| |  | | |
24.10.11, 00:19
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Epäsopivan ruuan testaus sormuksella
Hei!
Netistä luin kerran jonkun testanneen itselleen epäsopivia ruokia sormusmenetelmällä, en löytänyt enää linkkiä ko juttuun mutta laitanpa perusidean tähän. Eli kultasormus killumaan hiuksen tai ompelulangan varaan, ja tämä ruokien päälle (saa olla pakkauksessaankin ne ruuat). Pidä kättä liikkumattomana vaikka toisen käden avulla. Sormus alkaa itselläni ensin heijata edestakaisin, ja sitten pyöriä joidenkin ruokien päällä.
Huvikseni kysyn, onko joku muu tätä joskus testannut? Mielenkiintoista ainakin omalla kohdallani on huomata, että ne ruuat, joiden ajattelisinkin itselleni olevan haitaksi (epäterveelliset ruuat) saavat tuota pyöritystä aikaan melkoisesti, etenkin esim. irtokarkit, voi ja sokeri (suvussa tiettyjä sairauksia, eli terveellisesti pitäisi elellä..). Sitten huomasin myös, että sormus pyörii joidenkin tekstiilienkin päällä (ehkä huuhteluaine on epäsopiva?) tai pöydän päällä, jota olen joillakin siivousaineilla pyyhinyt.
Voisin hyvinkin ajatella, että jos tuota menetelmän "suosimia" ruokia noudattaisin, saattaisi olla terveempi olo ja ehkä minimoisi itselleen haitallisia ruokia. Ehkäpä voisi välttää myös sairastumistaan johonkin ajan saatossa. Ollaan leikkimielellä testattu tätä tuttujen kanssa, eroja on (itselleni eivät "sopisi" tietyt ruuat ja miehelleni ei vaikuta mitään ja taas päinvastoin) eikä homma toimi kaikilla ihmisillä ollenkaan, sormus ei vaan lähde pyörimään yhtään (tai ovatko terveempiä muutenkin eipä tiedä).
Kiva "testailla" kuitenkin! :)
| |
| | |
24.10.11, 08:11
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Fyrry Huvikseni kysyn... Ollaan leikkimielellä testattu...Kiva "testailla" kuitenkin! :) | Hei hei. Kolmeen kertaan täytyi korostaa, että et ole hommassa tosissasi. Erikoista.
Mutta asiaan. Sormuksen saavat pyörimään käsien pienet mikroliikkeet, joita et itse huomaa. Eli pyörittämisen saat aikaan sinä eikä ne ruuat. Voit leikkimielisesti testailla sormusta vaikkapa laittamalla pöydälle lastesi kuvat. Sormus pyörii sen kohdalla, jota rakastat enemmän. Tästäpä hupia illanistujaisiin.
| |
| | |
25.10.11, 01:26
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Niinpä niin Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikroliikkeet Hei hei. Kolmeen kertaan täytyi korostaa, että et ole hommassa tosissasi. Erikoista.
Mutta asiaan. Sormuksen saavat pyörimään käsien pienet mikroliikkeet, joita et itse huomaa. Eli pyörittämisen saat aikaan sinä eikä ne ruuat. Voit leikkimielisesti testailla sormusta vaikkapa laittamalla pöydälle lastesi kuvat. Sormus pyörii sen kohdalla, jota rakastat enemmän. Tästäpä hupia illanistujaisiin. | En puhuisi siitä etten ole hommassa tosissani, vaan varauksella suhtautumisesta kaikkeen entuudesta tuntemattomaan. En ollut aiemmin kokeillut ennenkuin netistä luin enkä tiennyt/ ole varma vieläkään, voiko oikeasti toimia. Siksi on jäänyt vielä toistaiseksi leikkimieliseksi kokeiluksi. Mutta saatanpa ajan kanssa testailla lisää ja sitten jo tiedän varmemmin mitä tästä olen mieltä. Toistaiseksi siis "pilke silmäkulmassa" tätä teen silloin tällöin.
Erikoinen vertaus sinulta! Sen sijaan kokeile itse (jos nyt ylipäätään saat mitään tuntumaa asiaan), niin huomaat että eipä ole kyse "käsien pienistä mikroliikkeistä".
Itse asiassa sinunlaistesi vastaajien kommentteja aina tällaisilla palstoilla ihmettelen. Tarkoituksenani oli saada kuulla kommentteja, onko joku muu huomannut saman ilmiön ja voisi sitä oikeasti hyödyntää.
| |
| | |
25.10.11, 16:40
|
#4 (linkki)
| | Negatiivinen Ateisti
Rekisteröitynyt: 09/2009
| Ihmeellinen maailma: Ideomotorinen liike
Eli kyllä sinä tuotat ne liikkeet itse, alitajuisesti.
Kokeilepa tehdä tuo testi sokkona, vaikka kaverin avustuksella niin, että itse et näe, mitä ruokaa testaat.
__________________ Ylläoleva kirjoitus on tämänhetkinen mielipiteeni, joka saattaa olla väärä. | |
| | |
25.10.11, 18:36
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Fyrry Sitten huomasin myös, että sormus pyörii joidenkin tekstiilienkin päällä (ehkä huuhteluaine on epäsopiva?) tai pöydän päällä, jota olen joillakin siivousaineilla pyyhinyt. | Voit kokeilla sormustestiä vaikka lattian päällä, alkaa se sormus siinäkin jonkin ajan kuluttua pyöriä tai heilua edestakaisin. Samalla metodilla on ennustettu lasten sukupuolia ja arvottu lottorivejä.
Kokeile pitää sormusta jonkin terveellisen ruoan -vaikkapa kurkun- päällä. Saatko pidettyä sen paikoillaan? Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Fyrry Sen sijaan kokeile itse (jos nyt ylipäätään saat mitään tuntumaa asiaan), niin huomaat että eipä ole kyse "käsien pienistä mikroliikkeistä". | Mistä sinä uskot olevan kyse?
| |
| | |
25.10.11, 21:08
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Riippuu mitä ja miten kysyt ? Vai kysyitkö mitään, miten heiluri vastaa jos et tee kysymystä?
Aluksi kysy siltä kuinka se vastaa kyllä, kuinka ei ja kuinka neutraali/ ei väliä.
Olisin myös taipuvainen uskomaan että itse tietää mikä on hyväksi ja mikä pahaksi ja näin heilurikin sitten reagoi, jos ripustat heilurin johonkin roikkumaan ilman että kosket siihen ja kysyt sitten niin liikkuuko vielä samoin, eli tietääkö heiluri (vai sinä sittenkin).
| |
| | |
25.10.11, 21:16
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Fyrry Hei!
Netistä luin kerran jonkun testanneen itselleen epäsopivia ruokia sormusmenetelmällä, en löytänyt enää linkkiä ko juttuun mutta laitanpa perusidean tähän. Eli kultasormus killumaan hiuksen tai ompelulangan varaan, ja tämä ruokien päälle (saa olla pakkauksessaankin ne ruuat). Pidä kättä liikkumattomana vaikka toisen käden avulla. Sormus alkaa itselläni ensin heijata edestakaisin, ja sitten pyöriä joidenkin ruokien päällä.
Huvikseni kysyn, onko joku muu tätä joskus testannut? Mielenkiintoista ainakin omalla kohdallani on huomata, että ne ruuat, joiden ajattelisinkin itselleni olevan haitaksi (epäterveelliset ruuat) saavat tuota pyöritystä aikaan melkoisesti, etenkin esim. irtokarkit, voi ja sokeri (suvussa tiettyjä sairauksia, eli terveellisesti pitäisi elellä..). Sitten huomasin myös, että sormus pyörii joidenkin tekstiilienkin päällä (ehkä huuhteluaine on epäsopiva?) tai pöydän päällä, jota olen joillakin siivousaineilla pyyhinyt.
Voisin hyvinkin ajatella, että jos tuota menetelmän "suosimia" ruokia noudattaisin, saattaisi olla terveempi olo ja ehkä minimoisi itselleen haitallisia ruokia. Ehkäpä voisi välttää myös sairastumistaan johonkin ajan saatossa. Ollaan leikkimielellä testattu tätä tuttujen kanssa, eroja on (itselleni eivät "sopisi" tietyt ruuat ja miehelleni ei vaikuta mitään ja taas päinvastoin) eikä homma toimi kaikilla ihmisillä ollenkaan, sormus ei vaan lähde pyörimään yhtään (tai ovatko terveempiä muutenkin eipä tiedä).
Kiva "testailla" kuitenkin! :) |
Terveen elämän peruspilareita on tunnistaa ja oppia itselleen sopivat ruoat, oikea lepo ja liikunta. Salut.
| |
| | |
26.10.11, 12:58
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kokeilin tätä sitomalla hiuksen sormukseen. Kyllä sen saa pyörimään ja heilumaan ihan kuinka tahtoo.
| |
| | |
26.10.11, 13:28
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja toimii! Kokeilin tätä sitomalla hiuksen sormukseen. Kyllä sen saa pyörimään ja heilumaan ihan kuinka tahtoo. |
Joo mutta kysyitkö mitään?
| |
| | |
26.10.11, 13:32
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja katsotaan Joo mutta kysyitkö mitään? | No en kysynyt mitään. Mutta sormuksen saa liikkumaan ihan kuinka haluaa niin miksi kysyisin? Siitähän saa vastaukseksi sen minkä tahtoo.
| |
| | |
28.10.11, 01:23
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | Onpas täällä joka lähtöön tekstiä ;D
Idea oli se, että sormus lähtee pyörimään, jos ruoka ei jostain syystä (mikä syy se sitten liekin) sovi, ja jos sopii, se ei pyöri. Ei tarvi kysyä mitä mikäkin liike tarkoittaa. Ja lankaa/ hiusta, jossa sormus killuu, pidetään itse niin liikkumattomana kuin suinkin. Tottakai sormuksen saa halutessaan pyörimään jos hiukankin alat pyörittävää liikettä tehdä. Tahallisesti tehtävää liikettä kyllä voi välttää melkoisen hyvin, mutta joidenkin ruokien yllä sormus alkaa pyöriä läpimitaltaan n. kymmenen sentin kieppiä ilman että huojuttelee kättään. Tätä tehdessään oppii myös tunnistamaan milloin liike johtuu omien käsien liikkumisesta ja milloin ei.
Uskon että jokaisella materiaalilla, ruualla yms. on jokin tietty värähtelytaajuus ja tällä on jotakin tekemistä sen kanssa. Ehkä sormus löytää itsellesi sopivat. En ole kiinnostunut sen paremmin asiaa tutkimaan/ spekuloimaan/ täällä pohtimaan, koska sillä ei ole itselleni mitään merkitystä mikä tuon saa aikaan. Mutta mielenkiintoinen ilmiö se on.
Olen muuten joskus täällä Kristallipallolla piipahtaessani miettinyt että minkälainen vekotin se heiluri on, joka aina joskus mainitaan, oli mielenkiintoista kuulla että myös tätä heiluriksi nimetään :)
Skeptikkoja riittää maailman sivu ja se näkökulma heille suotakoon. Itse olen jo monasti elämässäni todennut, että maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, ja jos tämä jotakuta saattaisi auttaa niin eipä tullut turhaan kerrattua toisen kirjoittamaa.
| |
| | |
28.10.11, 12:25
|
#12 (linkki)
| | Negatiivinen Ateisti
Rekisteröitynyt: 09/2009
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap Ja lankaa/ hiusta, jossa sormus killuu, pidetään itse niin liikkumattomana kuin suinkin. | Eikö lanka/hius kannattaisi kiinnittää johonkin telineeseen tai vastaavaan, jotta pystyisi varmasti poistamaan ideomotoristen liikkeiden vaikutuksen? Vai onko olemassa jokin perusteltu syy sille, miksi lankaa/hiusta pitää pitää kädellä kiinni?
Sormuksen liikkeeseen vaikuttavat myös langan/hiuksen pituus, sormuksen paino, koko ja malli, sekä pienetkin ilmavirtaukset.
__________________ Ylläoleva kirjoitus on tämänhetkinen mielipiteeni, joka saattaa olla väärä. | |
| | |
29.10.11, 10:53
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | Kommenttia..
[QUOTE=Sivaltaja;11021636]Eikö lanka/hius kannattaisi kiinnittää johonkin telineeseen tai vastaavaan, jotta pystyisi varmasti poistamaan ideomotoristen liikkeiden vaikutuksen? Vai onko olemassa jokin perusteltu syy sille, miksi lankaa/hiusta pitää pitää kädellä kiinni?
- Käsittäisin, että juuri oma energia vaikuttaa siihen, miten sormus alkaa pyöriä, eihän tässä muuten olisi mitään tarkoitusperää. Sehän se on homman ydin.
Kokeilitko tuota ;) ?
| |
| | |
31.10.11, 10:23
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Taitaa olla sama periaate kuin spiritismileikissä.
| |
| | |
31.10.11, 21:52
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | Itse en usko Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja energiatietoisuus Taitaa olla sama periaate kuin spiritismileikissä. |
että tällä on mitään tekemistä henkimaailman juttujen kanssa. Spiritismiä en ole koskaan kokeillut vaikka uskon että sekin toimii (ei edes kiinnostusta moiseen).
| |
| | |
31.10.11, 22:33
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
Myöskään spiritismissä ei ole mitään tekemistä henkimaailman juttujen kanssa. Sormet liikuttavat osoitinta ouija-laudalla ja pyörittävät tai heiluttavat sormusta narussa tai kääntävät varpua. Kyseinen ilmiö on englanniksi "ideomotor effect". Se ei liity mitenkään energioihin, värähtelyihin eikä yliluonnollisiin olioihin.
Ilmiön ymmärtäminen ja hyväksyminen vaativat huomattavaa henkistä kapasiteettia, joka on annettu vain harvoille ja valituille.
| |
| | |
31.10.11, 22:58
|
#17 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ouija Myöskään spiritismissä ei ole mitään tekemistä henkimaailman juttujen kanssa. Sormet liikuttavat osoitinta ouija-laudalla ja pyörittävät tai heiluttavat sormusta narussa tai kääntävät varpua. Kyseinen ilmiö on englanniksi "ideomotor effect". Se ei liity mitenkään energioihin, värähtelyihin eikä yliluonnollisiin olioihin.
Ilmiön ymmärtäminen ja hyväksyminen vaativat huomattavaa henkistä kapasiteettia, joka on annettu vain harvoille ja valituille. | omenapuun taimia istutettiin puutarhaan yhteensä viisi, ja yksi niistä kuivui. varvulla katsojan mukaan paikassa oli vesisuoni. vesisuoniahan ei pitäisi olla olemassa. ja vaikka olisikin, niitä ei pitäisi pystyä varvulla etsimään. uusi puu istutettiin suonesta sivummaksi eli paikkaan, missä varpu ei taipunut - ja se jäi eloon.
lehmistä ja utaretulehduksista kulkee kansan suussa vastaavia tarinoita, mutta ei niistä sen enempää.
| |
| | |
01.11.11, 08:12
|
#18 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mietin miksi? omenapuun taimia istutettiin puutarhaan yhteensä viisi, ja yksi niistä kuivui. varvulla katsojan mukaan paikassa oli vesisuoni. | Juuri näin. Jos tiedät etukäteen, että paikka eroaa muista, niin voit taivuttaa varvun huomaamattasi juuri siinä kohdassa. Tasan samalla tavalla kuin että pyörittäisit sormusta sen ruuan kohdalla, joka ei mielestäsi sovi sinulle.
| |
| | |
01.11.11, 09:42
|
#19 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kuiva vesisuoni Juuri näin. Jos tiedät etukäteen, että paikka eroaa muista, niin voit taivuttaa varvun huomaamattasi juuri siinä kohdassa. Tasan samalla tavalla kuin että pyörittäisit sormusta sen ruuan kohdalla, joka ei mielestäsi sovi sinulle. | joo, huomasin saman, mutta vasta kun olin kirjoittanut ja lähetettyä viestiähän ei saa takaisin :D
mun käsissä varvut ei taivu eivätkä sormukset pyöri.
| |
| | |
01.11.11, 10:03
|
#20 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mietin miksi? mun käsissä varvut ei taivu eivätkä sormukset pyöri. | Yritä ensin pelkällä langalla. Nosta käsi aika pystyasentoon. Oleellista on, että käsivarsi ja kyynärpää eivät saa ola kiinni vartalossa. Pienellä kyynärpään liikkeellä saa langan pyörimään tai heilumaan. Varvun kanssa on sama peli. Kun varpua pitää tiukasti käsissä, niin kyynärpäätä hiukan nostamalla saa varvun taipumaan.
| |
| | |
01.11.11, 11:19
|
#21 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja tekniikasta kiinni Yritä ensin pelkällä langalla. Nosta käsi aika pystyasentoon. Oleellista on, että käsivarsi ja kyynärpää eivät saa ola kiinni vartalossa. Pienellä kyynärpään liikkeellä saa langan pyörimään tai heilumaan. Varvun kanssa on sama peli. Kun varpua pitää tiukasti käsissä, niin kyynärpäätä hiukan nostamalla saa varvun taipumaan. | no ilmankos. mä olen aina pitänyt käsivartta vaakatasossa. sormus on heilunut vasta, kun varvulla katsoja on laittanut kätensä mun käden päälle.
| |
| | |
01.11.11, 13:06
|
#22 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kuiva vesisuoni Juuri näin. Jos tiedät etukäteen, että paikka eroaa muista, niin voit taivuttaa varvun huomaamattasi juuri siinä kohdassa. Tasan samalla tavalla kuin että pyörittäisit sormusta sen ruuan kohdalla, joka ei mielestäsi sovi sinulle. |
Varvulla katsomisessa on oma taikansa, mistä itse tietää missä vedet kulkee, missä energialinjat kulkee? Siinä ei toimi vippaskonstit, sen voin kertoa heti :) Joku osa itseä vaan "tietää" ja näkee, ja näitä näkijöitä on ollut ja tulee olemaan kautta aikojen, joten leimaaminen huijariksi senkin taidon osaajan on mielstäni jokseenkin huonoa kateutta. Sitäpaitsi senkin taidon varmasti voi oppia kun tarpeeksi harjoittelee, jos ei ole laiska.
| |
| | |
01.11.11, 14:42
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ei tässä ole ketään huijariksi leimattu. Varvun saa taipumaan ja sormuksen kieppumaan hyvin pienillä liikkeillä, joita pyörittäjä itsekään ei välttämättä tajua. Oletko valmis henkiseen kasvuun ja hyväksymään asiat niinkuin ne ovat? Ei niinkuin toivoisit niiden olevan.
| |
| | |
01.11.11, 15:01
|
#24 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja enerkialinja Ei tässä ole ketään huijariksi leimattu. Varvun saa taipumaan ja sormuksen kieppumaan hyvin pienillä liikkeillä, joita pyörittäjä itsekään ei välttämättä tajua. Oletko valmis henkiseen kasvuun ja hyväksymään asiat niinkuin ne ovat? Ei niinkuin toivoisit niiden olevan. |
Niin, oletko? Itse en ole kertaakaan varpuja taivutellut omaan haluttuun suuntaan, vaan pitänyt mahd löysästi käsissä, puristamatta. Ja kun se alkaa vetää johonkin suuntaan niin siitä ei voi erehtyä, se vetää ja lujaa! :)
| |
| | |
01.11.11, 15:05
|
#25 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja katsoja Niin, oletko? Itse en ole kertaakaan varpuja taivutellut omaan haluttuun suuntaan, vaan pitänyt mahd löysästi käsissä, puristamatta. Ja kun se alkaa vetää johonkin suuntaan niin siitä ei voi erehtyä, se vetää ja lujaa! :) | joo, mutta tiedätkö sä etukäteen, että siinä paikassa on jotain erityistä? eli onko teoriassa mahdollista, että vaikuttaisit varpuun itse?
| |
| | | | |