| |  | | |
20.05.12, 20:17
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Darkworkers
Mikä lienee heille oikean suomenkielinen vastine? Olen lukenut jonkin verran aiheesta ja minulla on syytä uskoa, että kuulun itsekin heihin. Koko sen ajan kun olen yrittänyt elää ns. itseäni vastaan (= olemalla epäitsekäs, kunnollinen, hyvä ihminen), elämäni on ollut vaikeaa ja kärsin pitkään uupumisesta, kerta toisensa perään. Jo nuorena koin itseni erilaiseksi kun en ymmärtänyt sukupuolelleni olennaisia tunnekuohuja, kaksinaamaista politiikkaa, sosiaalista vastuunkantoa...kaikki oli minulle hepreaa ja jos tein selväksi omaa epämukavuuttani/poikkeavaa mielipidettäni, minut paheksuttiin hiljaiseksi tai eristettiin porukasta. Riparille menin ainoastaan pakosta ja kun en jakanut muiden käsitystä jumalasta, meinasin lentää ulos sieltä.
En ole tietääkseni asperger tai antisosiaalinenkaan, melko tavallinen elämäntyylini puolesta. Käyn töissä, harrastan, elän mieheni kanssa...mutta samaan aikaan teen kaiken tämän äärimmäisen itsekkäästi ja jopa välillä tunnekylmästi, tosin tietoisesti tällä kertaa. Kuten viestini aloitin, aiemmin yritin pitää lankoja käsissäni ja olla "kuten kaikki muutkin", siinä onnistumatta. Oloni oli kamala, sairastuin ja tunsin oloni itsetuhoiseksi. Kaikki tämä muuttui kun sain kerättyä rohkeutta ja palasin nuoruuteni tielle; rosoiselle mutta tutulle ja alunperin luonnolliselta tuntuvalle polulle, jota astellessa askeleeni on kevyt ja mieleni iloinen. Oma hyvinvointini on ykkösenä, en ole valmis uhraamaan sitä edes puolisoni vuoksi. Minä tulen kaikessa aina ensin. Muiden ihailusta tai manipuloimisesta en ole kiinnostunut, tahdon vaan olla rauhassa ja keskittyä omaan vointiini, elämiseeni ja sisäiseen rauhaan.
| |
| | |
20.05.12, 20:35
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Olen nykyään minäkin Darkworker Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ad Noctum Mikä lienee heille oikean suomenkielinen vastine? Olen lukenut jonkin verran aiheesta ja minulla on syytä uskoa, että kuulun itsekin heihin. Koko sen ajan kun olen yrittänyt elää ns. itseäni vastaan (= olemalla epäitsekäs, kunnollinen, hyvä ihminen), elämäni on ollut vaikeaa ja kärsin pitkään uupumisesta, kerta toisensa perään. Jo nuorena koin itseni erilaiseksi kun en ymmärtänyt sukupuolelleni olennaisia tunnekuohuja, kaksinaamaista politiikkaa, sosiaalista vastuunkantoa...kaikki oli minulle hepreaa ja jos tein selväksi omaa epämukavuuttani/poikkeavaa mielipidettäni, minut paheksuttiin hiljaiseksi tai eristettiin porukasta. Riparille menin ainoastaan pakosta ja kun en jakanut muiden käsitystä jumalasta, meinasin lentää ulos sieltä.
En ole tietääkseni asperger tai antisosiaalinenkaan, melko tavallinen elämäntyylini puolesta. Käyn töissä, harrastan, elän mieheni kanssa...mutta samaan aikaan teen kaiken tämän äärimmäisen itsekkäästi ja jopa välillä tunnekylmästi, tosin tietoisesti tällä kertaa. Kuten viestini aloitin, aiemmin yritin pitää lankoja käsissäni ja olla "kuten kaikki muutkin", siinä onnistumatta. Oloni oli kamala, sairastuin ja tunsin oloni itsetuhoiseksi. Kaikki tämä muuttui kun sain kerättyä rohkeutta ja palasin nuoruuteni tielle; rosoiselle mutta tutulle ja alunperin luonnolliselta tuntuvalle polulle, jota astellessa askeleeni on kevyt ja mieleni iloinen. Oma hyvinvointini on ykkösenä, en ole valmis uhraamaan sitä edes puolisoni vuoksi. Minä tulen kaikessa aina ensin. Muiden ihailusta tai manipuloimisesta en ole kiinnostunut, tahdon vaan olla rauhassa ja keskittyä omaan vointiini, elämiseeni ja sisäiseen rauhaan. | Olen antanut rahaa läheisille. Muillekin, kuin läheisille itseni kustannuksella. Olen auttanut kaikkia, läpi elämäni.
Voisin olla tällä hetkelää Darkworker, henkilö, joka auttaa vain itseään. Vihdoinkin!
| |
| | |
20.05.12, 20:38
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ad Noctum Mikä lienee heille oikean suomenkielinen vastine? Olen lukenut jonkin verran aiheesta ja minulla on syytä uskoa, että kuulun itsekin heihin. Koko sen ajan kun olen yrittänyt elää ns. itseäni vastaan (= olemalla epäitsekäs, kunnollinen, hyvä ihminen), elämäni on ollut vaikeaa ja kärsin pitkään uupumisesta, kerta toisensa perään. Jo nuorena koin itseni erilaiseksi kun en ymmärtänyt sukupuolelleni olennaisia tunnekuohuja, kaksinaamaista politiikkaa, sosiaalista vastuunkantoa...kaikki oli minulle hepreaa ja jos tein selväksi omaa epämukavuuttani/poikkeavaa mielipidettäni, minut paheksuttiin hiljaiseksi tai eristettiin porukasta. Riparille menin ainoastaan pakosta ja kun en jakanut muiden käsitystä jumalasta, meinasin lentää ulos sieltä.
En ole tietääkseni asperger tai antisosiaalinenkaan, melko tavallinen elämäntyylini puolesta. Käyn töissä, harrastan, elän mieheni kanssa...mutta samaan aikaan teen kaiken tämän äärimmäisen itsekkäästi ja jopa välillä tunnekylmästi, tosin tietoisesti tällä kertaa. Kuten viestini aloitin, aiemmin yritin pitää lankoja käsissäni ja olla "kuten kaikki muutkin", siinä onnistumatta. Oloni oli kamala, sairastuin ja tunsin oloni itsetuhoiseksi. Kaikki tämä muuttui kun sain kerättyä rohkeutta ja palasin nuoruuteni tielle; rosoiselle mutta tutulle ja alunperin luonnolliselta tuntuvalle polulle, jota astellessa askeleeni on kevyt ja mieleni iloinen. Oma hyvinvointini on ykkösenä, en ole valmis uhraamaan sitä edes puolisoni vuoksi. Minä tulen kaikessa aina ensin. Muiden ihailusta tai manipuloimisesta en ole kiinnostunut, tahdon vaan olla rauhassa ja keskittyä omaan vointiini, elämiseeni ja sisäiseen rauhaan. | Kuulostat ihan samanlaiselta kuin muutama miljardi muutakin ihmistä. Siksi heitä kutsutaan: ihmisiksi. Et ole mitenkään erikoinen.
| |
| | |
20.05.12, 20:41
|
#4 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja worker mikä worker Kuulostat ihan samanlaiselta kuin muutama miljardi muutakin ihmistä. Siksi heitä kutsutaan: ihmisiksi. Et ole mitenkään erikoinen. | Sanoisin, että 7 miljardia ihmistä!
Hyvä vastaus!
| |
| | |
20.05.12, 21:24
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen täällä vuosia toitottanut, että:jokainen meistä myös jo erittäin tietoinen ihminen voi välillä suuttua tai esim.sanoa jumalauta, perkele tai vaikka ihan vittukin, näin on, osaan katsoa menneeseen tulevaan ja olevaan ja tiedostan asioita ja energioita joista toiset eivät aina ymmärrä mitään ja silti olen ihminen ja sanon asiat suoraan myös ne joita ei haluta kuulla.
Olen myös välillä ärtynyt yms. enkä oikein usko, että muuksi muutun sillä se on minun luonne ja pysyy.
| |
| | |
20.05.12, 21:30
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Kulkija minäkin Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kulkija Olen täällä vuosia toitottanut, että:jokainen meistä myös jo erittäin tietoinen ihminen voi välillä suuttua tai esim.sanoa jumalauta, perkele tai vaikka ihan vittukin, näin on, osaan katsoa menneeseen tulevaan ja olevaan ja tiedostan asioita ja energioita joista toiset eivät aina ymmärrä mitään ja silti olen ihminen ja sanon asiat suoraan myös ne joita ei haluta kuulla.
Olen myös välillä ärtynyt yms. enkä oikein usko, että muuksi muutun sillä se on minun luonne ja pysyy. | sanon, että haluaisi välillä huutaa täyttä kurkkua niiden velvoitteiden keskellä, joissa elän. Missä ovat minun tarpeeni? Onko se ikuisesti: Tukahduta ne, jotta voit auttaa muita!
Ehkä joku päivä on minun vuoroni elää!
| |
| | |
20.05.12, 23:03
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Sanoisin että ihminen kyllä muuttuu kun henkisesti kasvaa, olen itsekkin ollut kova kiroomaan ennen mutta enää en kiroo enkä halua kirota, en kutsua perkeleitä, niitä on jo nähty kylliksi!
Joskus voi sanoa vaikka vittu mitäs siitä se on vaan sana, mutta yhtäkään kirosanaa en tahdo enää kehenkään kohdistaa.
| |
| | |
21.05.12, 00:25
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
jopas on energiat tässä ketjussa.
kyllä sitä voi omaa puoltaan pitää ihan rauhassakin, ilman sen kummempia valistuksia. ja voi samaan aikaan pitää muistakin huolta. ei se ole joko tai. ?
uusi termi tuo darkworkers miulle. nyt ainakin taidan olla sitä, kun tähän aikaan yöstä kirjoittelen ;)
| |
| | |
21.05.12, 07:51
|
#9 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2007 Sijainti: ´SATEENKAARIGALAKSI
| SITHIT SUKSIKKAA HIITEEN TÄÄLTÄ TÄÄ EI OO TEIDÄN PALSTA ((((((((((((()))))))) täällä on näköjään runsaasti sithrejä linjalla te koitatte vallata kristallipalloa turhsaluulo että .siinä onnistutte. yksikään jedi ei koskaan suutu , koskaan kiroile ym vastaavaa emme tunne , vihaa agressiota,.pettymystä, kostoa ,raivoa ,surua, kaipuuta, ikävää, katkerutta , intohimoa ,kiintymystä um mitään negatiivista koskaan . Vain Sithit vihasta ja negatiivisuudresta amentavat voimansa mutta Sithit tää on väärä palsta puhua tollasta suksikaa vihan ja tunteiden ylitys puheineen muuallle täältä. ydkikään joka vakavasti ottaa hemkisen tiensä hän luo heti alussa vankan mielenrauhan joka ei niin tee. Sortuu Sithin polulle jos negatiivisudesta voi´maa koittaa ammentaa. Mutta SithiN Lordit sukasikaa hiiteen täältä tää ei oo teidän palsta. ja mieluten vaihtakaa planeettaa suosittelen mustawaria tulivuori planeettaa t. KARS SKYWALKER SUUR JEDISOTURI (((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))) | |
| | |
21.05.12, 08:48
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kars-
Olipa tuomitseva ja vihantäyteinen kirjoitus sinulta. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja worker mikä worker Kuulostat ihan samanlaiselta kuin muutama miljardi muutakin ihmistä. Siksi heitä kutsutaan: ihmisiksi. Et ole mitenkään erikoinen. | Olen samaa mieltä.
Rehellistä puhetta Ad Noctumilta. Kaikilla meillä on samanlaisia tunteita eikä minusta ole heikkoutta sanoa niistä ääneen, päinvastoin. Ihminen on itsekäs olento ja kaikki, mitä teemme, teemme loppujen lopuksi itsekkäistä syistä.
Myös sinä, Kars. Sinäkin olet ihminen.
| |
| | |
21.05.12, 09:25
|
#11 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 03/2010 Sijainti: Päässä
|
Kun siihen omaan pimeään puoleen tutustuu ja hyväksyy, oppii jopa rakastamaan sitä terveellä tavalla. Darkworker kuulostaa tosi hauskalta ja vastapainoa lightworkerille :)
| |
| | |
21.05.12, 11:22
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Käyttäkää mieluummin rakkauden itsekkyyttä, itsekkäästi rakkaudessa pysyen, mieluummin kuin itsekkäästi ihminen ;)
| |
| | |
21.05.12, 12:56
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
:)....
| |
| | |
21.05.12, 14:54
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei taas ja kiitos keskustelusta. Kars lienee väärässä paikassa, Star Wars-foorumi on toisaalla?
Niin, en tiedä onko tämä tapa jolla muutkin ihmiset tuntevat, tuntuu vain että henkisen polun ihmisille tämäntyylinen ajattelutapa on katastrofi. Toki jeesaan läheisiäni jos siihen on tarvetta, mutta lähtöajatuksena pidän nykyään sitä että minä tulen kaikessa ensin. Tahdon oppia turvautumaan itseeni yhä enemmän...ihannetilanteessa saisin muut ihmiset tulemaan ja menemään sormiani napsauttamalla. Väsyn heidän seurastaan.
Darkworkerit nähdään pahoina, mutta mitä olen lukenut heidän OMIA tekstejään (eikä siis jonkun kristallivammaisen huuhaa-henkitieteilijän tulkintoja), touhu on kaukana siitä. Tavoitteena on kasvaa, kaikilla osa-alueilla, ja pitää huolta itsestään. Jokainen meistä on ihmeellinen, jokaisessa on mahtavia kykyjä jotka eivät koskaan avaudu kunnolla sillä aikamme menee muiden elämästä murehtimiseen ja kollektiiviseen vastuunkantoon.
| |
| | |
21.05.12, 17:09
|
#15 (linkki)
|
| SE OLI VAIN TYYNI VAHVA KEHOTUS SITHEILLE VAIHTAA MAISEMAA YkSIKÄÄN JEDI tai henkinen kulkija ei tee koskaan mitään itsekästä . Se ei vie tietä eteenpäin vain alas päin tuo oli vain tyyni kehotus vaihtaa Sitheille vaihtaa palstaa heidän aatemaailmaa koska he eivät tänne palstalle kuulu heidän aate maailmansa myrkyttää ilman ja palstan henkisen kehityksen menkööt sithit lordit ideologeineen mustavariin. t. KARS JEDI MESTARI PS ME OLEMME VALMIIT PUOLUSTAMAAN TÄTÄ VALON ,LINNAKETTA JA ajamaan heidät mustavariin takaisin vink älä turhaan puoludstele Sithejä he ovat pahoja ideologioineen heitä ei ole syytä ihailla he ovat pimeyden ja varjo joukkojen väkeä ., TÄMÄ on sanan säilän taistelu valon ja pimeyden välillä ja pimeyden onb turha kloitta yrittää voittaa ette ole edes sanan säilässä valomn voimaa vahvempia. t. KARS JEDISOTURI ps kristallikallo älä turhaan puoulustele sithejä sillä tämä ei ole heidän paikka (((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))) )))))))))) | |
| | |
21.05.12, 17:15
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
ajattelevat olevansa yksilöitä, erillisiä, parempia, voimakkaampia, itsevalaisevia, riippumattomia joilla on kuvitteellinen itsenäinen olemassaolo.
| |
| | |
21.05.12, 17:23
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minä en edes kunnolla tiedä, mikä on sith joten...ilmeisesti jokin paha olento/voima? Tätä juuri tarkoitin kun tuossa aiemmin kritisoin ns. lightworkersien tekstejä: aiheesta ei voi edes keskustella koska nämä oman valonsa sokaisemat riehuvat niin että kuola roiskuu suupielistä! :D Sen tahtoisin tietää miten valon puolella olevat ovatkin niin tietoisia pimeästä ja siihen kuuluvista jutuista..? Miksi heille opetetaan totuutena valheita ja miksi he hyväksyvät ne? Oikeastiko kuvittelevat olevansa reiluja ja hyväsydämisiä, kun samalla karkoittavat toista mieltä olevat pois? Tietääkseni tällekin palstalle saa kirjoittaa kuka tahansa enkä minä ole laskenut itseäni (ainakaan vielä) darkworkersien porukkaan...kova on tarve tuomita minut.
En ymmärrä miksi valon ja pimeyden pitäisi "taistella" keskenään; jossei olisi pimeyttä, miten valon erottaisi? Ja toistepäin.
| |
| | |
21.05.12, 17:25
|
#18 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja KARS JEDIMESTARI YkSIKÄÄN JEDI tai henkinen kulkija ei tee koskaan mitään itsekästä . Se ei vie tietä eteenpäin vain alas päin tuo oli vain tyyni kehotus vaihtaa Sitheille vaihtaa palstaa heidän aatemaailmaa koska he eivät tänne palstalle kuulu heidän aate maailmansa myrkyttää ilman ja palstan henkisen kehityksen menkööt sithit lordit ideologeineen mustavariin. t. KARS JEDI MESTARI PS ME OLEMME VALMIIT PUOLUSTAMAAN TÄTÄ VALON ,LINNAKETTA JA ajamaan heidät mustavariin takaisin vink älä turhaan puoludstele Sithejä he ovat pahoja ideologioineen heitä ei ole syytä ihailla he ovat pimeyden ja varjo joukkojen väkeä ., TÄMÄ on sanan säilän taistelu valon ja pimeyden välillä ja pimeyden onb turha kloitta yrittää voittaa ette ole edes sanan säilässä valomn voimaa vahvempia. t. KARS JEDISOTURI ps kristallikallo älä turhaan puoulustele sithejä sillä tämä ei ole heidän paikka (((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))) )))))))))) | Sinä et Kars ole mikään auktoriteetti tällä palstalla. Jos SINÄ et pidä keskusteluista tai keskustelijoista niin kyllä se olet SINÄ jonka paikka tämä ei ole. Vaihda siis SINÄ palstaa jos ei kelpaa äläkä yritä muuttaa kaikkia muita mieleiseksesi.
| |
| | |
21.05.12, 17:34
|
#19 (linkki)
|
| SILLOIN SUN ON TUSKAISEN VAIKEA PÄÄSTÄ YLÖS ENÄÄN <ad noctum sinä olet jo Sithi vain sithiyt puhuvat noin tunteiden ja puolesta ehdottomasti .niin kun me jedit sanomme ei tunne vaan rauha joka pitää sisällään kaiken posotiivisen yksikään henkisen suuremman tien ,kulkija ei tee itsekäitä tekoja, eikä tunne mitään nekaiivista koskaan . kun saavuttaa se n mielentyyneyden ei ole tarvetta tuntea vihaa, pelkoo ,surua, raivoa ,pettymystä .katkeruutta, kiintymystä,kaiupuuta, kostoa, raivoa ym mitään negatiivista. ad noctum olet sithi jos näitä tunnét ammennat voimasi väärin . Todella väärin. Sun pitää ajatella aina epä itsekkäästi . jedi eikä henkinen kulkija käytä valtaa . koskaan se johtaa pimeälle puolelle voimaa. Tällä palstsalla ei vihaa tulla ylistämään siitä tuun aina pitämään huolen. En tiedä mitä oot kokenut mutta jos luulet että, tuo tie johtaa valoon ja valaistumiseen oot väärässä . Se johtaa vaan pimeyteen ad noctum Sithin lordi mitä enemmän teet itsekkäitä tekoja sitä pimeämmäksi käy tiesi kunnes et näe edes valoa yhtään oot kuiluissa pimeyden voimien vanki . Silloin sun on tuskaisen vaikea päästä ylös . Enään. t. KARS SKYWALKER JEDISOTURI | |
| | |
21.05.12, 17:47
|
#20 (linkki)
|
| VALON ALIENEISTA TÄMÄ VIHAN JA NEGATIIVISUUDEN YLISTYS EI PALSTAA EDISTÄ SORI SIMO SITHI olen täällä vain valonkansojen valtuuttamana valittuna kosmisena krsIstaliapallon lähettiläänä . ja tässä keskustelussa koitetaan ylidtää asioita jotka ovat vastoin palstan etuja tää onb mulle työtä te monet muut mm valonkansat eli enkeli kansat kehottivat puuttumaan tähän ketjuun soturin lailla. Sillä Valonalieneista tämä vihan ja negatiivisuuden ylistys ei palstaa edistä lainkaan . tähän oli heistä puututtava rankalla kädellä. ja sen aion myös tehdä t. KARS SKYWALKER JEDISOTURI (((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( ((((()))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) | |
| | |
21.05.12, 18:00
|
#21 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja KARS JEDIMESTARI Tällä palstsalla ei vihaa tulla ylistämään siitä tuun aina pitämään huolen. | MINÄ YLISTÄN VIHAA!
Noin, se on sanottu. Mitä nyt teet asialle?
| |
| | |
21.05.12, 18:00
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) |
Enkelit kehoittivat puuttumaan? Oikeastiko? Kysyisitkö niiltä enkeleiltä sitten, miksi joudun aina heidän ja vastaavien tahojen kanssa ns. napit vastakkain? Miksi synnyin vaikeaan elämään, jouduin kokemaan liikaa pahoja tekoja jo nuorena? Ja miksi helvetissä, anteeksi vaan, valo ns. hylkii minua ja voin hyvin vain itsekkäänä ja vähän ilkeänä?
| |
| | |
21.05.12, 18:11
|
#23 (linkki)
|
| JOS ET OLE SITHI MIKSI PUHUT KU SITHI LORDI AD NOCTUM JOS et ole Sithi miksi puhut ja ajattelet ku Sithi tuo ajattelu tapa johtaa pimeyteen totaaliseen. ja vastaus kysymykseén. koska se on totuus. tunteet määrittävät voiman puolet . kaikki mikä on negativisdta on pimeyttä jos siitä ammentaa voimaa ajautuu pimeyteen ja Sithiksi Vain sithit ammentavat voimansa vihasta ,raivosta,intohimosta ahneudesta ym negatiivisuudesta niistä jotka tossa luettelin ,mitä yksikään henkinen suurempiu kulkija ei tunne eikä kuulu tuntea . Tavikset on asia erikseen. ´Mutta ei yksikään itseään arvostava henkinen kulkija ei sille polulle mene. Pitää olla tuikka kurinalaisiuus ohjeenaan joista tulee ajan kanssa vankka mielenrauha . t. KARS JEDISOTURI ((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))) | |
| | |
21.05.12, 18:27
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) |
Puhun ja ajattelen kuten on minulle luontaista. En ole pitänyt itseäni kovin erikoisena tai edes poikkeavana, mutta ilmeisesti sellainen olen koska olen pienestä asti joutunut syrjityksi. Esim. mielestäni en ole osoittanut jossain tilanteessa kylmyyttä vaan ollut enemmänkin se järjen ääni- vaan minua on syytetty empatiakyvyttömäksi, tunnevammaiseksi jne. ilman että tunnistan kuvauksesta itseäni. En koe tunteita samoin kuin muut, kuitenkin olen hyvin intohimoinen niiden suhteen (ristiriitaista).
| |
| | |
21.05.12, 18:53
|
#25 (linkki)
|
| TÄSSÄ SULLE VÄHÄN OHJEISTUSTA MUUTOKSEEN MIELENRAUHAN LÖYTÄMISEEN AD OCTUM joudut napit vastakkain jos ajattelet noin sithi mäisesti asioista. se sulle sanoisin suussa on paljon katkeruutta ehkä myös surua oot tehnyt, vihasta puolustus muurisi johon takerrut aina aina vaan uudestaan. Et näe muuta tietä . Anna anteeksi niille jotka ovat sua kaltoin kohdellut , ja luovu surusta ja vihasta katkeruudesta älä tee siitä muuria ympärillesi . Se johtaa vaan pimeyteen yhä pahemmin . anna heille anteeksi tekonsa näin voit löytää sen todellisen mielenrauhan tilan tyyneyden . mene mietiskelemään metsään tai jopa hiljennä mielesi mutta ole kokoajan kun , tyyni vedenpinta . Tälöin alat ymärtämään niitä henkisiä ihmisiä jotka ovat sua ohjiestaneet ja koittaneet avata tietäsi oikeaan suuntaan. Kun olet löytänyt mielenrauhan epäitsekäät teot ovat mieluisia toteuttaa , mutta sulla on siihen vielä pitkä matka . Ystävysty negatiivisten tunteidesi kanssa niin né muuttuvat toiseksi ja lähetä pois silloin et niitä enään tunne. viha ,muuttuu rauhaksi ja anteeksi annoksi ,suru muuttuu rauhaksi ja anteeksi annoksi raivo muuttuu tyyneksi,vahvaksi voiman väkevyydeksi , kosto muuttuu rauhaksi ja anteeksi annoksi, pettymys, rauhaksi ja tyyneydeksi, kiire kärsivällisyydeksi ja maltillisuudeksi, kiintymys tyyneydeksi ja harmoniaksi , kaipuu voiman läsnä oloksi ei ole kaipuuta voiman kautta kaikki on läsnä joka hetki , silloin ei ketään kaipaa eikä ikävöi, pelko ,muuttaa valppaudeksi , varovaisuudeksi tarkkaavaisudeksi vaiston kautta., katkeruus rauhaksi ja anteeksi annoksi ,suru muuttuu rauhaksi,tyyneudeksi, ja anteeksi annoksi, ahneus ,muuttuu epäitsekkyydeksi, intohimo muuttuu valonrakkaudeksi tyyneydeksi ,ja harmoniksiksi ,vallanhimo muuttuu , tyyneydeksi ja harmoniaksi epäitsekkyydeksi. Ylpeys ylimeilisyys muuttuu nöyryydeksi ja posi tiiviseksi itse tunnoksi . Timo sithi vihassa ob vain heikkous ei muuta. no tässä sulle vähän ohjeistusta muutokseen t. KARS JEDIMESTARI | |
| | | | |