| |  | |
19.01.08, 07:40
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | MSM rikki
Nyt on parisen viikkoa kulunut, kun oli juttua rikin syömisestä.
Monet ovat sen jälkeen rikkiä hankkineet??
Mutta nyt olisi kiva kuulla, onko ollut positiivisia vaikutuksia kyseisestä aineesta ja jos on, niin mihin vaivaan ja millä annoksella?
Itse en vaivoihini mitään apua saanut, mutta haluaisin kuulla muiden kokemuksia.
| |
| | |
19.01.08, 11:58
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja entinen rikin syöjä Nyt on parisen viikkoa kulunut, kun oli juttua rikin syömisestä.
Mutta nyt olisi kiva kuulla, onko ollut positiivisia vaikutuksia kyseisestä aineesta ja jos on, niin mihin vaivaan ja millä annoksella?
Itse en vaivoihini mitään apua saanut, mutta haluaisin kuulla muiden kokemuksia. | Et kertonut päivän annosmäärääsi | |
| | |
19.01.08, 13:56
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mulla on annoksena ollut pari tl /päivä, vaikutuksia olen huomannut laiskan suolentoiminnan vilkastumisena. Kipuja minulla ei ole ollutkaan.
| |
| | |
19.01.08, 23:04
|
#4 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja entinen rikin syöjä Nyt on parisen viikkoa kulunut, kun oli juttua rikin syömisestä.
Itse en vaivoihini mitään apua saanut, mutta haluaisin kuulla muiden kokemuksia. | Olisi mukava kuulla, mihin tarkoitukseen Sinä rikkiä aloit syömään?
Minä söin vuoden, eikä mitään tuloksia. Sitten olin lääkärin luennolla, ja selvisi, että annokseni oli vain murto-osa siitä mitä näihin ongelmiin tarvitaan. Nosto oikeisiin annosmääriin, jo lähti vaivat. | |
| | |
20.01.08, 18:55
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja oireet-annos Lainaus: |
Itse en vaivoihini mitään apua saanut, mutta haluaisin kuulla muiden kokemuksia. | Olisi mukava kuulla, mihin tarkoitukseen Sinä rikkiä aloit syömään?
Minä söin vuoden, eikä mitään tuloksia. Sitten olin lääkärin luennolla, ja selvisi, että annokseni oli vain murto-osa siitä mitä näihin ongelmiin tarvitaan. Nosto oikeisiin annosmääriin, jo lähti vaivat. | Voisitko yst. sanoa millaisiin vaivoihin otat annoksesi ja minkä suuruisen? Mulla fibro + muita reumajuttuja ja olen kuullut, että rikistä voisi olla apua. Onko toi MSM-rikki niitä kapseleita luontaistuotekaupasta? Kiitos jos ehdit vastaamaan.
| |
| | |
01.02.08, 10:54
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Jo vain
Minä olen saanut MSM:stä apua fibromyalgiaani. Olen voinut jo puolittaa päivittäisen Lyrica-annokseni. Ehkä voin piankin luopua koko lääkityksestä (siis Lyrican).
Netistä löytyy paikkoja, mistä tilata (esim. Lootus kirjat) sekä luontaistuotekaupoista.
| |
| | |
01.02.08, 12:20
|
#7 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 09/1999
| Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Mumeluuri Minä olen saanut MSM:stä apua fibromyalgiaani. Olen voinut jo puolittaa päivittäisen Lyrica-annokseni. Ehkä voin piankin luopua koko lääkityksestä (siis Lyrican).
Netistä löytyy paikkoja, mistä tilata (esim. Lootus kirjat) sekä luontaistuotekaupoista. | Plajonko syöt päivittäin MSM:ää?
| |
| | |
04.02.08, 10:54
|
#8 (linkki)
|
| Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja roina Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Mumeluuri Minä olen saanut MSM:stä apua fibromyalgiaani. Olen voinut jo puolittaa päivittäisen Lyrica-annokseni. Ehkä voin piankin luopua koko lääkityksestä (siis Lyrican).
Netistä löytyy paikkoja, mistä tilata (esim. Lootus kirjat) sekä luontaistuotekaupoista. | Paljonko syöt päivittäin MSM:ää? | Miksi et vastaa????
| |
| | |
04.02.08, 11:48
|
#9 (linkki)
Netistä löytyy paikkoja, mistä tilata (esim. Lootus kirjat) sekä luontaistuotekaupoista. | Paljonko syöt päivittäin MSM:ää? | Miksi et vastaa???? | En ole tuo kysymäsi mutta fibro täälläkin. 20-15 g päivässä | |
| | |
04.02.08, 15:03
|
#10 (linkki)
|
|
Auttaako kipuihin ja kuinka hyvin verratuna, jos ei söisi rikkiä lainkaan?
| |
| | |
21.02.08, 07:58
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Luin joltain netti-palstalta, että jollakulla MSM-rikki oli kohottanut verenpainetta huomattavasti. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
| |
| | |
21.02.08, 08:34
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ei ole ollut vaikutusta verenpaineisiin 128/80 olivat arvot viimeksi kun mitattiin pari viikkoa sitten.Rikkiä olen käyttänyt jo useamman kuukauden.
| |
| | |
21.02.08, 09:56
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja roina Auttaako kipuihin ja kuinka hyvin verratuna, jos ei söisi rikkiä lainkaan? | Auttaa radikaalisti. | |
| | |
21.02.08, 15:37
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mn45 Luin joltain netti-palstalta, että jollakulla MSM-rikki oli kohottanut verenpainetta huomattavasti. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? |
Seköhän se sitten nostaisi minunkin verenpainetta ja aiheuttaisi huimausta? Olen ollut nyt käyttämättä pari päivää, eikä huimaa enää. Täytyy olla vielä muutama päivä ilman ja sitten taas testata, että sopiiko ollenkaan minulle. | |
| | |
06.03.08, 14:22
|
#15 (linkki)
Netistä löytyy paikkoja, mistä tilata (esim. Lootus kirjat) sekä luontaistuotekaupoista. | Paljonko syöt päivittäin MSM:ää? | Miksi et vastaa???? | HEJ!
Suosittelevat aloittelijalle 1g (teelusik) x 3 päivässä, sitten pitää nostaa annosta kunnes tulee löysä maha! Ei yli 30g kuitenkaan!
Googlaa Putaan Kunto -SiTi.
| |
| | |
21.03.08, 14:08
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | MSM
Minä olen huomannut että ihoni on tullut sileämmäksi sen jälkeen kun aloin syömään msm-jauhetta 2tl päivässä.
Ummetukseen aloin syömään tuota jauhetta. Ja on auttanut. Pitänee kohta laittaa uutta tilausta vetämään.
| |
| | |
06.07.08, 10:07
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | msm
Moikka tilattiin Makanasta nimi tuli värin ehkä siellä 2kg +postikulut alle 60 ekee pitäisi ensi viikolla tulla kerron sitten lisää
| |
| | |
28.12.11, 20:42
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | msm Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tilattiin makanasta Moikka tilattiin Makanasta nimi tuli värin ehkä siellä 2kg +postikulut alle 60 ekee pitäisi ensi viikolla tulla kerron sitten lisää | Puuilo kuopio myy edullisesti msm. Hevosien ravinne hyllystä. Olikohan 4kg purkki jotain 40e :)
riittää piiiitkään :)
| |
| | |
04.01.12, 12:02
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | että.. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja valkealootus | En muista mistä ihmeestä kuulin tämän: jos on kerta rikin puute niin se maistuu suussa hyvin happamalle, jos ei maistu ei ole puutetta. Että maistakaa ettette syö turhaan.
| |
| | |
07.05.12, 22:50
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) |
Osaisiko kukaan sanoa onko turvallista, kun rikin/msm:n oton jälkeen päässä tuntuu ns. "hyvälle"? muuten msm:n on auttanut huonoon ihoon ja jaksamiseen, eli tuntuisi turhalle lopettaa sen ottaminen vain tuollaisen vaikutuksen takia, kun ei tiedä tosiaan onko se normaalia vai vaarallista.
| |
| | |
07.05.12, 23:03
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minulla on auttanut niveliin ja selän kipuihin ja jäykkyyteen. Vetreytyy selvästi.
| |
| | | | |