| |  | |
02.01.12, 21:34
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Palelee ihan älyttömästi
iho kutiaa niin, että raapimisen jäljiltä olen mustelmilla. Kilpirauhanen tutkittu, ok. Olen nelikymppinen.
| |
| | |
02.01.12, 21:52
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikä auttaa? iho kutiaa niin, että raapimisen jäljiltä olen mustelmilla. Kilpirauhanen tutkittu, ok. Olen nelikymppinen. |
Oireesi sopivat moneenkin tautiin ja vaivaan. Esim kutiaminen maksatulehdukseen, ehkä palelukin, en tiedä.
Itselläni paleleminen ja kutiaminen loppui kun aloin ottamaan D-vitamiinia 50µg/vrk ja omegaa. Jätin ruokavaliostani muut jauhot paitsi ruisjauhon sekä sokerin lähes kokonaan. Oli helppo siirtyä terveelliseen ruokavalioon kun elimistö oli saanut tarpeeksi D-vitamiinia ja omegaa koska ainakin minulla loppui makean ja valkoisen jauhon himo heti kun nuo rasva-ja vitamiinitasot olivat palautuneet normaaleiksi.
| |
| | |
04.01.12, 17:37
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Hyvä! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Monia syitä Oireesi sopivat moneenkin tautiin ja vaivaan. Esim kutiaminen maksatulehdukseen, ehkä palelukin, en tiedä.
Itselläni paleleminen ja kutiaminen loppui kun aloin ottamaan D-vitamiinia 50µg/vrk ja omegaa. Jätin ruokavaliostani muut jauhot paitsi ruisjauhon sekä sokerin lähes kokonaan. Oli helppo siirtyä terveelliseen ruokavalioon kun elimistö oli saanut tarpeeksi D-vitamiinia ja omegaa koska ainakin minulla loppui makean ja valkoisen jauhon himo heti kun nuo rasva-ja vitamiinitasot olivat palautuneet normaaleiksi. | Tuo ohje on aika jees!
D-vitskua vähän enemmänkin ja kaikki viljat pois aluksi.
Omegoita voi syödä ja maitohappobakuja, mutta itse uskon terveellisiin kylmäpuristettuihin rasvoihin eli kookosöljyyn, hamppuöljyyn, pellavaöljyyn...
Onko sinulla alilämpöä? Jos on, niin se viittaa kilpirauhasen vajaatoimintaan. Kilpirauhasta voi vielä tuossa vaiheessa herätellä syömällä jodia vaikkapa tätä iHerbin nestemäistä TPCS, Iosol Formula II, 1 fl oz (30 ml) - iHerb.com
kilpirauhasesta Luonnollisesti: jodipuutos, bromi, joditerapia ja vaikutus kilpirauhaseen ja (rinta)syöpään Kilpirauhasen vajaatoiminta | Tietoa ja kokemuksia kilpirauhasen vajaatoiminnasta http://www.violetlight.fi/Pdf/Kilpirauhanen.pdf
Kutinaan voi tuota kylmäpuristettua kookosöljyä levittää ihan ihollekin.
| |
| | |
05.01.12, 12:06
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Me karppaajat levitämme iholle voita.
| |
| | |
05.01.12, 14:00
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja heikkilän ohjeet Me karppaajat levitämme iholle voita. | Kylläpäs sitä toiset ovat katkeria. En vain ymmärrä mistä? Miksi se ottaa niin koville? Mietipä sitä hetki, ei tarvitse minulle vastata.
Me karppaajat kyllä levitämme iholle kylmäpuristettua kookosöljyä, mutta sen taisin jo sanoa.
Jos nyt ei tullut selväksi, niin kaikilla syy ihon kutiamiseen ei todellakaan ole sama, mutta yksi syy voi olla viljat. Ja se on helppo todeta, jos ei viljaton auta, niin sitten on paras etsiä muita syitä.
Alilämpöön ei oikeasti ole juurikaan muita syitä kuin kilpirauhanen, paleluun sen sijaan on.
| |
| | |
21.01.12, 01:54
|
#6 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2011
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkanen Kylläpäs sitä toiset ovat katkeria. En vain ymmärrä mistä? Miksi se ottaa niin koville? Mietipä sitä hetki, ei tarvitse minulle vastata.
Me karppaajat kyllä levitämme iholle kylmäpuristettua kookosöljyä, mutta sen taisin jo sanoa.
Jos nyt ei tullut selväksi, niin kaikilla syy ihon kutiamiseen ei todellakaan ole sama, mutta yksi syy voi olla viljat. Ja se on helppo todeta, jos ei viljaton auta, niin sitten on paras etsiä muita syitä.
Alilämpöön ei oikeasti ole juurikaan muita syitä kuin kilpirauhanen, paleluun sen sijaan on. |
no jaa, ihan miten vaan
| |
| | |
21.01.12, 10:13
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Turkanen Me karppaajat kyllä levitämme iholle kylmäpuristettua kookosöljyä | Selvä. Nyt se rasvainen kiilto ihrakasan päällä sai selityksensä. Luulin, että se johtui ruokavaliosta.
| |
| | |
23.01.12, 19:56
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja konstinsa kullakin Selvä. Nyt se rasvainen kiilto ihrakasan päällä sai selityksensä. Luulin, että se johtui ruokavaliosta. |
Luuletko olevasi hauskakin?
Kokeilisit, saattaisit hämmästyä! Kookosöljy on muuten erittäin yleinen ihonhoitovoiteissa. Ollut kautta aikain.
Onko ketjun aloittaja saanut apua paleluunsa?
| |
| | |
24.01.12, 09:15
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Turkanen Luuletko olevasi hauskakin?
Kokeilisit, saattaisit hämmästyä! Kookosöljy on muuten erittäin yleinen ihonhoitovoiteissa. Ollut kautta aikain.
Onko ketjun aloittaja saanut apua paleluunsa? |
Hei! En ole saanut apua paleluuni. Mutta luulisin, että minun tapauksessani se johtuu hemoglobiinin huonosta arvosta.
| |
| | |
24.01.12, 09:56
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Jos tiedät että hemoglobiinisi on alhaalla, niin sittenhän apukin on lähellä: ei kun syömään rautaa että nousee ja korjaat ruokavaliosi niin, että saat siitä myös raudan :)
Hienoa jos asia korjaantuu sillä :)
| |
| | |
01.02.12, 15:53
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Monia syitä Jos tiedät että hemoglobiinisi on alhaalla, niin sittenhän apukin on lähellä: ei kun syömään rautaa että nousee ja korjaat ruokavaliosi niin, että saat siitä myös raudan :)
Hienoa jos asia korjaantuu sillä :) |
Siihenkin on syy, että hemoglobiini laskee!
Ei ole tarkoituksenmukaista nostaa vain rauta-arvoa, vaan luultavasti sinulla on puutosta useammastakin aineesta. Summittainen pillerien popsiminen ei toisaalta ole sekään järkevää.
Joko menet funktionaalisen lääketieteen edustajan puheille tai laitat ruokavaliosi kuntoon itse!
Koita viljoen ja sokerien poisjättöä. Syö itse tehtyä ruokaa, älä käytä lisäaineita tai eineksiä. Paljon kasviksia ja hyviä rasvoja.
| |
| | |
01.02.12, 16:17
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Monia syitä Jos tiedät että hemoglobiinisi on alhaalla, niin sittenhän apukin on lähellä: ei kun syömään rautaa että nousee ja korjaat ruokavaliosi niin, että saat siitä myös raudan :)
Hienoa jos asia korjaantuu sillä :) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hoopo Siihenkin on syy, että hemoglobiini laskee!
Ei ole tarkoituksenmukaista nostaa vain rauta-arvoa, vaan luultavasti sinulla on puutosta useammastakin aineesta. Summittainen pillerien popsiminen ei toisaalta ole sekään järkevää.
Joko menet funktionaalisen lääketieteen edustajan puheille tai laitat ruokavaliosi kuntoon itse!
Koita viljoen ja sokerien poisjättöä. Syö itse tehtyä ruokaa, älä käytä lisäaineita tai eineksiä. Paljon kasviksia ja hyviä rasvoja. | Kehoitat minua menemään funktionaalisen lääketieteen edustajan puheille. En näe siihen syytä.
| |
| | |
02.02.12, 14:58
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Monia syitä Kehoitat minua menemään funktionaalisen lääketieteen edustajan puheille. En näe siihen syytä. |
Heh, en todellakaan kehota, vaan vastasin alkuperäiselle kysyjälle viitaten sinun kirjoitukseesi alhaisesta hemoglobiinista! Jos tämä ei selvinnyt asiayhteyksistä, niin pahoittelen huonoa ilmaisuani! :)
| |
| | | | |