Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Yliluonnolliset ilmiöt
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
17.11.06, 17:28   #51 (linkki)
Dariel
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Olivia
En ole kokeillut meditoimista, en pysty rauhoittumaan ja keskittymään. Olen vaan huomannut joitain kertoja, että on joku ollut suojelemassa, kuten olen kaatunut muutaman kerran, ja olen mustelmalla selvinnyt. Sitten yhdesti unohtui lautanen hellalle ja pistin väärän levyn lämpenemään, ja sitten ihmettelin kun ei alkanut kuulumaan ruoan kuumenemisen ääniä pannulla ja sitten tulin keittiöön ja se lautanen sitten räjähti kappaleiksi. Ei käynyt mitenkään. Onneksi. Ja onhan tuota joskus meinannut jäädä auton alle. Tuntuu siltä, että joku on suojellut, vaikka en mitään varsinaisia merkkejä olekaan nähnyt.

Toivoisin näkeväni oppaani vielä joskus:)

Heippa Olivia,
Tottakai sinulla on suojelus mukana, ja on mahtavaa että olet sen huomannut vaikket sitä fyysisesti näe :)
Oppaasi ja enkeleittesi on vaikeaa saada sinuun yhteys jos et pysähdy ja hiljenny. Joten kannattaa alkaa harjoittelemaan pienin askelin. Ensin vaikka ihan yhden minuutin verran laita silmät kiinni ja hengitä syvään ja joka uloshengityksellä rentouta itseäsi. Sitten hetkinen vain hengittele esim valkoista valoa päälaesta sisään ja puhaltelet kullan väristä sitten ulos. Niin että kuvittelet kuinka peityt kullanväriseen kuplaan. Kullan väri auttaa kontaktissa. Myös rakkaus auttaa, eli voit myös uloshengityksellä keskittyä sydämeen ja yritä tuntea rakkautta, tai muistele hetkeä jolloin oli iloa ja onnea. Hymyile sille. se nostaa värähtelyäsi. Sitten kun se sujuu niin voit pidentää aikaa, jolloin vain kuuntelet. Rukoilu on pyytämistä, meditointi/mietiskely on kuuntelemista. Ennemmin tai myöhemmin saat yhteyden tietoisesti ja sitä paitsi hiljentyminen vaikka 5 min päivässä edistää samalla terveyttäsi :)

Onnea harjoituksiin :)
Dariel

Vastaa viestiin
18.11.06, 11:24   #52 (linkki)
Olivia
(Vierailija)

Darielille

Päätinpä eilen testata henkioppaita ihan päästä temmatulla jutulla. Sanoin mielessäni heille, että jos tänään näen vaaleanpunaisen ilmapallon, uskon, että olette olemassa. Noh, illalla sitten näin eräässä ohjelmassa vaaleanpunaisen ilmapallon :D Sattumaako? :)

Täytyypä kokeilla noita harjoituksia jossain vaiheessa. :)
  Vastaa viestiin
18.11.06, 11:45   #53 (linkki)
Dariel
(Vierailija)

Mahtavaa Olivia, no ei se todellakaan ole sattumaa. Ei ole sattumia! :)
Muista kiittää viestistä. Mitä enemmän huomioit viestejä, sitä enemmän niitä "sattumia" ja juttuja sinulle alkaa ilmenemään. Se on oikeastaan hauskaa. Moni pitää taas näitä juttuja ihan hulluina mutta olkoon sitten niin *hih* :)
Dariel
  Vastaa viestiin
18.11.06, 15:26   #54 (linkki)
Maagikko
(Vierailija)

Lyhyesti

Sattumaa ei ole olemassa. Kaikella on tarkoitus. Upeeta että sait vahvistuksen ja huomaatko Henk.m. käyttää myös tekniikkaa apunaan.
  Vastaa viestiin
26.11.06, 22:01   #55 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2006
Kaarinalle

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaarina
Eivätkö enkelit olekaan Jumalan sotureita ja suojelijoitamme?
Kaarina hyvä,
enkelit eivät ole Jumalan sotureita vaan Jumalan lähettiläitä jotka suojelevat meitä.
  Vastaa viestiin
26.11.06, 22:11   #56 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2006
Tyttelipieni

[quote]kauheaa...nyt minua alkoi pelottamaan..siis oikeasti!!!!!
minä en ole tehnyt mitään väärää.....mistä sen tietää ono oikea enkeli vai pimeyden voimia???[quote]

Oikea enkeli tai opas ei pukeudu miksikään muuksi.
Mutta älä pelkää. Et vaan noteeraa sitä millään tavalla.
  Vastaa viestiin
27.11.06, 16:47   #57 (linkki)
Väliin korjaan
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja poison
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaarina
Eivätkö enkelit olekaan Jumalan sotureita ja suojelijoitamme?
Kaarina hyvä,
enkelit eivät ole Jumalan sotureita vaan Jumalan lähettiläitä jotka suojelevat meitä.
Mikael on enkelisoturi ja Jumalan voimaisimpia lähettiläitä. Mikael kokosi joukkonsa pahaa vastaan. Enkelistä käytettäessä soturi -nimeä se tarkoittaa hyvän lähettilästä. Sanoissa kuten kielessä on siksi usein tulkinnanvaraa. Nyt tiedät tämän.
  Vastaa viestiin
30.11.06, 13:56   #58 (linkki)
Olivia.
(Vierailija)

Darielille

Kävi tänään hauska juttu, kun eilen pyysin henkioppaita näyttämään mulle jonkun kivan tuotteen missä lukee I love you. Sellaista mitä vois pitää päällä, tulis siis lahjaksi, ni sit tänään löysin kaupasta sellaset sukat, ne ei tosin ollu siinä päälimmäisenä että olis nähny kaukaa, vaan jouduin etsimään sieltä takaa. Kumma juttu, että edes sieltä etsin ;) Hihii.
  Vastaa viestiin
18.07.07, 18:45   #59 (linkki)
Tyttö :')
(Vierailija)

Darielle, vastaathan?

Moikka Darielle.
Luin tänään sellaisen kirjan kuin: Enkeli lensi ohi. Tuttu? Se on äitini työkaverin kirja, ja se alkoi kiinnostamaan. Olen ensikuussa täyttävä 13 vuotias tyttö, olenko liian nuori tapaamaan enkelini? Haluaisin kovasti tietää, onko enkelini mies vai nainen.
Haluisin myös kokeilla tuota unia juttua, mitä ehdotit jollekkin tuolla sivujen alussa. Että pyytäisin enkeliltäni, että saisin nähdä hänet unessa.. Mutta en tiedä uskallanko. Tapahtuuko siinä jotain kauheaa?

Vastaathan pian.. :')
  Vastaa viestiin
18.07.07, 20:18   #60 (linkki)
maritulta
(Vierailija)

Tervehdys Tyttö :´)!

Tämä näyttää olevan vanha ketju, joten vastaan sinulle omasta puolestani.

Olet niin nuori, että olet niitä nuoria, joille henkisyys on aivan no big deal -juttu. Nuorethan ovat niin henkisiä ja muutenkin fiksuja nykyään mielestäni. Tai ainakin ne, joilla on sellaiset elinolosuhteet, jotka ovat hyviä ja suvaitsevaisia.

No olen kanava, ja kauttani sanotaan (tässä tulee tietoa kauttani) erittäin korkeatasoinen sielu, jolla tulee olemaan suuria tehtäviä tulevaisuudessa. Tässä sanotaan, että sinulla on jopa viisi enkeliä, siis suojelusenkeliä ympärilläsi.

No kuinka monta heistä on naisia ja kuinka monta miehiä?

Kauttani tulee, että sinulla kaksi naisenkeliä ja kolme miesenkeliä käytössäsi. He eivät ole aina siinä, mutta jos kutsut heitä, he ovat aina luonasi. Heidän tehtävänään on auttaa sinua kaikessa siinä mitä teet elämässäsi. Pyydä meitä luoksesi ja me tulemme, näin he sanovat. Tässä tulee, että olet suuri sielu, jolla on suuria tehtäviä. Sinua ei jätetä koskaan yksin, joten pyydä ja me autamme. Me olemme aina hänen apunaan. Tämä on lupaus, jonka annamme hänelle.

Yritin tässä kysyä heidän nimiään, mutta tuo nimien kysyminen tuo aina paineita, joten en ole varma, saanteko niitä oikein. Tässä tulee tarkkaan kuunnellessa Uriel, Sephiel, Apshon, Neifer, Tefeliel ja Aisofos. Kysyn vielä itseltäni, ovatko nämä nimet suurin piiretin oikein. Saan tällaisen vastauksen, että nimet ovat suurin piirtein oikein, mutta niistä ei kannata välittää

Ihmiset eivät tajua, että näitä enkeleitä voi olla enemmänkin kuin vain yksi. Ja kukaan ei ole liian nuori tapaamaan enkeliään. Saan yhteyden asiakkaitteni kuolleisiin sukulaisiin, ja usein henkilön kuollut äiti tai isä sanoo, että "olen pyytänyt olla tämän ja tämän suojelusenkeli, ja tämä on täällä henkimaailmassa sallittu".

Älä pelkää ottaa yhteyttä enkeleihisi. Mehän olemme kaikki niin vahoja sieluja, että melkein jokainen meistä on ollut enkeli itsekin. Mehän olemme triljoonia ja triljoonia vuotta vanhoja sieluja, joten siihen aikaan mahtuu paljon. Itsekin olen ollut monta kertaa enkeli, olen syntynyt muille planeetoille, olen syntynyt ihmiseksi, olen ollut sitä ja tätä, kuten olet sinäkin. Älä pelkää henkimaailmaa, sillä maapallo on vain ollut niin matalalla tasolla, että tämä yhteys henkimaailmaan on kadonnut, vaikka se on aikaisemmin ollut niin itsestään selvä ja yksinkertainen.

Toivottavasti en ole kirjoittanut liian monimutkaisesti enkä pelottavasti. Eli mitään pelottavaa ei tule elämässäsi tapahtumaan. Ole vihdoinkin yksi niistä, joille henkimaailma on yhtä selvä kuin tämä maallinenkin elämä. Tosin maan päällä tulee elää maallisesti, mutta älä pelkää henkimaailmaakaan, sillä sekin on yhtä selvä todellisuus kuin tämä maanpäällinenkin.

Kaikkea hyvää elämääsi

Vastaa viestiin

18.07.07, 20:47   #61 (linkki)
maritulta
(Vierailija)

Tytölle

Luin tuon tekstin läpi, ja ihmettelin, miksi sain kuusi nimeä suojelusenkelien listalle.

Ota pois tämä Uriel, joka on arkkienkeli, mutta tietysti voit olla häneen yhteydessä, koska kukaan ei ole kenenkään yläpuolella. Enkelit ja oppaat tekevät vain heidän tehtäväänsä, mutta ihmiset kuvittelevat, että he ovat meidän yläpuolellaan. Näin ei ole. Meidän henkinen tietoisuutemme on niin matala, että olemme uskoneet, että enkelit, oppaat, mestarit ovat meidän yläpuolellamme, koska meillä on ollut kurja olo ja olemme kääntyneet heidän puoleensa ja emme matalan tietoisuuden takia ymmärtäneet omaa suuruttamme.

Katsoin netistä, että Urielia nimitetään Jumalan Valoksi tai Liekiksi. Hän kääntää pettymyksen voitoksi. Hän on vapautuksen arkkienkeli. Oletkohan energialtasi arkkienkelin tasoa?
  Vastaa viestiin
19.07.07, 07:23   #62 (linkki)
Roseblue
(Vierailija)

Maritu

Jaksaisitko kanavoida minullekin viestiä enkeleiltä, tai henkimaailmasta? Josko jollakin olisi minulle sanottavaa..
Olisin kovin kiitollinen.
  Vastaa viestiin
19.07.07, 18:04   #63 (linkki)
kiisu*
(Vierailija)

Maritu

entä minulle? millaista viestiä minulle tulisi?
  Vastaa viestiin
19.07.07, 20:19   #64 (linkki)
Lily-Rose
(Vierailija)

Maritulta

Täältä pyytelisi kauniisti myös kolmas ihminen..
  Vastaa viestiin
19.07.07, 23:02   #65 (linkki)
Noomi
(Vierailija)

Maritu

Ja vielä neljäskin nöyrä pyytelijä, leuka rinnassa.
Kiitos kaunis!
  Vastaa viestiin
24.07.07, 22:16   #66 (linkki)
Outo sattuma
(Vierailija)

Maritulta

Tuossa lueskelin ketjun ensimmäistä sivua,jolloin yritin itsekin kysyä henkiolentoni nimeä ja nimeksi tuli Uriel. Vielä silloin nauratti,mutta nyt luettuani ketjun loppuun en tiedä mitä ajattelisin? Voiko Urielin määritellä oppaakseen?
  Vastaa viestiin
25.07.07, 15:05   #67 (linkki)
****tähtien takainen****
(Vierailija)

Entäpä minun oppaani?

Sain meditaatiossa (yksin) viestin kahteen kertaan, kun en ensin uskonut ensimmäistä kertaani, nimen Mirkos. Jopa näin hänet, tai luulen niin, oli nuorehko tumma kikkarapäinen. Jotenkin ilkikurinen, ja kujeileva.
Voiko olla oikeasti henkioppaani, enkelini vai mikä?
  Vastaa viestiin
26.07.07, 17:02   #68 (linkki)

Rekisteröitynyt: 07/2007
taalla olisi viela yksi... =o)

Hei,

Itsekin kokeilin eilen ensimmaisen kerran medioida ja luulen onnistuneeni jossain maarin. Koin sen mielettoman lammon tunteen ja sen miten kaikki on yhta ja yksi kaikkea. Siis maailman kaikkeuden kanssa.

Nakisiko joku minullekin henkioppaideni nimet? Koetin kysella, mutta ei tullut viela vastausta. Olisin ikuisesti Kiitollinen.. =o)
  Vastaa viestiin
26.07.07, 17:30   #69 (linkki)
Lähettäjä
(Vierailija)

Varoitus

Monilla hengillä on tarvetta johdatelle harhaan tietämättömiä. Ensin mairittelevat, johdattelevat uskottavasti ja lopulta saavat tekoihinkin. Opas mikä tahansa, niin täytyy luottamisen, tai epäilyn sijasta olla kykenevä koettelemaan kaikki henget, joiden kanssa on tekemisissä. Nyt on henkiä liikkeellä suuri määrä, osa tulee esiin eläinkunnan kautta, osa rikkoo hiljaisuuden suoraan, osa resonoi kaikenlaisia ääniä ymmärrettäväksi puheeksi jne. Mikäli, henki jolla ei ole itsellään johdatusta, tai johdatukseensa lupaa saamaton, niin heikoilla on uhriksi joutunut. Mikäli henki päätyy kyselemään asiaoita johdatuksen sijasta, tai paljastaa riittämättömyytensä muulla tavoin, on kyseessä tuollainen johdattelematon, tai luvaton johdatus.

Tuossa tuli vastaa teksti "Raamattu käskee koettelemaan henget, ovatko ne Jumalasta...", joka osin kertoo karua kieltään. Sekaannusta ja kokemattomuutta ilmeenee vielä monia tasoja ylempänäkin, joten mistään täydellisyydestä ei ole kyse, vaan loputtomasta matkasta, jonka voi huomata olevan alullaan.
  Vastaa viestiin
26.07.07, 17:42   #70 (linkki)
Lähettäjä
(Vierailija)

Esimerkki

Olen kuullut shamaanienkin toteavan, että ovat huomanneet monen tekemänsä asian muuttuneen vaarallisemmaksi, ellei lähes mahdottomiksi, eikä tulevaisuus tuo ainakaan selkeyttä henkimaailman asioille.

Väärä johdatus on hyvin rajallinen, niin on ihmisenkin tiedot itsestään. Vaatii tienpäälle lähtemistä, mikäli aikoo jotakin oppia. Löytämiseen kuuluu myös itsensä hyödyttömäksi tekeminen, tullakseen hyödylliseksi. Tavoitelkaa mieluummin aisteja, kuin oppaita. Opas on olemassa ja ennalta katsottu.
  Vastaa viestiin

26.07.07, 17:45   #71 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Henkimaailma
Aisiti luovat harhoja jotka tuovat kärsimystä. Tavoitelkaamme mieluummin totuuttamme, buddhaluontoamme jonka vastaukset sisäisestä hiljaisuudestamme, hengen energioista löytyvät.
  Vastaa viestiin
26.07.07, 18:33   #72 (linkki)
Lähettäjä
(Vierailija)

Tarkoitan tietenkin aisteja, joilla todeta todentamatta jääneitä asiaoita, eikä aisteja, joilla massuttaa pullaa, lukea buddhaoppeja, tai joogata pitkin päivää, mielellään meditoinnista puhumattakaan. Kukaan ei ole nopeuttamaan itse omaa kehitystään, samaan romukoppaan kuuluvat meditoinnit ja joogaamiset, vaikutatte jo valmiiksi kaikkeen, halusitte, tai ette.
  Vastaa viestiin
26.07.07, 18:35   #73 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Henkimaailma
Ensin väljehtynyt energia ulos jotta uusi raikkaampi pääsee vaikuttamaan.:))
  Vastaa viestiin
26.07.07, 19:00   #74 (linkki)
Lähettäjä
(Vierailija)

Asenteesi, pelkoineen ja toiveineen vaikuttaa todellisuuteen. Aistisi eivät harhoja ole itsessään, aistisi ovat riittämättömiä jättäen tilaa tulkinnalle.
  Vastaa viestiin
26.07.07, 19:10   #75 (linkki)
Lähettäjä
(Vierailija)

Tuolla tavalla voit korkeintaan saavuttaa täydellisen irtautumisen fyysistä tarpeistasi, edellyttäen jatkuvaa meditaatiotilaa. Kuitenkaan maanpäällä ei ole tarpeeksi energiaa, kuin erilaisille vääristymien syntymiselle, etkä ole toimintakykyinen tuon tilan saavutettuasi, voit vain korkeintaan ylläpitää tilaa ilman matkan edistymistäkään. Moni sielu jo nyt valittaa, saavutettuaan tilan, josta eivät omin avuin pääse etenemään.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku