Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Vaihtoehtoiset hoitomuodot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
24.02.09, 13:43   #76 (linkki)
Kaalimaa
(Vierailija)

kommentteja

TV:n ohjelmassa taikuri teki kokeen ja tulos oli vähintäänkin mielenkiintoinen.

Mitä tulee Erikaan ja yleensäkin näihin henkisen alan kursseihin. Olen todennut, että jokaisella henkisellä opettajalla on oma vakaa näkemyksensä siitä, miten ihmisten tulisi elää ja kehittää itseään henkisesti.

Joku on sitä mieltä, että pitää käydä katsomassa kaikki entiset elämät, joita on tietenkin kasapäin ja rahaa virtaa. Joku taas on sitä mieltä, että pitää käydä erilaisia vihkimyskursseja. Osa vannoo reikin nimiin.

Kysehän on lähinnä omasta vaistosta ja niistä tekniikoista, joita haluaa käyttää suhteessa henkimaailmaan. Jos oletettaisiin, että henkimaailma olisi olemassa, eikö olisi todennäköisempää, että sinne siirtyneet ovat suhteellisen samanlaisia, kuin tässäkin elämässä, kuin että heistä olisi tullut enkeleitä tai kaikkitietäviä.

Näissä uushenkisissä virtauksissa usein korostuu sellainen näkemys, että ihminen on matkalla kohti täydellistymistä, mutta vain yksi tapa on oikea. Evoluutio on ainakin fysikaalisen maailman tosiasia ja huomaahan sitä, kuinka elämä opettaa (tai Siperia). Mutta oli miten oli, miksi tarkoitus olisi tulla täydelliseksi? Onko henkilö, joka uskoo enkeleihin ja tekee omasta mielestään hyvää kertomalla uskomuksistaan parempi kuin se, joka esimerkiksi on ihan tavallinen ja auttaa mummon kadun yli? Kumpi tekee itseasiassa palvelutyön?

Kaikki auttajat näyttävät olevan sitä mieltä, että heidän tapansa on se oikea. Toki on erilaisia ihmisiä ja hoitomuotoja, lääketieteessäkin, mutta joskus kyse on suuremman luokan huijauksesta. Mihin on kadonnut hengellinen yksinkertaisuus? Rauhoittuminen, itsen rakastaminen, toisten huomioiminen, tuomitsemattomuus, sisäinen hymy ja suopeus sekä hyvyys?
  Vastaa viestiin
24.02.09, 13:46   #77 (linkki)
Kaalimaa
(Vierailija)

lisäys

... niin ja mistä tietää, ettei "terapeutti" ole itse henkisesti sairas, jos hän näkee kaikkea mahdollista taivaan ja maan väliltä. Eli milloin hän on narsisti, skitsofreenikko tms. En siis nyt tarkoita, että kukaan tietty olisi, mutta yleensä, kun jokin "tieto" on yhden ihmisen (auktoriteetin) hallussa, tulee väkisinkin mieleen, onko kaikki kunnossa, onko asiat ymmärretty oikein.

Jokin seura tai yhteisö, johon kuuluu samalla tavalla ajattelevia ihmisiä, voi olla parempi vaihtoehto, vaikka tuskin mikään yhteisö totuutta sinällään omaakaan. Totuus syntyy ja elää arjessa, jokaisen omassa yksilöllisessä kokemusmaailmassa.
  Vastaa viestiin
24.02.09, 14:51   #78 (linkki)
tulkintaohje
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaalimaa
... niin ja mistä tietää, ettei "terapeutti" ole itse henkisesti sairas...
Tähän on olemassa helppo sääntö:

1. Jos puhut jumalalle, olet uskonnollinen.
2. Jos jumala puhuu sinulle, olet skitsofreenikko.

Vastaa viestiin
24.02.09, 15:33   #79 (linkki)
Kaalimaa
(Vierailija)

tulkintaohje

Ihan hyvä pointti.

Sen olen huomannut, että "Jumala puhuu" hyvin eri tavalla eri ihmisille.
Joku vielä väittää, että juuri hän on saanut sen oikean tiedon. Toki moni voi toimia Jumalan eduksi, tehdä hyviä tekoja lähimmäiselle, mutta raja meneekin siinä, että alkaa panttaamaan tietoa ja esittää jonkin toimintasuunnitelman, jonka läpikäytyään ja tuhansia euroja köyhdyttyään, henkilö voi kohdata Jumalan.
  Vastaa viestiin
06.03.09, 23:21   #80 (linkki)

Käyttäjän Vesimies -70 avatari

Rekisteröitynyt: 07/2006
Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
No minä en ainakaan Erikaa gurukseni ottaisi. Ekan kerran hälytyskellot soi, kun joku sanoi, että Erikan mielestä ihmisellä ei ole omaa tahtoa. Toisen kerran soi ja LUJAA kun joku sanoi, että Erika oli neuvonu "ottamaan etäisyyttä" vanhempiin ja tämän takia tämä ihminen koki SYYLLISYYTTÄ (voi herra jumala) aina kun tapasi vanhempiaan. Siis jos tuo "etäisyyden ottaminen" tarkoitti, että vanhempiaan ei saisi tavata(!!! voi taivas!!!, sairasta) niin kauas tuommosen ihmisen vaikutuspiiristä. Mä siis ymmärsin nimimerkin kirjoituksesta, että tarkotti tätä!! Eri asia, jos ihminen olis niin riippuvainen vanhemmistaan, että olis terveellistä vähän etääntyä. Mutta näin en käsittänyt asian olevan. Ei kai oo tervettä eikä asiaankuuluvaa, että pitäis tuntea syyllisyyttä, niin kun nimim oli tuntenu, aina ku vanhempiaan tapaa. Hei porukat järki käteen, älkää ny mitä tahansa uskoko sillä perusteella, että joku ny on joku näkijä. Terve järki on aina hyvä pitää joka asias mukana. Ei sinisilmäisesti vain uskoa kaikkea. Enkä mä oo mikää skeptikko. Uskon kyllä, että on muutakin ku näkyvä maailma ja arkiset asiat ja enkä pidä meedioita ym. automaattisesti humpuukina. Mutta kritiikkiä ihmiset ja ei sinisilmäisesti vain uskota ja kuunnella jotakuta. Kyseenalaistusta ja omaa järkeä ja tunnetta peliin. Se mikä on aitoa ja oikeaa, kestää kritiikin. Mikä tuntuu ittestä pahalta ja väärältä on sitä myös sulle.
  Vastaa viestiin
09.03.09, 14:10   #81 (linkki)
OIsko jotain tervejärkisempää?
(Vierailija)

EV.lut kirkkoko paras ottamaan kantaa?

Eikös tämä ole juuri, sitä, miten kirkko on vuosisatoja toiminut ja käännyttänyt?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Terveuskojajärki
Mitä useampi seuraavista kohdista pitää paikkansa, sitä varmemmin olet tekemisissä vaarallisen ja tuhoisan uskonnollisuuden kanssa. On sanomattakin selvää, mutta sanottakoon vielä, että kun puhutaan vaarallisesta ja tuhoisasta uskonnollisuudesta, sillä tarkoitetaan yhtä hyvin kotoisesta luterilaisesta kirkostamme löytyviä kuin muistakin traditioista mahdollisesti havaittavia käytänteitä.

1. Uusi oppi esitetään sinulle vähitellen, vaiheittain. Saat odottaa suurimpia salaisuuksia kauan. Ne paljastetaan sinulle vasta monien initiaatioiden, kurssien ja rahasuoritusten jälkeen.
2. Sinut saatellaan uuteen henkiseen ympäristöön ylenpalttisen ystävällisyyden, anteliaisuuden, vieraanvaraisuuden, koettavan rakkauden ja lupauksin keinoin.

3. Valmiiksimietityt vastaukset valmiiksimietittyihin elämänkysymyksiin esitetään helposti vastaanotettavissa paketeissa. Loogista ja loppuuntyöstettyä vastausten järjestelmää sovelletaan kaikkiin keskeisiin elämänkysymyksiin. Mustavalkoiset oppilauseet näyttävät elämän yleisavaimilta käyttäjiensä käsissä. Oppia ei kritisoida. Saat toki kysyä, kunhan kysyt oikeita kysymyksiä, joihin ryhmä tuntee oikeat vastaukset. Oppi on salainen ja ehdottoman tosi.

4. Tunnet itsesi imarrelluksi ja huomatuksi.

5. Jossakin vaiheessa sinulle paljastuu, että tiellä eteneminen edellyttää ehdotonta johtajalle, gurulle, opettajalle tai muulle auktoriteetille antautumista.

6. Sinulle tarjotaan houkuttimena rahaa tai aineellista etua.

7. Jossakin vaiheessa sinun on alettava tehdä tiliä omasta rahankäytöstäsi ryhmälle, joka vaatii sitä luonnollisen anteliaisuuden ja lojaalisuuden nimissä tuntuvan osansa.

7. Vähitellen sinua ohjataan omaksumaan uusia käsitteitä, uutta puheenpartta, vaatetusta, ajatusmallia, reagointimalleja.

8. Sinut eristetään entisistä ystävistäsi, perheestäsi, perinteisestä uskonnollisesta taustayhteisöstäsi, rationaalisesta ajattelusta, lehdistön, radion tai television seuraamisesta, liikettä kritisoivista julkaisuista ja omasta itsestäsi. Tilalle tarjotaan uutta identiteettiä.

9. Sinulta vaaditaan aikaisempien elämänkokemustesi, ajatustesi, tunteittesi asteittaista, täydellistä kieltämistä ja alat pitää niitä synnillisinä, kehittymättöminä ja harhaisina. Sinut ohjelmoidaan uudelleen.

10. Sinut pidetään jatkuvassa kiireessä: aamuharjoitukset, yhteinen palvonta ja mietiskely, erityiskokoukset, tiimin palaverit, palvelutehtävät, vapaaehtoiset velvollisuudet, uusien jäsenten hankinta, pitkät henkilökohtaisiin syvyyksiin porautuvat kahdenkeskiset tai ryhmäkeskustelut, valvomiset. Huomaat, ettei sinulla ole enää aikaa harrastaa, tavata perheenjäseniäsi, entisiä ystäviäsi eikä itseäsi. Sinulla ei ole mahdollisuutta olla haluamasi pituisia aikoja yksin; koskaan et voi laiskotella.

11. Johtajan hahmo esitellään sinulle ihailtavana, itse asiassa virheettömänä, jopa jumalallisena. Sellaiseksi sinunkin pitäisi tulla. Tulet yhä vakuuttuneemmaksi siitä, että täydellistyminen ja puhdistuminen on mahdollista ja että se toteutuu vain tässä ryhmässä.

12. Ympäröivä maailma esitellään sinulle vihamieliseksi. Siitä on eristäydyttävä, sen vaikutuksista on puhdistauduttava ja siltä on suojauduttava. Jossakin tapauksessa sitä vastaan on ryhdyttävä jopa sotaan.

13. Ihmeiden ja/tai profeetallisen sanan tai keskinäisen vakuuttumisen ilmapiirissä tulet uskonnollisesti varmaksi siitä, että juuri tällä etuoikeutetulla ryhmällä on oikeus nauttia aivan erityisiä mystisiä kosmisia voimia. Tulet mystisesti manipuloiduksi.

14. Sinun tulee tehdä yhä tarkempaa tiliä menemisistäsi ja tulemisistasi, ajatuksistasi, tapaamistasi ystävistä, taloudellisesta tilanteestasi ja sukupuolielämästäsi johtajillesi.

Vastaa viestiin
09.03.09, 14:13   #82 (linkki)
Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa
(Vierailija)

Entä sinä?

Oletko sinä hyvä lähimmäinen, kun panettelet muita? Annat ymmärtää, että oma tapasi elää ja uskoa on oikeampi kuin työkaverisi? Oletko puhunut asiallisesti työkaverillesi ja kertonut, missä rajasi kulkevat?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Täpärästi pelastunut
Työkaverini on täysin hurahtanut Erica Ehnin oppeihin.
Rahaa on kulunut, mutta ego on mahtava. Kohta on kaikki kalliit kurssit käyty. Seuraavaksi on kai vuorossa ylösnousemus. Hän on mielestäni suorastaan vaarallinen suuruuskuvitelmineen. On vielä muutenkin luonteeltaan narsistinen, joten tosi pelottava tyyppi. Ja manipuloi muita, minkä ehtii.
Ilmeisesti hän on omasta mielestään pitkällä Erican jumalallisessa arvoasteikossa, koska käyttää ns henkistä valtaansa muiden alistamiseen. Tai ainakin pyrkii siihen.
Hänen todellisuudentajunsa on ihan hämärtynyt ja hän esim. paasaa asioista, joiden mukaan meidän työkavereiden tulisi elää. Ja voi sitä ressukkaa, joka ei ole samaa mieltä hänen kanssaan tai ei suorastaan ihaile häntä.
Hän on ovelasti mielistelemällä pyrkinyt johdon suosioon ja hänkslää sieltäpäin tuhoa tuottaen.
Näin niitä Hitlereitä tehdään.
  Vastaa viestiin
11.03.09, 08:43   #83 (linkki)
briida
(Vierailija)

...

eiköhän se jonkin asian hyvyys tai pahuus tule ilmi siinä, mitä se tekee ihmiselle. Oli kyse uskonnosta, yhteiskuntamallista, elämänkatsomuksesta tai mistä tahansa, niin jos se jotenkin polkee ihmisen omaa vapaata tahtoa tai ihmisoikeuksia, sitä ei tule sallia. Kenenkään ei tulisi antaa toisen määrätä omasta elämästään. Kirkko toimii avoimesti, vaikka sen historia on sitä, mitä se on. Kirkkoa tulisi arvioida tämän päivän toimijana. Mielestäni kirkko ei täytä juurikaan haitallisen uskonnon merkkejä. Suuret maailmanuskonnot - kaikissa niissä on jotain "mätää" historiansa, auktoriteettiensa ja oppiensa puolesta - mutta ne eivät myöskään läntisissä kulttuureissa ole ihmisen vankiloita. On uskonnonvapaus, on vapaus päättää omista asioistaan. Ainut, joka tuomitsee, voi olla jokin kiihouskovainen, joka ei edusta virallisen kirkon näkemystä sinänsä. Kirkko on nyky-yhteiskunnassa eniten hautaustoimilain ja avioliittoon vihkimisen sekä lapsen kastamisen yhteisö ja toimeenpanija.
  Vastaa viestiin
02.09.09, 22:40   #84 (linkki)
Kultapoika
(Vierailija)

Mestareista...

Mielestäni kannattaa olla varovainen julistaessaan kauttansa tulevan jonkun tietyn mestarin tai arkkiolennon tai planetaarisen valo-olennon viestejä. Näillä olennoilla on niin suuri tietoisuus ja vielä suurempi vastuualue, että yksittäisen ihmisen auttaminen ei kuulu heille. Heillä on omat sisäiset ashraminsa ja "henkilökuntansa" jotka jakavat ja muuntavat mestarin energiaa alemmille tasoille. Eli siis kanavoijan tai parantajan kautta voi todellakin tulla esim. Ylösnousseen mestarin energia, mutta tuskin itse mestari on kovin läsnä ko. tilanteessa.

Mestareiden kiinnostuksen kohde on kansojen ja ihmiskunnan tasolla, yksittäisen ihmisen persoonallisen elämän huolet kuuluvat alemman tason valo-olennoille, enkeleille ja henkioppaille.

Tanskalainen Asger Lorentsen on kaveri, jonka kirjoituksia ja haastatteluja kannattaa lueskella. Erikakin oli yhdellä hänen kurssillaan.

http://www.dengyldnecirkel.dk/
  Vastaa viestiin
03.09.09, 09:44   #85 (linkki)
enerkiakanava itsekin
(Vierailija)

Ei tässä mitään varovaisuutta tarvita. Ylösnousseet mestarit voivat hyvinkin ilmaantua tuottamaan lisäarvoa summittaisen yksityishenkilön bisneksille.

Vastaa viestiin
07.04.10, 11:03   #86 (linkki)
Juanita
(Vierailija)

Kaikki on miten sen ottaa...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 Näytä viesti
No minä en ainakaan Erikaa gurukseni ottaisi. Ekan kerran hälytyskellot soi, kun joku sanoi, että Erikan mielestä ihmisellä ei ole omaa tahtoa. Toisen kerran soi ja LUJAA kun joku sanoi, että Erika oli neuvonu "ottamaan etäisyyttä" vanhempiin ja tämän takia tämä ihminen koki SYYLLISYYTTÄ (voi herra jumala) aina kun tapasi vanhempiaan. Siis jos tuo "etäisyyden ottaminen" tarkoitti, että vanhempiaan ei saisi tavata(!!! voi taivas!!!, sairasta) niin kauas tuommosen ihmisen vaikutuspiiristä. Mä siis ymmärsin nimimerkin kirjoituksesta, että tarkotti tätä!! Eri asia, jos ihminen olis niin riippuvainen vanhemmistaan, että olis terveellistä vähän etääntyä. Mutta näin en käsittänyt asian olevan. Ei kai oo tervettä eikä asiaankuuluvaa, että pitäis tuntea syyllisyyttä, niin kun nimim oli tuntenu, aina ku vanhempiaan tapaa. Hei porukat järki käteen, älkää ny mitä tahansa uskoko sillä perusteella, että joku ny on joku näkijä. Terve järki on aina hyvä pitää joka asias mukana. Ei sinisilmäisesti vain uskoa kaikkea. Enkä mä oo mikää skeptikko. Uskon kyllä, että on muutakin ku näkyvä maailma ja arkiset asiat ja enkä pidä meedioita ym. automaattisesti humpuukina. Mutta kritiikkiä ihmiset ja ei sinisilmäisesti vain uskota ja kuunnella jotakuta. Kyseenalaistusta ja omaa järkeä ja tunnetta peliin. Se mikä on aitoa ja oikeaa, kestää kritiikin. Mikä tuntuu ittestä pahalta ja väärältä on sitä myös sulle.

Hei, aikaa on kulunut näistä viesteistä.

En tiedä, mikä kaikki on muuttunut, mutta ainakin itse käymissäni tilaisuuksissa (joista kaikki olleet näiden viestien jälkeen) Erika korostaa ihmisen vapaata tahtoa, mutta hän myös kertoo eri mahdollisuuksista.

Ja mitä tulee tuohon "etäisyyden ottamiseen": sain itsekin saman ohjeen perheeni suhteen (aviomies ja lapset). Tulkitsin sen niin, että teen irtiottoa siitä ihmissuhteesta, en henkilöistä. Siis siitä tavasta, miten minä olen "juuttunut" toimimaan läheisteni kanssa. Kun päästän irti omasta tavastani toimia, löydän uuden paremmin tähän päivään ja tähän hetkeen sopivan tavan toimia. Ja näin kävikin, vaikka läheisen ihmissuhteen muuttuminen pelottikin aluksi ja vastustelin fyysisiin kipuihin saakka. Koin suuren helpotuksen ja vapautuksen, kun opin olemaan enemmän oma itseni perheeni välisissä ihmissuhteissa. Mistäpä lienen nuo entiset tavat oppinut... omasta lapsuudenperheestäni kai... tai mistä lie, ei sen väliä.

Kyseinen henkilö ei toiminut vanhempiensa suhteen siten, kuin tunsi itse oikeaksi, vaan teki jotain Erikan käskystä. Ehkä hän oli siihen saakka toiminut paljon vanhempiensa tahdon ohjauksessa ja nyt vain siirtyi yhden ohjauksesta toiseen... siis ojasta allikkoon. Henkilön olisi ollut syytä löytää se "juttu", miksi hän kumartelee toisten tahtoa, miksi kukaan toinen tietäisi paremmin, miten hänen tulisi toimia... Erika on taitava tuomaan esille tilanteita, joista voi ottaa opikseen. Ehkä tämäkin oli sellainen...

Uskon, että Erika näkee ja kuulee enemmän, uskon, että hänellä on täysin hyvä tarkoitus auttaa ihmisiä. Olen myös sitä mieltä, että jokaisen on oma polkunsa kuljettava ja omat päätöksensä tehtävä. Suuntia voi näyttää Erika ja kuka tahansa muu, mutta itse teet päätökset. Tästä taidosta ottaa omaa voima käyttöön ja kulkea oman polun mukaan olen kiitollinen - Erikalle. Hän avasi minulle tämän ymmärryksen ja vahvuuden, jotka nyt ovat kasvussa itse itseään ruokkien maailmaa tarkkaillen. Kiitos maailmankaikkeudelle hänestä ja kaikista muista auttajista, samoin kuin kriittisistä mielipiteistä. Ne auttavat ainakin minua yleensä löytämään paremmin sen oman polun.

Olen siis Vesimies -70 kanssasi hyvin samaa mieltä, erityisesti viimeiset lauseesi: "Se mikä on aitoa ja oikeaa, kestää kritiikin. Mikä tuntuu ittestä pahalta ja väärältä on sitä myös sulle." Sillä varauksella vaan, että joskus jokin juttu tuntuu alussa pahalta... pelottaa tms. vaikka lopulta se on hyvä juttu. Siinäpä sitä erottelua sitten onkin tehtävä... :-)

Valoa ja iloa kaikille lukijoille!
  Vastaa viestiin
19.08.10, 15:34   #87 (linkki)
jamppa
(Vierailija)

erika

Hei! Mitä Erikan hoidoista näkemisestä on tietoa hän on niitä tosi hyviä ihmisiä maan päällä,
tyytymättömät pitäisi mennä peilin eteen ja katsoa teettökä itsenne eteen vaan taisteletteko
kaikkia vastaan.
Energia hoitajat tekevät sydämensä ja rakkauden kautta työtänsä ja tarvitsevat ajastansa korvauksen.
Kun silmänne aukeaa ja totuus tuodaan eteenne ja alatte tutkia itseänne katselkaa itseänne
ja rakkauttanne itseenne moni rakastaa egoansa ja ego sallii kaiken negatiivisen sitä on helppo
rakastaa ja sairaudet vain kasvaa, johon ovat liittyneet harmaa , negatiivinen energia , raha, manipulointi, lahjukset , rokotteet joissa takana suuri raha yms... siellä ei ole oikeata rakkautta ,siellä ei löydy sielua joka on onnellinen.
eräs joka löytänyt sielunsa ,rakkauden itseensä
  Vastaa viestiin
24.08.10, 00:21   #88 (linkki)
jfdsklajk
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jamppa Näytä viesti
...
Kun silmänne aukeaa ja totuus tuodaan eteenne ja alatte tutkia itseänne katselkaa itseänne
ja rakkauttanne itseenne moni rakastaa egoansa ja ego sallii kaiken negatiivisen sitä on helppo
rakastaa ja sairaudet vain kasvaa, johon ovat liittyneet harmaa , negatiivinen energia , raha, manipulointi, lahjukset , rokotteet joissa takana suuri raha yms... siellä ei ole oikeata rakkautta ,siellä ei löydy sielua joka on onnellinen.
eräs joka löytänyt sielunsa ,rakkauden itseensä

No huh, huh jamppa....
et taida tunte oikeaa erika ehniä, jonka kaikella tekemisellä ja sanomisella on yksinkertainen ja tarkoituksenhakuinen syynsä...ja mikähän se sitten olikaan.......kevenikö kukkarosi yksisarvisten viesteistä tai intuitiivisen parantamisen kursseista??? Katsopa ensin, mitä sana intuitiivinen tarkoittaa, ja mieti sitten millä eväillä sinä konsultoit muiden ihmisten elämää "auktoriteettiasemastasi"...?

Kansalliset tai kansainväliset rokotusohjelmat riskeineen ja globaalien lääkefirmojen voitontavoitteluineen ovat kovin kaukana ja vaikuttamisesi ulottumattomissa, mutta helpostipa päätäsi niillä sekoitetaan ja osoitetetaan tie, jota sinun tulisi jonkun muun mielestä kulkea.

Katso omaa pientä elämääsi, sillä se on se, mitä sinulla on ja siihen sinun pitäisi huomiosi ja energiasi keskittää, ei ulkopuolisiin kaukaisiin tekijöihin. Muutoksen tässä - ja omassa maailmassasi- tee vain ja ainoastaan keskittymällä siihen, miten itse elät tämän elämäsi. Olet tärkeä pisara valtameressä, et tsunami, joka muuttaa muiden ihmisten elämän.

EE:n tapaiset pikku messiaat ovat harhaa ja vievät ihmisiä entistä kauemmaksi itsestään ja elämänsä oikeasta tarkoituksesta, sillä he omnipotenssifantasioissaa kuvittelevat muuttavansa muiden elämän, samalla unohtamalla ottaa vastuuta omasta elämästään. Surullinen tarina kaikille osapuolille.

Yhteys henkimaailmaan ja toisen ihmisen auttaminen ovat toki meille kaikille halutessamme mahdollisia, eikä siihen tarvita kalliita kursseja ja guruja. Silloin yleensä mennään metsään ja pahasti.

..mutta, mutta..meillä kaikilla on oppimisen polkumma -kuten minullakin. Mutta tämän olen jo nähnyt ja jatkan matkaani. Elämä on ihanaa ja meillä on velvollisuus ja oikeus nauttia siitä toteuttamalla ja elämällä meidän omaa elämäämme.
  Vastaa viestiin
12.12.10, 21:48   #89 (linkki)
Joutsen
(Vierailija)

Olen tavannut kyseisen EE:n viisi kertaa. Meillä on ollut yksi yhteinen tuttava, joten hänen kauttaan silloin tällöin törmään Erikaan.

Hän ei ole kovinkaan tietoinen ihminen. Hän itse uskoo tosiaan että häntä ohjaavat korkeat taivaalliset voimat. Kyseessä ovat kuitenkin alamman astraalitason heput jotka tekeytyvät milloin keneksikin. Joukossa voi olla myös todellisia häirikköhenkiä jotka sitten aiheuttavat kaikenlaisia ikävyyksiä heille joille Erika kanavoi tai tekee enegiahoitoa.

Huomasin että hänen nettisivunsa virsi laulu suomen sanat matka at rakkaudenpolku.net ei ole enää toiminnassa. Eikä hänen tietojaan löydy myöskaan intuiviiviset parantajat -sivuilta. Ehkäpä hän on lopettanut nämä ns. henkiset opettamiset ja keskittyisi nyt todelliseen henkisyyteen, eli itseensä tutustumiseen.

Rauhaa toivon hänelle!
  Vastaa viestiin
11.12.11, 03:31   #90 (linkki)
mel
(Vierailija)

Erika

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide11:11 Näytä viesti
Olen osallistunut Erikan ryhmämeditaatioon ja oman kokemukseni perusteella totean, että läsnä oli korkeita henkiolentoja. Itse en kykene näkemään henkiolentoja mutta vaikutus tuntui selvästi. Sen sijaan yksityiskanavoinnissa Erikalta voi päästä epäpuhtauksiakin läpi eli yksityiskanavointi ei mielestäni kaikin osin tullut/tule Arkkienkeleiden korkealta tasolta. Mutta ryhmämeditaation koin hyvin puhtaana, puhtaana kanavointina.
No kykyjä typykällä ainakin on.Mutta mista hän ne saapi , en osa sanoa. Kun itse olen nähnyt , miten hän lukee muut ihmiset, samassa kun itse puhuu, oli se melkoinen näkö, kuin olisi ottanut hologrammi kuviot talteen. Mielenkiintoinen yksilö ainakin, mutta en omista rahoja, että voisin lähempää tutkija. Kyllä siittä olen varma, että hän on ainakin meedio. Kun todella vaihtuvat kasvot ja olennot hänen kehossaan.Mutta niiden tasosta ei tiedoa..
  Vastaa viestiin
27.12.11, 01:12   #91 (linkki)
moneypennies
(Vierailija)

Suuri_huijaus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mel Näytä viesti
No kykyjä typykällä ainakin on.Mutta mista hän ne saapi , en osa sanoa. Kun itse olen nähnyt , miten hän lukee muut ihmiset, samassa kun itse puhuu, oli se melkoinen näkö, kuin olisi ottanut hologrammi kuviot talteen. Mielenkiintoinen yksilö ainakin, mutta en omista rahoja, että voisin lähempää tutkija. Kyllä siittä olen varma, että hän on ainakin meedio. Kun todella vaihtuvat kasvot ja olennot hänen kehossaan.Mutta niiden tasosta ei tiedoa..
Jos joku kuvittelee, että E.E. on jonkinsortin meedio, tai guru, niin se ei valitettavasti pidä paikkaansa. Hän on kauppiksenkäynyt , ex-jumppaohjaaja, joka vaihtoi tavallisen sukunimensä taiteellisempaan ja myyvempään ja alkoi jossain vaiheessa tahkota rahaa hömppäkursseilla ja satukertomuksilla.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku