Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Vaihtoehtoiset hoitomuodot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
18.01.08, 11:29   #1 (linkki)
Sirputinna
(Vierailija)

Erika Ehn

Haluaisin mielipiteitä hänen hoidoissaan tai kanavoinneissaan käyneiltä kiitos!
  Vastaa viestiin

26.01.08, 12:03   #2 (linkki)
nostantätä
(Vierailija)

nostan

nostan
  Vastaa viestiin
26.01.08, 16:56   #3 (linkki)
-
(Vierailija)

Yhteydenottoa kuolleisiin, sairauksen "parantamista" enkelien avulla. Ihmemehkauppa on tällä hetkellä jäissä. kuulemma tullin kanssa häikkää.
  Vastaa viestiin
26.01.08, 17:23   #4 (linkki)
tiedätkös enempi asiasta?
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -
Yhteydenottoa kuolleisiin, sairauksen "parantamista" enkelien avulla. Ihmemehkauppa on tällä hetkellä jäissä. kuulemma tullin kanssa häikkää.
Eli hyviä asioita. Nuo ensimmäiset. Ehkä vielä tuo viimonen.
  Vastaa viestiin
26.01.08, 17:55   #5 (linkki)
taivaiden auttaja
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tiedätkös enempi asiasta?

Eli hyviä asioita. Nuo ensimmäiset. Ehkä vielä tuo viimonen.
Haluatko itse kertoa, mihin se mehuhomma kyrvähti?
  Vastaa viestiin
26.01.08, 18:01   #6 (linkki)
samma uuvestaan
(Vierailija)

En tiedä. Saattaa silti olla pyyteetön auttaja.
  Vastaa viestiin
26.01.08, 18:32   #7 (linkki)
enkelihoitoa
(Vierailija)

Kyllä se hinnasto löytyy kotisivulta.

Vastaa viestiin
31.01.08, 07:45   #8 (linkki)
jotain oppinut
(Vierailija)

Oma mielipide

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sirputinna

Mihin sinä muiden mielipiteitä tarvitset, kun aivan selvästi sinulla on jo omasi olemassa?! Ja mikäli epäilet omiasi niin jätät tunteet pois, olivat ne sitten hyviä tai huonoja ja keskityt vain asioihin sekä ihmiseen. Minä ainakin luotan siihen mitä näen ja tunnen enkä siihen mitä muut näkevät tai tuntevat. Joskus se menee tietysti oppimisen puolelle, mutta ainakin se on omaa elämää!
  Vastaa viestiin
31.01.08, 16:43   #9 (linkki)
Ihmetellen...
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jotain oppinut
Lainaus:
Mihin sinä muiden mielipiteitä tarvitset, kun aivan selvästi sinulla on jo omasi olemassa?! Ja mikäli epäilet omiasi niin jätät tunteet pois, olivat ne sitten hyviä tai huonoja ja keskityt vain asioihin sekä ihmiseen. Minä ainakin luotan siihen mitä näen ja tunnen enkä siihen mitä muut näkevät tai tuntevat. Joskus se menee tietysti oppimisen puolelle, mutta ainakin se on omaa elämää!
Olipa vihainen vastaus toisen kysymykseen. Oma lehmä ojassa?
  Vastaa viestiin
31.01.08, 16:48   #10 (linkki)
mankkeli
(Vierailija)

Hyvin viisas vastaus.
  Vastaa viestiin
31.01.08, 18:15   #11 (linkki)
jotain oppinut
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmetellen...
Lainaus:
Lainaus:
Olipa vihainen vastaus toisen kysymykseen. Oma lehmä ojassa?

Hmm... taitaa olla vastaus sinulle tuossa ylempänä. Eli, jos lukisit vain asiana ilman egoa.
  Vastaa viestiin
27.02.08, 20:22   #12 (linkki)
ällistelijä
(Vierailija)

Ällistelen

No jo on aikoihin nähty!

Olin tuossa uuden vuoden tietämissä Erikan järjsestämässä tilaisuudessa. Ja kyllä haukoin henkeäni, ei tiennyt olisko nauranut vai itkenyt.
Että oikein kaikkein korkeimmat mestarit tulisivat yhden tavallisen Erikan kurseille opettaman ja valmentamaan ketä tahansa. Hei , miettikää nyt itsekin hiukan!
Mestarit , ne, joista Erika puhuu ovat sen verran kai korkeita ja henkisiä mestareita, että kai ne jonkinlaista tasoa pitävät. Ei yliopiston professoritkaan opeta ekaluokkalaisia tai edes lukiolaisia.
  Vastaa viestiin
28.02.08, 09:49   #13 (linkki)
sirputinna
(Vierailija)

ällistelijälle

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ällistelijä
No jo on aikoihin nähty!

Olin tuossa uuden vuoden tietämissä Erikan järjsestämässä tilaisuudessa. Ja kyllä haukoin henkeäni, ei tiennyt olisko nauranut vai itkenyt.
Että oikein kaikkein korkeimmat mestarit tulisivat yhden tavallisen Erikan kurseille opettaman ja valmentamaan ketä tahansa. Hei , miettikää nyt itsekin hiukan!
Mestarit , ne, joista Erika puhuu ovat sen verran kai korkeita ja henkisiä mestareita, että kai ne jonkinlaista tasoa pitävät. Ei yliopiston professoritkaan opeta ekaluokkalaisia tai edes lukiolaisia.
Kiitos mielipiteestäsi! Tosiaan kysyin tätä aivan vilpittömästi, en halua ketään rienata vaan nimenomaan kaipaan teiltä hänen hoidoissaan käyneiltä mielipiteitä. Itsekin olen käynyt hänen tilaisuudessa, missä puhutaan koko ajan ylösnousseista ja kuinka he työskentelevät ja antavat ohjeita Erikan kautta. Koko Erikan kurssitoimintahan perustuu ylösnousseiden mestareiden neuvoihin ja ohjaukseen, ja siksi mietinkin, mihin tässä sijoittuu ihmisen oma tahto, varsinkin kun Erika opettaa, ettei ihmisellä ole omaa tahtoa. Kun olen ollut yhteyksissä Erikaan, olen joskus tullut hyvin masentuneeksi ja miettinyt, onko se vain jokin egon juttu, että henkistä puolta tulee liikaa. Toisaalta en ole koskaan ollut materiaorientoitunut, ei ole niin väliä, missä asun tai mitä laitan päälle... eli "kolauksen" egotietoisuudesta pois ei pitäisi MASENTAA täysin... ja mietinkin, onko hän oikealla asialla. Näin teen jokaisen kohtaamani henkisen "opettajan" kanssa eli kyselen, otan selvää muiden kokemuksista. Tässä vain en tiedä ketään, jolta voisin "puolueettomasti" kysellä. Minusta se tuntuu oudolta, että me eletään joiden muiden mukaan. Mistä oikeastaan tiedämme, että ylösnousseet mesterit toimivat Erikan kautta eivätkä ole esim. astraalitason olentoja, jotka tekeytyvät mestareiksi? Henkisyyteen ja hengen olemassaoloon uskon ja pidän sitä itsestäänselvyytenä kokemusteni kautta,mutta että mestarit, sitä en vieläkään ihan tajua.
  Vastaa viestiin
28.02.08, 12:27   #14 (linkki)
hillot pois ahdistuneilta
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sirputinna
Henkisyyteen ja hengen olemassaoloon uskon ja pidän sitä itsestäänselvyytenä kokemusteni kautta,mutta että mestarit, sitä en vieläkään ihan tajua.
Katso kenen tilinumero on laskussa, niin oikea puhujakin selviää.

Vastaa viestiin
02.03.08, 01:30   #15 (linkki)
henkisellä tiellä
(Vierailija)

Tervettä järkeä käyttäen

"Koko Erikan kurssitoimintahan perustuu ylösnousseiden mestareiden neuvoihin ja ohjaukseen, ja siksi mietinkin, mihin tässä sijoittuu ihmisen oma tahto, varsinkin kun Erika opettaa, ettei ihmisellä ole omaa tahtoa. "

Eiköhän tämä jo kerro toiminnan laadun. Jos joku opettaa, että ihmisellä ei ole omaa tahtoa, niin kannattaa laittaa kukkaron nyörit kiinni ja poistua paikalta... Kyselepä Ehnin taustaa...ei ole tyttönen kauaa henkisellä tiellä kulkenut, oli vielä joku aika sitten liikuntabisneksessä mukan, kaipa tämä nykyinen toiminta on sitten parempaa bisenestä. Mielenkiitoiseksi asian tekee tarjonnan laajuus hänen kotisivuillaan. Meedioistuntoja, opetuksia, mestareita, enkeleitä ja ihan mitä sitten ikinä itse haluatkin...Uskoo ken tahtoo, itse olen nähnyt ja en usko pätkääkään tämän ihmisen kykyihin (muihin kuin rahastuskykyihin).

"Henkisyyteen ja hengen olemassaoloon uskon ja pidän sitä itsestäänselvyytenä kokemusteni kautta,mutta että mestarit, sitä en vieläkään ihan tajua."

Usko omiin tuntemuksiisi, älä toisen sanoihin ja manipulointiin, silloin pysyt oikealla tiellä.

Henkimaailma rakastaa iloa ja naurua, ei masennusksen tunnetta tai syyllistämistä tms. Henkimaailma erityisesti korostaa sitä, että meillä on oma tahto ja, että he voivat näyttää meille asioita ja ohjata johonkin suuntaan mutta AINA teemme itse päätöksemme ja valintamme, sillä meillä on vastuu omasta elämästämme. Siis he kyllä auttavat, erityisesti silloin kuin pyydämme sitä, mutta vastuu on meillä itsellä.

Maalaisjärki, oman itsensä kuunteleminen ja terve skeptisyys ovat kultaakin kalliimpia asioita henkistä tietä kuljettaessa.

Vastaa viestiin
02.03.08, 09:47   #16 (linkki)
pikkuruinen
(Vierailija)

Ehnin sivulta kopioitua:

INTUITIIVINEN PARANTAJAKOULU

Vuoden pituinen koulutus alkaa Helsingissä sunnuntaina 6.4.2008. Kokoonnumme oppimaan mm. mestari Sanat Kumaran, mestari Kumekan ja Äiti Marian johdolla kaksi kertaa kuukaudessa, sunnuntaisin klo 10-18 ja keskiviikkoisin klo 18-20.30. Hinta 100 € kuukausi.

Selaisin kurssitarjontaa mutta en löytänyt kurssien ja seminaarien pitäjien nimiä, ainoastaan Ehnin itsensä. (yksi ohjaja oli kyllä)
Itsekö hän opettaa/hoitaa kaikilla noilla muodoilla? Rekressioterapialla, enkeliterapialla.. meediokin hän on.. ja kanavoija...? melkoinen ammattilainen. Lisäksi hoitoja eri kaupungeissa jotenkiiretä pitää.
Hinnat näkyi kyllä olevan "kohdallaan". :O

Vastaa viestiin
02.03.08, 11:03   #17 (linkki)
sirputinna
(Vierailija)

pikkuruiselle

Henkisillä markkinoilla hinta on minua usein mietityttänyt. Kyllä ihmisen tulee voida elää työllään ja pitää saada korvaus työstään, mutta jos jokin "tieto" on ison hintalapun takana, en tiedä, onko se oikein. Jokainenhan määrittelee itse opetuksensa hinnan. Reikikurssitkin ovat tosi kalliita (100 - 140 e/2 pv). Ei nykyajan henkisen alan työntekijöillä ainakaan rahasta ole pulaa. Olen itse joutunut useita kertoja lopettamaan jonkin kurssin, kun on tuntunut, ettei rahat riitä, vaikka opettaja suosittelee jatkamaan ja lupaus paremmasta tulevaisuudesta välkkyy kaukana horisontissa. Kuitenkin olen myös siinä mielessä hyväuskoinen, että uskon ihmisistä aluksi vain hyvää ja jos tuleekin eteen "huijaamista"/rahastusta, en osaa aina erottaa sitä siitä, mistä kannattaa maksaa ja mistä ei. Kävin reikikurssin Kansanopistossa, maksoi 50 euroa koko kurssiviikonloppu. Yleensäkin sen ajan, mitä olen henkisissä piireissä liikkunut, olen aina uskonut siihen, että Jumala ei ole monimutkaisten koukeroiden, meditaatioiden, karmallisten vapautusprosessien yms takana vaan voimme todellakin olla ITSE HÄNEEN YHTEYDESSÄ ja RUKOILLA HÄNELTÄ APUA. Tarvitaan vain Jumala. Samoin kirkko on kautta aikain opettanut OMAA tapaansa päästä Jumala-yhteyteen, vaikka tänä päivänä moni näkee jo sen opetuksen läpi. Loppuisi monelta kirkonmieheltä, henkisen alan yrittäjältä ja lääkäriltä työt, jos ihmiset alkaisivat suoraan pyytää Jumalalta siunausta ja parannusta elämäänsä uskonnonsta riippumatta.
  Vastaa viestiin
02.03.08, 11:04   #18 (linkki)
sirputinna
(Vierailija)

sirputinnan lisäys

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sirputinna
Henkisillä markkinoilla hinta on minua usein mietityttänyt. Kyllä ihmisen tulee voida elää työllään ja pitää saada korvaus työstään, mutta jos jokin "tieto" on ison hintalapun takana, en tiedä, onko se oikein. Jokainenhan määrittelee itse opetuksensa hinnan. Reikikurssitkin ovat tosi kalliita (100 - 140 e/2 pv). Ei nykyajan henkisen alan työntekijöillä ainakaan rahasta ole pulaa. Olen itse joutunut useita kertoja lopettamaan jonkin kurssin, kun on tuntunut, ettei rahat riitä, vaikka opettaja suosittelee jatkamaan ja lupaus paremmasta tulevaisuudesta välkkyy kaukana horisontissa. Kuitenkin olen myös siinä mielessä hyväuskoinen, että uskon ihmisistä aluksi vain hyvää ja jos tuleekin eteen "huijaamista"/rahastusta, en osaa aina erottaa sitä siitä, mistä kannattaa maksaa ja mistä ei. Kävin reikikurssin Kansanopistossa, maksoi 50 euroa koko kurssiviikonloppu. Yleensäkin sen ajan, mitä olen henkisissä piireissä liikkunut, olen aina uskonut siihen, että Jumala ei ole monimutkaisten koukeroiden, meditaatioiden, karmallisten vapautusprosessien yms takana vaan voimme todellakin olla ITSE HÄNEEN YHTEYDESSÄ ja RUKOILLA HÄNELTÄ APUA. Tarvitaan vain Jumala. Samoin kirkko on kautta aikain opettanut OMAA tapaansa päästä Jumala-yhteyteen, vaikka tänä päivänä moni näkee jo sen opetuksen läpi. Loppuisi monelta kirkonmieheltä, henkisen alan yrittäjältä ja lääkäriltä työt, jos ihmiset alkaisivat suoraan pyytää Jumalalta siunausta ja parannusta elämäänsä uskonnonsta riippumatta.
Lisään muuten tähän, että arvostan suuresti näiden kaikkien ammattiryhmien työtä mutta en siis sitä tapaa, joka uskottelee, että vain jollakin tietyllä tavalla voi päästä päämäärään. RUkous ei ole keltään mitään pois mutta voi auttaa.
  Vastaa viestiin
02.03.08, 14:53   #19 (linkki)
pikkuruinen
(Vierailija)

sirputinna

Samoin ajattelen minäkin. Enkä kiellä sitä etteikö myös henkisillä aloilla pitäisi voida elättää itsensä. Itsekin yrittäjänä (hyvin maallisen akan) tiedän kyllä millaiset maksut niskaansa saa silloin kun tekee työtään lakien ja asetusten mukaan.

Epäilyksen kellot alkavat kuitenkin kilkattaa väkisinkin silloin kun yhteistyö kumppaneina ja kurssin opettajina mainitaan Jeesus, Äiti Maria ja Arkkienkeli Mikael.. kaikkien muiden mestereiden lisäksi, taisipa jonkun tilaiuuden "illan isäntänä" toimia Mestari Kuthumikin.

Heiltä avun saamiseen kun ei pankkikorttia tarvita, riittää kun pyytää ja sydän avoinna myös opastusta kuuntelee... eikä kysy uudelleen ja uudelleen saadakseen haluamansa vastauksen. Se vastaus kun ei läheskään aina ole sitä mitä itse toivoisi.:)
  Vastaa viestiin
19.03.08, 19:28   #20 (linkki)
mielipide11:11
(Vierailija)

Olen osallistunut Erikan ryhmämeditaatioon ja oman kokemukseni perusteella totean, että läsnä oli korkeita henkiolentoja. Itse en kykene näkemään henkiolentoja mutta vaikutus tuntui selvästi. Sen sijaan yksityiskanavoinnissa Erikalta voi päästä epäpuhtauksiakin läpi eli yksityiskanavointi ei mielestäni kaikin osin tullut/tule Arkkienkeleiden korkealta tasolta. Mutta ryhmämeditaation koin hyvin puhtaana, puhtaana kanavointina.
  Vastaa viestiin
19.03.08, 19:32   #21 (linkki)
sirputin
(Vierailija)

Mistä mielestäsi ero voi johtua? Kun olet saanut kanavointeja, onko sinua kehotettu niissä henkisen alan työhön? Oletko saanut niistä apua? Minäkin olen tunnistanut saman asian, kuin sinä. Jotkin tietyt kohdat yksityiskanavoinneissa ovat energioiltaan vaihtelevammat. Toki, kun jokin tieto tuodaan, jokainen suodattaa sen tiedon oman vastaanottojärjestelmänsä ja tulkintakehyksensä kautta.
  Vastaa viestiin
19.03.08, 21:42   #22 (linkki)
(Vierailija)

Kyllä on nähty henkisen työn tekijäksi, mutta ei ammatiksi vaan muuten. Ja kyllä silti sain Erikan yksityiskanavoinnistakin paljon hyviä neuvoja, korvaamaton se oli siis monessa mielessä. Mutta, mutta.. kyllä epäpuhtauksiakin tuli läpi, jopa suoranaisia virhejuttuja.

Minun mielestäni ero siihen, että yksityiskanavoinnissa voi päästä epäpuhtauksia läpi helpommin kuin ryhmäkanavoinnissa on se, että kanavoijan Ego ja kanavoijan mahdolliset omat henk.koht. mieltymykset/epämieltymykset pääsee tunkemaan helpommin läpi yksilölle kanavoitaessa kuin ryhmälle. Jos ajattelet, että itse juttelet yhdelle "tuntemattomalle" tai ryhmälle "tuntemattomia" ja olisit henkilö, joka tuntisit heidän energiansa jne., niin onhan siinä ero. Ryhmälle kanavoitaessa ei omat tykkäämiset/ei-tykkäämiset pääse samalla lailla läpi, sillä kanavointi/viestihän tulee koko joukolle. Mutta ryhmäkanavoinnistakin voi saada hyvin henk.koht.viestiä. Itse asiassa olen sitä mieltä, että ryhmämeditaatiossa sain Erikalta valtavan tärkeää henk.koht.kanavointia, ja puhdasta sellaista, puhtaampaa kuin yksit.kanavoinnissa.
  Vastaa viestiin
19.03.08, 23:03   #23 (linkki)
jahkailusta
(Vierailija)

Lainaus:
Lainaus:

Aivan oikein, mitä sitä jahkailemaan selvän asian kanssa. Jos mieli tekee kokeilla, senkuin vain. Jos epäilee, ei sitten kokeile. Yksinkertaisia asioita tarvitse monimutkaisiksi tehdä.

Vastaa viestiin
20.03.08, 08:25   #24 (linkki)
Cold reading
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide11:11
kyllä epäpuhtauksiakin tuli läpi, jopa suoranaisia virhejuttuja.
Perustuu siihen, että kanavoija tarjoaa paljon yleistä ja epämääräistä materiaalia. Suuri osa on täysin ilmeistä, kuten että "olet kiinnostunut henkisistä asioista, olet syvällinen, olet etsijä tms." Kanavoija jatkaa niitä juttuja, joihin uhri tarttuu ja sitten taas toivoo, että uhri unohtaa ne, jotka eivät lainkaan osu. Jos nauhoittaisit kanavointia, huomaisit, että sait takaisin vain sellaista informaatiota, jonka jo annoit kanavoijalle esim. vastauksina hänen kysymyksiin.

Lainaus:
Mutta ryhmäkanavoinnistakin voi saada hyvin henk.koht.viestiä. Itse asiassa olen sitä mieltä, että ryhmämeditaatiossa sain Erikalta valtavan tärkeää henk.koht.kanavointia, ja puhdasta sellaista, puhtaampaa kuin yksit.kanavoinnissa.
Tämä on helppoa kuin heinänteko. Kun uhreja on monta, voi tarjota paljon erilaisia viestejä, ja väkisinkin ryhmästä löytyy joku, joka tunnistaa, että hei tämähän on tarkoitettu minulle.

Vastaa viestiin
20.03.08, 08:53   #25 (linkki)
56272
(Vierailija)

cold reading

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Cold reading
Lainaus:
kyllä epäpuhtauksiakin tuli läpi, jopa suoranaisia virhejuttuja.
Perustuu siihen, että kanavoija tarjoaa paljon yleistä ja epämääräistä materiaalia. Suuri osa on täysin ilmeistä, kuten että "olet kiinnostunut henkisistä asioista, olet syvällinen, olet etsijä tms." Kanavoija jatkaa niitä juttuja, joihin uhri tarttuu ja sitten taas toivoo, että uhri unohtaa ne, jotka eivät lainkaan osu. Jos nauhoittaisit kanavointia, huomaisit, että sait takaisin vain sellaista informaatiota, jonka jo annoit kanavoijalle esim. vastauksina hänen kysymyksiin.

Lainaus:
Mutta ryhmäkanavoinnistakin voi saada hyvin henk.koht.viestiä. Itse asiassa olen sitä mieltä, että ryhmämeditaatiossa sain Erikalta valtavan tärkeää henk.koht.kanavointia, ja puhdasta sellaista, puhtaampaa kuin yksit.kanavoinnissa.
Tämä on helppoa kuin heinänteko. Kun uhreja on monta, voi tarjota paljon erilaisia viestejä, ja väkisinkin ryhmästä löytyy joku, joka tunnistaa, että hei tämähän on tarkoitettu minulle.
Cold readingin tunnen ja tiedän, että sillä voi saada todella "hämmästyttäviä tuloksia" aikaan. Erika kuitenkin kuvaili (emme olleet ikinä tavanneet enkä pyytänyt kanavointia tiettyyn asiaan. En siis kertonut itsestäni mitään) nykyiset vanhempani, oikean biologisen isäni (hänen luonteensa), koulutukseni, suunnitelmani, ongelmani tiettyjen ihmisten kanssa, kotini yms. eli ei siis mitään yleisluontoista: olet henkinen ihminen, voit auttaa muita vaan hyvin yksityiskohtaista tietoa, josta itseasiassa kukaan muu kuin minä äitini lisäksi ei tiedä oikeasta isästäni... itsekään en tiennyt eroon johtaneista syistä... eli en nyt ihan cold readingiksikaan sanoisi, koska Erika ei tiennyt, että vanhempani ovat eronneet eikä SIIS YHTÄÄN MITÄÄN etukäteen. Minusta pitää olla kriitinen, se tässä juuri vaikeinta onkin. Olen nähnyt kyllä sen Brown-taikurin tekevän tätä Cold Readingia hyvin vakuuttavasti, mutta puhelimessa ei voi tulkita eleitä, jos ei ole ikinä tavannut eikä sano mitään, ja toinen kanavoi 45 min.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku