Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Vaihtoehtoiset hoitomuodot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
18.12.11, 11:52   #1 (linkki)
metsän tyttö
(Vierailija)

maasäteilystä

Hei! Sattumien kautta sain kuulla maasäteilystä ja vesisuonista. Naapurikylässä asuu vanha mies, joka tietää näistä asioista aika paljon. Talomme alla on hänen mukaansa vesisuonien risteys (kaivon paikka). Samoin myös vanhan talomme alla oli tuollainen risteys, mutta vielä pahempi. Minulla oli silloin rytmihäiriöitä ja paljon terveysongelmia (unettomuutta) yms. Nytkin on ongelmia terveydessä, mutta ovat lieventyneet. Niihin on myöskin muita suitä kuten ravinto yms...eli en oletakaan kaiken johtuvan vesisuonista. Haluaisin tietää kokemuksia muilta näistä asioista. Eli miten suojaus tapahtuu??? Onko muilla kokemuksia terveyden paranemisesta? Voiko maasäteilyä itse mitata esim.sormuksen avulla ja miten se tapahtuu?
  Vastaa viestiin

19.12.11, 10:45   #2 (linkki)
katsoppa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja metsän tyttö Näytä viesti
Hei! Sattumien kautta sain kuulla maasäteilystä ja vesisuonista. Naapurikylässä asuu vanha mies, joka tietää näistä asioista aika paljon. Talomme alla on hänen mukaansa vesisuonien risteys (kaivon paikka). Samoin myös vanhan talomme alla oli tuollainen risteys, mutta vielä pahempi. Minulla oli silloin rytmihäiriöitä ja paljon terveysongelmia (unettomuutta) yms. Nytkin on ongelmia terveydessä, mutta ovat lieventyneet. Niihin on myöskin muita suitä kuten ravinto yms...eli en oletakaan kaiken johtuvan vesisuonista. Haluaisin tietää kokemuksia muilta näistä asioista. Eli miten suojaus tapahtuu??? Onko muilla kokemuksia terveyden paranemisesta? Voiko maasäteilyä itse mitata esim.sormuksen avulla ja miten se tapahtuu?

katsoppa netistä e.jalkanen yhdistys. sieltä löydät ainakin tietoa.
  Vastaa viestiin
19.12.11, 13:55   #3 (linkki)
metsän tyttö
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja katsoppa Näytä viesti
katsoppa netistä e.jalkanen yhdistys. sieltä löydät ainakin tietoa.

Kiitos viestistä. Asia on jo hoidettu. Katson nyt, että oliko apua.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku