Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Vaihtoehtoiset hoitomuodot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.04.11, 10:17   #1 (linkki)
Naati
(Vierailija)

alhainen verenpaine

Tietääkö joku luonnon konstia saada verenpaine nousemaan? Minulla on normaali verenpaine, joskin enemmän rajamailla. Viime aikoina on ollut saamaton olo ja olen miettinyt olisiko verenpaine laskenut.
  Vastaa viestiin

11.04.11, 13:11   #2 (linkki)
mittari
(Vierailija)

Mittailu ensin

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Naati Näytä viesti
Tietääkö joku luonnon konstia saada verenpaine nousemaan? Minulla on normaali verenpaine, joskin enemmän rajamailla. Viime aikoina on ollut saamaton olo ja olen miettinyt olisiko verenpaine laskenut.
Mittauta verenpaineesi säännöllisesti, saat tietoa, miten alhaalla se on. Saamaton olo voi johtua aivan mistä tahtojaan.
  Vastaa viestiin
11.04.11, 13:16   #3 (linkki)
pirkko
(Vierailija)

punajuuri

Pitäisi juoda runsaasti vettä ja liikkuakin. Saatko ravinosta tarpeeksi C- ja B-vitamiineja ? Suolaa pitäisi saada riittävästi ( kunnon merisuolaa) ja hedelmiä.
Kahvi tietysti nostaa verenpainetta ja punajuuri. Raakaa punajuurimehua aamuin illoin tai raastettuna.
Kapseleinakin saa, eikä tule vatsanväänteitä
Nature's Way, Beet Root, 500 mg, 100 Capsules - iHerb.com
Asafetida on myös tehokas, otetaan veteen laimennettuna kolmasti päivässä
Nature's Answer, Asafetida, Organic Alcohol Extract, 1 fl oz (30 ml) - iHerb.com
  Vastaa viestiin
11.04.11, 13:22   #4 (linkki)
mainokset pois
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pirkko Näytä viesti
Pitäisi juoda runsaasti vettä ja liikkuakin. Saatko ravinosta tarpeeksi C- ja B-vitamiineja ? Suolaa pitäisi saada riittävästi ( kunnon merisuolaa) ja hedelmiä.
Kahvi tietysti nostaa verenpainetta ja punajuuri. Raakaa punajuurimehua aamuin illoin tai raastettuna.
Nature's Answer, Asafetida, Organic Alcohol Extract, 1 fl oz (30 ml) - iHerb.com

...................
  Vastaa viestiin
11.04.11, 13:51   #5 (linkki)
Naatti
(Vierailija)

kiitos

Näillä voin aloittaa, olen voinut liikaa varoa merisuolaakin.
  Vastaa viestiin
11.04.11, 14:06   #6 (linkki)
angloelli kirjautumatta
(Vierailija)

Verenpaine kannattaa tosiaan mittauttaa. Vasymys voi johtua monesta muustakin asiasta. Minulla alhainen verenpaine oireilee huimauksena varsinkin kun nousee nopeasti ylos ja vilun varistyksina. Avun olen loytanyt lakritsista.
  Vastaa viestiin
11.04.11, 14:50   #7 (linkki)
kahdesta valita
(Vierailija)

Tässä on näköjään kahta koulukuntaa:

Ensimmäinen ehdottaa, että ongelman syy pitäisi ensin selvittää, jotta sitä voitaisiin hoitaa.

Toinen suosittelee heti ostamaan kemikaaleja.
  Vastaa viestiin
11.04.11, 20:40   #8 (linkki)
tof fee
(Vierailija)

Lakua ja salmiakkia kun syö niin ei varmasti ole enää ongelma. Jos ei ole suolasensitiivinen niin se suola ei tule nostamaan verenpainetta.
  Vastaa viestiin
17.04.11, 10:12   #9 (linkki)
kokeillut..
(Vierailija)

Itse kokeilin Ginkgoa

Ginkgo biloba, eli neidonhiuspuu tabletit toimivat oikein hyvin mm. ääreisverenkierron kiihdyttämiseen raajoissa. Sen väitetään myös parantavan muistia.

No, uskon kyllä, että tämä jotenkin toimii ihan oikeasti. Tuolla on tosin vahvempiakin ginkgo valmisteita, että tässä nyt vaan yksi vaihtoehto... en jaksanut alkaa pläräämään läpi koko sivua. =)

Now Foods, Ginkgo Biloba, 60 mg, 240 Vcaps - iHerb.com

Voit myös alkaa juoda kahvia, se nostaa verenpainetta... ei tosin käy kaikille.
  Vastaa viestiin
17.04.11, 16:16   #10 (linkki)
unohtui
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kokeillut.. Näytä viesti
Sen väitetään myös parantavan muistia.
Muistatko, kuka väittää?
  Vastaa viestiin
04.12.11, 18:54   #11 (linkki)
mok
(Vierailija)

punajuuri laskee verenpainetta

Kyllä kannattaa olla kriittinen, kun lukee näitä "asiantuntevia" mielipiteitä. Punajuuren on todettu tutkimuksissa ALENTAVAN verenpainetta. Kun netti avaa sanaisen arkkunsa, vastuu siirtyy lukijalle. Tsiissus!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pirkko Näytä viesti
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku