Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Vaihtoehtoiset hoitomuodot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
21.10.08, 19:51   #1 (linkki)
liika pois...
(Vierailija)

Laihdutustuotteet?

Saako luontaistuotteena mitään, joka auttaa laihtumaan noin 15 kiloa. En voi harrastaa kuin kevyttä liikuntaa, suonenvetojen ja kramppien takia, joita on jaloissa. Olen kokeillut kramppilääkkeitä, ei tehoa ja magnesium/kalsiumia syönyt yli puoli vuotta. En siis odota mitään pikalaihdutusta...leivän ja makeiset on jo poistettu ruokavaliosta.
  Vastaa viestiin

21.10.08, 20:01   #2 (linkki)
Toki saa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja liika pois...
Saako luontaistuotteena mitään, joka auttaa laihtumaan noin 15 kiloa. En voi harrastaa kuin kevyttä liikuntaa, suonenvetojen ja kramppien takia, joita on jaloissa. Olen kokeillut kramppilääkkeitä, ei tehoa ja magnesium/kalsiumia syönyt yli puoli vuotta. En siis odota mitään pikalaihdutusta...leivän ja makeiset on jo poistettu ruokavaliosta.
Krampeista ja suonenvedoista... minulla pelkkä magnesium ei auttanut, mutta magnesiumin ja B-vitamiinin yhdistelmä auttoi. Kantsii kokeilla, jos vain haluttaa. Onhan muuten peruna (+riisi/pasta) ja maitokin jo poistettu ruokavaliosta? Jos ei, jätä nekin vielä.
  Vastaa viestiin
21.10.08, 21:24   #3 (linkki)
liika pois...
(Vierailija)

M/K lisäksi on monivitamiinia, omega 3 (milloin muistan ottaa). Juon myös energiajuomaa jossa on paljon B-vitamiinia. Peruna, poistettu jo...Kahvin seassa menee maitoa ja myös sokeria. Olisiko hyvä vaihtaa kahvinjuonti teehen?
  Vastaa viestiin
21.10.08, 23:04   #4 (linkki)
Edellinen taas...
(Vierailija)

Lainaus:
M/K lisäksi on monivitamiinia, omega 3 (milloin muistan ottaa). Juon myös energiajuomaa jossa on paljon B-vitamiinia. Peruna, poistettu jo...Kahvin seassa menee maitoa ja myös sokeria. Olisiko hyvä vaihtaa kahvinjuonti teehen?
Tuli vielä mieleen, että avovaimo aikoinaan kertoi, että magnesium kannattaa ottaa juuri ennen nukkumaan menoa, muuten ei vaikutus ole niin hyvä. Otan nyt sen viimeisenä illalla/yöllä ja B-vitamiinin ensimmäisenä aamulla. Minulla tuntuu toimivan noin, mutta yksilöllistä se varmasti on. Kahvia litkin entiseen tapaan (tosin mustana tai espressoa), joten tuohon en voi ottaa kantaa. Sen pois jättäminen ei ollut tarpeen kramppien ja suonenvetojen karkoituksessa, mutta ne ovat kyllä oikeasti vähentyneet todella radikaalisti magnesiumin + B-vitamiinin napsimisen aloittamisen jälkeen. Sitä ennen heräsikin varmaan kerran pari yössä siihen, että pohje jumitti, ja piti lähteä pomppimaan...

Hiilareiden jättäminen pois tyystin (tai siis se 50 g päivässä max) sai painon putomaan parin ensimmäisen viikon aikana kuutisen kiloa (90->84), joten toki sitäkin voi koettaa niin halutessaan. Huomaa siis, että en käytännössä tiedä mistään tutkimuksista tai juuri muustakaan mitään, kunhan kerron vain, miten mulla toimi. :) Onnea matkaan!
  Vastaa viestiin
22.10.08, 06:16   #5 (linkki)

Rekisteröitynyt: 09/1999
Lainaus:
Ei saa.

Sun täytyy tehdä pysyvä elintapojen muutos eli kunnon ravitsemus ja säännöllinen liikunta.

Suonenveto johtuu joko suolanestetasapainon häiriöstä, venyttelyn puutteesta taikka ravinteiden puutteesta.

Ihan perusverikokeilla voidaan jo monta asiaa tutkia ja saada selville. Eli lääkärille.

Sokeri, valkoinen jauho sekä valkoinen riisi pois. Toki esim. kerran viikossa voi herkutella.

Juo riittävästi vettä. Ainakin 2 litraa päivässä.

Luonnolliset ravinteet:
http://www.energian.net/terveys/info6.html

Ruokakolmio
http://www.terveystaito.fi/Pages/ravitsemus.htm

Pilsuista ei välttämättä ole mitään hyötyä, koska niiden imeytyvyydessä on huimia eroja eikä niitä ole tutkittu mitenkään.

Jos et ole ennen juur liikkunut, niin liikunta täytyy aloittaa varovasti, jotta elimistö tottuu siihen.

Ja muista hyvät alku- ja loppuverryttelyt.

Kävely, uinti ja pyöräily ovat hyviä. Toki kaikki muukin, mikä kiinnostaa. Muista hyvät kengät, kun lähdet kävelemään.
  Vastaa viestiin
22.10.08, 16:28   #6 (linkki)

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200809218301256_uu.shtml
  Vastaa viestiin
23.10.08, 06:32   #7 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Tonalin

Minulla ei ole Tonalinia myytävänä ja se on aika kallistakin. Mutta minun luonani kävi nainen kysymässä Tonalinia ja kertoi laihtuneensa vuoden aikana sen avulla parikymmentä kiloa eikä ole omien sanojensa mukaan mitenkään muuttanut ruokatottumuksiaan eikä liikunnan määrää. Myös työtoverini on kesän aikana pudottanut 5 kiloa muuttamatta mitään muuta.

En ole aiemmin uskonut, että on mitään tuotetta, joka laihduttaisi ilman että tekisi mitään. Mutta nyt on varmaankin aika tarkistaa käsityksiäni.

Tämä Tonalin sisältää CLA -rasvahappoa, jota muuten olisi maidossa, jollei sitä otettaisi siitä pois. Eli täysmaito laihduttaa??

Olli

Vastaa viestiin
23.10.08, 14:54   #8 (linkki)
P vaan ei kuikka
(Vierailija)

Käsitysten tarkastaminen paikallaan!

"En ole aiemmin uskonut, että on mitään tuotetta, joka laihduttaisi ilman että tekisi mitään. Mutta nyt on varmaankin aika tarkistaa käsityksiäni."

Kerroit suomi24 foorumilla käyttäneesi Herbalifea useita vuosia ja laihtuneesi 20 kg sen avulla. Kannattaa tosiaan tarkistaa käsityksiäsi! Tosin silloin toimit myös Herbalifen jälleenmyjänä.

Miksipä et ottaisi Tonalinia Terveyspuotisi hyllylle koska sinulle on raportoitu noinkin hyvistä tuloksista. Ihmiset tuskin valehtelevat. Ja johan sinulla on kaksi asiakasta valmiina. Tonalinin hinta tuskin on se este miksi sitä ei vielä ole Terveyspuodissa myynnissä ...
  Vastaa viestiin
23.10.08, 15:06   #9 (linkki)

Ollin katsis mennä Tolosen kanssa kimppaan. 2 samanlaista huijaria kun ovat.

Bisnekset kukoistais tuplasti ainakin.
  Vastaa viestiin
23.10.08, 17:44   #10 (linkki)

Herbalife ja Tonalin

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja P vaan ei kuikka
"En ole aiemmin uskonut, että on mitään tuotetta, joka laihduttaisi ilman että tekisi mitään. Mutta nyt on varmaankin aika tarkistaa käsityksiäni."

Kerroit suomi24 foorumilla käyttäneesi Herbalifea useita vuosia ja laihtuneesi 20 kg sen avulla. Kannattaa tosiaan tarkistaa käsityksiäsi! Tosin silloin toimit myös Herbalifen jälleenmyjänä.

Miksipä et ottaisi Tonalinia Terveyspuotisi hyllylle koska sinulle on raportoitu noinkin hyvistä tuloksista. Ihmiset tuskin valehtelevat. Ja johan sinulla on kaksi asiakasta valmiina. Tonalinin hinta tuskin on se este miksi sitä ei vielä ole Terveyspuodissa myynnissä ...
Herbalife ei laihduta, vaan sen tarkoituksena on auttaa ylläpitämään dieettiä. En ole aiemmin uskonut, että joku tuote laihduttaisi ilman, että pitäisi dieettiä. En minä siihen vieläkään kovin hyvin usko, että jokin tuote vaikuttaisi siten, että laihtuu ilman mitään.

En ota uusia tuotteita nyt liikkeeseen.

Olli

Vastaa viestiin
23.10.08, 19:39   #11 (linkki)
Tuotteista
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Olli Lind
En ota uusia tuotteita nyt liikkeeseen.
Jakeletko liikkeessä mahdollisesti sellaisten ihmisten yhteystietoja, jotka kyseistä tuotetta myyvät?
  Vastaa viestiin
24.10.08, 05:37   #12 (linkki)

kehoitan menemään terveyskauppaan

Heinolassa on toinenkin terveyskauppa ja sill on paljon laajemmat valikoimat. Kehotan ihmisiä menemään siihen, meiltä kysytään usein monia muitakin tuotteita, joita meillä ei ole. Sama vastaus aina. En pyrikään saamaan kattavaa valikoimaa.

Olli
  Vastaa viestiin
24.10.08, 05:39   #13 (linkki)

Lainaus:
Herbalife ei laihduta, vaan sen tarkoituksena on auttaa ylläpitämään dieettiä.
Pysyäkseen hoikkana ja sitä kautta terveenä täytyy tehdä pysyvä elintapojen muutos eli kunnon ravitsemus ja säännöllinen liikunta.

Laihtuakseen täytyy saada energiaa vähemmän kuin kuluttaa.

Siihen ei auta mikään poppakonsti eikä dieetti.

Liikunta on mukavaa ja terveellinen ruoka hyvää.

Nautintoa saa muustakin kuin ylensyönnistä ja soffalla röhnöttämisestä.

Kyllä tämän kaikki lihavat tietävät, mutta laiskuu ajaa kuvittelemaan, että josko jostain "ihmetuotteesta" tai jopa peräti laihdutusleikkauksesta se apu tulis, niin ei tarttis mitään ite tehdä.

Ylensyönti on addiktio. Täytyy hoitaa ongelmat ensin.

Vastaa viestiin
24.10.08, 14:58   #14 (linkki)
kaksoissokkona
(Vierailija)

Tonalin

Olen Romuluksen kanssa samaa mieltä. Pillerit ei ole ratkaisu ongelmaan.

Tonalin 1 vuoden pitkäaikaistutkimuksessa se on alentanut 9% kehon rasvan määrää ylipainoisilla. Tutkimuksessa sanotaan tuloksen olevan selvä vaikka ravinnon ja liikunnan vaikutus suljetaan pois.

Lähdetään siitä että pienellä ruokailutottumusten muutoksella kehon rasvan määrän tiputtaminen 4.5% vuositasolla ei ole kovinkaan kummoinen juttu. Lisäksi lisäämällä pienellä määrällä rasvan määrän tiputtaminen 4.5% ei myöskään ole ylivoimainen. Yhteistuloksena ollaan jo tuossa 9%:ssa.

Saman 1 vuoden ajan minkä syö Tonaliinia pystyy edellämainitun muutoksen tekemään ja siitä tulee samanlainen tapa kuin että ottaisi 2-4 Tonalin kapselia kahdesti päivässä.

Elämäntapojen muutokseen ei pilleriä ole keksitty ... siihen pystyy vain jokainen itse jos haluaa.
  Vastaa viestiin
24.10.08, 15:01   #15 (linkki)
kaksoissokkona
(Vierailija)

"Lisäksi lisäämällä pienellä määrällä rasvan määrän tiputtaminen 4.5% ei ..."

Painovirhe paholainen edellisessä, piti sanomani näin : Lisäksi lisäämällä pienellä määrällä liikuntaa rasvan määrän tiputtaminen 4.5% ...
  Vastaa viestiin
24.10.08, 16:28   #16 (linkki)
liika pois...
(Vierailija)

Kiitos vastauksista. Uimassa olen käynyt nyt pari kertaa ja pyöräillä yritin, mutta hetkessä menin maitohapoille, läähätin ja hikoilin, heh. Innoissani lähdin liikkeelle, mutta piti kääntyä takaisin, oli liian rankkaa. Mulla on siis todella huono kunto!!!!
Magnesiumin otankin illalla.
Nyt ostin nesteenpoistolääkkeitä ja Tonalinia minulle suositeltiin luontaistuotekaupassa.
Kromikin voisi auttaa makeanhimoon, mikä' iskee juuri ennen nukkumaanmenoa...
Tuo parin litran nesteen juominen oäivässä tuottaa ongelmia, kun ei vaan ole jano?
Kun juon, niin on terveellisiä mehuja ja wishyä.
  Vastaa viestiin
24.10.08, 17:40   #17 (linkki)
taas koijataan
(Vierailija)

Lainaus:
Nyt ostin nesteenpoistolääkkeitä...
Ei jumalauta. Jos sinä olet liian lihava ja huonossa kunnossa, niin kropasta pitäisi saada pois rasvaa eli ihraa eli läskiä eikä nestettä. Se taas vaatii, että alat tosissasi syömään oikein ja liikkumaan.

Lainaus:
...Tonalinia minulle suositeltiin luontaistuotekaupassa.
Niin varmaan. Miksi he olisivat suositelleet sinulle, että mitäpä jos alkaisit syömään oikein ja liikkumaan? Kuka silloin olisi maksanut Mikko Kivisen mainossopimuksen?

Vastaa viestiin
25.10.08, 05:51   #18 (linkki)

Laihdutus on hyvin vaikeaa

Jos laihdutus olisi helppoa, niin eihän kukaan olisi lihava. Kuitenkin Suomi on toiseksi lihavin kansa. Jos olen oikein lukenut. On hirveää lukea, kun nämä, joille paino ei ole ongelma, miten he halveksivat ihmisiä, jotka eivät pysty laihduttamaan.

Dieetin pitäminen ja elintapojen muutos on monille, monille liian vaikea. Dieetin aikana on väsynyt, huonolla tuulella ja kärsii. Kun dieetti on ohi, niin se otetaan korkojen kera takaisin ja palkitaan oikein itseä, että on onnistunut laihtumaan. Sitten lihotaan enemmän kuin oli laihdutettu.

Nämä jojo -dieetit ovat vieneet suomalaisilta miljoonia kiloja lihasmassaa, sillä laihtuessa osa painonpudotuksesta tulee lihasten pienenemisestä ja lihotessa pelkästään rasvana.

Herbalife ja Nutrilett ovat tuotteita, jotka korvaavat dieetin aikana pois jätettävät ateriat. Ne antavat ihmiselle riittävän proteiini ja vitamiiniannoksen, jotka muuten laskisivat dieetin ansiosta. Ne eivät itse laihduta, vaan tekevät laihduttamisesta miellyttävämmän kokemuksen. Ei ole nälkää, ei väsymystä.

Niitäkin on syytä käyttää varsinaisen dieetin jälkeen ylläpitoannoksena, jolloin paino ei enää laske, mutta opitaan olemaan kiinnittämättä liikaa huomiota syömiseen, erityisesti välipalojen napsimiseen. Niin minäkin tein ja vähitellen loppui syöppöyhteni, joka nosti painoani nopeasti.

Dieetin pitäminen on vielä helppoa verrattuna pysyvän elintapojen muutoksen tekemiseen. On vähennettävä syömistä ja lisättävä liikkumista. Näin se on jokaisen tehtävä. Mutta ei pidä halveksia ihmisiä, jotka tarvitsevat tässä apuna eri luontaistuotteita, kun se lääkekin vedettiin pois markkinoilta.

Olli

Vastaa viestiin
25.10.08, 07:41   #19 (linkki)

Lainaus:
Jos laihdutus olisi helppoa, niin eihän kukaan olisi lihava.
Lihavuus on korvien välistä kiinni.

Toki laihduttamisestakin ollaan tehty miljardibisnes, koska lihavat jo muutenkin masentuneina menevät vaikka mihin helppoheikin mainoslankaan, ihan niinkuin sinäkin.

Laihduttajat eivät tarvitse mitään lisäravineita, vaan kunnon ruokaa, mitä ei ole tullut sitten vuosiin ehkä syötyä. Ja liikuntaa.

Sen sokerin ja rasvan kun vaihtaa normaaliin terveelliseen ruokaan, niin miten voi olla mahdollista että kärsii puutoksista???? Ja näinollen joutuisi ostamaan järjettömän kalliita verksotomarkkinoinin tuotteita?????

Jotenkin nyt Ollin laskuoppi on täysin väärä.

Syö säännöllisesti ja kunnon ruokaa, niin elimistö itse hoitaa itseään.

Liikunta täytyy aloittaa varovasti, jos sitä ei ole juurkaan harrastanut.

Tunnen paljon lihavia ja kaikki ovat ns. tunnesyöppöjä.

Siihen ei mikään dieetti auta, vaan omien asioiden saaminen kuntoon.

Sitäpaitsi laihdutuksessa EI jätetä mitään aterioita väliin, kuten Olli olet tehnyt vaan päinvastoin syödään säännöllisesti ja oikein ja pieniä aterioita, jolloin verensokeri pysyy tasaisena ja aineenvaihdunta toimii.

Vastaa viestiin
25.10.08, 08:10   #20 (linkki)

Jatketaan

Olet niin kovin naivi. Eivät ihmiset noin vain siirry terveelliseen ruokaan, jos sitä ei ole ennenkään syönyt. Olet oikeassa, jos ihmiset olisivat sellaisia, mutta he eivät ole.

Aterioita ei jätetä väliin, vaan ne korvataan jollakin. Se voi olla ateriankorvike tai se voi olla vähäkalorinen ja vähähiilihydraattinen kasvisateria. Se on ihmisen oma valinta. Ongelma on usein vain se, ettö kasviksistamme on 50 vuoden aikana monet ravinteet ja erityisesti hivenaineet hävinneet jopa 80%:sesti ilmenee saksalaisten tekemästä vuosittaisista raporteista.

Joka tapauksessa kaloreiden määrää pitää pienentää paljon. Mutta ei vitamiinien eikä proteiinien määrää.

Tunnesyöppö minäkin olin ja sain sen kuntoon. Minä sain sen Herbalifen avulla ja joku muu saa muulla tavalla. Entä sitten? Kukin omalla tavallaan.

Olli

Vastaa viestiin
25.10.08, 12:29   #21 (linkki)
p.kuikka..
(Vierailija)

Laihduttamisessa on ensisijaisesti kyse terveellisemmän elämäntavan omaksumisesta eikä mistään väliaikaisesta tempusta. Aterian korvaaminen ihmelitkulla tai pirtelöllä ei todellisuudessa tue pitkäaikaista muutosta vaan johtaa jojoiluun, turhautumiseen ja itsetunto-ongelmiin. Täallaiset itseään pettävät asiakkaat ovatkin monen terveyskaupan ja verkostomarkkinointikonsernin liikevaihdon pitkäaikainen pelastus. Paino-ongelmaiset ihmiset ottavat helppoheikkien sadut vastaan, koska eivät todellisuudessa aidosti halua tai osaa ottaa omaa elämää haltuunsa.

Laihduttamisen yhteydessä häviävää lihasmassaa ei korvata nappailemalla lisäravinneproteiineja. Lihasmassa kertyy niinkin yllättävällä tavalla kuin alkamalla harrastaa liikuntaa. Tästä ei tietenkään terveyskauppa saa mitään liiketoimintahyötyä. Rasvan osuuden vähentyminen ja lihasmassan lisääntyminen nostaa myös elimistön energiankulutusta, mikä tarkoittaa että ei tarvitse pantata syömistä niin paljon. Myös bonuksena saatava aineenvaihdunnan parantuminen helpottaa kummasti oloa.

Ravinteiden häviämisestä sinulla saisi olla hieman täsmällisempää tietoa kuin terveyskauppiaiden motivointimateriaalia.

Vastaa viestiin
26.10.08, 06:10   #22 (linkki)

Minulla taas on kokemusta

P. Kuikka taas kirjoittaa asiasta, josta hänellä ei ole mitään omakohtaista kokemusta eikä tietoa. Hän ei muutenkaan ole viitsinyt asiaan perehtyä ja jauhaa samaa lääketehtaiden jargonia.

Minä käytin Herbalifea vuosina 1993-1996. Ensimmäisenä vuotena laihduin 100 kilosta 80 kiloon. Sen jälkeen käytin Herbalifea ylläpitoannoksena. Sitähän voi käyttää myös painon lisäämiseen. Minä kuitenkin käytin ylläpitoannoksena usean vuoden ajan. Tämän ansiosta minulta jäi pois entinen iltaisin tapahtuva syöpöttely ja muutenkin ruoka menetti entisen glooriansa. Näin tämä siis johti selkeään elämäntapojen muutokseen, johon tuskin olisin koskaan muuten pystynyt.

Herbalife ja myös Nutrilett tekevät dieetin pitämisestä helpon. Ei todellakaan ole nälkä missään vaiheessa, päin vastoin on pirteämpi, jaksaa mennä lenkille ja voi hyvin.

Tietenkin myös lisäsin liikuntaa. Minulla on ollut vähän ongelma, että en lumettomana aikana oikein motivoidu, mutta talvisaikana hiihdän paljon, joten paino vähän sahaa.

Kumma, että jatkuvasti halveeraat minua ja laitat motiivini kysenalaiseksi, mutta et kerro koskaan omaa taustaasi ja omaa motivaatiotasi.

Minusta se on alhaista.

Olli
  Vastaa viestiin
26.10.08, 09:27   #23 (linkki)
Korvien välistä hyvinkin
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Romulus
Lainaus:
Jos laihdutus olisi helppoa, niin eihän kukaan olisi lihava.
Lihavuus on korvien välistä kiinni.

Toki laihduttamisestakin ollaan tehty miljardibisnes, koska lihavat jo muutenkin masentuneina menevät vaikka mihin helppoheikin mainoslankaan, ihan niinkuin sinäkin.

Laihduttajat eivät tarvitse mitään lisäravineita, vaan kunnon ruokaa, mitä ei ole tullut sitten vuosiin ehkä syötyä. Ja liikuntaa.

Sen sokerin ja rasvan kun vaihtaa normaaliin terveelliseen ruokaan, niin miten voi olla mahdollista että kärsii puutoksista???? Ja näinollen joutuisi ostamaan järjettömän kalliita verksotomarkkinoinin tuotteita?????

Jotenkin nyt Ollin laskuoppi on täysin väärä.

Syö säännöllisesti ja kunnon ruokaa, niin elimistö itse hoitaa itseään.

Liikunta täytyy aloittaa varovasti, jos sitä ei ole juurkaan harrastanut.

Tunnen paljon lihavia ja kaikki ovat ns. tunnesyöppöjä.

Siihen ei mikään dieetti auta, vaan omien asioiden saaminen kuntoon.

Sitäpaitsi laihdutuksessa EI jätetä mitään aterioita väliin, kuten Olli olet tehnyt vaan päinvastoin syödään säännöllisesti ja oikein ja pieniä aterioita, jolloin verensokeri pysyy tasaisena ja aineenvaihdunta toimii.
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Ylipainon+yksi+syy+l%C3%B6ytyy+aivojen+mielihyv%C3 %A4keskuksesta/1135240358903
  Vastaa viestiin
27.10.08, 11:47   #24 (linkki)
P vaan ei kuikka
(Vierailija)

Ollin omakohtaiset kokemukset

Kerrotaan nyt asiasta kuitenkin se totuus eikä ryhdytä taas syyttelemään ketään valehtelijaksi tai mitään ymmärtämättömäksi lääketehtaan kätyriksi.

Käyttäessäsi Herbalifea vuosina 1993-1996 toimit myös jälleenmyyjänä. Verkostomarkkinointia aloittavaa nimenomaan psyykataan käyttämään osan tuotteista itse ja osan myymään. Samalla rakennetaan alalinjaa mutta oma käyttö on kaiken a ja o. Tämä on myös sitä verkostomarkkinoinnin paljon mainostamaa tuotekoulutusta. Eli parhaiten oppii itse käyttämällä.

Suurin elämänmuutos kuitenkin oli se että huomasit varsin yksinkertaisen asian. Nimittäin sen että pelkällä ylläpitoannoksella ei rikastu. Liiketoiminta ei lähtenyt etenemään eikä alalinja kasvamaan, vaikka näin oli Herbalifen "koulutustilaisuudessa" annettu ymmärtää. Herbalifesta irtautumista edesauttoi suuresti myös markkinoille tullut, jo muinaisten polyneesialaisten käyttämä ihmemehu noni.
  Vastaa viestiin
27.10.08, 13:04   #25 (linkki)
Väärää tulkintaa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja P vaan ei kuikka
Kerrotaan nyt asiasta kuitenkin se totuus eikä ryhdytä taas syyttelemään ketään valehtelijaksi tai mitään ymmärtämättömäksi lääketehtaan kätyriksi.

Käyttäessäsi Herbalifea vuosina 1993-1996 toimit myös jälleenmyyjänä. Verkostomarkkinointia aloittavaa nimenomaan psyykataan käyttämään osan tuotteista itse ja osan myymään. Samalla rakennetaan alalinjaa mutta oma käyttö on kaiken a ja o. Tämä on myös sitä verkostomarkkinoinnin paljon mainostamaa tuotekoulutusta. Eli parhaiten oppii itse käyttämällä.

Suurin elämänmuutos kuitenkin oli se että huomasit varsin yksinkertaisen asian. Nimittäin sen että pelkällä ylläpitoannoksella ei rikastu. Liiketoiminta ei lähtenyt etenemään eikä alalinja kasvamaan, vaikka näin oli Herbalifen "koulutustilaisuudessa" annettu ymmärtää. Herbalifesta irtautumista edesauttoi suuresti myös markkinoille tullut, jo muinaisten polyneesialaisten käyttämä ihmemehu noni.
Varsin monet ottavat tilausnumeron tilatakseen itselleen tuotetta, eikä koskaan ole tarkoituskaan ryhtyä verkostoijaksi. Tätähän ulkopuolinen ei ymmärrä, kuten kirjoituksesi osoittaa. Mitä noniin tulee, tuossakiin olet harhaoppisuuden tiellä. Noni tuli vasta 1998 siis kaksi vuotta myöhemmin, joten sillä ei varmasti ollut mitään osuutta asiaan.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku