Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Vaihtoehtoiset hoitomuodot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
21.09.11, 17:36   #26 (linkki)
joanna
(Vierailija)

mä muistelen saaneeni joskus Tsernobylin onnettomuuden jälkeen jonkun sokeripalarokotteen. en muista että siitä ois mitään erityisiä vaivoja tullut. ei taida kyllä liittyä polio rokotteeseen lainkaan vai olenko taas ihan ummikko..
  Vastaa viestiin
21.09.11, 18:12   #27 (linkki)
polio
(Vierailija)

Se oli polio. Senhän minäkin söin.
  Vastaa viestiin
21.09.11, 19:41   #28 (linkki)
vuotta aiemmin
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja polio Näytä viesti
Se oli polio. Senhän minäkin söin.
Tuskin oli. Sokeripalarokote poliota vastaan annettiin talvella 1985. Tsernobyl-onnettomuus oli virallisen tiedon mukaan vasta 26.4.1986.

Onko tässä nyt joku vaihtoehtoinen aikakäsitys?
  Vastaa viestiin
22.09.11, 10:22   #29 (linkki)
joanna
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotta aiemmin Näytä viesti
Tuskin oli. Sokeripalarokote poliota vastaan annettiin talvella 1985. Tsernobyl-onnettomuus oli virallisen tiedon mukaan vasta 26.4.1986.

Onko tässä nyt joku vaihtoehtoinen aikakäsitys?
juu, en muistanut tarkkaa Tsernobyl vuotta, mutta tuli vaan sokeripalarokotteesta mieleen se asia. en muista olenko polio rokotusta saanut sokeripalana. ei mulle ole mistään rokotteista tullut kai haittavaikutuksia, muuta kun käsi kipeeks ainakin jäykkäkouristus rokotteen jälkeen.

taisin taas vähän poiketa aiheesta.
  Vastaa viestiin
22.09.11, 19:19   #30 (linkki)
onnellinenkaksonen
(Vierailija)

Ei minulle siitä sokeripalasta tullut mitään ongelmia jos ei lasketa suunnatonta elämisenhalua, elämän onnellisuutta syyksi. :)
  Vastaa viestiin
24.09.11, 12:28   #31 (linkki)
teeeko
(Vierailija)

Jännä juttu ettei minulle tullut mitään keuhkojen tuhoutumista sokeripalarokotteesta, vaikka keuhkoni olivat jo ennen sitä ns. paskana astman vuoksi.

Astmani meni sitten normaalia rataansa: murroiässä (noin pari vuotta rokotteen jälkeen alkoi) astmaoireet alkoivat helpottua, joten ei ainakaan minulle tullut mitään keuhkovaurioita, vaikka keuhkoni vaurioituvat tavallista herkemmin.

Yksikään pätevä lääkäri ei voi suoraan lonkalta heittää, että oireidesi syy on rokote. Tuollaiseen väitteeseen lääkärinkin pitää tehdä pitkiä tutkimuksia ja sulkea sitä ennen kaikki muut selitykset pois.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku