että voiko koivuallergikko käyttää sitä turvallisesti? Noin keskimäärin, hommahan saattaa perustua täysin oletuksiin :)
Kiitos etukäteen. | | |
| | |
18.03.11, 17:51
|
#59 (linkki)
| | (Vierailija) | Osterivinokas
Itse olen kärsinyt syylistä liki neljä vuotta...monen monta syylää käsissä. Kokeilin kaikki keinot; jäädytys ihotautilääkärillä ja wartnerilla, verruxin, teippihoito, salisyylihappo-laastari, vocca jne. eli siis kaikki mahdolliset. Jokaisesta hoidosta ärtyivät ja kasvoivat vain entisestään ja olivat tosissaan jo melkoisen iso kosmeettinen haitta. Häpesin käsiäni ja aina ennenkuin lähdin jonnekin laitoin laastarit sormiin ja kämmeneen. Minulla oli siis yksi oikein iso syylä kämmenen päällä...
Kunnes luin osterivinokkaasta ja ajattelin, että kokeillaan nyt sitten tuotakin vaikka tuskin siitä mitään apua saa. Söin sinnikkäästi suurimmalla annostuksella ja mitään ei tapahtunut, päinvastoin lisää tuli monta pientä syylää...en kuitenkaan lopettanut ja suurinpiirtein n. kahden kuukauden kuluttua kuurin aloituksesta syylät alkoivat kuivumaan ja pienenemään. Eli ensin tuli kaikki piilevät syylät esiin ja sitten lähtivät paranemaan. Nyt on kaikki syylät pois ja tosiaan mikään muu ei ennen auttanut. Jos syylät vaivaavat niin kokeilkaa, ja tosiaan älkää odottako ihmeparantumista heti älkääkö säikähtäkö jos niitä syyliä tulee lisää...elimistö alkaa vaan puhdistumaan kaikesta siihen kuulumattomasta. Vieläkin syön puolikkaalla annoksella, ihan vaan varmuuden vuoksi. Kun niistä ällötyksistä pääsi vihdoinkin eroon!
| |
| | |
04.04.11, 11:26
|
#60 (linkki)
| | (Vierailija) | Kerro tarinasi
Etsimme psoriasiksesta kärsiviä henkilöitä haastateltaviksi erilaisiin artikkeleihin. Kerro, miten psoriasis on haitannut Sinun elämääsi ja oletko saanut siihen apua?
Tarinat julkaistaan nimellä. Korvaamme haastattelusta 50 euron lahjakortin.
Jätä yhteystietosi ja kerro hieman itsestäsi:
Projektipäällikkö Marika Hiltunen, Kaufmann Agency Helsinki Oy, marika.hiltunen@kaufmann.fi tai puh. 050 34 97 405.
| |
| | |
16.06.11, 21:43
|
#61 (linkki)
| | (Vierailija) | Mikään ei tunnu auttavan!
Itselläni huomasin varpaan välissä pari vuotta sitten syylän. Annoin sen olla, sillä ajattelin sen lähtevän ajan kanssa pois, kuten on sanottu. No vuosi kului, ja kohta vastakkaiseen varpaaseen tuli toinen syylä, ja edellinenkin jatkoi vaan kasvamista. Samaan varpaan väliin on nyt tullut muutamia syyliä lisää (tosi kiva..) ja aloin talvella hoitamaan niitä ilmastointiteipillä. Sitkeästi lisäilin uuden teipin aina kuin edellinen lähti (irtosi monesti päivän aikana), eikä hoidosta ollu mitään hyötyä. Kynsilakkaakin olen kokeillut, ei mitään tulosta. Vähän aikaa sitten ostin verruxin geelin, jota ohjeen mukaan lisäilin aamuinilloin syyliin ja paristi viikossa irrotin kerrokset ja lisäilin uudet. Se aluksi tuntui auttavan, aina lähti palasia syylistä pois, ja pian näkyviin jäikin vain mustat juuret, jotka ei millään irronneet enää verruxinilla. Käytin tuubin loppuun siis tuloksetta. Muutamia päiviä ilman mitään hoitoa syylät kasvoi takaisin entiselleen (juuria ei enää näe) ja sain muutaman uuden lisää, onneksi pieniä ovat vielä toistaiseksi. N. viikko sitten ostin Voccaa syylien poistoon, sillä olen syyliä pyyhkinyt aamuin illoin ja pitänyt kostettua vanua niiden päällä pitempiäkin aikoja, vielä ei ainakaan mitään muutosta...
tää jos joku on turhauttavaa!!
| |
| | |
07.07.11, 23:19
|
#62 (linkki)
| | (Vierailija) | syylistä eroon pääsy Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja A_M Olisiko kenelläkään vinkkiä syylän poistoon? Sormessa ja varpaassa on ollut jo pitkään syylät, joiden hoitoon olen kokeillut vaikka mitä, ilmastointiteippiä, apteekista saatavaa verruxinia, jäädytystä ja pariakin luontaislääkettä... Elikkä nyt jos joku osaa neuvoa hyvän konstin vielä kokeilla... |
Hei, satuin lukemaan viestisi minkä johdosta nyt laitankin sinulle vinkkiäni syylistä eroon pääsemiseksi.
Nimittäin olen kaukoparannuksella saanut useammaltakin ihmiseltä syylät häviämään, kuten muunkinlaiset iho-oireilut.
Jos haluat kokeilla siis tätäkin ihmettä, niin se onnistuuu eikä maksa kuin vaivan:-)
Nimelläni löydät sivuilleni mistä löydät yht.tietojani, jos haluat.
| |
| | |
26.09.11, 19:05
|
#63 (linkki)
| | (Vierailija) | syylä
Mulla oli aivan hirveän kiepeä ja tosi iso syylä pikkuvarpaan alapuolella siinä taitteessa. Se oli mulla seitsämän vuotta ja se aika oli kyllä jatkuvaa taistelua sitä syylää vastaan. Se haittas muo jo henkisestikin tosi paljon ja olin melkeen valmis leikkaamaan koko varpaan irti. Sitä yritettiin leikata (josta jäi aivan kamalan iso reikä ja saikkua sain muutaman päivän) 3 kertaa, jäädytettiin 5 kertaa ja kokeilin kaikki apteekista saatavat lääkkeet (syövyttävät voiteet, kotijäädytykset ym.). Eräs lääkäri mulle neuvoi tuon ilmastointiteippihoidon jota jatkoin sitkeästi pari kuukautta ja ainoa mitä siitä sain oli jalkasieni. Eli en todellakaan sitä suosittele kenellekkään. Sitten kävin hakemassa apua täältä keskustelupalstoilta ja päätin alkaa kokeilemaan. Laitoin teipillä valkosipulimurskaa aamuisin ja iltaisin, liotin koivuntuhkavedessä iltaisin ja silloin tällöin vielä laitoin teepuuöljyä syylään mikä rauhoitti sitä mukavasti sillä tuo valkosipulimurska sattui aika prk:leesti. Ja puolitoista viikkoa meni, minkä jälkeen syylä kuoli ja irtosi kuin rupi!! Uskon että suurin apu noista oli se valkosipulimurska. Tai mä ainakin uskon niin koska aina kun sitä laittoi niin kyllä alkoi varvas kihelmöimään. Koivuntuhkaveden sanotaan muuttavan ph arvoa sellaiseksi ettei syylä voi siinä elää ja voipi olla että sekin auttoi. Mutta kokeilkaa ihmeessä noita kahta ainakin!!
| |
| | |
27.09.11, 16:14
|
#64 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja A_M Olisiko kenelläkään vinkkiä syylän poistoon? Sormessa ja varpaassa on ollut jo pitkään syylät, joiden hoitoon olen kokeillut vaikka mitä, ilmastointiteippiä, apteekista saatavaa verruxinia, jäädytystä ja pariakin luontaislääkettä... Elikkä nyt jos joku osaa neuvoa hyvän konstin vielä kokeilla... |
Tuttavani kertoi, että tavallinen ruokasooda sopii myös syylien ja känsien hoitoon. Vähän soodaa ja siihen vettä niin, että saa siitä tahnamaisen. Tahna vaikka laastariin ja laastari ryylän päälle. Pitää toistaa useamman kerran. Tällä konstilla hän on omia syyliään hoitanut hyvin tuloksin.
Kyllä se vanha kansa tiesi ja osasi.
| |
| | |
27.09.11, 21:26
|
#65 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja vanhat konstit Tuttavani kertoi, että tavallinen ruokasooda sopii myös syylien ja känsien hoitoon. Vähän soodaa ja siihen vettä niin, että saa siitä tahnamaisen. Tahna vaikka laastariin ja laastari ryylän päälle. Pitää toistaa useamman kerran. Tällä konstilla hän on omia syyliään hoitanut hyvin tuloksin.
Kyllä se vanha kansa tiesi ja osasi. |
Koivuntuhka ja ruokasooda eli natriumkarbonaatti ovat molemmat emäksisiä aineita eli ne poistavat happamuutta kehosta. Samoja aineitahan jotkut käyttävät kehon happo/emästasapainon korjaamiseen tai esim. syövässä tukihoitona.
| |
| | |
27.09.11, 22:06
|
#66 (linkki)
| | (Vierailija) |
Paras konsti poistaa syylät on jeesusteippi eli ilmastointiteippi. Laita teippi syylän päälle ja anna olla. Jostain syystä tepsii.
| |
| | |
27.09.11, 22:15
|
#67 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Ilmastointiteippi Paras konsti poistaa syylät on jeesusteippi eli ilmastointiteippi. Laita teippi syylän päälle ja anna olla. Jostain syystä tepsii. |
Varsinnii ku kiepsauttaa rullan per raaja. Ni lähtöö kaikk ylleenmääräset.
| |
| | |
17.10.11, 18:15
|
#68 (linkki)
| | (Vierailija) | syylä poees
Yksi sana, Verruxin. Kyllä se geeli tehoaa, kun oikein käyttää. 2pv ollut sormessa Verruxiniä syylän päällä, nyt lähti jo iso pala pois syylästä. Kannattaa tosiaan lämmittää sitä syylää vedessä jokunen minuutti ennen kuin laittaa geeliä. Vähintään aamuin illoin, itse laitan kolmesti päivässä, niin ei pääse hengittämäään syylänpahanen. Syylä ollut varmaan kohta vuoden verran, Wartnerilla ei ole lähtenyt eikä jeesusteipillä...
| |
| | |
21.10.11, 14:43
|
#69 (linkki)
| | (Vierailija) |
Takamuksessa oli iso syylä, vaan ei ole enää mitään, kun jäädytin Wartnerilla. Nyt on kaksi monttua ...
| |
| | |
20.11.11, 19:53
|
#70 (linkki)
| | (Vierailija) | Remasan osterivinokaskapseli
Itsellä levisi useisiin sormiin syyliä, mitkä annoin tyhmyyttäni äityä tosi pahoiksi. Kokeilin Wartneria, mikä ei tehnyt niin minkäänlaista eroa. Verruxingeeli ja -liuos irroitti vähäsen, mutta kun iho alkoi alta paljastumaan, aineen käyttö kirveli sietämättömän paljon. En oikein uskonut, että joku luontaistuote voisi auttaa, mutta sitten ostin kuurin osterivinokasta Lifestä (Remasan 120 tablettia kestää 20 päivää ja maksaa n.20e). Nyt on toinen kuuri aluillaan ja olen pannut merkille, että syylät alkavat pikkuhiljaa kutistua. Isommat ovat selvästi pienentyneet ja pari pienempää on kadonnut tyystin. Hidastahan tämä on, mutta kivutonta. Suosittelen kyllä kokeilla ainakin yhden kuurin ja tarkkailla hartaasti syntyykö hidasta paranemista. Omalla kohdalla vaikuttaisi toimivan ainakin ja aijon syödä tätä niin pitkään, että kaikki katoavat tai että muutosta ei enää tapahdu parempaan. Kuulemma paranemisenkin jälkeen kannattaa kuuri vetää, etteivät oireet palaa heti.
| |
| | |
05.12.11, 08:27
|
#71 (linkki)
| | (Vierailija) | Osterivinokas
Syyläkätenä tuolla aiemmin kirjoittelin maaliskuussa ja ajattelin tulla toteamaan, että osterivinokkaalla pois saadut syylät ovat myös pysyneet poissa! Aivan fantastinen tuote! Vieläkin ärsyttää, kun lääkäriltä kysyin tuotteesta niin sanoi et voihan sitä syödä mutta ei se mitään auta. Kyllä vain mulle toi avun ja sitä ennen kyllä kokeiltiin kaikki kikkakolmoset sun muut. Tosiaan vaatii useamman kuurin jos ongelma on paha...ja niinkuin edellinen mainitsi niin paranemisen jälkeenkin pitää vielä jonkin aikaa syödä.
| |
| | |
25.12.11, 17:53
|
#72 (linkki)
| | (Vierailija) | Syylän poisto
Ei auttanut tuhkavesi...oli viimeinen toivoni syyliin!!!??? Johtuneko siitä, että olen kuusikymppinen ja SYYLÄT ovat olleet sitkeästi jo noin viisi-kuusi VUOTTA! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Esa Härkönen Kuten jo "vierailija" sanoi, niin koivuntuhkavesi on ainoa sopiva tepsivä konsti, varsinkin pikkulapsille, joille erilaiset jäädytys ja syövytyshoidot ovat kauhu. Ihmisen ihon ph on erilaisilla puhdistusaineilla viety todella happameksi ja tällöin luodaan ihanteelliset olosuhteet syylille. Käyttämällä koivuntuhkaa saadaan ph nostettua emäksiseksi ja tällöin syylä kuolee. Koivuntuhka resepti on tässä.
1. Polta uunissa KOIVU-halkoja tuhkaksi
2. Kaada astiaan (saunakiulu tmv...) 1 litra lämmintä vettä
3. Sekoita vispilällä sekaan 1 dl koivutuhkaa, vähintään minuutin ajan
4. Anna lapsen huljutella jalkoja tai käsiä tuossa vedessä tasan 10 minuuttia. Vaikutusta voi tehostaa hieromalla syyläkohtia kevyesti
5. Kuivaa (älä huuhtele) puhtaalla pyyhkeellä, jotta aine jää vaikuttamaan yöksi. Aamulla voidaan pestä aine pois jos halutaan.
6. Tehty aineseos voidaan käyttää kahdesti, joten sitä voi käyttää kylmänä seuraavana iltana
7. Vaiheet 4. ja 5. toteutetaan 10 päivän ajan kerrasti illalla iltapesujen jälkeen
Parantuminen alkaa yleensä muutaman päivän kuluessa, jolloin syylä muuttuu tummemmaksi tai mustaksi.
Syylä häviää yleensä 20-30 päivän kuluessa hoidon aloittamisesta.
Tämä troppi on takuuvarmasti toimiva. Syylät ovat jo lähteneet 3:ssa polvessa (äiti, minä, kaksi poikaani).
P.S. Ainetta ei saa käyttää esim. nivustaipeisiin tai kainaloihin, koska kosteana ollessaan aina voi aiheuttaa ihon ärsytystä. | | |
| | |
13.01.12, 18:52
|
#73 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja hymyhuulet Minulle tuli syylä toooosi hankalaan paikkaan; huuleen. Ei se suuren suuri ollut, mutta hitaasti kasvoi ja huomaamattani aina nä präsin sitä...koetin saada koholla olevaa pintaa pois kun tuntui inhottavana siinä.
Minulle auttoi n. kahden viikon säännöllinen kuuri Tea Tree öljyä. Laitoin monta kertaa päivässä ja myös yöksi pumpulipuikon kärjellä suoraan syylään, raakana. En peittänyt syylää millään. Se alkoi kutistua ja lopulta hävisi kokonaan.
Ainoa haitta oli että huulen iho hieman kuivui syylän ympäriltä. Loppuvaheessa innostuin niin että laitoin ainetta useammin, ja huuli hieman turposi yöllä. Turvotus katosi aamulla. Rasvan laittaminen ennen tea treetä syylän ympärille auttoi kuivumiseen.
Ensin kokeilin pihkavoiteella, mutta eipä tämä syylä kyllä ollut moksiskaan siitä. |
Samaa olen itse käyttänyt noin kymmenen vuotta sitten. Teepuuöljyä. Saa luontaistuotekaupoista, eikä pieni pullo maksa kuin alle kympin. Tippa tai kaks syylän päälle pari kertaa päivässä ja syylä häviää kuukaudessa. Omat hävis silloin 10 vuotta sitten, eikä ole sen koommin näkyny.
| |
| | |
15.01.12, 10:49
|
#74 (linkki)
| | (Vierailija) | hankalat syylät
Kiitos vinkistä, Teepuuöljyä en ole vielä ulkoisesti kokeillut syyliini.
| |
| | |
22.02.12, 11:51
|
#75 (linkki)
| | (Vierailija) | Millä saan jalkapohjan ison kipeän syylän pois?!
Syylä on ollut montavuotta ja nyt pieniä syyliä on jo isovarpaassakin.
| |
| | | | |