| |  | | |
10.02.12, 22:58
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tämä on minusta todella mielenkiiltoinen aihe tai asia miten tunnemme kuinka toisen tuntee meidät. Minä hyvin usein tunne sillain kuin ei minua noteerattaisi lainkaan. Minä ole niin kuin näkymätön ja taas toisinaan minua kohtaan käyttäydytään (siis minun tuntemukseni)kuin olisin hyvin ”vähä-älyinen” En nyt millään keksi sanaa, joka minusta olisi parempi ilmaisu tunteilleni, ehkä oppimaton, kun kyselen aina niin paljon. Kerrankin kun vain minä sain tavallaan kovan kyselyni ansioista eräältä ns. gurulta vastauksia, niin eräät tai monet keskustelijat alkoivat moittia tänä ns.”gurua” kun hän vastasi minulle eikä ns. vertaisilleen, kun olivat tehneet tulkintansa minun kirjoituksieni perusteella. Myönnän olevani tosi huono kirjoittamalla ilmaisemaan itseäni ja muutenkin minun on vaikea puhua tunteistani, mutta ehkä sen takia toisten tunteen minua kiinnostaa niin vietävästi ja aina kyselen.
| |
| | |
11.02.12, 01:27
|
#27 (linkki)
| | (Vierailija) |
joooo...o pyrkimys karistamaan negat on kai kunnioitettava tie kulkea. Mutta ihminen oppii tunteidensa pohjalta niin hyvässä kuin pahassa.Siksi hauskat kirjoitukset positiiviselta pohjalta kaiken ajatteluun tuntuu itsestäni järjettömiltä.Pitää antaa itselle oikeus kieltää asioita kuin myös kasvattajan vastuullisuuteen kuuluu rajata lapsen tekemisiä(ei alistaa,mutta en kyllä ymmärrä ihmisiä jotka sanovat lapsen kasvattavan luovuutta repimällä esim. koko wc rullan lattialle) Psykopaatteja on jo nyt tarpeeksi kaduilla ja tulevat valitettavasti nimenomaan jo kaduille ,kuten on viimeaikaisista uutisista saanut lukea... Suosittelen kunnon happihyppelyä vaikka lähimetsään täällä kun noita vielä joka suunnalla on,mielestäni paras negatiivisuuden häivyttäjä ja henkisyyden tyyssija :)
| |
| | |
11.02.12, 08:41
|
#28 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sake nooo... mutta toisen negatiivisuudesta syyllistäminen kun haetaan omaa idealismia on väärin sekin,miksi asioitten yläpuolella oleminen on vaikenemista? jos realisti puhuu on auttamatta ahdasmielinen ja negatiivi! |
Kenen näkökulmasta realisti?
Jos omasta näkökulmasta niin sitä sanotaan itsekkyydeksi, omahyväisyydeksi. Se jos mikä on ahdasmielisyyttä.
| |
| | |
11.02.12, 14:53
|
#29 (linkki)
| | (Vierailija) | Olen Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Silkkii.. Tämä on minusta todella mielenkiiltoinen aihe tai asia miten tunnemme kuinka toisen tuntee meidät. Minä hyvin usein tunne sillain kuin ei minua noteerattaisi lainkaan. Minä ole niin kuin näkymätön ja taas toisinaan minua kohtaan käyttäydytään (siis minun tuntemukseni)kuin olisin hyvin ”vähä-älyinen” En nyt millään keksi sanaa, joka minusta olisi parempi ilmaisu tunteilleni, ehkä oppimaton, kun kyselen aina niin paljon. Kerrankin kun vain minä sain tavallaan kovan kyselyni ansioista eräältä ns. gurulta vastauksia, niin eräät tai monet keskustelijat alkoivat moittia tänä ns.”gurua” kun hän vastasi minulle eikä ns. vertaisilleen, kun olivat tehneet tulkintansa minun kirjoituksieni perusteella. Myönnän olevani tosi huono kirjoittamalla ilmaisemaan itseäni ja muutenkin minun on vaikea puhua tunteistani, mutta ehkä sen takia toisten tunteen minua kiinnostaa niin vietävästi ja aina kyselen. | kokenut saman menin vaikka Hakaniemen Sokokseen tai Ympyrätalon Alkoon. Joskus minut noteerataan, mutta useimmiten ei.
Kirjoituksessasi ei ole mitään vikaa, sillä se on looginen. Ja miksi muuten kyselet guruilta, kun kirjoituksesi mukaan tiedät elämäsi asioista itsekin?
| |
| | |
11.02.12, 15:52
|
#30 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2007 Sijainti: ´SATEENKAARIGALAKSI
| Hei niiinku me jedit sanomme ei tunne vaan rauha joka pitää sisällään kaiken positiisen ei ,mitään negatiivista ja malattia vaimentaa nopeasti eli mielenrauha täydellinen kevyet fiilikset. t. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI VOIMA OLKOON KANSSANNE | |
| | |
11.02.12, 16:17
|
#31 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja KARS JEDIMESTARI Hei niiinku me jedit sanomme ei tunne vaan rauha joka pitää sisällään kaiken positiisen ei ,mitään negatiivista ja malattia vaimentaa nopeasti eli mielenrauha täydellinen kevyet fiilikset. t. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI VOIMA OLKOON KANSSANNE | Hyvä vastaus!
Mulla on kuitenkin tämä tieto vajavaisuudestani. En pysty kokemaan rauhaa, ennen kuin sovin vajavaisen sieluni osan kanssa välit selviksi.
| |
| | |
11.02.12, 18:08
|
#32 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2006 Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sake joooo...o pyrkimys karistamaan negat on kai kunnioitettava tie kulkea. Mutta ihminen oppii tunteidensa pohjalta niin hyvässä kuin pahassa.Siksi hauskat kirjoitukset positiiviselta pohjalta kaiken ajatteluun tuntuu itsestäni järjettömiltä.Pitää antaa itselle oikeus kieltää asioita kuin myös kasvattajan vastuullisuuteen kuuluu rajata lapsen tekemisiä(ei alistaa,mutta en kyllä ymmärrä ihmisiä jotka sanovat lapsen kasvattavan luovuutta repimällä esim. koko wc rullan lattialle) Psykopaatteja on jo nyt tarpeeksi kaduilla ja tulevat valitettavasti nimenomaan jo kaduille ,kuten on viimeaikaisista uutisista saanut lukea... Suosittelen kunnon happihyppelyä vaikka lähimetsään täällä kun noita vielä joka suunnalla on,mielestäni paras negatiivisuuden häivyttäjä ja henkisyyden tyyssija :) | Komppaan tätä.
| | |
11.02.12, 18:23
|
#33 (linkki)
| | Voima kanssamme
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Henkimaailma
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Olen Hyvä vastaus!
Mulla on kuitenkin tämä tieto vajavaisuudestani. En pysty kokemaan rauhaa, ennen kuin sovin vajavaisen sieluni osan kanssa välit selviksi. | Kun ryhtyy tekemään työtä sen eteen että voi kokea rauhaa ja harmoniaa välit selkenevät sekä kirkastuvat sielunkin osalta.
| |
| | |
12.02.12, 13:33
|
#34 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kaikella on tarkoituksensa ja tunteilla merkityksensä, kokemuksia me täällä kerätään ja yritetään oppia niistä. Ei mikään ole loppujen lopuksi väärin, en olisi uskonut vielä vuosi sitten ajattelevani niin. Silti tuntuu että jotakin jäi kokematta, mutta ehkä sen kokemuksen saa vielä joskus toista kautta tai sitten sillä ei ole merkitystä.
| |
| | |
12.02.12, 13:36
|
#35 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 03/2010 Sijainti: Päässä
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kk Kaikella on tarkoituksensa ja tunteilla merkityksensä, kokemuksia me täällä kerätään ja yritetään oppia niistä. Ei mikään ole loppujen lopuksi väärin, en olisi uskonut vielä vuosi sitten ajattelevani niin. Silti tuntuu että jotakin jäi kokematta, mutta ehkä sen kokemuksen saa vielä joskus toista kautta tai sitten sillä ei ole merkitystä. | Tämä oli siis mun viestini, en jaksanut kirjautua.
| |
| | |
12.02.12, 14:37
|
#36 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2007 Sijainti: ´SATEENKAARIGALAKSI
| SE JOKA KULKEE JEDI TIETÄ SILLÄ EI OLE VARAA EIKÄ JÄRKEÄ ELÄÄ TUNTEELLA SILLÄ sille jokA kulkee jedintietä ei oie varaa eikä järkeä elää tunteella sille se voi vaarantaa kaiken sillä , viha , raivo,suru . katketuus ym negariivinen pelko vie pimeölle puolelle voimaa. eikä sieltä niin vaan palata kuilun pohjalta takaisin. t. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI | |
| | |
12.02.12, 17:06
|
#37 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 03/2010 Sijainti: Päässä
|
Kun annat Korkean Rakkauden energian virrata jatkuvasti itseesi, lävitsesi, sekä ympärilläsi, olet Pyyteettömän Rakkauden tilassa – olet tässä ja nyt, vailla tuomitsemista, vihaa, kateutta, pelkoa tai mitään muitakaan negatiivisia tunteita. Rakkaus | Tietoisuuden Laajentuminen | |
| | |
12.02.12, 21:01
|
#38 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Sivaltaja Minä tein näin. Sitten vasta luin seuraavan lauseen:
Ja sitten lopetin lukemisen. |
Hehee, huomasin että tämä tyyppi on mulle se köyhä, rampa, sokea ja halvaantunut :) Pitäisikö kutsua kotiin...
(en tietenkään sano että oikeasti olisi mitään näistä!)
Kiitos Jennille, kerta kaikkiaan hieno teksti ja tuo ajatuksia!
| |
| | |
13.02.12, 23:01
|
#39 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minulle tunteet ovat aika kinkkinen juttu. Kun kohtaan ihmisiä, uskon aina aitoa reaktiota sanoihin, mutta olen suuresti hämmentynyt miksi en voi käsittää, että kaikki ihmiset reagoivat erilailla. Kun tapaa ihmisiä, joiden tunteiden kokeminen on niin erilaista kuin itsellä, hämmästyn aivan vietävästi ja sitten alkaa kova pohdinta sisällä. Mitä sanoin väärin. Eikö tuo ymmärtänyt puhettani ja muuta kivaa. Mieheni on sanonut minulle monta kertaa, jäitä nyt hattuun tai minä olen kovin ymmälläni sinun tunteistasi, kuinka voit noin voimakkaasti tuntea.
| |
| | |
17.02.12, 19:01
|
#40 (linkki)
| | Voima kanssamme
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Henkimaailma
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tunnettu :) Minulle tunteet ovat aika kinkkinen juttu. Kun kohtaan ihmisiä, uskon aina aitoa reaktiota sanoihin, mutta olen suuresti hämmentynyt miksi en voi käsittää, että kaikki ihmiset reagoivat erilailla. Kun tapaa ihmisiä, joiden tunteiden kokeminen on niin erilaista kuin itsellä, hämmästyn aivan vietävästi ja sitten alkaa kova pohdinta sisällä. Mitä sanoin väärin. Eikö tuo ymmärtänyt puhettani ja muuta kivaa. Mieheni on sanonut minulle monta kertaa, jäitä nyt hattuun tai minä olen kovin ymmälläni sinun tunteistasi, kuinka voit noin voimakkaasti tuntea. | Sinä olet jo askeleen edellä heitä jotka eivät tunne mitään, ja jo se on paljon näinä aikoina.
| |
| | | | |