| |  | | |
14.04.11, 16:54
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) | Voi miten surkeaa Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kuinkahan päin Voihan se olla niinkin, että ostamasi kemikaalit ovat edistäneet syövän leviämistä. | Nimenomaan, kun en pystynyt tiettynä ajankohtana käyttämään emäsylijäämäistä ravintotaloutta, silloin syöpä pääsi uudelleen valloilleen. Muuten edelleen näkee, että olet asiasta täysin ulkona kuin lumiukko. Ei sinun kannattaisi työntää noita älyttömiä möläytyksiäsi, jotka näyttävät sisältäväne enemmänkin vihaa ja kateutta, niin älä lainkaan tunge niitä tähän keskusteluun, kun sinulla ei ole hajuakaan enäsylijäämäisestä ravitsemuksesta.
| |
| | |
14.04.11, 17:12
|
#27 (linkki)
| | (Vierailija) | Kyllä on valtava arkisto Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sssssssdddddd Jos minä olisin sinun sijassasi, Anne-Liina, tutkisin pian tarkkaan niitä vaihtoehtoisia syövän hoitomuotoja, joiden kannattajat sanovat parantuneensa syövästä. Ne hoidot eivät vaadi mitään suuria rahoja tai suurta vaivannäköä, eikä hoidon löytäjä ole kauppaamassa mitään kalliita ihmepillereitä, vaan kertoo suoraan miten voit valmistaa itse tarvitsemasi aineet halvalla. Tutkisin niitä ja ottaisin 2-4 lupaavinta menetelmää käyttöön, tekisin täsmälleen annettujen ohjeiden mukaan ja toivoisin että ainakin joku niistä toimii tai joka tapauksessa tulipahan kaikki mahdollisuudet yritettyä. Myös jotkut energiaparannusmenetelmät ovat ehdottomasti harkitsemisen arvoisia.
Googlaile vaikkapa "laetrile", "essiac", "Lorraine Day", "Gerson cancer cure"
Toivon että paranet täysin :) | Kyllä olen kerännyt valtavan arkiston näitä mahdollisuuksia. Mutta kohdallani ne eivät olekkaan ihan niin yksinkertaisia. Mm. Grrsonin terapiassa ensimmäinen yritys tyrehtyi siihen, etten pystynyt juomaan mehuja sen suositusten mukaan, vaan maha meni vesiripulille, ja tuli paljon muitakin ongelmia, mm. en pystynyt jumaan sellaista määrää nestettä. Siihen tiettyjä fysiologisia esteitä. Vaikka runsaanpuoleisesti nesteitä olenkin pyrkinyt juomaan.
Tiedän toki, että puhdistumisoireistoja voi olla, mutta eihän niitäkään loputtomiin ole. Siinä se ero on.
Tuo Essiac kiinnostaa myös, mutta on herännyt ajatus, että saako siinä Essiac nykyisessä markkinatuotteessa olla sitä syöpää parantavaa vaikutusta, kun se on niin vahvasti jahdattu ja kielletty tuote? Mistä senkin varmuuden saisi tietää? Ja mikä on annos?
Se mitä purkin ohjeessa on, se ei taatusti ole akuutin syövän hoitoannos, vaan se on annos, jota suositellaan terveyden ylläpitämiseksi. Tällaisia pullonkauloja liittyy näihin tuotteisiin meillä syöpäkäyttäjillä.
Runsaastikkin minulla on tuolla noita vinkkejä, vaan ne annosmäärät syövässä? Ne puuttuvat useimmissa tapauksissa.
| |
| | |
14.04.11, 17:22
|
#28 (linkki)
| | (Vierailija) | Kyllä käyn otsoniterapiassa Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MH Kysy lisää hoidoista puh.040-5036711 050-3271662 | Kyllä otsoniterapiassa käyn. Saan infuusiona ravintosuolaliuoksessa. Hemoterapiaan on erinäinen joukko asioita, mitkä mutkistavat tuota hemoterapiaa, joten on katsottu turvallisemmaksi ravintosuolaliuosinfuusio.
Tuossa yhtenä yönä kun lueskelin "050..." sivujasi, ajattelin, että soitan Sulle lähiaikoina. Heräsi monta kysymystä. Olenhan mä joskus aikoinani soittanutkin, kun kävin Jyväskylässä infuusiossa, mutta siitä on vuosia. Silloin Jyväskylä oli ainut paikka saada mitään otsonihoitoa.
| |
| | |
14.04.11, 17:32
|
#29 (linkki)
| | (Vierailija) | Tulee suuremmatkin summat Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jotain ajatuksia
Ja iHerbistä, minäkin voin sitä suosittella, tuotteet tulee nopeasti ja on tosiaan edullisempia kuin Suomessa. Jotta ei tule tullin kanssa sotkua, on hyvä katsoa että laskun loppusumma jää arvoltaan alle 50e. | Oli minulla suurempi summa, olikohan jossain 80 €:n tietämissä, mutta kotiin tuli ja nopeasti, eikä tulli ollut puuttunut asiaan.
| |
| | |
14.04.11, 17:47
|
#30 (linkki)
| | (Vierailija) | Hamppuöljy
Saahan Suomestakin HAMPPUÖLJYÄ, mutta siinä öljyssä ei ole syöpän tehoavaa THC-ainesosaa, joka luetaan huumeeksi. Kuitenkin meille syöpäpotilaille annetaan huumeiksi luettavia lääkeaineita mm. kipuun. Miksi ei myös parantavia aineita voisi lääkärin valvonnan alaisena antaa? Käsittämätöntä. Hamppu.net | |
| | |
16.04.11, 08:21
|
#31 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tätini selätti huonoennusteisen keuhkosyövän.
Muutti elämän tavat terveellisiksi nautti päivittäin valkosipulia ja pudisti katajan marjoilla kerran kahteen kuukauteen elimistönsä siinä ohella meni sytostaatteja mutta parani kuitenkin painotti yrttejä vaivaan, katajan kanssa on vain oltava erittäin varovainen koska on voimakas diureetti ja VÄÄRINKÄTETTYNÄ vahingoittaa munuaisia.(ei sovi raskaana oleville tai imettäville sama pätee inkivääriin ihan muille lukijoille tiedoksi)
Mutta itse käytän katajaa niin että viikon ajan kolme mustaa marjaa päivässä pureskelen ja juon runsaasti vettä, tämä puhdistaa elimistöä huonoista aineista, pajulla on myös elimistöä puhdistava vaikutus ja auttaa huonoon oloon kuten myös inkivääri.
Inkivääriähän käytetään matkapahoinvointiin nivelkipuihin ja tulehdusten lievittämiseen noin 1*1cm pala päivittäin valkosipulia reilummin raakana. koska kypsennettäessä happoja tuhoutuu.
En uskoisi näistä ainakaan haittaa olevan ja jos taistelu tahto on kova ja kestää se on myös olellinen osa parantumista, voimia sinulle taisteluun vihuliaista tautia vastaan.
| |
| | |
16.04.11, 16:11
|
#32 (linkki)
| | (Vierailija) | neljä - viisi kynttä Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AW Tätini selätti huonoennusteisen keuhkosyövän.
Muutti elämän tavat terveellisiksi nautti päivittäin valkosipulia ja pudisti katajan marjoilla kerran kahteen kuukauteen elimistönsä siinä ohella meni sytostaatteja mutta parani kuitenkin painotti yrttejä vaivaan, katajan kanssa on vain oltava erittäin varovainen koska on voimakas diureetti ja VÄÄRINKÄTETTYNÄ vahingoittaa munuaisia.(ei sovi raskaana oleville tai imettäville sama pätee inkivääriin ihan muille lukijoille tiedoksi)
Mutta itse käytän katajaa niin että viikon ajan kolme mustaa marjaa päivässä pureskelen ja juon runsaasti vettä, tämä puhdistaa elimistöä huonoista aineista, pajulla on myös elimistöä puhdistava vaikutus ja auttaa huonoon oloon kuten myös inkivääri.
Inkivääriähän käytetään matkapahoinvointiin nivelkipuihin ja tulehdusten lievittämiseen noin 1*1cm pala päivittäin valkosipulia reilummin raakana. koska kypsennettäessä happoja tuhoutuu.
En uskoisi näistä ainakaan haittaa olevan ja jos taistelu tahto on kova ja kestää se on myös olellinen osa parantumista, voimia sinulle taisteluun vihuliaista tautia vastaan. | Kiitos vinkeistä. Mulla menee päivittäin 4-5 isoa valkosipulin kynttä raakana. Minulla on pakasteessa kukkakaalisosetta, lämmitän sitä ja sekoitan raat valkosipulinpalat siihen lämpimään kukkakaalisoseeseen, menee oikein hyvin enemmänkin valkosipulia.
| |
| | |
26.06.11, 00:44
|
#34 (linkki)
| | (Vierailija) | Väliaikatietoja Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sssssssdddddd Jos minä olisin sinun sijassasi, Anne-Liina, tutkisin pian tarkkaan niitä vaihtoehtoisia syövän hoitomuotoja, joiden kannattajat sanovat parantuneensa syövästä. Ne hoidot eivät vaadi mitään suuria rahoja tai suurta vaivannäköä, eikä hoidon löytäjä ole kauppaamassa mitään kalliita ihmepillereitä, vaan kertoo suoraan miten voit valmistaa itse tarvitsemasi aineet halvalla. Tutkisin niitä ja ottaisin 2-4 lupaavinta menetelmää käyttöön, tekisin täsmälleen annettujen ohjeiden mukaan ja toivoisin että ainakin joku niistä toimii tai joka tapauksessa tulipahan kaikki mahdollisuudet yritettyä. Myös jotkut energiaparannusmenetelmät ovat ehdottomasti harkitsemisen arvoisia.
Googlaile vaikkapa "laetrile", "essiac", "Lorraine Day", "Gerson cancer cure"
Toivon että paranet täysin :) | Täysin epäonnistuneesta sytostaatin loppumisesta on nyt reilusti 3 kk. Olisi pitänyt vaihtaa toiseen sytostaattiin, mutta pyysin taukoa hoidoista, miettimisaikaa, koska edellinen sytotaatti täysin epäonistui eikä purrut tautiin lainkaan.
Tänä aikana olen panostanut vahvasti ravitsemuksellisiin hoitoihin, syöpää vastustaviin ravintotuotteisiin. Viime viikolla tuli keuhkolääkäri sanomaan, että iloisia uutisia. Toinen keuhko on tervehtynyt - tiivistymät ovat kadonneet, sekä seittimäinen sameus on kadonnut ja keuhon kuva on terävöitynyt, sekä pleuraneste on kuivunut.
Toinen keuhko on vielä ennallaan mutta ei myöskään pahentunut.
Ostin mehpuristimenkin (400 €) joten saan puristettua mehuja itse kotona riittävästi.
Essiacta tilaan 5-6 kertaa kuukaudessa =10-12 pulloa/kk.
Taistelutahtoa on ja paljon, sekä uskoa, että näillä ravitsemuksen menetelmillä saadaan tauti nujerrettua. Niistä on nyt ihan lupaavia merkkejä näkyvissä.
| |
| | |
09.10.11, 20:17
|
#35 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Anne-Liina Täysin epäonnistuneesta sytostaatin loppumisesta on nyt reilusti 3 kk. Olisi pitänyt vaihtaa toiseen sytostaattiin, mutta pyysin taukoa hoidoista, miettimisaikaa, koska edellinen sytotaatti täysin epäonistui eikä purrut tautiin lainkaan.
Tänä aikana olen panostanut vahvasti ravitsemuksellisiin hoitoihin, syöpää vastustaviin ravintotuotteisiin. Viime viikolla tuli keuhkolääkäri sanomaan, että iloisia uutisia. Toinen keuhko on tervehtynyt - tiivistymät ovat kadonneet, sekä seittimäinen sameus on kadonnut ja keuhon kuva on terävöitynyt, sekä pleuraneste on kuivunut.
Toinen keuhko on vielä ennallaan mutta ei myöskään pahentunut.
Ostin mehpuristimenkin (400 €) joten saan puristettua mehuja itse kotona riittävästi.
Essiacta tilaan 5-6 kertaa kuukaudessa =10-12 pulloa/kk.
Taistelutahtoa on ja paljon, sekä uskoa, että näillä ravitsemuksen menetelmillä saadaan tauti nujerrettua. Niistä on nyt ihan lupaavia merkkejä näkyvissä. | Mistä olet tilannus Essiac tuotteesi?
Mietin kahden vaihtoedon välillä ESSIAC Products - The Original ESSIAC Formula ja ESSIAC-uute - Kanadan intiaanien yrttiyhdistelmä 200 ml - Luontaistuote-verkkokauppa:luontaistuotteet terveyteesi
Entä kuinka paljon käytät tuotte? Mitä sinulle nykysin kuuluu?
| |
| | |
18.10.11, 14:19
|
#36 (linkki)
| | (Vierailija) | Anne-Liinan keinot
Hei Anne-Liina!
Kuullostaa upealta, kuinka olet saanut hoidettua tautiasi! Onnea! Äidilläni todettiin yllättäen keuhkosyöpä ja hän on tilanteeseen nähden voinut ok. Kestänyt hoitoja suht hyvin ja saanut vastetta. Olemme muokanneet hänen ruokavaliota sekä poistaneet haitallisia aineita ruoasta sekä kemikaaleista. Minua kiinostaisi tietää kuten edellistä kommentoijaa, kuinka olet hankkinut essiac-ainetta ja miten olet sitä annostellut. Ja tietystio kuinka voit nykyään? Jos sinulla on muitakin vinkkejä, niin otan mielelläni niitä vastaan!
Mukavaa syksyä!
| |
| | | | |