Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Yliluonnolliset ilmiöt
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
20.03.12, 21:24   #1 (linkki)
Tuma.
(Vierailija)

Miten voi harjoitella näkemistä?

Miten pääsee alkuun?
  Vastaa viestiin
21.03.12, 18:34   #2 (linkki)

Käyttäjän KARS JEDIMESTARI avatari

Rekisteröitynyt: 01/2007
Sijainti: ´SATEENKAARIGALAKSI
JEDI NÄKIJÄN TIE ON KOVA JA KURIN ALAINEN KYSY ITSELTÄSI ONKO SINUSTA SIIHEN

TUMA aloita meditoimalla ja kohtaamalla pelkosi ja luo täydellinen mielenrauha kuin sinulla olisi ikuinen joulu rauha.

huom näkijän tie on kova ja kurinalainen kysy onko sinusta siihen.

JA voimalla on kaksi puolta hyvä ja paha .

tässä kotisivumme osote jedilakiin joka auttaa mielenrauhan luomisessa Uusi sivu 1
  Vastaa viestiin
21.03.12, 19:02   #3 (linkki)
joanna
(Vierailija)

niin. hyvä pointti tuo Karsin esittämä että kenestä ihmisestä on näkijäksi. ei se ole mitään ns hienoa niin kuin jotkut saattaa kuvitella, vaan juurikin joutuu kestämään asioita mitä ei olisi halunnut edes tietää tai sitten ei voi kertoa toisille ihmisille näyistään jne...

mä en sen takia haluan olla näkijä, koska jo tämä intuitiivisten ja telepaattisten viestien hallitseminen on mulle joskus melkein turhan paljon. vaan kiitollisena kuitenkin taaplaan eteenpäin.
  Vastaa viestiin
22.03.12, 01:16   #4 (linkki)

NÄITÄ TULET MM TIETÄMÄÄN ETUKÄTEEN JOPA KUUKAUSIA

ESIM TIET'MÄÄN etujkäteen katastrofeja suur onettonuuksia ym vastaavaa .

t KARS SKYWALKER JEDI MESTARI

VOIMA OLKOON KANSSASI
  Vastaa viestiin
22.03.12, 18:46   #5 (linkki)
maagikko
(Vierailija)

entä jos

HARJOITTELE, HARJOITTELE, HARJOITTELE.
vaikka lottonumeroiden kanssa.
  Vastaa viestiin
22.03.12, 19:09   #6 (linkki)
Sem.
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuma. Näytä viesti
Miten pääsee alkuun?

Hiljentää pään ruuhkaa. Hidastaa ajatusten vilinän lepäämään sydämen ruoholle, nauttimaan ja iloitsemaan ja erityisesti rentoutumaan, mitä tahansa sitten elämässä muutoin tekeekin. Se on Voiman AlkuTie ja selkäranka mikä tulee satoa antamaan aivan varmasti kun sen sadon kypsyyden kanssa ei hätäile, ei raakana eikä pilaantuneena, vaan makeana ja kypsänä.
  Vastaa viestiin
22.03.12, 20:18   #7 (linkki)
simppeliä
(Vierailija)

Lainaus:
Miten pääsee alkuun?

Kuvat ja filmit tulevat tosta noin vain. Ei tartte mitään poppakonsteja tai keskittymisiä.
  Vastaa viestiin
23.03.12, 08:54   #8 (linkki)
sumppelu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja simppeliä Näytä viesti
Kuvat ja filmit tulevat tosta noin vain. Ei tartte mitään poppakonsteja tai keskittymisiä.

Kiitos hyvästä neuvosta!
Näin varmasti pääsee alkuun.
Olet niin oikeassa!
  Vastaa viestiin
23.03.12, 09:57   #9 (linkki)
shut up
(Vierailija)

Komppaan Semiä.
  Vastaa viestiin
23.03.12, 14:40   #10 (linkki)

TÄMÄ ON VAKAVAA JA KURIN ALAISTA KOHTAA PELKOSI JA LUOSE MIELENRAUHA

simppeliä ehkä voit saada kuvia ilman kwskitymistä , mutta jos kekittyisot saisit enemmän irti kuvistsasi voisit tarkerntaa niitä huomattavsti , saada yksityis kohtasempaa tietoa.

DOGIBHISSA LUKE YODA NÄET KUVIA jos keskityt kuvat tarkentuvat ,Luke näen kaupunginpilvissä :Yoda minäkin näen sen jos keskityt tarkemmin näet ystäväsi . Luke näen Han Leija Yoda KESKITY : LUKE he kärsivät .Yoda näet tulevan. Luke kuolevatko he,. Yoda en teidä Tulevaisuus on alati muuttuva : Luke minun on mentävä sinne: Yoda auttaa voit mutta samalla tuhoat kaiken sen minkä eteen alianssi taistelee . Benn ei Edes Yoda näe tarkkaa tulevaa.

myähemmin jeditehtävien jälkeen lukee herä unestaan . Minu n on mentävä sinne tunnen voiman voin auttaa heitä. Mutta et hallitse keisari haluaa kykysi sinusta tulee pahan apuri malttia.

Mutta Han Ja Lei kuolevat muuten . En voi uhrata ystöviäni. Yoda kyllä jos voit . Luke minä lähden bespiniin. Muistan kaiken mitä olen oppinut . Ben Luke muiista älä anna valtaa vihalle äläkä pelolle Muista vahva on Dart Vader muista kaikki mitä olet oppinut se sinut pelastaa voi.

Luke lähti Yoda näetkö kuinka levoton hän on Benn poika on viimeinen toivomme. Ei On vielä eräs toinen.

tässä esimerkki tulevan näkemisen tarkentumisesta keskittymällä. sinulle simppeliä . Eli keskittymällä voistit päästä samaan ku Jedi Näkijät .ps lottonumeroita en kehota harjoitelemaan sillä , se on itsekästä voiman käyttöä ja johtaa voimanpimeälle puolelle sen sijaan voit tehdsä niin pyydä ystäviäsi valitsemaan numero sarja jonka he laittavat kirjekuoreen itselleen. Sitten voit pyrkiä näkemään kyseisen numeron tai tai voit pyytää ystäviäsi piirtämään jotakin ja laittamaan sen kirje kuoreen , tai sano ystävillesi ettäm he menevät jonnekin mutta eivät sano sinulle minne ja pyrit näkeänään enakkoon minne he menevät ja mitäv siellä tapahtuu. Mutta kohtaa pelkosi ja luose mielenrauha ensin :Jos et luo mielen rauhaa ja pelottomuutta on vaara että ,sorrut voiman pimeälle puolelle .ja eikä sieltä helpolla tulla takaisin. Tämä juttu on kurinlaista ja vakaa . ei leikkkimistä tässä on kysymys todella vakavásta asiasta. Jedin Tiestä Tai Valon Noidan .

Eli KOHTAA PELKOSI JA LUOSE MIELENRAUHA.

T. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI

VOIMA OLKOON KANSSASI
  Vastaa viestiin

23.03.12, 17:24   #11 (linkki)
kip botha
(Vierailija)

Meditoinnin avulla voit saavuttaa todellisen tyyneyden, tutkia sisimpiä tunteitasi, sekä saavuttaa korkeamman tietoisuuden voimasta.

Poista sisältäsi kaikki viha ja aggressio, saavuta rauhan mieliala. Tunne voima ympärilläsi. Älä aina luota silmiisi, opi näkemään voiman kautta. Näin voit havaita eri olioita, ja tutkia ympäristöäsi, sekä havaita asioita, joita et silmin ei näe.

Kyvyn saavuttaminen saattaa viedä toki aikaa ja vaatii tarkkaa keskittymistä. Kun hallitset sen, voit siirtyä seuraavalle tasolle, ja aistia voiman kautta muiden tunteita, nähdä tulevaisuuteen, havaita voiman kanavoimana tuhansia huutoja, kun suuri määrä eläviä olentoja katoaa, aistia lähestyvä vaara, sekä tuntea pimeänpuolen läsnäolo henkilöissä tai tietyissä paikoissa. Näitä kykyjä kutsutaan Voiman kautta lukemiseksi. Niiden saavuttaminen tarkoittaa jokapäiväistä voiman tutkimista meditoinnin avulla.
  Vastaa viestiin
23.03.12, 18:01   #12 (linkki)
Utelias
(Vierailija)

Missä vaiheessa sinun nimimerkki "kip botha"

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kip botha Näytä viesti
Meditoinnin avulla voit saavuttaa todellisen tyyneyden, tutkia sisimpiä tunteitasi, sekä saavuttaa korkeamman tietoisuuden voimasta.

Poista sisältäsi kaikki viha ja aggressio, saavuta rauhan mieliala. Tunne voima ympärilläsi. Älä aina luota silmiisi, opi näkemään voiman kautta. Näin voit havaita eri olioita, ja tutkia ympäristöäsi, sekä havaita asioita, joita et silmin ei näe.

Kyvyn saavuttaminen saattaa viedä toki aikaa ja vaatii tarkkaa keskittymistä. Kun hallitset sen, voit siirtyä seuraavalle tasolle, ja aistia voiman kautta muiden tunteita, nähdä tulevaisuuteen, havaita voiman kanavoimana tuhansia huutoja, kun suuri määrä eläviä olentoja katoaa, aistia lähestyvä vaara, sekä tuntea pimeänpuolen läsnäolo henkilöissä tai tietyissä paikoissa. Näitä kykyjä kutsutaan Voiman kautta lukemiseksi. Niiden saavuttaminen tarkoittaa jokapäiväistä voiman tutkimista meditoinnin avulla.
kanavointi- ja näkemistaitosi on?

Minulle sanottiin jollain henkisellä kurssilla 15 vuotta sitten, että olen näkevä ja kuuleva, joten innostuin siitä, ja harjoittelin taidon siitä huolimatta, että olen töissä ja hoidin vanhempiani 15 vuotta ennen heidän kuolemaansa.

Joten viestisi: Kyvyn saavuttaminen saattaa viedä toki aikaa ja vaatii tarkkaa keskittymistä. Kun hallitset sen, voit siirtyä seuraavalle tasolle, ja aistia voiman kautta muiden tunteita, nähdä tulevaisuuteen, havaita voiman kanavoimana tuhansia huutoja, kun suuri määrä eläviä olentoja katoaa, aistia lähestyvä vaara, sekä tuntea pimeänpuolen läsnäolo henkilöissä tai tietyissä paikoissa. Näitä kykyjä kutsutaan Voiman kautta lukemiseksi. Niiden saavuttaminen tarkoittaa jokapäiväistä
voiman tutkimista meditoinnin avulla."

Viestisi kuulostaa vitsiltä!

Kuka tahansa voi oppia kanavoimaan ja näkemään harjoittelemalla ilman välittämääsi hölynpölyä.

Tosin tajuan, että kaikenlaisia vilpittömiä kirjoittajia on, mutta totuus on, että minä tavallinen konttoristi kanavoin paremmin kuin sinä, joka kirjoitat hienoa tekstiä "Kyvystä."
  Vastaa viestiin
23.03.12, 19:00   #13 (linkki)
valitettavasti
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Utelias Näytä viesti
kanavointi- ja näkemistaitosi on?

Minulle sanottiin jollain henkisellä kurssilla 15 vuotta sitten, että olen näkevä ja kuuleva, joten innostuin siitä, ja harjoittelin taidon siitä huolimatta, että olen töissä ja hoidin vanhempiani 15 vuotta ennen heidän kuolemaansa.

Joten viestisi: Kyvyn saavuttaminen saattaa viedä toki aikaa ja vaatii tarkkaa keskittymistä. Kun hallitset sen, voit siirtyä seuraavalle tasolle, ja aistia voiman kautta muiden tunteita, nähdä tulevaisuuteen, havaita voiman kanavoimana tuhansia huutoja, kun suuri määrä eläviä olentoja katoaa, aistia lähestyvä vaara, sekä tuntea pimeänpuolen läsnäolo henkilöissä tai tietyissä paikoissa. Näitä kykyjä kutsutaan Voiman kautta lukemiseksi. Niiden saavuttaminen tarkoittaa jokapäiväistä
voiman tutkimista meditoinnin avulla."

Viestisi kuulostaa vitsiltä!

Kuka tahansa voi oppia kanavoimaan ja näkemään harjoittelemalla ilman välittämääsi hölynpölyä.

Tosin tajuan, että kaikenlaisia vilpittömiä kirjoittajia on, mutta totuus on, että minä tavallinen konttoristi kanavoin paremmin kuin sinä, joka kirjoitat hienoa tekstiä "Kyvystä."

Näin se on. Olet juuri valitsemallasi tiellä miten asiaan mielipiteilläsi ja tunteillasi kerroit. Olet pimeällä tiellä ja kykysi on kaaoksenvja vihan alla. Se on kaukana todelisesta kyvystä.
  Vastaa viestiin
23.03.12, 19:10   #14 (linkki)
joanna
(Vierailija)

Mul on ollu pienestä asti kyky aistia eläinten lähellä olo. Olen paljon ulkoillut pimeässä yksin metsän keskellä ja joskus on kuulunut rapsahdus tms ja olen mielessäni antanut metsän eläimella rauhan ja ehkä itse kävellyt sitte kotia kohti. Hirviä, metsoja yms olen kohdannut ihan silmästä silmään muutaman metrin etäisyydellä. Mutta en pidä tuota näkijän kykynä, vaan luonnon voimien aistimisena, mikä kehittyy lapselle (ja säilyy aikuisenakin) joka leikkii luonnon/metsän keskellä paljon.
  Vastaa viestiin
23.03.12, 19:15   #15 (linkki)
Utelias
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja valitettavasti Näytä viesti
Näin se on. Olet juuri valitsemallasi tiellä miten asiaan mielipiteilläsi ja tunteillasi kerroit. Olet pimeällä tiellä ja kykysi on kaaoksenvja vihan alla. Se on kaukana todelisesta kyvystä.
Voihan olla niin, että olen "pimeällä tiellä ja kykyni on kaaoksen vihan alla", mutta kykyni on ylivervtainen vaikka sinuun nimimerkki "valitettavasti" verrattuna. En valita osaani!
  Vastaa viestiin
23.03.12, 19:37   #16 (linkki)
vaitelias
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Utelias Näytä viesti
Voihan olla niin, että olen "pimeällä tiellä ja kykyni on kaaoksen vihan alla", mutta kykyni on ylivervtainen vaikka sinuun nimimerkki "valitettavasti" verrattuna. En valita osaani!

Pullistelustasi päätellen et ole laisinkaan tiellä, vaan maan poterossa rähmälläsi!
  Vastaa viestiin
23.03.12, 21:31   #17 (linkki)
joanna
(Vierailija)

noh, johan nyt jotakin.

mie osasin taas väistää vaaran tänään. mutta ei tää helpolta ja itse toivotulta tunnu tää tilanne nyt. mut sitä on vaan osattava elää hetkessä, mutta silti osattava ajatella että pitemmällä tähtäimellä juuri tämä päätös saattaa olla ratkaiseva elämänlaadun kannalta.

mitä ihmettä te oikein alatte riitelemään turhan takia..? :0
  Vastaa viestiin
23.03.12, 21:50   #18 (linkki)
Tuma.
(Vierailija)

Lainaus:
Miten pääsee alkuun?

Kiitos asiallisista vastauksista.
Ei tosiaan kannata kinata siitä, kuka näkee parhaiten ja kenen asialla kukakin on =)
Todellakin kannattaa miettiä, onko valmis "näkemään" asioita. Ajatus tuli vain mieleeni, koska minulla on tietynlainen intuitio asioista ja vaistoan asioita, kylläkin vain tilanteissa joissa olen tai ihmisissä, esimerkiksi jos tarkoitusperät eivät ole rehelliset tai jotain salaillaan tms. En todellakaan ole näkijä, mutta olen miettinyt voiko itseään jollain tasolla harjaannuttaa aistimaan asioita vielä herkemmin.

Monissa yhteyksissä on puhuttu, että lapsissa on tietynlainen näkökyky, tai kuudes aisti, miksi sitä nyt kutsutaan ja monilla se herkkyys katoaa. Eli saisiko tämmöisestä unohdetusta tai lapsuuteen jääneestä kyvystä jotain taikaisin myöhemmin.
  Vastaa viestiin
24.03.12, 01:32   #19 (linkki)

JOS JATKATTE KESKUSTELUA EI AINUTTAKAAN JEDISALAISUUTTA ENÄÄN TÄHÄN epäilen tosin tr

HEI ÄLÄ SINÄ KERRO TÄÄLLÄ kyvyostämme likaa ne ei kuullu muille.

Mutta ,kunn jkerrooit lisättätävä on että Jedit ei tarkotukdsella näe muita valolentoja ympärillä ne tilanteet erikseen äärimmäisen syvässä ja korkeassa meditaatiossa ovat erikseen . ja JEDIT <kyllä huomaavat Sithin josta huokuu pimeä puoli voimakkaana . Selkeästi mutta tätä pimeää puolta ei huomaa selke'¨sti ku Sitheistä.

Siksi ei,pidä sekottaa tavaslliste mn tunteita jotka valoa ja pimeää .

heille se on normaalia koska he eivät ole luoneet mielenrauhaa kaikki heillä tunteet heittelee sen kyllä aistii mutta siä ei pidä pimeytenä pitää .

ja normaalia ihmisten olemusta ei pimeyttä. Sithien pimeä puoli on asia erikseen Se on todellista pimeyttä pahuutta sen erottaa väittömästi. jopa melko kaukaa . Sen tiedämme voima ei ole ilman häiriö teki jää koska täällä on Sithejä maanpäällä melko paljon . Mutta sitä suoran´åan voo pitää pimeytenä se on vain .s on vain tieto siitä että maanpäällä on Sithejä.

Ja vähän tosta kuolemisen aistimisesta normaalia poistumaa emme huomaa mutta , jos maanpäällä tapahtuu joku suuri katastrofi esim kun wtsscwenterin tornitr tuhoutui niin silloin ison määrän poistumisen voimasta jokainen Jediritari jedimestari huomasi voimassa.

Äääniä tuskan huutoja ei kylllä kuule . No jos oot meedio Jedi Mestari niin sitten voit ehkä kuulla koska en ole meedio en tätä ssiaa varmuudella tiedä . kuulla. Ps sitä meedioo telapatia kanavaa ei pidä pitää päällä koko sen voi sammuttaa kai osaat sen jos et sum kansii lukea ohjeita 2012 tai laittaa mulle emaili . Ps huomaan että , sä et ole käy yt "Jedikolututusta vaan opiskelllut itse" Pitää olla sensei muuten voi sekottaa asiota Jos ei oo mestaria ohjaamassa. Mä oon saanut itse korkeammaan koulutuksen Korkeammilta tahoilta . Harmaat ,<Plejadit ym lukemattomat tahot sanoneet suoraan Kars Skywalker kuuluu meidän joukoomme . Hän on suomen Valtakunnallinen Jedien johtava opettaja kouluttaja sensei . Ja jos omaat meedio kyvyn alkeita Kannattaa iposkella täällä spiritualismi

Mä en ole itse meedio . Mutta telepatian osaan hyvin ja keskestelen aina tarvittaessa valonailieneiden ja henkioppaani kanssa ja myös sen sulkemisen . Joka on myös tärkeä taito osata myös meedio Jedin Mutta se joka ennustaksi aikoo hän voi hyvin opiskella Jediakatemiassa kurinalaisesti . Jota tuo edellä mainittu " Jedi " ole tehnyt : Jos olisi hän teitäisi että , nämä asiat ovat Jedisalaisuuksia jotka eivät muille kansalaisille eli taviksille kuulu. Kiitos tuolle " itsepiskelleelle " "Jedi ennustalle" että oli pakko selittää asiat muille kuin Jedeille.

Ps hän ei ole vielä pimeällä puolela mutta, valonksansoolla oli viesti hänelle. Jos hän vielä jos hän vielä liikaa pyrkii aistimaan pimeyden kaikessa meditoidessakin. Hän voi totaalisesti sortua voimanpimeälle puolelle , . Ja lisäksi Valonkansat kehottivat sanomaan että , jos hän ei nyt ymmärrä pitää salaisuiksia itsellään valonkansat ryhtyvät toimenpiteisiin hänen suhteen . Eli tuki nyt se TURPASI KIINNI. Tänne et Jedisalaisuoksia enenpää kerro pyysin tähän kirjotukseen luvan valonkansojen GALAKTISELTA Jedineuvostolta ; he kuulivat syyn ja ymmärsivät miksi tämä piti ,kirjoittaa selityksenä. JA LÄHETTIVÄT SINULLE VAIN VEISTIN " ITSE OPISKELLUT JEDI ENNUSTAJA tavis"

no tässä olo pakko selittää monia asioita jotka ovat olleet salaisuksia kiitos sinä " itse opiskellut Jedi Ennustaja"" että , piti raiottaa tätä salaisuksien verhoa TOISTE ET TÄTÄ TEE tiedä se.

Kerron vielä että , kyllä sen vaaran voi aistia voiman kautta . .

Mutta niille jotka omaavat tietoa pitääkää se itsellään , tämä ei ole mikään Jediakatemia eikä opetus voorumi täällöä voi kertoa yleisesti .
mutta ei yhtään kyvyistöä lisää . Ne asiat pidätte maileissa.

TÄÄLLÄ voi sanoa perus asoita mutta tietäkää jokainen jolla on kykyjä ja ominaisuuksia älkää niitä tässä puhuko . Sillä tavikset ei niitä ymmärrä eli salai´suuksien osalta pitäkää turpanne kiinni. tässä voitte keskustella asiasta yleisesti ei kyvyillä höystettynä . Joanna tiedä sinäkin tämä.

ps TE TÄN JUTUN LUKIJAT pitäkää tämä tieto vain itsellänne . ette kerro kenellekään muulle . ONKO ASIA YMMÄRRETTY. epäilen osin tuon " jedi enustajan olleen trolli." ku hänen kirjoitus tyylinsä oli niin lapsellista ja naurettavaa. ei lainkaan ennustajan tai näkijän kirjoitusta

T KARS SKYWALKER JEDIMESTARI KRISTALLIPALLON VALONKANSOJEN VALITSEMA NETTI LÄHETTILÄS

VOIMA OLKOON KANSSANNE

JA JOS JATKATTE KESKUSTELUJA EI ENÄÄN SALAISUUKSIA YHDELTÄKÄÄN PALSTAN ENNUSTAJALTA .!!!!!!!!!!!!!!!

eikä trolli kirjoituksia. KIITOS pitkää ketju asillisena vain perus asiota ei salaisuuksia kiitos . enään en tähän kirjotukseen puutu .
Jos ei tämä keju mene puhtaaksi trollailuksi. silloin pitää yllä pitoa kehottaman sulkemaaan tämä ketju . mutta toivon että ,siihen ei tarvi mennä.
sinä joka halusit ennustajaksi opiskella kehoittasisin liittymämään Jédikokelaaksi . http:// www.kolumbus.fi/jedi.akatemia

tässä kotisivumme linkki
  Vastaa viestiin
24.03.12, 07:44   #20 (linkki)
Kissantassu kirj:tta
(Vierailija)

Utelias on luultavasti provo mutta oikeassa siinä että kuka tahansa voi oppia kanavoimaan ilman jedikoulutusta.
Minusta tuntuu yhä hullummalta että joku katsoo oikeudekseen haukkua ihmisiä siitä että he kirjoittavat yliluonnollisten palstalla kokemuksiaan ja oivalluksiaan yliluonnollisista asioista. Itse pidän myös tavallisesta jutustelusta (kunhan se liittyy jotenkin foorumin aiheeseen) mutta yritätkö latistaa tämän foorumin omaksi "tavis-jedimestari"-foorumiksesi jossa ei saa puhua kyvyistä luonnollisena asiana, osana elämää, kuten joanna viehkosti tekee jotta muut näyttäisivät "taviksilita" ja sinä pääsisit näyttämään mestarilta?

Jos sinulle nämä asiat ovat salaisuuksia niin herran pieksut, pidä mölyt mahassasi niistä asioista mutta anna niiden, jotka eivät ole jediuskovaisia puhua rauhassa OMISTA kokemuksistaan ja uskomuksistaan. En usko että Utelias ja joanna ovat sinun jediakatemiasi jäseniä joten olet aika ulalla kun tulet syyttämään TEIDÄN salaisuuksienne levittämisestä.

Voit varmasti vaikuttaa siihen että tämä ketju suljetaan tai peräti poistetaan- olen ollut huomaavinani näin- mutta toisaalta, eiköhän niin ole hyväkin tämän kirjoituksesi vuoksi? Tämä ei ole aikoihin ollut foorumi johon olisi kirjoitettu yliluonnollisista asioista ja nyt kun joku (esim joanna) on alkanut hiukan toteuttamaan foorumin tarkoitusta haluat antaa sille kuoliniskun kirjoittamalla uhkailevaan sävyyn. Kohta ei ole siis väliksi vaikka koko foorumi lukittaisiin sen alkuperäisestä tehtävästä jos tätämenoa jatkuu?

Ilmeisesti et pitänyt aiemmista kirjoittajista vuosia sitten, jotka kirjoittivat jatkuvasti näistä "kielletyistä" asioista paljon, kauan (ketjumetreittäin innoissaan) ja syvällisesti, jakaen kaiken mahdollisen apunsa ja tietonsa että ihmiset voisivat erilaisista katsantokannoista ja kokemuksista löytää itselleen sopivan tien?

Ehkä toivotkin tästä' foorumista jediakatemiafoorumia jossa tavikset laitetaan teidän ruotuunne?

Turha kertoa että SINÄ "vain" haluat. Juuri se että SINÄ kerrot täällä mitä SINÄ haluat ja se SAMALLA sitoo kaikkia sellaiseen mitä ei foorumin säännöissä sanota eikä olla yhteisesti sovittu (ihania ne entiset yhteiset sopimiset :) ) vaan jopa loukkaa sitä - ihan siitä huolimatta miten sitten saatkin moderaattorit sulkemaan ketjuja jotka ovat kirjoitettujen sääntöjen mukaisia - kertoo siitä että et toimi foorumin yhteiseksi hyväksi vaan omaan pussiisi ja oman "arvovaltasi"/itsevaltiutesi pönkittämiseksi.
  Vastaa viestiin

24.03.12, 08:44   #21 (linkki)
Kissantassulle
(Vierailija)

Et sinäkään määrää mitä Kars tai joku muu saa kirjoittaa ja miten tai mikä on palstan oikea tarkoitus ja millaisilla viesteillä se toteutuu, joten voit katsoa koko kirjoituksesi koskevan myös itseäsi. Et sinä ole sen ylempi kirjoittaja kuin kukaan muukaan etkä mikään palstapoliisi.

Äläkä turhaan vastaa tähän. Et kuitenkaan näe omassa kirjoituksessasi mitään ihmeellistä sillä onhan se AIVAN eri asia kun SINÄ sanelet sääntöjä muille kuin että SINUA muistutetaan samoista säännöistä.
  Vastaa viestiin
24.03.12, 08:50   #22 (linkki)
Kissantassu kirj:tta
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kissantassulle Näytä viesti
Et sinäkään määrää mitä Kars tai joku muu saa kirjoittaa ja miten tai mikä on palstan oikea tarkoitus ja millaisilla viesteillä se toteutuu, joten voit katsoa koko kirjoituksesi koskevan myös itseäsi. Et sinä ole sen ylempi kirjoittaja kuin kukaan muukaan etkä mikään palstapoliisi.

Äläkä turhaan vastaa tähän. Et kuitenkaan näe omassa kirjoituksessasi mitään ihmeellistä sillä onhan se AIVAN eri asia kun SINÄ sanelet sääntöjä muille kuin että SINUA muistutetaan samoista säännöistä.

Aivan, en voikaan määrtä enkä haluakaan. Siksi vetosin kirjoitettuihin sääntöihin en omiini. Muutenkin katson että koko ensimmäinen kappaleesi koskee myös minua.

Toiseen kappaleeseesi viitatakseni, miksi en saisi mielestäsi kertoa omaa käsitystäni itsestäni ja tarkoituksistani?
  Vastaa viestiin
24.03.12, 10:10   #23 (linkki)
hehehehee
(Vierailija)

Minä määrään täällä! :DDDDD
  Vastaa viestiin
24.03.12, 13:02   #24 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2011
Sijainti: Metsäinen meren saari
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joanna Näytä viesti
Mul on ollu pienestä asti kyky aistia eläinten lähellä olo. Olen paljon ulkoillut pimeässä yksin metsän keskellä ja joskus on kuulunut rapsahdus tms ja olen mielessäni antanut metsän eläimella rauhan ja ehkä itse kävellyt sitte kotia kohti. Hirviä, metsoja yms olen kohdannut ihan silmästä silmään muutaman metrin etäisyydellä. Mutta en pidä tuota näkijän kykynä, vaan luonnon voimien aistimisena, mikä kehittyy lapselle (ja säilyy aikuisenakin) joka leikkii luonnon/metsän keskellä paljon.

Yhteys luontoon on luonnollista niinkuin lopulta ns. "yliluonnollinenkin".
Ilo lukea kommenttejasi tämän turhanaikaisen riitelyn lomassa!
  Vastaa viestiin
24.03.12, 18:42   #25 (linkki)

ENKELIT VAATIVAT SEN TODELLA TUIKAN ULKOASUN EN MINÄ MUTTA ,YMMÄRRÄN SYYN

ANTEEKSI VAAN nämä saäännöt
eivät ole minun oivaLLUKLSEN KAUTTA tehty vaan.

enkelien eli valonalienien taholta HE ovat tässä asiassa äärimmäisenb tuikkoja .
Jokainen ennustaja ,sevlvänäkijä ym tahot teitävät tämän he ovat perillä näistä kielloista .Jos niitä rikkoo siitä tulee seurauksia enkelten taholta.Ja he halusivat tuikan muistutuksen niille jotka ovat ennustajia tai selvänäkijöitä, palstalla
Mutta ymmärrän syyt siihen tuikkuuteen. tässä asiassa . Haluan vain sen myös välttää . Ettei tästä tule mitään opetus voorumia eli akatemia voorumia . On parempi . Että se pysyy Senseillä eli Jedeillä Valon Noidilla . tavalliseen kanavointi kestelua mulla e ole vastaan , mutta . Mutta jos keskustelu menee ennustamisen opettamiseksi palstalla ollaan pahasti hako teillä.

Teidän pitäisi tajuta kuinka vaarallista itse opisklelu on kirjan tai pelkän netti ohjeen kautta.
Voimalla on kaksi puolta ja ne voimat ovat todella väkeviä. Pitää olla todella tarkka ja kurinlainen
Opiskelu on oltava tuikan kurinalaista sensein . Opastuksella.

pikku juttuja voi sanao mutta ei mitääm ,tollasta KU TUO bigt bohtha . Sitä paitsi se antaa ihan väärän kuvan meistä jedeistä Tuo Bigt Botha lainsasi osin star warsia järkyttävällä tavalla . Siihen oli pakko laittaa vastine no en laittanut hänen nimeään alkuun oisin voinut sen tehdä . On todella typerrytävää kirjoittaa oikasua koko naisuudesta salaisuuksista 4,5 tuntia . Siksi että bigt Botha " tavis jedi ennustaja," ja miksi käytän tavis sanaa ku tuo bigt Bohtha kirjoitti ku tavis tai trollli koko juttunsa . ja ihmidset jortka ovat perillä star warsista . Jollekin monille takuulla tuli mielen että , omnko tuokin jedi ja noinko Jedit maailman aistivat oli pakko tehdä oikaisu. Muuten Jedien maine olisi kärsinyt.

Ja ton toddella tuikan ulkoasu muodon jopa jonku mielestä " käskevän" vaati Plejadit, Harmaat . Sirjuslaiset, ym valonkansat eli enkelit tämä oli heidän taholtaan . Enkelien taholta oltiin todella typertynetä Bight Bothan " tavis trolli Jedi Ennustajan " kirjoituksista. Se oli todella ala arvoista . Siihen ol pakko tehdä oikasu .

ps uteliaan kirjoitusta vastaan mulla ei ollut mitään . ja joanna kertói sen ku se oli jo kerrottu .

Mutta ymmrätäkää että ,ei ole kenenkään edun mukaista että ,töstä tulisi opetus foorumi.

Sen seurauksia voisi lukea iltasanomien rikos uutis palstalta. ja kuulla teevee uustisista Sithien tekemistä rikoksista. En sano mistä jokainen voi vain itse kuvitella minkälaisia rikoksia siitä syntyisi.

Julmien Sithin Lordien taholta .

Samasta syystä monet itämaiset itsepuolustus tekniikat taidot ovat valvotuissa käsissä.
He tarkkaan katsovat ketä he opettavat ketä ei. Ja jos he kuulevat että joku on käyttänyt, väärin taitoja hänet erototaan välittömästi seurasta .
Tässä asiaassa pätee sama juttu.

Eli Enkelit tietävät näin avoinmeen meinenkiin , nyky yhteiskunta ei ole valmis . Milloinkaan .
vaikka se teistä taviksista hyvältä tuntuisi sen seuraukset olisivat arvaamattomat.
Jopa Enkleillä on todella tuikka kurinalainen hierarkinen Jediakatemiansa enkeleille.

Seuraukset olsivat todella arvaamattomat Sithien määrän kasvun myötä.

Jedi / Valon >Noita Ennustajan tie on ku kävelisi vuoren harjaa jonka alapulella onxpimeys graniitti ja maalttia tekee tiestä vakaan kulkea valon maan tien. Mutta jotta tähän päästään se eli valmistutaan Jediksi tai Valon Noidaksi on kuljettava kurimalainen pitkä tie .

Itse opislelulla voi helposti humpsahtaa sinne voiman väärällä puolelle.

T. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI

VALTAKUNNALLISEN JEDIAKATEMIAN JOHTAVA OPETTAJA SENSEI .

VALONKANSOJEN VALITSEMA KRISTALLIPALLON NETTI LÄHETTILÄS

VOIMA OLKOON KANSSANNE
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku