Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Yliluonnolliset ilmiöt
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
26.09.05, 20:37   #1 (linkki)
Kipe
(Vierailija)

unihalvaus

Unihalvauksista on tällä palstalla ollut useinkin juttua ja itsellänikin on siitä kokemusta ( liikaakin ), mutta viimeöinen kokemus oli karmivin pitkästä aikaa ( vieläkin menee kylmät väreet ja ajatuskin mennä tänään nukkumaan pelottaa nyt kun kirjoitan tätä ).

Yleensä koen unihalvauksen sellaisina iltoina kun olen nukkunut päiväunet. Näin kävi myös eilen... ja melkein tiesinkin´nukkumaan mennessä että ""yölliset vierailijat"" tulevat jälleen. Äänien kuuleminen ja se yleinen ahdistuksen tunne vielä on ""ok"", mutta viime yönä minut raiskattiin :( tai sellainen tunne minulle jäi! Tunsin ja näin kun joku mies makasi päälläni ( itse varsinaista yhdyntää en kyllä muista ) ja yritti suudella minua. Hyi, että nytkin ajatus oksettaa ja suoraan sanoen pelottaa mennä nukkumaan...
Tiedän että muillakin on tällaisia kokemuksia mutta millä suojautua moiselta kokemukselta tulevina öinä?? Yritin rukoilua ja loppujen lopuksi se kai viime yönä auttoikin.Muistan että jossain vaiheessa kirosin ja huusin ihan hirveästi ( tod.näköisestihän ei suustani tullut pihinää kummempaa ) ja loppujen lopuksi heräsin. Loppuyön nukuinkin sitten valot päällä. Taitaa olla tänä iltana sama juttu edessä :( - pelottaa, oikeasti.
  Vastaa viestiin
26.09.05, 22:00   #2 (linkki)
...
(Vierailija)

Re: unihalvaus

Keskity, yritä muistaa että kyseessä on oman mielesi tuotos.
Sinä itse.

(helpommin sanottu kuin tehty, tiedän)
  Vastaa viestiin
27.09.05, 18:34   #3 (linkki)
..
(Vierailija)

Olen kerran kokenut vastaavan unen. Unessa näin vanhaa ystävääni, jonka kanssa emme enää olleet olleet väleissä pitkään aikaan, ystävä oli kaltereiden takana ja jouduin pujottautumaan kaltereiden ohitse päästäkseni pois, olimme jossakin maan alla melkein kuin vankilassa. Paikassa oli hiekkainen maapohja ja kohta mistä yritin ohitse oli niin pieni, että jouduin vetämään itseäni ryömimällä, kyljelläni maaten aivan kaltereiden vierestä. Ystäväni kohdalla hahmo kuitenkin yhtäkkiä muuttui, tarrautui kalteriden läpi minuun ja yritti tunkea kieltään väkivaltaisesti suuhuni. En pystynyt itse liikkumaan, mutta samalla tunsin, kuinka minua olisi vedetty sängyltäni pois, tavallaan levitoin puoli ruumista sängyllä ja puolet sängyn yli kun jalkoja vietiin sängyltä pois. Tunne oli saman tyyppinen kuin voisi kuvitella ruumissaatossa tai paareilla kantaen, molemmilla puolillani oli useampi hiippari jotka olivat nostamassa minua pois sängystäni.

Ainoa mikä näihin auttaa ja mikä itsellänikin auttoi, on se kun käsket näitä kummajaisia poistumaan Jeesuksen Kristuksen veren nimessä. Sano että niillä ei ole mitään valtaa sinuun. Usko itse vahvasti sen auttavan ja se auttaa, Jeesuksen verelle ei mitkään hiipparit voi mitään. Tarkoittaen siis sitä, että Jeesus on ristin kuolemalla ja omalla verellään sovittanut meidän synnit ja lunastanut vapaiksi saatanan vallasta.

Tuossa unessa hoin sitä hokemistani ja pikkuhiljaa palauduin sängylle, uni loppui. Kesti vielä hetken ennenkuin heräsin, eikä minua pelottanut silloinkaan. Eikä pelota nytkään. Unesta on vuosi eikä sen jälkeen näitä ole ollut. Pelolle ein ainakaan kannata antaa valtaa. Älä ala öitäsi pelkäämään! Tsemppiä!
  Vastaa viestiin
28.09.05, 08:38   #4 (linkki)
Saija
(Vierailija)

Minulle on käynnyt myös samalainen kokemus, olin täysin hereillä en vaan päässyt liikkumaan mitenkään. Miettikää tarkoin onko teillä joitain tuttuja jotka on jotenkin pahuuden kanssa tekemisissä? Minulla oli Afrikkalainen poikaystävä joka uhkaili minua maagisilla voimilla, koska en taipunut täysin hänen tahtoonsa. Muutama vuosi sitten heräsin yöllä siihen, kun hän liikutti ilmassa kättään minun päällä päästä jalkoihin. Näin hyvin koska eteiseen oli jäännyt valot, hän luuli minun nukkuvan ja tarkkailin häntä jonkin aikaa. Kysyin sitten , et mitä oikein teet ja hän käänsi kyleä välittömästi ja oli nukkuvinaan. Muutama viikko tapahtuman jälkeen tunsin kuin joku möykky olisi mennyt ihoni alla ja samaan aikaan joku raiskasi minut. Olin yksin tuona yönä. Meinasin menettää järkeni täysin ja olin peloissani. Aamuyöllä joidenkin tuntejen jälkeen sama toistui ja hoin jeesuksen nimeä, kun en muutakaaan voinnut ja se loppui siiihen sitten kokonaan. Jeesuksen veressä on suojaus.
  Vastaa viestiin
28.09.05, 18:35   #5 (linkki)
Kipe
(Vierailija)

Kiitos kaikille asiallisista vastauksista! Olen itsekin rukoillut ( itse asiassa Jumalaa, en Jeesusta ) ja näin yleensä loppujen lopuksi nämä hahmot karkoittanut pois...
Alunperin nämä kokemukset alkoivat jo vuosia sitten jolloin sänkyni vieressä seisoi öisin hahmo ja tuijotti. Silloin näitä jokaöisiä vierailuja oli harva se yö ja välillä ihan oikeasti luulin sekoavani. On todella karsea tunne kun pelottaa mennä nukkumaan! Nyt on ollut taas vuosia enemmän tai vähemmän hiljaista. Tämä muutaman yön takainen juttu oli kyllä inhottavin pitkään aikaan :( ehkä jopa koskaan kokemani. Raiskattu minua ei sentään koskaan ole valveunessani. Joskus kyllä koskettu inhottavasti.

Itse asiassa olen itsekin joskus miettinyt että onko minut kirottu tai jotain ( muutenkaan ei elämäni ole ollut mitenkään ruusuilla tanssimista - ei nyt suorastaa huonon onnen täyttämää, mutta eipä paljon muutakaan ).. en tosiaan tiedä. Yksi ihminen on vainonnut minua ja aiheuttanut elämässäni paljon pahaa, mutta olen kylläkin kuullut että hän on tullut uskoon... tosin tiedä sitten häntä.

Jatkan siis Jeesuksen ( en Jumalan ) rukoilua jos ( ja varmaankin kun ) vastaavia juttuja vielä tapahtuu.
On sentään ""mukava"" tietää että näiden juttujen kanssa ei ole yksin vaikkakin välillä tuntuu, että jollen näitä olisi itse kokenut, niin en kyllä uskoisi että tällaista voi edes tapahtua.
  Vastaa viestiin
02.10.05, 10:10   #6 (linkki)
Tainuli
(Vierailija)

Itsekkin saman kokenut, nyt jo selvillä vesillä. Rukoukset ovat hyvä. Ja jos siitä kokemuksesta saanut itse kiksit ne saa ajatuksen voimalla uudestaan kimppuunsa. Jos unessa joku tulee ehdottamaan yhdyntää vaikka kenen hahmossa kieltäydy aina koska se ei ole vaan unta. Meillä on näitä unimatkaajia ja me itse voimme myös matkailla unessa. Rukoukset hyviä ja vielä parempi jos saa puhdistettua molempien puolien ajatukset irstauksista. Kaiken tämän härdellin läpikäynyt.
  Vastaa viestiin
02.10.05, 14:38   #7 (linkki)
-ti-
(Vierailija)

Olen kanssa kokenut vastaavaa.. Aina jollain enkelin, oppaan tms. kutsumisella olen kuitenkin aina saanut nämä öiset hätyyttelijät karkoitetuksi. Kun itseni unohdin suojata illalla nukkumaan mennessä, niin varmaa oli että kimppuuni käytiin. Oppaiden ja enkelien apuun kutusminen kyllä aina auttoi. Huomioitavaa on kuitenkin se, että vaikka selvisinkin näistä ahdistelijoista näin, niin aina vastustaja muuttui voimakkaammaksi ja pahemmaksi. Ja tämän myötä minunkin oli kutsuttava voimakkaampia valon edustajia apuuni.

Kerran sitten kimppuuni hyökkäsi todella paha olento ja se uhkasikin, että nyt saan sinut lopultakin valtaani. Kamppailin vastaan, siis mieleni tasolla, kun en itseäni saanut mitenkään liikutettua. Lopulta kutsuin Arkkienkeli Mikaelia apuun, mikä aina enne oli auttanut. Mutta, kun kutsuin Arkkienkeli Mikaelia, niin pahis vain vähän vavahti ja oli kohta taas kahta kovemmin minussa kiinni. Lopulta jostain alitajunnan syövereistä tulivat sanat ""Jeesus Kristus Nasaretilainen"". Niitä sitten mielessäni hoin ja sain ne lopulta vaivoin ääneenkin lausuttua, kun pahiksen vastavoima heikkeni ja se irrotti otteensa kokonaan ja lopulta häippäsi. Huh, huh se oli todella rankka taistelu! Sen jälkeen olin tosi väsynyt.

Tämän kaiken takana on se, että minulle yritettiin opettaa, että tämä paha tulee minusta itsestäni. Minä itse sen olen luonut. Niin kuin hyvänkin, itse minä sen luon.
No, en minä sitä tuossa vaiheessa vielä tajunnut. Luulin tosissani, että joku ulkopuolinen pahuus on kimpussani.
Kävin noin 2 vuoden aikana tämän tarkoituksellisen opiskelusession siitä, miten tämä kaikki tapahtuu. Siis, että ihminen ihan oikeasti itse näitä pahoja ympärilleen luo ja niistä myös eroon pääsee. Näitä öisiä juttuja on kyllä ollut läpi elämäni, mutta noina kahtena vuotena tajusin, että tässä yritetään minua kouluttaa johonkin.

Sitten, kun sen täydellisesti sekä päivätietoisuudessani ja alitajuisesti ymmärsin, niin se myös minulle kerran näytettiin, niin että olimme kuin dominokeksi, minä olin keskellä ja Kristusenergia toisella ja Pahuuden energia toisella puolellani. Ja tämä Pahis siinä kehräsi kuin kissa tyytyväisenä tästä harmonisesta yhteiselosta! Se oli kyllä aika hauska kuva! Vaikuttaa varmaan ihan hullulta, mutta Pahis oli oikein söötin oloinen!:)
Ymmärsin, että hyvällä on sekä paha että hyvä puolensa ja samoin pahalla hyvä ja paha puolensa! Ja, että ne molemmat ovat minussa itsessäni. Tajusin sen täydellisesti. Se on ns. selkäytimessäni!

Tämän jälkeen noin vuoden päästä kimppuuni käytiin jälleen yöllä nukkuessani. No, minähän ajattelin sitten, että sehän tulee minusta itsestäni, että antaa olla vaan. Suhtautumiseni oli siihen ihan neutraali. Ja sillä silmänräpyksellä se hävisi!
Se oli testi siitä kuinka olin asian todella ymmärtänyt. Ja ilmeisesti olen läksyni oppinut!

En ole oikein ikinä pelännyt tai kauhistunut näitä kimppuuni kävijöitä, vaikka ne ovat olleet ihan tosissaan kauhistuttavia, rujoja ja yököttäviä. Poikkeus on tuo kertomani tapaus silloin, kun ekan kerran kutsuin Kristusta apuun. Koska en meinannut siitä millään eroon päästä ja se oli todella vahva, niin kauhistuin ihan todella, että tähänkö tämä sitten loppuu, että se on menoa nyt! Niin, olen jotenkin aina alitajuisesti tajunnut mistä on kysymys, mutta se haluttiin opettaa minulle myös päivätajuntaan, niin että sen TODELLA ymmärsin.

Ehkä tämä on teidän ulkopuolisten vaikeaa ymmärtää näin, varsinkin kun todella näyttää siltä, että jokin ulkopuolinen on itsenne kimpussa. Halusin vain kertoa oman tarinani, ehkäpä tästä on jollekin teistä apua. Vielä haluan korostaa sitä, että muista, että itse sinä todellakin kaiken ympärillesi luot.
  Vastaa viestiin
02.10.05, 15:14   #8 (linkki)
heliopolis
(Vierailija)

Mielenkiintoinen tämä kokemasi, kova koulu on varmaan ollut. Oletko yksin tämän kaiken itsellesi selvittänyt? Minä kysyisin sinulta mikä on suhtautumisesi ollut ns. pahoihin voimiin tämän jälkeen? Uskotko pahaan henkimailmaan, onko se mielen tuotetta vai fakta joka on ja jonka oma mieli lähelleen kutsuu? Vai onko ne pahat hahmot siis omasta alitajunnasta nousevia kuvajaisia jotka pystyvät tekoihin, esim. poltergeist ?
  Vastaa viestiin
02.10.05, 16:58   #9 (linkki)
kate
(Vierailija)

Olen itse kokenut 3 kertaa karmivan unihalvauksen. Ne olivat todella pelottavia kokemuksia. Ensimmäinen tietysti pahin koska en todella tiennyt edes mistä on kyse. En ole uskonnollinen ihminen mutta se mitä siinä hetkenä aloin tekemään oli lukea Isä meidän rukousta, se vain oli se minkä jotenkin koin ainoaksi auttavaksi asiaksi. Ja kaksi viimeisintä kertaa tiesin jo mitä tuleman pitää, en pelännyt niin paljoa mutta sen kamalan ""pahan hengen"" tai mikä se sitten lieneekin läsnäolo on kammottava. En näköjään mitenkään osaa vastata suoranaisesti kysymykseesi mutta minä turvaudun tuohon äänettömään rukoukseen ja yritän pitää itseni rauhallisena. Tiedät kuitenkin ettet ole yksin tämän pelottavan asian kanssa. Voimia meille tässä inhottavassa asiassa...
  Vastaa viestiin
02.10.05, 17:41   #10 (linkki)
ti
(Vierailija)

Re: heliopolis

Kovasta koulusta en niinkän tiedä, mutta mielenkiintoinen kyllä. Koska olen tiennyt, että minun halutaan tässä oppivan jotain, niin en ole ottanut tätä kovana kokemuksena vaan opin kannalta.

Taustastani voin kertoa sen verran, että äidilläni on ollut joitain ""yliluonnolisia"" kykyjä, enneunia ja nähnyt ja jutellut henkien kanssa esim. Minulla on monta sisarusta, joilla kaikilla myös on kokemuksia tältä saralta.
En kuitenkaan ole omista kokemuksistani heille kaikille puhunut. En ainakaan ihan näitä näin pitkälle meneviä asioita. Ainoastaan yhden sisareni kanssa olen kaikesta keskustellut, koska hän kulkee vähän samaan tahtiin omalla tiellään. Hänellä ei kuitenkan ole ollut juuri tällaista kertomaani kokemusta tai koulutusta henkitasolta.

En nyt sanoisi, että olen ihan yksin nämä asiat itselleni selvittänyt, koska olen tietääkseni jonkinlaisessa ""unikoulussa"". Asiat tulevat sieltä sitten jonkinlaisina välähdyksinä päivätietoisuuteen. Sitä vaan tietää asioiden tarkoituksen. Tiedän, että minussa valon voima on vahvempana kuin pahuuden voima tai käytän pahuuden voimaa hyvään. Ymmärräthän? Tämän vuoksi en ole kovasti kavahtanutkaan edellä kertomiani kokemuksia. Sisarelleni olen yleensä vain kertonut, mitä on tapahtunut, koska on myös tärkeää saada kertoa jollekin ihan maalliselle. Olen häneltä kyllä ihan takuuvarmasti saanut myös neuvoja ja opastusta, mutta en ihan ylläkertomaani asiaan. Yleensä, kun olen asiasta edes jotain jollekulle muulle kuin sisarelleni kertonut, niin reaktiona on ollut kauhistelu ja pelonomainen suhtautuminen eli ymmärrys ei vielä riitä.

Niin, kysyt mikä on nyt suhtautumiseni pahoihin voimiin. Miksi sinä sitä oikeastaan minulta vielä kysyt? Minähän jo annoin vastauksen. Itseasiassa vastaus löytyy jokaisen omasta sisimmästä. Miten itse suhtaudut? Jos suhtaudut kielteisesti saat kielteisen vastauksen, jos positiivisesti, niin vastauskin on positiivinen. Hyvä ja paha, toista ei olisi ilman toista. Ne kulkevat ihan käsi kädessä. Sinulla itselläsi on valta käyttää joko toista tai sitten toista ja vielä lisäksi valta käyttää molempia yhtäaikaa. Miten? Riippuu sinusta itsestäsi. Lisäksi vastasit jo itse omiin kysymyksiisi.

Kerroinhan jo, että ihminen itse luo maailman niin sisälleen kuin ulkopuolelleenkin. Kaikki tapahtumat, ihmiset, asunnot, opiskelut, työpaikat jne. Samoin tapahtuu henkimaailmassa. Itseasiassa tämä kaikki on suurta illuusiota. Ihmisellä on niin suunnattoman suuri luomisvoima. Kaikki teot ovat luomista, kaikki. Siivoominen, lukeminen, laiskottelu, juokseminen, nauraminen, syöminen, ajattelu jne. Kaikki luomista. Ja ajattelu on kaikkein suurinta luomista.

Vastaa viestiin

02.10.05, 19:06   #11 (linkki)
Sami
(Vierailija)

Saatanan vaikutus on selvästi kasvamaan päin...Raamatussakin sanotaan että lopunajan lähestyessä saatanan annetaan käyttää hetken aikaa kaikkia voimiaan, saattaakseen ihmiskunnan kaaokseen. Selvät merkit näistä ovat kaikkien luettavissa nyky-yhteiskunnassa.
  Vastaa viestiin
02.10.05, 21:16   #12 (linkki)
heliopolis
(Vierailija)

Kiitos kärsivällisyydestäsi. Tämä on hyvin harvinaista tekstiä täällä, näitä asioita olen itse pyöritellyt tietoisuudessani, ikäänkuin kielen päällä. Olen hyvin iloinen siksi että törmäsin viestiisi. Kuitenkin se oma kokemus on epäilemättä saatava asian oivaltamiseksi ja sisäistämiseksi, nuo puhumasi asiat ovat järkeistettävissä, mutta se ei riitä ymmärtämiseen. Monta kertaa täällä tulee sellainen olo että lietsotaan turhaa pelkoa ulkopuolisia pahoja voimia vastaan. Keinoja on tietysti hyvä ja syytä olla. Mutta omien pähkäilyjeni mukaan silloin kun ymmärrämme pahan ei ole mitään miltä suojautua.

Minulla on myös ollut unihalvauskokemus, jossa niskaani porattiin virtaa. Tämän jälkeisenä yönä heräsin välähdyksiin, joissa ymmärsin myös olevani kaikki tämä mitä on. Tämä ei kuitenkaan poistanut pelkoa päivätajunnastani vaikka kokemus oli ettei ole pelättävää.
No kaikki ajallaan. Jatketaanpa tallustamista.
  Vastaa viestiin
02.10.05, 21:19   #13 (linkki)
tainuli
(Vierailija)

harrastakaa seksiä vain fyysisten ihmisten kanssa. unien kautta voi tulla kuka vaan kylään ja käyttää mitä muotoa tahansa vaikka ex-poikaystävän tai tyttöystävän muotoa ja jos sitä haluaa lisää niin kohta kotona on oma bordelli. ja tämä voi hajottaa myöskin normaalin ihmis suhteen. Itse jo rauhan saanut. Tiukka linja en suostu mihinkään paitti oman ukkoni kanssa. Sitä ei ensin tajua mitä tapahtuu ja sitten ajatelee että unta se vaan on , muttei se niin ihan mene. Itse olen nähnyt itse sarvipään jyystämässä joka olis luvannu kuusi hyvää ja kaunista. Rukoukset kehiin ja tiukka linja. Tämä on myös hyvä. Jeesuksen Kristuksen veri teidän puolestanne annettu.
  Vastaa viestiin
02.10.05, 23:01   #14 (linkki)
ti
(Vierailija)

On totta, että nämä asiat eivät avaudu pelkästään siten, että niistä lukee tai joku toinen kertoo. Nämä asiat on itse koettava todeksi ja omassa itsessä ymmärrettävä ja hyväksyttävä. Kyllähän minäkin enne omaa kouluani olin tiennyt, että näin on, mutta en ollut asiaa todella sisäistänyt ja oivaltanut. Asia oli aiemmin siis tiedossa vain teorian tasolla, mutta ei toteutettu käytännössä.

Silti en ymmärrä sitä, että näistä asioista ei avoimesti keskustella tai kerrota halukkaille. En siis tarkoita, että ihan jokaiselle vastaantulijalle pitäisi pysähtyä juttelemaan. Vaan aina, jos vain voi antaa tietoa sitä tarvitsevalle, niin myös antaa. Koska kertominen ei tarkoita sitä, että toinen oppii asiat siten helpommin kuin tämä kertoja itse. Kokemus on se, joka sisäistää. Näitä asioita pidetään monesti yhä edelleenkin jotenkin salamyhkäisinä sisäpiirijuttuina.

On myös totta tuo mainitsemasi asia, että ulkopuolisella pahalla voimalla lietsotaan pelkoa. Pelkohan vetää puoleensa pelkäämiämme asioita. Mutta ehkä siinä onkin järkeä? Juuri sen takia, että ihminen tarvitsee valon olentojen suojauksen niin kauaksi aikaa, että hän todella sisäistää hyvä-paha -aspektin. Entä sen jälkeen? Itse sanot, ettei sitä sen jälkeen tarvita. Sanotaan, että valaistunut ihminen ei enää tarvitse suojausta, koska hän on itse tuo valo, täynnä valoa. Mutta varmasti myös täynnä pahuutta, koska niin kuin totesimme, toista ei olisi ilman toista. Hän vaan osaa käyttää niitä tasapainoisesti, niin kuin tarkoitettu on. Valaistunut henkilö on siis tasapuolisesti ja tasapainoisesti paha/hyvä.

Mikäli tämä vielä kiinnostaa, niin kerrompa vielä esimerkkinä sellaista, että itse sain toiselta korkeammalta tasolta vihkimyksen, jossa sanottiin, että ""nyt sinä tiedät kaiken"". Ja tämä tapahtui joitakin aikoja ennen kuin alkoi tuo koulutus, josta edellä kerroin. Enhän minä päivätajunnassa tuolloin vielä paljoa tiennyt, luulisin. Luulen, että tuolloin tieto avattiin vain alitajuntani käyttöön, jotta ymmärtäisin päivätajunnassakin pikku hiljaa sen, mitä sitten tuli tapahtumaan. Olen kyllä sisäistänyt Kristuksen ja Paholaisen itsessäni, mutta silti en ole mikään tyyneyden perikuva. Minäkin saatan säikähtää hämähäkkiä! En myöskään pidä itseäni valaistuneena henkilönä.:)

Niin, kaikki tulee jokaiselle ihan omalla tavallaan ja omalla hetkellään. Oli oikein antoisaa, että sain viettää tämän hetken kanssasi. Ehkäpä vielä törmäämme!

Vastaa viestiin
03.10.05, 01:23   #15 (linkki)
Lii Laarum
(Vierailija)

kyllähän tuota kaaosta on ollut kautta aikojen, (eikä siihen mitään saatanaa tarvita), ja monena aikana paljon pahempaa kuin nykyään, esim: maailmansodat, juutalaisvainot, pimeä keskiaika, noitavainot, orjuus, kulkutaudit- jotka pyyhkäisivät aikoinaan puolet populaatiosta jne...luetteloa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään. Että kyllä nuo raamatun lopun aikojen kuvaukset sopivat aika moneenkin ihmiskunnan historian aikakauteen. Itse elän mieluummin tässä ajassa, kuin vaikkapa muinaisessa Roomassa, jossa ihmisten verenvuodatuksen ja kuoleman katselu oli kansan huvia areenoilla, ja lapsetkin mukana hurrasivat. Kehitys on onneksi ainakin osittain mennyt hieman inhimmillisempään suuntaan.
Ihmiset kykenevät ymmärtämättömyyttään karmaiseviin tekoihin, jos he näkisivät kaiken ykseyden-he tajuaisivat: vahingoittamalla mitä tahansa elämänmuotoa, he vahingoittavat samalla myös itseään. Jokainen ihminen on yleisesti ottaen itse vastuussa teoistaan, se vastuu on vaan niin helppo sälyttää saatanan niskaan. Esimerkiksi kasvihuoneilmiöstä aiheutuvat, lisääntyvät luonnonkatastrofit eivät ole saatanan tekosia, vaan ihmisen.
  Vastaa viestiin
03.10.05, 08:41   #16 (linkki)
heliopolis
(Vierailija)

Niinpä, meidän ihmisten tehtävä on jakaa tietoa. Mitä koetellumpaa tuo tieto on sen vähemmän mystiikkaa ja väärinymmärtämisen mahdollisuutta siihen sisältyy. Sanotaan että hedelmistään puu tunnetaan.

Kenties tuossa tasapainoisessa hyvä/paha olemisessa voisi olla kysymys kyvystä muuntaa energioita. Kyllähän omassa huonossa energiassakin valtava voima on. Jonkinlainen hengen alkemia, pimeän muuttaminen valoksi itselle sopivilla keinoilla lisää siten sitä omaa valoa jatkuvasti... kenties... nyt puhun taas teoriaa.

Törmäämme kun tarpeen on. :)
  Vastaa viestiin
03.10.05, 09:26   #17 (linkki)
tainuli
(Vierailija)

Niinhän se on että muut ihmiset heijastavat meille omia agressioitamme ja pelkojamme. pelkomme vetävät puoleemme pelottavia tapahtumia. Se mikä ärsyttää toisessa löytyy meissä itsessä myös. Minkä tarkoituksena on herätellä meitä ja hankkiutua pois negaatiivisista käytöstavoista meditaatiolla tai muulla tavalla. Kun poistat itsestäsi esim. valittamisen ei sinua sen jälkeen valittavat ihmiset enää ärsytä. Eli oikein kaikki on meissä itsessä. Ja häiritsiöiltä saa rauhan jos on teoissaan ja ajatuksissaan koko ajan yksiavioinen yö visiteeraamiset loppuu siihen. Minäkin olen ollut ehkä yli seksuaalinen ja kiusattu. Ja päätin että tämä loppuu. Pyysin asiaan energiahoitoa ja oksentelin seuraavan päivän jonka jälkeen olen rauhoittunut kukaan ei ole käynyt yökylässä enkä minäkään ole yöllä käynyt näissä merkeissä missään. Fyysisesti en ole väärää tehnyt ajatuksissa kyllä. Ja kerran tuli voimakas seksuaalinen ajatus/uni eräästä henkilöstä ja soitin hänelle ja kerroin nähneeni hänestä unta Ja hän sanoi että oli ihanaa ja lisää kiitos. Silloin tajusin jos on kotona hiljaista niin keho lähttee yöllä hakemaan lisää ja se pääsee kohteensa vain jos toinen sen sallii. Nim. matkailut lopettanut
  Vastaa viestiin
03.10.05, 11:04   #18 (linkki)
S.T.
(Vierailija)

ti:lle

Kiitos ti!

Kirjoitit asioista, joita olen kokenut ja samalla tavalla olen alkanut ajattelemaan, mutta vielä sain sinulta tosi tärkeitä oivalluksia ja niin varmaan moni muukin.

Kaikkea hyvää Sinulle!
  Vastaa viestiin
03.10.05, 12:37   #19 (linkki)
Sami
(Vierailija)

Raamatun mukaan ei ihmisen elämä ole koskaan helppoa, nämä ovat niitä ns. tavallisia vaikeuksia....Raamatussa mainitaan mm. naisten valtaannousu ( joka on meneillään) ja lapsissa tapahtuneet muutokset, ( lapset tekevät aikuisten asoita)...
  Vastaa viestiin
04.10.05, 01:47   #20 (linkki)
ti
(Vierailija)

Niin.. tieto lisää vastuuta ja tiedon jakaminen vielä enemmän. Tiedon jakaminenkin on luomista ja siinä on se vastuu. Ja tietoisena rakkautena korkein vastuu on se, että rakastaa sitä mitä luo. Oli se luotu ihan sitten mitä tahansa.

Vaikka ihmisten tietoisuutta nyt kiihtyvällä tahdilla herätelläänkin, niin ne, jotka ovat ""heränneet"" ensimmäisten joukossa ovat vastuussa niistä, jotka tulevat heidän jäljessään. Ja vaikka siis ihmisten ymmärrys on nyt vastaanottavaisempi, niin ei se silti tarkoita sitä, että hyvinkin ""pureskeltu"" asia loksahtaisi kaikille yhtä helposti. Tässä tarvitaan nyt myös ""opettajan pedagogisia taitoja"". Nyt tarvitaan lempeyttä, kärsivällisyyttä ja rakkautta. Sinulla on vastuusi, tiedäthän?

Olet aikamoinen pohdiskelija.. ""valoksi itselle sopivilla keinoilla.."" Sanoisin mieluummin, että rakkaudella. Rakkaus on sitä suurinta täytäntöönpanevaa energiaa. Sinun ei nyt pitäisi jäädä liiaksi mietiskelemään sinne suureen nojatuoliisi, sillä sinne sinä sitten voisit uppoutua ja hävitä pikkuhiljaa nojatuolin syövereihin. Sinun pitää nyt nousta ja avata tietoisesti sydämesi rakkaudelle ja välittää sitä läheisillesi ja kaikille, jotka lähelläsi ovat. Olla tietoinen rakkaus kaikelle.

Vastaa viestiin

04.10.05, 01:59   #21 (linkki)
ti
(Vierailija)

Re: S.T.

Kiitos itsellesi S.T.! Olen itse kiitollinen, jos kertomukseni ovat auttaneet sinua. Hyvää jatkoa sinullekin!
  Vastaa viestiin
07.10.05, 17:43   #22 (linkki)
hah
(Vierailija)

Miten muka on mahollista kuvitella pahahenki käymää ittensä kimppuu??? On kans jutut teillä!
  Vastaa viestiin
17.10.05, 10:42   #23 (linkki)
Untako vain??
(Vierailija)

Raiskattiin yöllä

Mullaki sattui viime yönä outo kokemus:
en tiedä olinko hereillä, puolihereillä vaiko unessa kun tunsin, että päälleni tuli joku henkilö, joka avasi reiteni ja tunkeutui hitaasti mutta varmasti sisälleni!!
Yritin avata silmäni mutten uskaltanut ja siksipä vain kurkistin silmieni raosta peloissani kuka päälleni oli tullut... Järkytyin sillä huomasin sen olevan sellainen vihreenharmaa kolmiopäältä näyttävä humanoidi!!!
Se oli lyhyempi kuin minä, joten ehkä tohon rintoihini asti ulottui vain ja jalatkin mulla oli pidemmät kuin sillä, tunsin sen.
En tiedä millä se työntyi sisääni mutta jokin ihan miehen elimeltä tuntuva se kuitenkin oli ja sillä se nai mua jonkin aikaa... Sitten nousi pois ja päälleni nousi toinen humanoidi tunkeutuen sisälleni jälleen ja otti mut väkisin myös.
Tais niitä olla vielä ehkä pari muutakin ja kaikki otti mut vuorollaan väkisin. Ite pidin koko ajan silmäni tiukasti kii, en uskaltanu katsoa enää ollenkaan sen tirkistelyni jälkeen kun huomasin keitä makuuhuoneessani oli.
Tunsin olevani siinä jotenkin aivankuin sidottuna, lamaantuneena, en pystynyt liikkumaan ollenkaan, vaikka olisin halunnutkin. Tilanne tuntui samaan aikaan sekä pelottavalta, kamalalta että myöskin jollain lailla Kiihottavalta..ainakin mitä nyt jälkeenpäin oon asiaa miettiny.
Se tuntui hyvältä kun yhtyivät minuun (kukaties millä!) ja oli nautinnollistakin, luultavasti sain orgasminkin siitä.

Mutta en siis tiedä todellakaan, tapahtuiko tuo kaikki TODELLA mulle vai näinkö vain jotain kummaa unta... sillä todella kumma juttu ja niin todentuntuinen se oli.
Heräsin melko pian sen jälkeen kun viimeinenkin pikku-ukko oli mut ottanu ja poistunut huoneestani..
olo oli todella pelottava ja epäröivä..oliko se unta vaiko mitä..katselin ympärilleni pimeässä huoneessa mutten nähnyt siellä mitään poikkeavaa.
Hetken ajan mietin ""tapahtunutta"" ja yritin olla nukahtamatta uudelleen, peläten niiden saapuvan paikalle takaisin samoissa aikeissa.. Sitten kyllä nukahdin viimein ja heti aamulla muistin selkeästi koko jutun taas..
Ja tässäpä sitä nyt kerron teille muille saman kokeneille.

Mitä ootte mieltä tästä kaikesta???
Kuvittelinko vain kaiken päässäni tapahtuneeksi, oliko unta vain vaiko mahdollisesti totta??!
Onko teillä muilla kellään ollu humanoideja raiskaamassa teitä??
Voisiko tämä olla todellista?
itse olen kyllä hieman skeptinen mutta uskon ufojen ja humanoidien olemassaoloon, sitä en kyllä kiellä.
joten...

Vastaa viestiin
17.10.05, 21:54   #24 (linkki)
sande
(Vierailija)

Tainuli

Onkohan minun kokemukseni sitten unihalvaus?
Mielestäni nukuin ja näin unta että eräs ihailemani ihminen tuli luokseni hyvissä aikein, kunnes olin yhtäkkiä sängyssä Sarvipäisen pedon alla, enkä pystynyt liikkumaan enkä puhumaan sillä hetkellä. Kun heräsin, olin todella peloissani, tuntui kuin joku olisi oikeasti raiskannut minut. se oli kauhein asia mitä minulle on (unessako?) tapahtunut. siis pelkään raiskatuksi tulemista kamalasti, ainakin tuon tapauksen jälkeen... Pelottaa nukkua pimeässä,varsinkin yksin. Yhdesti joku tuli ovesta makuuhuoneeseen ja yritti tukehduttaa minut kämmenellään, se tuntui todelliselta,en saanut happea ja lopulta heräsin,
(jouduin todellakin pinnistelemään, että heräisin)
ja haukoin ilmaa ja purskahdin hysteeriseen itkuun. Onneksi en ollut yksin, avomieheni heräsi siihen kun olin kutsunut häntä apuun unessa ollessani. En siis ole varma herättikö hän minut kysymällä ""mikä on hätänä?"" vai heräsinkö itse...

tapahtuuko unihalvaus valve vai unitilassa vai siltä väliltä? Olen hieman tietämätön asiasta...
  Vastaa viestiin
17.10.05, 21:56   #25 (linkki)
Sande
(Vierailija)

Re: Tainuli

Ainiin unohtui, silloin kun tämä sarvipää raiskasi minua, kuulin pedon huohotuksen ja tusin hengityksen. Se oli karmivaa....
  Vastaa viestiin
Vastaa viestiin

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku