| |  | | |
23.06.09, 22:11
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) | Nitalle
Tottakai kiinnostat ja ainakin omasta puolestani voin myös todeta, että hienoa, kun olet saanut elämäsi takaisin. Kaikkea hyvää Sinulle ja kivaa kesää!
Sinä olit ainakin ulkoisilla upeilla avuillasi julkkis, etkä ainakaan minun tietääkseni ollut julkku painamalla muita lokaan tai olemalla pelkkä salapano tai joku typerys neiti "luulenosaavanilaulaa luulenolevaniglamour kaikkiovat mulle kateellisia". Kiitos siitä!
| |
| | |
29.06.09, 22:30
|
#27 (linkki)
| | (Vierailija) | siis
olenpa täysin ?:nä…
kukas kumma olet,olen yrittäny miettiä pääni puhki ja varsinki toi tiksi-juttu.... en oikeasti muista!!!valoitappas vähän mua!!!!!!
mä luulin,et ne jutut musta on jo jääny unholaan,mut ei!!!!!ei se mua haittaa,mut ihmettelen kuin ihmisiä jaksaa kiinnostaa vaikkakin ne sanoo,ettei vois vähempää kiinnostaa,haloo,jos ei kiinnosta,ni miksi sitten kirjoittelee ja juoruu kaikenmaailman paskaa!! =) !!!!!!
juu siis oon silloin aikanani pyörinyt hultin kanssa :) nyt varmaankin tajusit / muistit mut :D
| |
| | |
29.06.09, 23:36
|
#28 (linkki)
| | (Vierailija) | Lopettakaa tuo naivius, ei Janita tällä vastaile.
Siis ei voi olla totta kuinka olette sinislmäisiä ja hyväuskoisia.Joku Nitana esiintyvä saa hyvät naurut teidän kustannuksella. Oikeasti kys henkilö ei ole netin ääressä, ei ollenkaan.
| |
| | |
15.09.09, 11:45
|
#29 (linkki)
| | (Vierailija) | ai niinkö??? Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja erikoi Siis ei voi olla totta kuinka olette sinislmäisiä ja hyväuskoisia.Joku Nitana esiintyvä saa hyvät naurut teidän kustannuksella. Oikeasti kys henkilö ei ole netin ääressä, ei ollenkaan. | MISTÄS SINÄ "TIEDÄT" OLENKO NETIN ÄÄRELLÄ VAI EN???!!!!EN AINAKAAN NÄE SINUA TÄÄLLÄ KOTONANI KATSELEMASSA TOUHUJANI,LIENETKÖ SITTEN JOKU HAAMU =)!!!!
NO,MUT NIILLE JOTKA TUNTEVAT MUT,NIIN MOIKATAAN KUN NÄHDÄÄN!!!
-NITA-
| |
| | |
17.11.09, 17:45
|
#30 (linkki)
| | (Vierailija) |
Janitahan on kaikin puolin mukava ja joviaali neitokainen. Minulla ei ole satunnaisten tapaamisten aikana ainakaan tullut mitään negatiivista sanottavaa hänestä. Päinvastoin, vaikuttaa oikein miellyttävältä, ahkeralta ja herttaiselta tyypiltä.
| |
| | |
17.11.09, 23:29
|
#31 (linkki)
| | (Vierailija) |
Muuta en osaa sanoa mutta ihan hiton seksikäs pakkaus! Siitä puolesta arvosanaksi 10+!!
| |
| | |
26.11.09, 17:04
|
#32 (linkki)
| | (Vierailija) |
Komppaan maisteri moilasta. JJ on näihin nykyisiin mitään sanomattomiin missukoihin verrattuna täyden kympin emäntä. Mokia sattuu kaikilla, mutta hän lie oppinut omistaan.
| |
| | |
26.11.09, 17:11
|
#33 (linkki)
| | (Vierailija) | Missäkö tämä tissimissi? Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Flintstone Komppaan maisteri moilasta. JJ on näihin nykyisiin mitään sanomattomiin missukoihin verrattuna täyden kympin emäntä. Mokia sattuu kaikilla, mutta hän lie oppinut omistaan. |
Sehän halkesi viimeisen tissisuurennussession aikana, ei jäänyt kuin markä läiskä ja pikku tussu :D
| |
| | |
27.11.09, 19:48
|
#34 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Flintstone Komppaan maisteri moilasta. JJ on näihin nykyisiin mitään sanomattomiin missukoihin verrattuna täyden kympin emäntä. | Näin on hyvät maisterit. Janita ihan keneen vain verrattuna täysi kymppi!
| |
| | |
28.11.09, 15:13
|
#35 (linkki)
| | (Vierailija) | öö...
Olipa mukava lukea teidän kirjoituksia,vaikka kehuja aina joskus kuulenkin,niin nyt kyllä jo vähän puna nousee poskille =) !!!!!
| |
| | |
07.12.09, 16:59
|
#36 (linkki)
| | (Vierailija) |
"--------------------------------------------------------------------------------
Olipa mukava lukea teidän kirjoituksia,vaikka kehuja aina joskus kuulenkin,niin nyt kyllä jo vähän puna nousee poskille =) !!!!! "
Eipä ne ole kehuja vaan totuuksia. Sano ukolles että pitää kultakimpaleesta hyvää huolta.
| |
| | |
07.12.09, 21:54
|
#37 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Flintstone "Eipä ne ole kehuja vaan totuuksia. Sano ukolles että pitää kultakimpaleesta hyvää huolta. | Älä sano. Minä kyllä enemmän kuin mielelläni alan ukoksesi nykyisen ukkosi paikalle. :)
Joo joo, dream on ja silleen....
| |
| | |
04.02.11, 10:43
|
#38 (linkki)
| | (Vierailija) |
Osanotto taannoisen menetyksesi johdosta näin pahasti jälkikäteen. Voimia...
| |
| | |
19.03.11, 17:58
|
#39 (linkki)
| | (Vierailija) | kiitos Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Flintstone Osanotto taannoisen menetyksesi johdosta näin pahasti jälkikäteen. Voimia... |
Lämmin kiitos !!
| |
| | |
27.10.11, 22:30
|
#40 (linkki)
| | (Vierailija) | narkki
ja edelleen käyttää ja kovaa kyytiä!! hirveen upee pimu =) sellasen joka mies haluaa.. varastavan, valehtelevan, itsekkään, narkki, narsistin.. nam nam.. kyllä panettaa
| |
| | |
05.02.12, 19:56
|
#41 (linkki)
| | (Vierailija) |
Terkut sulle Nita ja faijalles myös.
Ajelen teidän entistä venettä nyt.
| |
| | |
05.02.12, 21:47
|
#42 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kari Terkut sulle Nita ja faijalles myös.
Ajelen teidän entistä venettä nyt. | Mä taas oottelen että pääsisin ajelemaan Nitan ex-miehen entistä naista!
| |
| | |
05.02.12, 22:14
|
#43 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 05/2007 Sijainti: Tampere
|
Piti ihan googlettaa. Facebookista löytyi. Työskentelee nykyisin siivoustyön johtajana. Eli ilmeisesti saanut elämänsä kuntoon. :)
| |
| | |
18.03.12, 14:58
|
#44 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Neitopeikko Piti ihan googlettaa. Facebookista löytyi. Työskentelee nykyisin siivoustyön johtajana. Eli ilmeisesti saanut elämänsä kuntoon. :) |
Johtajanapa hyvinki... :D Äiti kun potkas tyhjää, ni perintönä sai osuuden firmasta! Kyllä äiti-vainaa on varmasti jo useampaan otteeseen kääntyny haudassaan, ku tytär kamapäissään häröilee työmaalla ja tykittää lääkkeitä suoneen!
Ja, joo todellakin on elämänsä kuoseis :)))
| |
| | |
18.03.12, 15:19
|
#45 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 05/2007 Sijainti: Tampere
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KeravanKolli Johtajanapa hyvinki... :D Äiti kun potkas tyhjää, ni perintönä sai osuuden firmasta! Kyllä äiti-vainaa on varmasti jo useampaan otteeseen kääntyny haudassaan, ku tytär kamapäissään häröilee työmaalla ja tykittää lääkkeitä suoneen!
Ja, joo todellakin on elämänsä kuoseis :))) | Jaa..Hankala sanoa, kun en tunne tapausta.
| |
| | | | |