Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Vaihtoehtoiset hoitomuodot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
29.08.10, 19:13   #1 (linkki)
minä vainen
(Vierailija)

Mielialaan apuja

millä saisin mielialaani kohotettua? Tuntuu, että töissä olen aina suupielet alaspäin. Olen kokenut rankkoja asioita viime aikoina.
  Vastaa viestiin
30.10.10, 21:22   #2 (linkki)
Appuliini
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vainen Näytä viesti
millä saisin mielialaani kohotettua? Tuntuu, että töissä olen aina suupielet alaspäin. Olen kokenut rankkoja asioita viime aikoina.

Kokeile energiahoitoa,vois auttaa
  Vastaa viestiin
02.11.10, 17:58   #3 (linkki)
kiikku
(Vierailija)

Olen huomannut varsin monen nuoren naisen mielenterveysongelmien puhkeavan jonkin sellaisen periodin jälkeen, jossa on sovellettu tarkkoja ruokavaliorajoituksia. Eli laihdutuskuurien ja vegaaniuden sun muiden episodien jälkeen. Olisiko kyse ihan jonkin puutostaudin laukaisemasta perinnöllisestä alttiudesta? Olin itsekin nuorena kasvissyöjä, mutta sen perusteella, mitä olen nähnyt, en voi suositella sitä suoralta kädeltä enää kenellekään. Ihmisillä on niin suuria eroja eri aineiden imeytyvyydessä, että jotkut eivät vain pysty käyttämään hyväkseen esim. kasvien rautaa tai muita aineita.
  Vastaa viestiin
03.11.10, 18:45   #4 (linkki)
pari kysymystä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kiikku Näytä viesti
Olen huomannut varsin monen nuoren naisen mielenterveysongelmien puhkeavan.
Kuinka monesta nuoresta naisesta on kyse?

Oletko varma, että ruokavaliokikkailut ajoittuvat aikaan ennen mielenterveysongelmia. Voisiko olla toisinpäin?
  Vastaa viestiin
05.11.10, 08:55   #5 (linkki)
voisitko?
(Vierailija)

Ruoasta ei nykyään saa kaikkia tarvitsemia aineita. Oletko ottanut B-ryhmän vitamiineja kaikkia mahdollisia. Omegat esim tuore lohi vaikuttaa mielentilaan. Jos voi syödä, laita leivinpaperi vuokaan, siihen lohi ja kypsennä mausteineen, mistä tykkäät mutta ei liikaa suolaa, n 150 astetta tunnin verran. Sulanut lohenrasva mikä vuokaan valuu käytä ja syö siltään, alentaa mm verenpainetta ja kolesterolia. Apteekkien tuotteet on synteettisesti valmistettuja, käytä mieluummin luontaistuoteryhmiä eli niiden kauppojen tuotteita.
  Vastaa viestiin
05.11.10, 10:09   #6 (linkki)
samasta tehtaasta tulevat
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja voisitko? Näytä viesti
Apteekkien tuotteet on synteettisesti valmistettuja, käytä mieluummin luontaistuoteryhmiä eli niiden kauppojen tuotteita.
Siis mitä tarkoitat synteettisellä? Mistä vitamiinista oli kyse?
  Vastaa viestiin
05.11.10, 10:21   #7 (linkki)
vastaus
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja samasta tehtaasta tulevat Näytä viesti
Siis mitä tarkoitat synteettisellä? Mistä vitamiinista oli kyse?
Synteettinen tarkoittaa keinotekoisesti valmistettua, elimistö ei käytä tai ei voi käyttää sitä hyväkseen. Luontaistuotteet on tehty kasveista esim tai muista puhtaista aineista jolloin elimistö voi ottaa ja hyödyntää ne paremmin eikä vaan uita niitä suoliston läpi. Radio "iskelmällä" on muuten aika hyvä ohjelma terveydestä. Googletappa sinne, tulee pari kertaa viikossa. Tämä ei ole mainos. Kaikki on nykyään niin keinotekoisesti valmistettua, että kannattaa perehtyä muihinkin vaihtoehtoihin.
  Vastaa viestiin
05.11.10, 12:53   #8 (linkki)
tyhjää puhetta vai?
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vastaus Näytä viesti
Synteettinen tarkoittaa keinotekoisesti valmistettua, elimistö ei käytä tai ei voi käyttää sitä hyväkseen.
Onko sinulla jotain tietoa, mitä tämä keinotekoinen valmistaminen mahdollisesti olisi verrattuna muuhun valmistamiseen? Kerrotko vielä tarkkaan ottaen, minkä vitamiinin valmistamismenetelmistä nyt puhut?
  Vastaa viestiin
07.11.10, 15:42   #9 (linkki)
Sahrami
(Vierailija)

Olen kokeillut sahramitabletteja ja minulle auttoivat aika nopeasti.Ota kaksi kerralla alussa.
  Vastaa viestiin
08.11.10, 10:18   #10 (linkki)
Rohdot
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tyhjää puhetta vai? Näytä viesti
Onko sinulla jotain tietoa, mitä tämä keinotekoinen valmistaminen mahdollisesti olisi verrattuna muuhun valmistamiseen? Kerrotko vielä tarkkaan ottaen, minkä vitamiinin valmistamismenetelmistä nyt puhut?
Olekto lääketehtaan edustaja?
  Vastaa viestiin

08.11.10, 10:23   #11 (linkki)
Minttu
(Vierailija)

Auttavatko myös...

paniikkihäiriöön? Tietäisikö joku hyvän luonnonvalmisteen kun lääkkeitä en haluaisi syödä....?
  Vastaa viestiin
08.11.10, 10:27   #12 (linkki)
hjop
(Vierailija)

magnesium ,sinkki, vitamiinit c b, d, kalaöljyä...
  Vastaa viestiin
08.11.10, 10:27   #13 (linkki)
lisa.
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu Näytä viesti
paniikkihäiriöön? Tietäisikö joku hyvän luonnonvalmisteen kun lääkkeitä en haluaisi syödä....?
bio carnosin ja e-epa yhdistettynä ovat auttaneet paniikkihäiriöön.
  Vastaa viestiin
08.11.10, 10:28   #14 (linkki)
hjop
(Vierailija)

sekä liikuntaa ja ulkoilua!
  Vastaa viestiin
08.11.10, 10:30   #15 (linkki)
Minttu
(Vierailija)

Kiittää

Hei!
Kiitokset vinkeistä! Luontaistuotekauppaan siis:)
  Vastaa viestiin
08.11.10, 16:07   #16 (linkki)
ulkoilu ei kelvannut?
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu Näytä viesti
Hei!
Kiitokset vinkeistä! Luontaistuotekauppaan siis:)

Nyt en oikein ymmärrä. Jos et halua lääkkeitä ja tuntemattomat nettipostaajat suosittelevat sinulle ilman mitään perusteluja epämääräisiä lisäravinteita tai liikkumista ja ulkoilua, niin näistä vaihtoehdoista sinä valkkaat kemikaalit. Mikä logiikka tässä on?
  Vastaa viestiin
09.11.10, 09:05   #17 (linkki)
Minttu
(Vierailija)

Sinulle kiitos myös!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ulkoilu ei kelvannut? Näytä viesti
Nyt en oikein ymmärrä. Jos et halua lääkkeitä ja tuntemattomat nettipostaajat suosittelevat sinulle ilman mitään perusteluja epämääräisiä lisäravinteita tai liikkumista ja ulkoilua, niin näistä vaihtoehdoista sinä valkkaat kemikaalit. Mikä logiikka tässä on?

Hei!
Anteeksi etten kommentoinut tuota liikunta puolta, sillä liikun luonnossa aina kun siihen on mahdollisuus, melkein koko viikonloput olen ulkona ja harrastan hyötyliikuntaa. Olen pahoillani jos tunsit, etten huomioinut esittämääsi keinoa.
  Vastaa viestiin
10.11.10, 23:51   #18 (linkki)
joanna
(Vierailija)

jaa. naisille varsinkin liiallien laihuus ja heikkous aiheuttaa ikävää väsymystä.

mielialaan... monenlaisia apuja on lääkäreilläkin.

kunnon rääkki metsässä niin lapsille naisille kun miehillekin pistää syömään ja nukkumaan tarpeeksi.

mutta kun tämä nykyaika on niin monimutkaista olevinaan.

:)

heviä kehiin sillä elää :D

hevi= hedelmät ja vihannekset.

mutta ei niillä kunnon työmies/nainen kyl pysy pystyssä. proteiinia ja rasvaa tarvii.
  Vastaa viestiin
11.11.10, 18:25   #19 (linkki)
joanna
(Vierailija)

ruokavaliolla voi auttaa mielialan pysymistä hyvänä sekä muutenkin terveyttä. eiköhän se ole aika selvä asia.

jokaisella on toki oma elimistönsä ja sitä kai pitäisi koittaa opetella kuuntelemaan.

ainakin mulla viime aikoina on elimistö vaatinut suolaa ja mausteita yli suosituksien. kesällä kovasti söin kalaa ja kanaa sekä esim. juustoja. kalsiumia kun kaikki ei maidosta saa. ainut asia mitä en mielelläni laita sisuksiini on tavallinen maito. veri ja maksaruokien kanssa olen harkitsevainen.

se mistä olen iloinen että iän myötä makean himo on pikkuisen hellittänyt. olen hyvin salliva ruokavalion suhteen koska muistan aikoja jolloin syöminen todella oli työtä. onneksi ei nykyään enää.

:)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku