| |  | | |
01.11.11, 22:40
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mietin miksi? joo, mutta tiedätkö sä etukäteen, että siinä paikassa on jotain erityistä? eli onko teoriassa mahdollista, että vaikuttaisit varpuun itse? |
No sen verran tiedän että niitä vesisuonia ja energialinjoja kulkee maassa eri syvyyksissä, ei niitä voi maanpäältä arvioida juuri lainkaan esim kasveista tai muusta koska se suoni voi olla syvälläkin.
En usko vaikuttavani, ainakin pyrin oleman mahd rentona, mutta aina se vaan alkaa taipua ja vääntää ihan silminnähden tietyissä kohdin.
Sänky muuten ei saisi olla minkään suonen tai linja päällä koska se voi häiritä nukkumista tai jopa terveyttä.
| |
| | |
01.11.11, 23:12
|
#27 (linkki)
| | (Vierailija) | Pajusta
Tosi hyviä pointteja ja tässä omaani. Eläimet eivät esimerkiksi koskaan nuku vesisuonten päällä säteilyn takia. Jos laitat lemmikillesi haluamaasi paikkaan petipaikan eikä se siinä koskaan suostu nukkumaan, tuossa on syy. Samoin juuri siinä, että jossakin kohdin kasvit aina kuolevat vaikka miten sinnikkäästi istuttaisit uuden (minun käsittääkseni voi kyllä säteillä syvältäkin maaperästä).
Myös ruoka voi kerätä säteilyä, ja pajulla voi saada siihenkin tuntumaa aivan kuten joku saa ilmeisesti sormuksella? Kyse lienee samasta asiasta.
Mikäli ei usko pajun vääntökykyyn (joka "taito" monilla ihmisillä niinikään on kun hoksaisivat kokeilla) niin voipi ottaa kiinni sen henkilön pajun toisesta sakarasta, joka tuon tuntuman saa. Silloin huomaa "väännön" ja ehkä jopa heikon "säryn" pajua pitelevässä kädessä. Pitää myös olla käsi liikkumattomana ja kyseessä suht tuore paju, jos rannetta vääntää ylös tai alas niin toki silloin pajukin vääntyy, mutta sitä "särkyä" ei silloin tunne eli silloin pajun kääntyminen on itse aiheutettua, ei vesisuonen.
| |
| | |
02.11.11, 09:11
|
#28 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Pajupilli ja pajulla voi saada siihenkin tuntumaa aivan kuten joku saa ilmeisesti sormuksella? Kyse lienee samasta asiasta. | Pajun vääntämisessä ja sormuksen pyörittämisessä tosiaankin on kyse samasta asiasta. Se asia ei ole säteily, kosminen vibraatio, energiakenttä tai kuvitteellinen vesisuoni. Ihminen itse aiheuttaa efektin. Välineeski riittää mikä tahansa vempele, joka on nii epävakaa, että sitä pystyy ohjailemaan pienillä jopa tiedostamattomilla mikroliikkeillä. Tempun voi testata parissa minuutissa, jos avarakatseisuutta ja uskallusta riittää. Harvalla riittää, koska olisi kivampi uskoa kuin kasvaa henkisesti.
| |
| | |
02.11.11, 12:06
|
#29 (linkki)
| | (Vierailija) | Haa
Pajupilli on kehitellyt vielä varmennusmenetelmänkin, hienoa :)
| |
| | |
03.11.11, 18:12
|
#30 (linkki)
| | (Vierailija) | Kommenttia Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja katsoja Pajupilli on kehitellyt vielä varmennusmenetelmänkin, hienoa :) | Hei sinulle. En ole sitä itse kehittänyt (jos tarkoitit tuota, että pajun vääntöön saa tuntuman pitämällä toisesta oksanhaarasta kiinni) enkä edes omaa tuota taitoa, mutta olen kuullut/ nähnyt ja oppinut tästä kokeneelta tekijältä. Lapsellanikin on sama taito, ja hän ei todellakaan osaisi fuskata :-). Se siis joko on tai ei kuten varmaan myös sormuksella tuntuman saaminen.
Itsellenikin on aivan sama kuka näihin uskoo ja kuka ei, taitavatpa vaan olla terveempiä ajan saatossa ne, jotka eivät vesisuonen päällä nuku ;-).
| |
| | |
03.11.11, 19:24
|
#31 (linkki)
| | Negatiivinen Ateisti
Rekisteröitynyt: 09/2009
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajupilli Itsellenikin on aivan sama kuka näihin uskoo ja kuka ei, taitavatpa vaan olla terveempiä ajan saatossa ne, jotka eivät vesisuonen päällä nuku ;-). | Kuinka leveä on vesisuoni, noin keskimäärin? 20 senttiä? Metrin? Kilometrin? Useita kilometrejä?Entä jos nukkuu osittain vesisuonen päällä? Sairastuuko silloin vain se osa kehosta, joka on suonen päällä?
Mitä tarkoittaa "vesisuonen" päällä? Jos asun kerrostalon ylimmässä kerroksessa, niin vaikuttaako vesisuoni terveyteeni samalla lailla kuin jos asuisin ensimmäisessä kerroksessa?
Onko ainoastaan vesisuonen päällä nukkuminen haitallista? Entä jos työskentelee vesisuonen päällä, vaikuttaako se samalla lailla kuin nukkuminen? Kuinka kauan vesisuonelle voi altistua ilman haittoja terveydelle? Lasketaanko meri vesisuoneksi? Onko terveydelle haitallista olla merimies?
Mihin ylipäätään perustuu vesisuonien haitallisuus terveydelle? Johonkin säteilyynkö? Onko säteilyn lähde itse vesi, suoni vai vesi ja suoni yhdessä?
__________________ Ylläoleva kirjoitus on tämänhetkinen mielipiteeni, joka saattaa olla väärä. | |
| | |
03.11.11, 21:06
|
#32 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Sivaltaja Kuinka leveä on vesisuoni, noin keskimäärin? 20 senttiä? Metrin? Kilometrin? Useita kilometrejä?Entä jos nukkuu osittain vesisuonen päällä? Sairastuuko silloin vain se osa kehosta, joka on suonen päällä?
Mitä tarkoittaa "vesisuonen" päällä? Jos asun kerrostalon ylimmässä kerroksessa, niin vaikuttaako vesisuoni terveyteeni samalla lailla kuin jos asuisin ensimmäisessä kerroksessa?
Onko ainoastaan vesisuonen päällä nukkuminen haitallista? Entä jos työskentelee vesisuonen päällä, vaikuttaako se samalla lailla kuin nukkuminen? Kuinka kauan vesisuonelle voi altistua ilman haittoja terveydelle? Lasketaanko meri vesisuoneksi? Onko terveydelle haitallista olla merimies?
Mihin ylipäätään perustuu vesisuonien haitallisuus terveydelle? Johonkin säteilyynkö? Onko säteilyn lähde itse vesi, suoni vai vesi ja suoni yhdessä? |
Mitäs siinä kyselet,nuo kaikki luulisi olevan sinulle taivaallisen yhdentekevää.Kun se skepo kerran olet.
| |
| | |
03.11.11, 21:17
|
#33 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja vesisuoni Mitäs siinä kyselet,nuo kaikki luulisi olevan sinulle taivaallisen yhdentekevää.Kun se skepo kerran olet. | älä nyt, minua kiinnostaisi myös tietää. en vaan älynnyt kysyä samaa itse.
| |
| | |
04.11.11, 01:08
|
#34 (linkki)
| | Negatiivinen Ateisti
Rekisteröitynyt: 09/2009
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajupilli Lapsellanikin on sama taito, ja hän ei todellakaan osaisi fuskata | Kyseessä ei olekaan fuskaaminen - eli tietoinen huijaaminen - vaan alitajunnasta lähtöisin oleva tiedostamaton liike.
Taidosta ei voida puhua, koska kuka tahansa voi löytää olemattoman asian. Monet väittävät löytäneensä Jumalan, jotkut löytävät vesisuonia. Kumpaakaan ei voida osoittaa olemassaolevaksi, joten ainoa mahdollisuus on joko uskoa näiden olemassaoloon tai sitten olla uskomatta.
Minä oikeasti haluaisin tietää sen, miltä vesisuoni näyttää? Olisiko kenelläkään valokuvaa?
__________________ Ylläoleva kirjoitus on tämänhetkinen mielipiteeni, joka saattaa olla väärä. | |
| | |
04.11.11, 12:49
|
#35 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Sivaltaja Kyseessä ei olekaan fuskaaminen - eli tietoinen huijaaminen - vaan alitajunnasta lähtöisin oleva tiedostamaton liike.
Taidosta ei voida puhua, koska kuka tahansa voi löytää olemattoman asian. Monet väittävät löytäneensä Jumalan, jotkut löytävät vesisuonia. Kumpaakaan ei voida osoittaa olemassaolevaksi, joten ainoa mahdollisuus on joko uskoa näiden olemassaoloon tai sitten olla uskomatta.
Minä oikeasti haluaisin tietää sen, miltä vesisuoni näyttää? Olisiko kenelläkään valokuvaa? |
Entä olisiko sinulla kuvaa siitä kun juot aamuvirtsaasi, muistelen että olet kertonut sitä juovasi.
| |
| | |
04.11.11, 17:31
|
#36 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Pajupilli Lapsellanikin on sama taito, ja hän ei todellakaan osaisi fuskata :-). | Hienoa, että otat rohkeasti kantaa asiaan, johon et ole jaksanut perehtyä ollenkaan. Sormuksen pyörittäminen tai pajun kääntö ei edellytä mitään tietoista fuskaamista. Ihminen ei välttämättä tiedosta omia ideomotorisia liikkeitään.
| |
| | |
26.02.12, 15:01
|
#37 (linkki)
| | (Vierailija) |
miksei sormus pyörinyt appelsiinin päällä, vaikka mä oon pahasti allerginen sitrushedelmille?
| |
| | | | |