Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Vaihtoehtoiset hoitomuodot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
31.10.10, 16:05   #1 (linkki)
Anne-Liina
(Vierailija)

Miten voi olla näin vastuutonta?

Miten voitte ymmärtää, että vaikka keuhkot ovat täynnä ryynimäistä syöpäkudosta, kukaan ei tee asialle yhtään mitään, että edes jatkotutkimuksiin ohjaisi. Tai että potilaalle annettaisiin = lähetettäsiin vastaus keuhkokuvista?

Tuota ryynimäistä seittiä näkyy keuhkoissa jo paljon ennenkuin sain tiedon syövästä. Nyt harmittaa, että tauti on saanut rauhassa muhia ja levitä, ja vaikka se on nähty, kukaan ei korviaan loksauta, että pyydetään lähettävää yksikköä lähettämään asiasta eteenpäin, lisätutkimusten tekemiseksi. Epäilyttävissa tapauksissahan olisi syytä ottaa potilaaseen yhteyttä ja kertoa, että tarvitaan lisätutkimuksia, ja lähettää potilas edelleen oikeaan yksikköön lisätutkimuksia varten.

Keuhkokuviahan otetaan rutiininomaisesti jokaista toimenpidettä varten ja yleensä vielä toimenipiteiden jälkeenkin. Kun on ollut keinonivelleikkauksia, aina on keuhkokuvat ensimmäisenä otettu. Kun on mikä tahtojaan ns. epäily, keuhkokuvilla tunnutaan aloittavan tutkimukset.
Ja kun potilas kysyy, oliko keuhkokuvissa jotain, niin ei ole. Että ne otetaan aina vakiona.

Harmittamisellani ei ole rajaa eikä pohjaa, miten tällai leväperäisesti asia on ohiitettu, vaikka joka dokumenteissa, myös keuhkoröntgeniin on saneltu, että sairastanut rintasyövän? Nyt sitten rintasyöpä on vallannut keuhkot, ilman erillistä kasvainta.

Nyt kun vahinko on tapahtunut, ja sytostaatit alkamassa tulevalla viikolla, niin käännynpä puoleenne, ja pyydän kertomaan, mitä ikinä tunnette luontaisia keinoja syövän vastustamiseksi ja ja mitä voisi tehdä vielä sytostaattien aikana?

Kiitos, jos joku jaksaa vastata
  Vastaa viestiin

31.10.10, 16:17   #2 (linkki)
Pahoitteluni.
(Vierailija)

Keuhkosyöpään kuolee. Mitään et voi asialle tehdä.
  Vastaa viestiin
31.10.10, 19:59   #3 (linkki)
syöpä kuin syöpä
(Vierailija)

Kaikki kuolevat

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pahoitteluni. Näytä viesti
Keuhkosyöpään kuolee. Mitään et voi asialle tehdä.

Olipa mikä syöpä tahtojaan, kaikki kuolevat
  Vastaa viestiin
31.10.10, 22:54   #4 (linkki)
Mariann..
(Vierailija)

Pyysin sinulle kaukohoitoa täältä

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/kri...koparannuksia/
  Vastaa viestiin
02.11.10, 01:21   #5 (linkki)
jotain ajatuksia
(Vierailija)

Alfalipoiinihappo (ALA) on vahva antioksidantti, sitä ehkä kannattaa kokeilla. Suomessa myydään 100mg tabletteina, ohjeistuksena 1-2 kertaa/pvä. Tehokkaampaa voi kuitenkin olla annostus 25 mg/4 kertaa päivä (4 tunnin välein). ALA on ainoa luontaistuote josta olen kuullut olevan apua syöpään, mutta ALAn lisäksi myös ubikinoni tuli mieleen. Sitä kannattaa aloittaa 30mg/pvä ja lisätä jos ei tule haittavaikutuksia, joidenkin mukaan jopa 200mg/pvä on turvallinen annostus.

Toivottavasti tähän muitakin ehdotuksia tulisi. En tiedä näiden tuotteiden sopivuudesta sytostaattihoidon kanssa, ubikinonista en usko olevan haittaa mutta ALA voi olla siihen kaveriksi hieman liian vahva. Voisi ehkä olla parempi käyttää ALAa hoitojaksojen välillä, mutta kuulostele asiassa itseäsi.
  Vastaa viestiin
02.11.10, 10:54   #6 (linkki)
kikkailua mömmöillä
(Vierailija)

kerrotko hieman tarkemmin, mistä kuulit ja millaiseen evidenssiin perustuu väitteesi lisäravinteiden vaikutuksesta syöpään. Ettei vaan kävisi niin, että ravinteet kiihdyttävät syövän etenemistä.
  Vastaa viestiin
02.11.10, 15:54   #7 (linkki)
jotain ajatuksia
(Vierailija)

Hei, en ole tutustunut mekanismiin syövän hoidossa (käytän itse näitä tuotteita autoimmuunisairauteen), mutta ALA + LDN protokollalla on väitetty parantumista eturauhassyövästä. LDN on lääke, ja ALAa noissa tutkimuksissa annettu suonensisäisenä, joten tutkimuksessa käytettyä hoitoa on tuskin mahdollista saada. Keskustelua aiheesta englanniksi, sisältäen myös linkit julkaistuihin tutkimuksiin:
Low Dose Naltrexone Forum - LDN & Pancreatic Cancer-PubMed/Dr Burton Berkson

Tässä taas googletettuna ALA:sta: Mitä on alfalipoiinihappo

Myös näillä sivuilla on jonkin verran LDN-ALAsta: Th1 - Krooniset sairaudet • katso viestiketjua - Syöpä: LDN + ALA

Ja tosiaan, kun alkuperäinen kysyi voisiko joku luontaistuote auttaa, niin ALA on ainoa, joka on minulle tullut vastaan. Ubikinoni oli arvaus, että ehkä sekin voisi auttaa, mutta googletin nyt "ubikinoni ja syöpä" ja vastaan tuli tohtori Tolosen sivut, joissa mainitaan myös, että siitä voisi olla apua: Ubikinoni (Koentsyymi Q10) - Itsehoidon artikkelit - Tohtori Tolonen.
  Vastaa viestiin
03.11.10, 07:59   #8 (linkki)
Nobody* kirj_tta
(Vierailija)

Jos sinä Anne-Liina haluat kokeilla, niin voin yrittää sinulle kaukoparannusta välittää. Mariann ehdotti sinulle tätä hoitoa tuolla ketjussani, missä teen kaukohoitoja. Tarvitsen silloin suostumuksesi hoitoon ja jonkinlaisen sopimuksen ajasta, milloin hoitoa välittyy. Tämä siksi, että pystyisit kuuntelemaan hoidon vaikutuksia. Voitaisiin miettiä sopivaa aikaa vaikka huomenna torstaina 4.11. illalla. Kaukohoidossa välittyy energioita, jotka toimivat hoidettavan parhaaksi.
  Vastaa viestiin
03.11.10, 18:38   #9 (linkki)
arvaushoitelu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jotain ajatuksia Näytä viesti
Ubikinoni oli arvaus.
No niinpä tietysti. Arvaanko oikein, että tämä Tolonen ei ole koskaan tutkimnut syövän hoitoa mutta myy kyseistä valmistetta?
  Vastaa viestiin
08.11.10, 17:03   #10 (linkki)
jotain ajatuksia
(Vierailija)

Arvaushoitelulle: Hei, anteeksi että en ole luontaistuoteammattilainen joten joutuu menemään arvauksilla. Tolonen oli viitannut tutkimukseen, jossa ubikinonin oli havaittu auttavan. Tolonen merkitsee teksteihinsä aika hyvin viitteet joten viitsinet nähdä googlettamisen vaivan ja arvioida, onko alkuperäinen tutkimus ollut pätevä. Ubikinoni on ALA:n tavoin vahva antioksidantti, siksi arvelin että siitä voisi olla ALAn tavoin hyötyä.

Ja luulen, että ubikinonia saa myös Toloselta, ALAa sen sijaan ei taida olla Tolosen valikoimissa. Jos käyttää luontaistuotteita paljon, on edullisempaa tilata ulkomailta.

Onko sinulla jotain ehdotuksia mikä voisi ap kirjoittajaa auttaa?
  Vastaa viestiin
08.11.10, 17:20   #11 (linkki)
onko lupauksilla katetta?
(Vierailija)

Lainaus:
Tolonen merkitsee teksteihinsä aika hyvin viitteet joten viitsinet nähdä googlettamisen vaivan ja arvioida, onko alkuperäinen tutkimus ollut pätevä.
No minäpä katson. Tolonen ei esittänyt väitteensä tueksi yhtään tutkimusta. Sen sijaan hän tyrkytti linkkiä USAn syöpätutkimusinstituutin sivulle. Se taas paljasti säälimättömästi, millainen näyttö myydyllä valmisteella on:

"There have been no well-designed clinical trials involving large numbers of patients to study the use of coenzyme Q10 in cancer treatment."

Paska homma. Hyvää tarkoittavia neuvojia ja härskejä kaupustelijoita kyllä riittää.
  Vastaa viestiin
08.11.10, 23:24   #12 (linkki)
IVI622
(Vierailija)

Ubikinonia edullisesti iHerbistä

Olen itse ostanut vitamiinit ja muut luontaistuotteet iHerb:sta, myös ubikinonin ja ubikinolin hinta on siellä huomattavasti alhaisempi kuin Suomessa.
Search - Q10 - iHerb.com

Olen iHerbiin rekisteröitynyt käyttäjä, ja syöttämällä alennuskoodin IVI622 saat 5 dollarin alennuksen tilauksestasi. Minä puolestani saan iHerbiin käytettävää credittiä 4 % tilauksesi summasta.

Kerran tilattuasi iHerbistä voit itsekin rekisteröityä ja jakaa omaa alennuskoodiasi ystävillesi ja perheenjäsenillesi.
  Vastaa viestiin
09.11.10, 12:04   #13 (linkki)
jotain ajatuksia
(Vierailija)

Onko lupauksilla katetta, käsittääkseni tuo argumentti, että tarpeeksi isoja kliinisiä kokeita ei ole tehty, sopii lähes kaikkiin luontaistuotteisiin. Sama pätee myös LDN:ään, jonka kohdalla ei raha juuri liiku vaikka se onkin lääke. Mutta tutkimuksen puute ei poista niitä hyötyjä, mitä monet ovat ko.lääkkeestä saaneet.

Tässä yksi tutkimus ubikinonista ja syövästä, tosin tässäkin tutkittavien määrä on hyvin pieni. Pubmedistä hakusanalla ubiquino* AND cancer löytyi lähes 400 vastetta, joten jotain tutkimusta aiheesta on siis tehty. Mutta jos etsii tutkimuksia, joissa tutkittavia on yli 1000, tulos jäänee laihaksi => aivan varmasti tuo syöpäinstituutin kommentti pätee kaikkiin näihin tutkimuksiin.

Hertz N, Lister RE. Improved survival in patients with end-stage cancer treated with coenzyme Q(10) and other antioxidants: a pilot study. J Int Med Res. 2009 Nov-Dec;37(6):1961-71.

Abstract

This pilot study evaluated the survival of patients with end-stage cancer who received supplements of coenzyme Q(10) and a mixture of other antioxidants (e.g. vitamin C, selenium, folic acid and beta-carotene). During a period of 9 years, 41 patients who had end-stage cancer were included. Forty patients were followed until death and one patient was lost to follow-up and presumed dead. Primary cancers were located in the breast, brain, lungs, kidneys, pancreas, oesophagus, stomach, colon, prostate, ovaries and skin. The median predicted survival time was calculated from Kaplan-Meier curves for each patient at inclusion. Median predicted survival was 12 months (range 3 - 29 months), whereas median actual survival was 17 months (1 - 120 months), which is > 40% longer than the median predicted survival. Mean actual survival was 28.8 months versus 11.9 months for mean predicted survival. Ten patients (24%) survived for less time than predicted, whereas 31 (76%) survived for longer. Treatments were very well tolerated with few adverse effects.

--

Viimeisin kommenttisi oli "Paska homma. Hyvää tarkoittavia neuvojia ja härskejä kaupustelijoita kyllä riittää" Minä varmaan kuulun siis hyvää tarkoittaviin neuvojiin, koska en ole kaupan alalla. En pidä sitä häpeänä, pitäisikö?
--

Ja iHerbistä, minäkin voin sitä suosittella, tuotteet tulee nopeasti ja on tosiaan edullisempia kuin Suomessa. Jotta ei tule tullin kanssa sotkua, on hyvä katsoa että laskun loppusumma jää arvoltaan alle 50e.
  Vastaa viestiin
09.11.10, 12:51   #14 (linkki)
kukaan ei parantunut
(Vierailija)

Lainaus:
Minä varmaan kuulun siis hyvää tarkoittaviin neuvojiin, koska en ole kaupan alalla. En pidä sitä häpeänä, pitäisikö?
Perustelemattomien neuvojen antaminen on typerää, vaikka taloudellinen hyöty menisikin jollekin toiselle.

Antamassasi linkissä tutkimus oli otokseltaan paitsi pieni myös laadullisesti heikko. Esimerkiksi kontrolliasetelma puuttui kokonaan. Jokainen koehenkilö muuten kuoli.
  Vastaa viestiin
09.11.10, 18:10   #15 (linkki)
pyhhhh
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kukaan ei parantunut Näytä viesti
Perustelemattomien neuvojen antaminen on typerää, vaikka taloudellinen hyöty menisikin jollekin toiselle.

Antamassasi linkissä tutkimus oli otokseltaan paitsi pieni myös laadullisesti heikko. Esimerkiksi kontrolliasetelma puuttui kokonaan. Jokainen koehenkilö muuten kuoli.

Todista. ei riitä sinun mielipide.
  Vastaa viestiin
09.11.10, 22:10   #16 (linkki)
kaikki oikeasti kuolivat
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pyhhhh Näytä viesti
Todista. ei riitä sinun mielipide.
Jokainen koehenkilö kuoli. Asia kerrotaan jo siinä abstraktissa, jonka sinä itse postasit. Siis pitäisikö tässä todistaa sellainen asia, jonka sinä jo itse paljastit? Jokaisen koehenkilön elossapysymiskuukausien määrä muuten kerrotaan tutkimuksen viidennen sivun isossa taulukossa. Mikä tässä oli epäselvää?

Vai pitikö osoittaa, että kontrolliasetelmaa ei ollut? Eikö se selvinnyt sinulle, kun luit tutkimuksen? Vai luitko ollenkaan? Katso nyt edes lopussa oleva Discussion-osuus, jossa tutkijat itse arvioivat, että laatua heikensi se, että kontrolli puuttui. Että tällaista taas.
  Vastaa viestiin
10.11.10, 01:59   #17 (linkki)
Pahoillani
(Vierailija)

Aloittajalle esitän valitteluni. Sinä tosiaankin kuolet tähän syöpääsi. Rahasi menevät hukkaan, jos luontaistuotteista tai lääkkeistä apua yrität saada. Sinun tulee hyväksyä asia, ja pyrkiä saamaan kaikki asiasi täällä maanpäällä kuntoon ennen kuolemaasi. Varmista, että testamenttisi on kunnossa, ettei perillisten tarvitse omaisuudestasi tapella. Tee sovinto kaikkien ihmisten kanssa, joiden kanssa välit olivat huonot. Vietä aikaa itsellesi tärkeiden ihmisten kanssa ja puhu heille, jottei mikään jää epäselväksi.
  Vastaa viestiin
12.11.10, 16:01   #18 (linkki)
Hoh hoijaa
(Vierailija)

Olipas ahdistuneen synkkä sielunelämä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pahoillani Näytä viesti
Aloittajalle esitän valitteluni. Sinä tosiaankin kuolet tähän syöpääsi. Rahasi menevät hukkaan, jos luontaistuotteista tai lääkkeistä apua yrität saada. Sinun tulee hyväksyä asia, ja pyrkiä saamaan kaikki asiasi täällä maanpäällä kuntoon ennen kuolemaasi. Varmista, että testamenttisi on kunnossa, ettei perillisten tarvitse omaisuudestasi tapella. Tee sovinto kaikkien ihmisten kanssa, joiden kanssa välit olivat huonot. Vietä aikaa itsellesi tärkeiden ihmisten kanssa ja puhu heille, jottei mikään jää epäselväksi.
Hu huu!!!!! Oletko millään lailla tässä maailmassa, vai pimeyskö kuljettelee Sinua? Valitan, olet enemmän kuin väärässä. Syöpäpotilaita sinnittelee vuosikaupalla. Tunnen toistakymmentäkin vuotta syövän kanssa eläneitä, eivätkä syöpäänstä silti ole kuolleet, vaan aivan johonkin muuhun.
Mitenkähän on omien rahojesi laita? Oletko jotenkin katkera toisille, jotka uskaltavat elää ja käyttää rahojaan?
  Vastaa viestiin
18.11.10, 04:19   #19 (linkki)
jotain ajatuksia
(Vierailija)

Täällähän on keskustelu vilkastunut. Tässä joitain vastauksia "kukaan ei parantunut" -nimimerkille:

En ole tarkoittanut sanoa, että nämä minun tarjoamat vinkit olisivat parantavia, mutta voivat auttaa. Minulle se, että kaksi kolmesta eli pidempään kuin odotettu on paljon kun puhutaan loppuvaiheen syövästä. Ja tuo mieleen kysymyksen olisiko teho ollut suurempi jos luontaishoito olisi aloitettu heti kun syöpä oli havaittu. Ja tuo oli vain yksi tutkimus jonka nostin esiin, mutta jos jaksat käydä läpi kaikki pubmed -tutkimukset, ja voit niistä jokaisesta erikseen perustella, että ubikinonista ei ole MITÄÄN hyötyä (en siis tarkoita vain tilastollista merkitsevyyttä, vaan sitä, että tosiaankaan yhtään etua ei ole havaittavissa), niin sitten voinee sanoa ettei ko. tuotetta kannata syöpään kokeilla. Mutta siitä en voi vakuuttua ettei tuotteesta olisi koskaan hyötyä, koska omakohtaiset kokemukset tuosta tuotteesta ovat niin vahvat. Eli sen jälkeen täytyy perustaa oma ketju ubikinonin hyödystä muissa sairauksissa.

Tässä kysymyksiä mitä minulle on noussut: Keuhkosyövässä kuolleisuus on suuri, mutta ei 100%. Jos LDN, ubikinoni tai ALA ei nosta syöpäkuolleisuutta, mutta voivat ptentiaalisesti pidentää elinikää, onko eettisesti oikeampaa vaieta näistä tuotteista vai kertoa niistä eteenpäin? Ubikinonista minulla ei ollut ennakkotietoa, mutta ALAsta olin lukenut, että siitä voi jotain hyötyä olla, joten olisinko tehnyt moraalisesti oikein jos en olisi tuotteesta kertonut? Voitko osoittaa, että olen tehnyt konkreettista harmia jollekin sillä, että valitsin kertomisen, vaikka tiedon tasoni ei olekaan kovin suuri eikä tieteellistä näyttöä juuri ole?

Ja muusta, sanoit että perustelemattomien neuvojen antaminen on typerää. Perustelin väitteeni jo ensimmäisessä viestissä, eli että ALA ja ubikinoni ovat vahvoja antioksidantteja ja että ALA on ainoa josta olen kuullut olevan jotain hyötyä syövästä. En siis esittänyt perustelematonta tietoa (tosin siitä voi kiistellä riittääkö tuotteen tunnistaminen antioksidantiksi mihinkään..) tai esittänyt että olisin asiantuntija tms. Mutta olen nyt sitten yrittänyt etsiä tätä tietoa jotta tämänkaltaisen tiedon tarvitsevat voivat kartoittaa mitä riskejä ottavat = voiko nämä tuotteet mahdollisesti jopa pahentaa tilaa (mistä kysyttiin alussa). Siitä ei ilmeisesti ole näyttöä, vaikkakin näytön aste siitä, että tuotteista olisi oikeasti hyötyäkään, on myös aika vähäinen.

Minulle nämä tuotteet ovat tulleet minulle tutuiksi oman sairauteni myötä, ja etsiessäni tietoa näistä tuotteista olen törmännyt väitteisiin että näistä voisi olla hyötyä myös syövän hoidossa. En siis ole asiantuntija tällä saralla.

Toivottavasti tuli vastattua suht kaikkiin asioihin mitä oli esillä. Harmi kun oma tietämykseni ei riitä asiantuntevampaan keskusteluun, tämä on nimittäin ollut hyvin mielenkiintoista.

Ap. kirjoittajalle toivon voimia taisteluun!
  Vastaa viestiin
18.11.10, 14:01   #20 (linkki)
Anne-Liina
(Vierailija)

Olipas ajattelematonta

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pahoillani Näytä viesti
Huomaan, että aihe on sinulle täysin vieras. Päästelet suustasi sammakoita, mitä sylki suuhun tuo. Ensinäkin olen pystynyt luontaistuotteilla ja emäsylijäämäravinnolla nimenomaan pitämään syöpäni yli 15 vuotta lepotilassa.
Levinnyt rintasyöpä ei koskaan parane. Se minulla oli jo nuorena. Se voi pysyä lepotilassa pitkiäkin aikoja, ja putkahtelee aika ajoin uudelleen esille. Joten elämä ei lopu syöpään, vaan voi jatkua kymmeniä vuosiakin vielä eteenpäin, enkä usko tähänkään elämäni päättyvän. Tämäkin ottelu voitetaan ja jatketaan elämää vielä monilla vuosilla, mitä syöpään tulee.

Ja tiedoksi, ettei kyse ole KEUHKOSYÖVÄSTÄ, vaan rintasyövästä keuhkoissa, joka on eri asia.
  Vastaa viestiin
18.11.10, 22:44   #21 (linkki)
kuinkahan päin
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Anne-Liina Näytä viesti
Ensinäkin olen pystynyt luontaistuotteilla ja emäsylijäämäravinnolla nimenomaan pitämään syöpäni yli 15 vuotta lepotilassa.
Voihan se olla niinkin, että ostamasi kemikaalit ovat edistäneet syövän leviämistä.
  Vastaa viestiin
18.11.10, 23:21   #22 (linkki)
Anne-Liina
(Vierailija)

Niinpä vastaa taas aidan takaa mylvivä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kuinkahan päin Näytä viesti
Voihan se olla niinkin, että ostamasi kemikaalit ovat edistäneet syövän leviämistä.
Että aidan takaa on helppo heitellä viisauksiaan, jotka näkyvät jo heti, että ilkeyden purkamisesta on kyse. Miten voi syövän leviämistä edistää, kun syöpä oli levinnyt jo silloin kun se nuorena ensikertaa löydetiin.

Ai luulet, että se, mitä sen syövän löytyminsen jälkeen käyttää, se vaikuttaa siihen, mitä ennen tapahtunut. Niinpä niin, ilkeydelläsi ei näytä olevan rajaa eikä pohjaa. Saatko tuollaisesta toiminnasta jotain mielihyvää, heitellä noita ilkeyksiäsi?

Juuri tänään siitä viimeksi puhuivat syöpähoitajat, että jos ensikerran syövän löytymisestä se on levinnyt, se tietää, ettei se parane. Voidaan saada pidettyä pitkäänkin levossa, minun tapauksessa äärimmäisen harvinaista, että näin pitkään ennenkuin heräsi lepovaiheestaan uudelleen eloon.
  Vastaa viestiin
26.11.10, 10:11   #23 (linkki)
Helenoora
(Vierailija)

Akupunktio

Sisareni on saanut hyvää tukea syöpähoitoihin akupunktiosta. Eniten hän on saanut apua sytostaattien seurauksena tulevaan pahoinvointiin. Itse syöpäähän se ei paranna, mutta voi tukea paranemista ja ennenkaikkea helpottaa oloa. En tiedä oletko kokeillut, mutta jos et, niin ehkä voisit kokeilla. Katsot vain tarkkaan kenelle menet eli älä mene muutaman kuukauden kurssin käyneelle. Voimia sinulle.
  Vastaa viestiin
27.11.10, 03:31   #24 (linkki)
sssssssdddddd
(Vierailija)

Jos minä olisin sinun sijassasi, Anne-Liina, tutkisin pian tarkkaan niitä vaihtoehtoisia syövän hoitomuotoja, joiden kannattajat sanovat parantuneensa syövästä. Ne hoidot eivät vaadi mitään suuria rahoja tai suurta vaivannäköä, eikä hoidon löytäjä ole kauppaamassa mitään kalliita ihmepillereitä, vaan kertoo suoraan miten voit valmistaa itse tarvitsemasi aineet halvalla. Tutkisin niitä ja ottaisin 2-4 lupaavinta menetelmää käyttöön, tekisin täsmälleen annettujen ohjeiden mukaan ja toivoisin että ainakin joku niistä toimii tai joka tapauksessa tulipahan kaikki mahdollisuudet yritettyä. Myös jotkut energiaparannusmenetelmät ovat ehdottomasti harkitsemisen arvoisia.

Googlaile vaikkapa "laetrile", "essiac", "Lorraine Day", "Gerson cancer cure"

Toivon että paranet täysin :)
  Vastaa viestiin
13.04.11, 19:46   #25 (linkki)
MH
(Vierailija)

Otsoniterapia syöpätautien hoidossa ! Lue netistä tapauskertumuksia ja kysy lisää

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Anne-Liina;10704479 begin_of_the_skype_highlighting**************10704 479******end_of_the_skype_highlighting
Miten voitte ymmärtää, että vaikka keuhkot ovat täynnä ryynimäistä syöpäkudosta, kukaan ei tee asialle yhtään mitään, että edes jatkotutkimuksiin ohjaisi. Tai että potilaalle annettaisiin = lähetettäsiin vastaus keuhkokuvista?

Tuota ryynimäistä seittiä näkyy keuhkoissa jo paljon ennenkuin sain tiedon syövästä. Nyt harmittaa, että tauti on saanut rauhassa muhia ja levitä, ja vaikka se on nähty, kukaan ei korviaan loksauta, että pyydetään lähettävää yksikköä lähettämään asiasta eteenpäin, lisätutkimusten tekemiseksi. Epäilyttävissa tapauksissahan olisi syytä ottaa potilaaseen yhteyttä ja kertoa, että tarvitaan lisätutkimuksia, ja lähettää potilas edelleen oikeaan yksikköön lisätutkimuksia varten.

Keuhkokuviahan otetaan rutiininomaisesti jokaista toimenpidettä varten ja yleensä vielä toimenipiteiden jälkeenkin. Kun on ollut keinonivelleikkauksia, aina on keuhkokuvat ensimmäisenä otettu. Kun on mikä tahtojaan ns. epäily, keuhkokuvilla tunnutaan aloittavan tutkimukset.
Ja kun potilas kysyy, oliko keuhkokuvissa jotain, niin ei ole. Että ne otetaan aina vakiona.

Harmittamisellani ei ole rajaa eikä pohjaa, miten tällai leväperäisesti asia on ohiitettu, vaikka joka dokumenteissa, myös keuhkoröntgeniin on saneltu, että sairastanut rintasyövän? Nyt sitten rintasyöpä on vallannut keuhkot, ilman erillistä kasvainta.

Nyt kun vahinko on tapahtunut, ja sytostaatit alkamassa tulevalla viikolla, niin käännynpä puoleenne, ja pyydän kertomaan, mitä ikinä tunnette luontaisia keinoja syövän vastustamiseksi ja ja mitä voisi tehdä vielä sytostaattien aikana?

Kiitos, jos joku jaksaa vastata

Kysy lisää hoidoista puh.040-5036711 050-3271662
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku