Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Vaihtoehtoiset hoitomuodot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
30.09.09, 13:44   #1 (linkki)
Tippoi, tippoi
(Vierailija)

Mistä saa tilattua Ruotsin tippoja?

Onko kukaan tilannut Ruotsin tippoja ulkomailta ja jos niin mistä? Niitä aitojahan ei saa Suomesta. Täällä ei vissiin saa myydä edes siihen tarkoitettuja yrttejä! On tää ihme maa kyllä. Mietin jos tilais Usasta, mutta jääkö ne sitten tulliin kun ovat yrttivalmisteita? Olisko paree tilata eu:n alueelta. Osaisko joku neuvoa vaikka ruottalaisen nettibutiikin mistä tätä hyvää ainetta saa?
  Vastaa viestiin

30.09.09, 21:27   #2 (linkki)
yrttinörtti
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tippoi, tippoi
Täällä ei vissiin saa myydä edes siihen tarkoitettuja yrttejä! On tää ihme maa kyllä.
Mihin siihen?
  Vastaa viestiin
30.09.09, 22:33   #3 (linkki)
Kysyjä ap
(Vierailija)

Siis Ruotsin tippoihin.

Niitä yrttejä joista vois itse tehdä Ruotsin tippoja ei tietääkseni saa Suomessa myydä. Tekisin itse jos saisin yrtit käsiini. Valmiit tipatkin kelpais yhtä hyvin.
  Vastaa viestiin
01.10.09, 06:24   #4 (linkki)
D3
(Vierailija)

Mihin vaivaan nuo ovat?

Ja mitä sisältää?
  Vastaa viestiin
01.10.09, 18:33   #5 (linkki)
yxvaaan
(Vierailija)

Niin,mitkä?
  Vastaa viestiin
01.10.09, 18:44   #6 (linkki)
laita guugleen
(Vierailija)

svenska droppar.

tai

http://www.frantsila.com/m-tuotteet-yrttiuutteet.htm#ruotsintipat
  Vastaa viestiin
02.10.09, 17:06   #7 (linkki)
tippaeukko
(Vierailija)

Joo löysin jo netistä

Ja löytypä paljon tietoa näistä tipoista muutenki. Nuo ei oo aitoja nuo Frantsilan tipat, siis ei sisällä kaikkia mitä pitäs kun niitä ei tosiaan saa Suomessa myydä. Aivan hullua ettei saa myydä mutta silti niitä voi tilata ulkomailta. Mikähän tässäki on takana? Halutaan vissiin vaan vaikeuttaa tippojen saantia.

Vastaa viestiin
13.10.09, 13:24   #8 (linkki)
Utelias?
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tippaeukko
Ja löytypä paljon tietoa näistä tipoista muutenki. Nuo ei oo aitoja nuo Frantsilan tipat, siis ei sisällä kaikkia mitä pitäs kun niitä ei tosiaan saa Suomessa myydä. Aivan hullua ettei saa myydä mutta silti niitä voi tilata ulkomailta. Mikähän tässäki on takana? Halutaan vissiin vaan vaikeuttaa tippojen saantia.

Sitten ne oikeat ruotsin tipat sisältävät ehkä sellaisia yrttejä, jotka voivat olla myös haitallisia. Mitä yrttejä ne aidot tipat sisältävät?
Voihan netistä tilata paljon muutakin, mikä on Suomessa kiellettyä.

Vastaa viestiin
15.10.09, 18:17   #9 (linkki)
Hamali59
(Vierailija)

Swedish Bitters

Laita hakusanaksi "Swedish Bitters" niin alkaa löytyä lisää tietoa ja myös paikkoja josta voi tilata. Minä olen joskus tuonut valmiita yrttisekoituksia Saksasta. Siellä niitä myydään mm. apteekeissa.
  Vastaa viestiin
03.04.10, 20:27   #10 (linkki)
kiinnostunut lukija
(Vierailija)

ruotsintipat

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hamali59 Näytä viesti
Laita hakusanaksi "Swedish Bitters" niin alkaa löytyä lisää tietoa ja myös paikkoja josta voi tilata. Minä olen joskus tuonut valmiita yrttisekoituksia Saksasta. Siellä niitä myydään mm. apteekeissa.
Totta puhut. Olen itsekin tuonut sitä Saksasta ja myös tilannut netin kautta yrtit ym aineet kuivatavarana. Sitten vaan muhimaan vähintään 40% viljapohjaiseen viinaan 2-3 kk ja suodatus vaikka kahvisuodatinpaperin läpi ja pullotus.
Sitä löytyy 2 laatua: suuri ja pieni, joissa yrttien määrä on erilainen.
Käyttökokemuksia ja -vinkkeja löytyy kirjasta Maria Treben: Gesundheit aus Gottes Apotheke (suomennettu).
  Vastaa viestiin
03.02.12, 22:07   #11 (linkki)
ohikulkija
(Vierailija)

Ruotsintippoja

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut lukija Näytä viesti
Totta puhut. Olen itsekin tuonut sitä Saksasta ja myös tilannut netin kautta yrtit ym aineet kuivatavarana. Sitten vaan muhimaan vähintään 40% viljapohjaiseen viinaan 2-3 kk ja suodatus vaikka kahvisuodatinpaperin läpi ja pullotus.
Sitä löytyy 2 laatua: suuri ja pieni, joissa yrttien määrä on erilainen.
Käyttökokemuksia ja -vinkkeja löytyy kirjasta Maria Treben: Gesundheit aus Gottes Apotheke (suomennettu).

Ruotsin puolen Haaparannalta saa noita yrttipusseja, Life-luontaistuotekaupasta. Se on muistaakseni siinä Coop-ruokakaupan yhteydessä. Pussissa on kaikki ainekset sisällä.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku