| |  | |
04.10.11, 13:07
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Tehokas yskänlääke?
Mikä olis hyväksi havaittu tehokas luonnonlääke yskään? Yskä on kestänyt jo 3 viikkoa, sellainen kuiva ja hakkaava. Kokeiltu on höyryhengitystä, erilaisia pastilleja, imeskeltäviä sinkkitabletteja, valkosipulia, hunajaa, kuusenkerkkäyskänlääkettä, kuumia juomia jne. Mikään ei auta kuin hetkeksi. Aina on luontaislääkkeet auttaneet yskään ja on nopeasti parantunut, vaan nytpäs ei ole apua löytynyt. Osaisko joku vinkata? Kiitos!
| |
| | |
05.10.11, 02:32
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Yllättävä yskänlääke: Mh-Bakteerit! | |
| | |
06.10.11, 14:21
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Pitääpä kokeilla. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Löytyi | Kiitos vinkistä, tuotapa en oo hoksannu kokeilla. Toistaiseksi paras, mutta hetkellinen, apu on tullut Terva-yskänlääkkeestä ja Fishshot-juomasta. Vyöhyketerapeutille tilasin ajan, vaan sain sen vasta ensi viikolle. Sattuupa olemaan mh-bakteereita jääkaapissa, kokeilen niitä, jospa auttaisivat. Täällä puhutaan paljon energiahoidosta, onko kenelläkään kokemusta auttaisko se tällaiseen?
| |
| | |
06.10.11, 22:31
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KöhKöh Mikä olis hyväksi havaittu tehokas luonnonlääke yskään? Yskä on kestänyt jo 3 viikkoa, sellainen kuiva ja hakkaava. Kokeiltu on höyryhengitystä, erilaisia pastilleja, imeskeltäviä sinkkitabletteja, valkosipulia, hunajaa, kuusenkerkkäyskänlääkettä, kuumia juomia jne. Mikään ei auta kuin hetkeksi. Aina on luontaislääkkeet auttaneet yskään ja on nopeasti parantunut, vaan nytpäs ei ole apua löytynyt. Osaisko joku vinkata? Kiitos! | Laita kiehuvaan veteen (ihan sitä tavallisesta maustepurkista löytyvää) kuivattua timjamia 1 tl per 1 kuppi ja keitä muutama minuutti. Siivilöi yrtit pois ja "yskänlääke-juoma" on valmista nautittavaksi. (Älä lisää hunajaa, koska hunajassa on aina mukana myös siitepölyä joka saattaa ärsyttää limakalvoja lisää.)
| |
| | |
07.10.11, 10:19
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Käypäs nyt kuitenkin lääkärissä, mykoplasmaa on liikkeellä todella paljon ja noin pitkään jatkunut yskä on todennäköisesti sen aiheuttama. Ab-kuuri eikä vaihtoehtohoitoja.
| |
| | |
07.10.11, 20:18
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | VAIHTOEHTOISET HOITOMUODOT, ei lääkemainososasto! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Köh kölhille Käypäs nyt kuitenkin lääkärissä, mykoplasmaa on liikkeellä todella paljon ja noin pitkään jatkunut yskä on todennäköisesti sen aiheuttama. Ab-kuuri eikä vaihtoehtohoitoja. | Tulehdukset hoidetaan nykyisin noilla kolmella bakteerilla, joita juuri antibiootti tappaa!!
.........................jatkuu
Syyskuu 2009
Erään bakteerikokeen yhteydessä kipeytyi vatsani; otin kokeessa tietoisen riskin! Ja eräänä päivänä tunsin, että elimistössäni tapahtuu todellinen myllerrys. Mittasin lämmön, joka oli 37,1 C-astetta. Vartin kuluttua tunsin kuumeen nousevan ja haiman kipeytyvän ja kipeimmillään olisin pystynyt piirtämään haimani ääriviivat ihoon. Vartin kuluttua alkoi valtava kuumehorkka ja mittasin kuumeen, joka oli 39,7 C-astetta. Meinasin ensin, että soitan ambulanssin, mutta tuumasin että on tässä tehty rankempiakin kokeita.
Otin kolmea tärkeintä bakteeria noin 70 miljardia bakteeria kerralla ja odotan puoli tuntia, jos mitään ei tapahdu niin soitan ambulanssin.
Sitten tapahtuikin ihmeitä:
Tunsin että kuumehorkka vähenee koko ajan ja 35-minuutin kuluttua tunsin olloni normaaliksi. Mittasin lämpöni joka oli 36,8 C-astetta!
Ambulanssia minun ei tarvinnut tilata.
Olet tässä: *Mhb. Rankat bakteeri-kokeet.
Lähde: PappaSmurffi - *Mhb. Rankat bakteeri-kokeet. | |
| | |
09.10.11, 18:11
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitokset Pappa, olet rohkea pioneeri, =) Mutta varmaan "tiedät" jotenkin intuitiivisesti että kokeilusi onnistuu, et muuten ryhtyisi ihan uhkarohkeisiin yrityksiin ;)
Olen itsekkin hoitanut pikku reikityksellä alkavan ruokamyrkytyksen, ei ehtinyt päälle kun päätin antaa energiahoidon ja katsoa kuinka käy ja hyvinhän siinä kävi, oireet helpotti alle puolessa tunnissa ( tarkemmin noin vartissa) :)
| |
| | |
11.10.11, 12:42
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Kiitos ohjeista, kaikki kelpaa!
Maitohappobakteereja olen nyt muutaman päivän syönyt, mutta ei ainakaan vielä oo auttanu. Huomenna sit vyöhyketerapiakokeilu, se on mulle ihan uusi juttu, vaikka oon siitä paljon hyvää kuullut. Timjamiteetä myös olen keitellyt ja todentotta sehän vie vähäksi aikaa yskän pois, mutta se ryökäle tulee muutaman tunnin päästä takasin.
Mietin että paljonko tuota d-vitamiinia uskaltais ottaa, otan 25 mikrogrammaa päivässä, mutta joku sanoi että sekin vois auttaa jos ottais jopa 200 mcg, onko kukaan kokeillu? Tää on vähän rasittavaa kun yöunet yskimisen takia aika katkonaiset, tulee päänsärkyä eikä työt suju. Ja tuntuu että menee kunto huonoksi kun ei voi harrastaa normaalisti liikuntaa.
Niin ja lääkärissä oon käynyt ja hänen mielestään kyse on "lievästä, normaalista yskästä" joka voi kestää viikkoja ja jopa kuukausia. Antibiootteja en kyllä mielellään syökään, maha menee aivan ripulille ja myös pysyy ripulilla kuukausien ajan ja tuntuu että kuurin jälkeen sairastun kaikkeen mahdolliseen. Tietysti jos pakko on niin sitten. Mykoplasmaa jo itsekin ajattelin, kun urheilulehdestä siitä luin.
Onko täällä ketään energiahoitajaa..? Minuun saa kokeilla jos haluaa :)
| |
| | |
11.10.11, 13:00
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja KöhKöh Maitohappobakteereja olen nyt muutaman päivän syönyt, mutta ei ainakaan vielä oo auttanu. Huomenna sit vyöhyketerapiakokeilu, se on mulle ihan uusi juttu, vaikka oon siitä paljon hyvää kuullut. Timjamiteetä myös olen keitellyt ja todentotta sehän vie vähäksi aikaa yskän pois, mutta se ryökäle tulee muutaman tunnin päästä takasin.
Mietin että paljonko tuota d-vitamiinia uskaltais ottaa, otan 25 mikrogrammaa päivässä, mutta joku sanoi että sekin vois auttaa jos ottais jopa 200 mcg, onko kukaan kokeillu? Tää on vähän rasittavaa kun yöunet yskimisen takia aika katkonaiset, tulee päänsärkyä eikä työt suju. Ja tuntuu että menee kunto huonoksi kun ei voi harrastaa normaalisti liikuntaa.
Niin ja lääkärissä oon käynyt ja hänen mielestään kyse on "lievästä, normaalista yskästä" joka voi kestää viikkoja ja jopa kuukausia. Antibiootteja en kyllä mielellään syökään, maha menee aivan ripulille ja myös pysyy ripulilla kuukausien ajan ja tuntuu että kuurin jälkeen sairastun kaikkeen mahdolliseen. Tietysti jos pakko on niin sitten. Mykoplasmaa jo itsekin ajattelin, kun urheilulehdestä siitä luin.
Onko täällä ketään energiahoitajaa..? Minuun saa kokeilla jos haluaa :) |
Kävitkö työterveyslääkärissä? Ei yskä ole ns normaalia, joku siellä nyt ärsyttää keuhkoja jota se yrittää poistaa yskimisrefleksillä (ja kuiva yskä).
Allergiseen yskään on monia mahdollisuuksia, esim home, pöly ja psykologiset syyt.
Antibiootteja ei kannatakkaan syödä, niillä voit tehdä vielä suuremman hallan kun menee bakteerikanta heikoilla suolistossa, mutta astmapiippua voisit kokeilla, se hoitaa nopeasti tulehduksen keuhkoista :)
Energiahoidosta löytyy kyllä apu, mutta sinun olisi hyvä saada myös selville mikä siellä yskittää, eli jos palaat samoihin olosuhteisiin niin oireet voivat palata jos olet jo ehtinyt allergisoitumaan.
| |
| | |
12.10.11, 14:05
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | onko pakko olla "luonnonlääke"
kodeiini auttaa yskään tehokkaasti, taitavat kyllä olla reseptilääkkeitä kaikki kodeiinipitoiset
yskänlääkkeet?
itse olen kärsinyt jatkuvasta (vaihtelevasta) yskästä lapsesta asti. eli jokin ärsyttää kurkkua (esim.
pöly) ja kurkkua alkaa kutittamaan todella paljon, mikä taas aiheuttaa yskimistä joka ei ihan heti lopu. tosin onko normaalissa huoneilmassa niin paljon pölyä, että se voi aiheuttaa jatkuvia
yskäreaktioita.
noh, nyt kun olen käyttänyt panacod-tabletteja kipuihin, yskä on pysynyt poissa.
ja onhan noita kodeiinia sisältäviä yskänlääkkeitäkin. että jos kovin paha yskä on niin
voihan sitä lääkäriltä kysyä.
| |
| | |
12.10.11, 16:00
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | Vehnätön
Pappa smurffi taitaa olla hieman kanssani samoilla linjoilla...
Itselläni yskän aiheuttaja on vehnä. Voi olla, että kyse on usein vehnän kanssa nautitusta sokerista myös... Näistä on hyvin vaikea sanoa, kun osa reaktioista on viivästynyttä ja osa tulee välittömästi.
Minulla ei ole mitään allergiaa, kyse ei ole siitä. Sen sijaan minulla on ärtynyt suoli.
Syön myös puhdasta lisäaineetonta ruokaa, joten sieltäkin voi tietysti syytä hakea keuhkojen puhdistumiseen... Syötyäni vaikkapa lakritsia, alkaa se liman muodostus taas. (Lakussa on vehnää, lisäaineita ja sokeria, mikä niistä sen aiheuttaa?)
Pitkäaikainen jatkuva yskä vaivasi aina, vuosikausia. En polta eikä minulla ole ollut poskiontelontulehduksia tai keuhkoputkentulehduksia. Mutta flunssan iskiessä yskä paheni aina.
Suoliston kunto on ensisijaisen tärkeää. Maitohappobakteerit ovat osa hyviä bakteereja. Huonot bakteerit taas saavat ravintonsa hiilihydraateista, joten yksittäinen ruoka-aine ei välttämättä ole syypää. Vääränlainen bakteerikanta suolistossa ja väärä ph saavat koko elimistön sekaisin.
Kukin saa olla teorioista mitä mieltä tahansa, minua kiinnostaa ainoastaan se, että lima on poissa, vatsakivut ovat poissa, turvotus ja ilmavaivat ovat poissa, ripuli on poissa... Ruokavaliolla.
Maitohappobakuja pillereinä tai ravinnosta (hapankaali), greipinsiemenuute tasapainottaa suolistoa ja lisäksi D-vitamiini nostaa vastustuskykyä.
Tämä tie on pitkä ja kivinen, koko elämäntyyli menee uusiksi. Mutta mitä saa: terveyden, pirteyden ja normaalipainon.
| |
| | |
12.10.11, 16:24
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja yskijä kodeiini auttaa yskään tehokkaasti, taitavat kyllä olla reseptilääkkeitä kaikki kodeiinipitoiset
yskänlääkkeet?
itse olen kärsinyt jatkuvasta (vaihtelevasta) yskästä lapsesta asti. eli jokin ärsyttää kurkkua (esim.
pöly) ja kurkkua alkaa kutittamaan todella paljon, mikä taas aiheuttaa yskimistä joka ei ihan heti lopu. tosin onko normaalissa huoneilmassa niin paljon pölyä, että se voi aiheuttaa jatkuvia
yskäreaktioita.
noh, nyt kun olen käyttänyt panacod-tabletteja kipuihin, yskä on pysynyt poissa.
ja onhan noita kodeiinia sisältäviä yskänlääkkeitäkin. että jos kovin paha yskä on niin
voihan sitä lääkäriltä kysyä. |
Älä tule suosittelemaan huumeita tänne vaihtoehtoisten hoitojen palstalle! Eikä niitä kyllä kannattaisi suositella muuallakaan!
Kodeiinihan on metyylimorfiinia eli oopiumunikosta saatavaa keskushermostoa lamaavaa ainetta, joka aiheuttaa riippuvuutta. (Yskänlääkkeessä sen teho perustuu siihen, että se lamaa hengitystä, mutta se ei mitenkään vaikuta siihen yskimisen syyhyn eli ei paranna ihmistä vaan lievittää oiretta hyvin kyseenalaisella tavalla.)
| |
| | |
12.10.11, 22:55
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | Illalla aina pahenee.
Niin, siis sairastin elokuun loppupuolella tavallisentuntuisen flunssan, kuumetta oli 2 päivää, päänsärkyä, kova kurkkukipu ja kovasti oli limaa. Silloin kävin lääkärissä ekan kerran, mutta ihan vaan saikkua hakemassa. Muutaman sairaspäivän jälkeen tuntui, että oon kunnossa, mutta silloin alkoi tämä yskä. Pari viikkoa köhittyäni kävin uudestaan lääkärissä, mutta ilman apua. Hän sanoi että voi kirjoittaa jotain yskänlääkettä jos haluan, mutta tuskin se auttaa. Meinasi että yskä pitää vain yskiä pois, kyllä se siitä.
Mulla ei ole koskaan ollut mitään allergioita, eikä tällaista yskää ennen. Työpaikalla ei pitäisi olla hometta tai kosteusongelmia ja oma kotikin on uudehko. Elän mielestäni varsin terveellisesti, en ole koskaan tupakoinut, harrastan liikuntaa, syön mahdollisimman puhdasta itsetehtyä ruokaa ja vältän turhia hiilihydraatteja. Rasvaa en ole koskaan pelännyt, mutta en minä sillä mitenkään läträä, sokeria en ole käyttänyt yli vuoteen lainkaan.
Vyöhyketerapian jälkeen yskitti pari tuntia aivan mahdottomasti, sitten rauhoittui ja nyt taas alkoi. Vyöhyketerapeutti kehotti käymään muutaman kerran peräkkäin ja sitten näkee auttaako vai ei. Ajattelin nyt kuitenkin tilata vielä lääkäriajan ja pyytää verikokeita tms josta näkee onko jotain mykoplasmaa tai muuta.
Energiaa kuitenkin ottaisin mielelläni vastaan, jos joku lähettää. Ja voisin tietysti tilata ajankin, jos löytyy jostain hoitaja.
| |
| | |
12.10.11, 23:23
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja KöhKöh Vyöhyketerapian jälkeen yskitti pari tuntia aivan mahdottomasti, sitten rauhoittui ja nyt taas alkoi. Vyöhyketerapeutti kehotti käymään muutaman kerran peräkkäin ja sitten näkee auttaako vai ei. | Olipas aika roisto. Vyöhyketerapia ei auta yskään. Mutta venkoilullaan hän yritti päästä laskuttamaan sinua vielä pari kertaa.
| |
| | |
12.10.11, 23:42
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kyllä noin pitkäaikainen yskää vaatii jo muutakin kuin tehotonta reikiä, kohta on kyseessä bronkiitti ja jos se kroonistuu, ei auta kuin antibioottikuuri. Kannattaa mennä laboratorio kokeisiin tutkituttamaan tulehdusarvot ja rtg.
Poppakonstit ei auta kuin hetken, bskteeritulehdusta ei niillä paranneta.
| |
| | |
13.10.11, 11:28
|
#16 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja lääketieteellinen Kyllä noin pitkäaikainen yskää vaatii jo muutakin kuin tehotonta reikiä, kohta on kyseessä bronkiitti ja jos se kroonistuu, ei auta kuin antibioottikuuri. Kannattaa mennä laboratorio kokeisiin tutkituttamaan tulehdusarvot ja rtg.
Poppakonstit ei auta kuin hetken, bskteeritulehdusta ei niillä paranneta. |
Niin ja antibioottikuurien jälkeen vasta tarvitaankin reikiä kun kaikki menee sekaisin, nimimerkillä kokemusta on !
Energiahoito nyt olisi viisasta, vaikkakin oireet voi palata jos yskä johtuu ympäristön tekijöistä.
| |
| | |
31.10.11, 13:53
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | Sain avun :)
Vyöhyketerapeutti suositteli hierontaa, kun arveli, että on yläselän lihakset niin jumissa, että voi yskittää senkin takia. Menin hierontaan ja hän puolestaan sanoi, että hänen mielestään on pari nikamaa vinossa. Ja todentotta kun hän niitä ja niiden ympäristöä paineli, niin voi että yskitti! enpä ole tämmösestäkään ennen kuullut. No hieroja hieroi ja pehmitti selkääni ja sitten menin jäsenkorjaajalle. Hän "nypläsi" ja hieroi, paineli ja käski välillä keinutella selkää. Lopuksi hän sanoi, että nyt on kunnossa. Ihmeellinen "avaruus" tuntui rintakehällä ja yläselässä, eikä enää yskittänyt. No pari päivää meni ja eräs aamu kun heräsin, niin johan taas yskitti ja nyt tunsin jo itsekin, että sama vika on. Uudestaan jäsenkorjaajalle ja kaikinpuolin sama homma. Ja taas parin päivän päästä uusiksi.
Aattelin jo, että loppuelämänkö ramppaan jäsenkorjaajalla. No eipä kuitenkaan. Sain vihiä eräästä energiahoitajasta tai mikä käsilläparantaja hän olikaan. Selkää kuumotti ja tuntui niin merkillisiä tuntemuksia etten ole ennen kokenut. Toinen jalka nyki, olkapäätä särki, niskassa nytkähti, lisäksi tuntui kuin joku olisi pidellyt välillä jaloista, vaikka hoitaja ei minua koskenut ollenkaan. Näin valtavan värien kirjon ja lopuksi kuin viileä tuuli olisi tuulahdellut ja näin kirkasta valoa. Yskä lähti, eikä ole tullut takaisin. Tiedän, outoa, enkä itsekään uskoisi jos joku kertoisi.
Onko muilla mitään tämmösiä kokemuksia? Jokatapauksessa, olen kyllä kiitollinen ja iloinen.
| |
| | |
31.10.11, 17:07
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
=) Minäkin olen iloinen että uskalsit kertoa noinkin autenttisesti kokemuksiasi energiahoidosta. Juuri noin siinä voi tuntea! Käsittelyä ja värejä, energialiikkeitä, valoa ym kuin näkymättömät kädet siinä hoitaisi eri puolilta =)
Ja ilman sivuoireita, ilman lääkkeitä voidaan ihmisen elimistöä hoitaa, kun se hoito tapahtuu energiatasoilla.
| |
| | |
06.11.11, 20:19
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | sama vaiva Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KöhKöh Vyöhyketerapeutti suositteli hierontaa, kun arveli, että on yläselän lihakset niin jumissa, että voi yskittää senkin takia. Menin hierontaan ja hän puolestaan sanoi, että hänen mielestään on pari nikamaa vinossa. Ja todentotta kun hän niitä ja niiden ympäristöä paineli, niin voi että yskitti! enpä ole tämmösestäkään ennen kuullut. No hieroja hieroi ja pehmitti selkääni ja sitten menin jäsenkorjaajalle. Hän "nypläsi" ja hieroi, paineli ja käski välillä keinutella selkää. Lopuksi hän sanoi, että nyt on kunnossa. Ihmeellinen "avaruus" tuntui rintakehällä ja yläselässä, eikä enää yskittänyt. No pari päivää meni ja eräs aamu kun heräsin, niin johan taas yskitti ja nyt tunsin jo itsekin, että sama vika on. Uudestaan jäsenkorjaajalle ja kaikinpuolin sama homma. Ja taas parin päivän päästä uusiksi.
Aattelin jo, että loppuelämänkö ramppaan jäsenkorjaajalla. No eipä kuitenkaan. Sain vihiä eräästä energiahoitajasta tai mikä käsilläparantaja hän olikaan. Selkää kuumotti ja tuntui niin merkillisiä tuntemuksia etten ole ennen kokenut. Toinen jalka nyki, olkapäätä särki, niskassa nytkähti, lisäksi tuntui kuin joku olisi pidellyt välillä jaloista, vaikka hoitaja ei minua koskenut ollenkaan. Näin valtavan värien kirjon ja lopuksi kuin viileä tuuli olisi tuulahdellut ja näin kirkasta valoa. Yskä lähti, eikä ole tullut takaisin. Tiedän, outoa, enkä itsekään uskoisi jos joku kertoisi.
Onko muilla mitään tämmösiä kokemuksia? Jokatapauksessa, olen kyllä kiitollinen ja iloinen. |
Jäsenkorjaajan olisi pitänyt pehmittää lihaksia paremmin, jotta nikamat ei luisu heti vanhaan asentoon. Minullakin on ollut sama vika, mutta tuntui lähinnä vain siltä, että ei saa keuhkoja täyteen.
| |
| | | | |