Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kulttuuri ja viihde > Julkkisjuorut
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
22.01.09, 16:02   #101 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2007
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kohtalon toveri
Muualla ellien palstoilla kyllä on anonyymejä s-postiosoitteita näkyvillä..miksi ei täällä saa olla?
Pyrimme pitämään sähköpostiosoitteet pelkästään näkyvillä nettikaverit-osiossa väärinkäyttöjen takia.
  Vastaa viestiin
22.01.09, 16:52   #102 (linkki)
tässä
(Vierailija)

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/ihmissuhteet/keskustelu/t1741145
  Vastaa viestiin
22.01.09, 18:56   #103 (linkki)
kohtalon toveri
(Vierailija)

Häpi häpi

Uusi yritys siis..

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/ihmissuhteet/keskustelu/t1758111-9693973#m9693973
  Vastaa viestiin
27.02.09, 00:18   #104 (linkki)
mimmukka72
(Vierailija)

Tyttären kuvat...

...löytyvät näköjään täältä:

http://www.clamos.com/mallit/nuoriso/sofiaeestila.htm
  Vastaa viestiin
07.07.09, 22:42   #105 (linkki)
oikea äijä
(Vierailija)

venäläiset naiset

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja gfgg
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja naiskauneuden ystävä
Yksi syy suomalaisten naisten ulkonäkö-ongelmiin on juuri suvun sisältä naimisen perinteessä. Isommista maista löytyy yleensä kauniimpia naisia, varsinkin nopeasti kaupungistuneissa.
Mites sitten selität harvinaisen rumista suom.miehistä? Näin kattottavia miehiä ei voi löytyä muualta kuin Suomesta, Venäjä on toinen maa.
Mutta kummassakin maassa useimmat miehet käyttäytyvät ja näyttävät vielä miehiltä eikä ruotsalaisilta puppelipojilta tai vaikka englantilaisilta homomiehiltä. Sitäpaitsi Venäjällä on paljon enemmän kauniimpia ja mukavampia naisia kuin Suomessa. Eipä sitä enää viitsi harkita suhdetta muun kuin venäläisen tai jonkun muun itä-eurooppalaisen naisen kanssa.
  Vastaa viestiin
08.07.09, 10:02   #106 (linkki)
Serkut avioon
(Vierailija)

Laki panee kapuloita rattaisiin ensimmäisten serkusten välisille liitoille ja suhteille, on vähän sama kuin sisarukset. Muut serkut, kaukaisemmat sitävastoin saavat avioitua.
  Vastaa viestiin
08.07.09, 14:15   #107 (linkki)
King of the house
(Vierailija)

Kuninkaallisissa niitä sisäsiittoisia vasta onkin ollut.
Nykyään hakevat puolisonsa tavallisesta rahvaasta, kuten Vicktoriakin, samoin kuin isänsä, mikä onkin terveellisempääkuin naida serkkuja.

Miten on, onko kuningashuoneissa tavallista enemmän vammaisia?
  Vastaa viestiin
16.07.09, 17:39   #108 (linkki)
Onpa hirveää
(Vierailija)

O-ou

Kai sitä nyt saa rakastua keneen haluaa?
  Vastaa viestiin
16.07.09, 18:08   #109 (linkki)
Doctor No
(Vierailija)

Isot riskit

Lähisukulaisen kanssa lapsen saminen on riski. Peittyvätkin sairaudet saattavat homotsygootin sattuessa putkahdella. Pohjanmaalla on monia tunnettuja tauteja suvuissa. Sallan tautu oli tunnettu siitä, että samalla kylällä on menty sukulaisten kanssa naimisiin. Serkusavioliittojen takia Venäjän Alexeilla oli hemofilia. Tunnettu pankkiirisuku Rothchild meni kovasti naimisiin keskenään. Erittäin moni suvun pariskunnista jäi kokonaan lapsettomiksi, todennäköisesti lunnollisen abortoitumisen takia. On toki onnellisiakin sattumia, mutta riski lapselle on kovin suuri.
  Vastaa viestiin
17.07.09, 22:38   #110 (linkki)
Hahaha
(Vierailija)

l0lz

Ei oo naimisissa serkkunsa kaa xD Minä olin Virossa kaverinin kaa, ja hän oli siellä, Treimanissa. My friend's parents know him, they always play mölkky together. They all know each other, cause they all own the house together(not just Oskari and my friend's parents) Btw, he has a daughter named Verona, hän on Emo, ja tosi kiva :)
  Vastaa viestiin

18.07.09, 21:37   #111 (linkki)
hohohoh
(Vierailija)

102x

Niin, ei ole enää kun serkku paiskasi kovaa vauhtia alkoholisoituvan miehensä (oskarin eli serkkuna) ulos talosta. yttären äitin on Katajiston serkku.Eikäedes naimisiin mennessä tavinnut sukunimeä vaihtaa, koska rouva oli jo valmiiksi Katajisto.
  Vastaa viestiin
23.07.09, 23:38   #112 (linkki)
täälläb82
(Vierailija)

serkku sukulais rakkautta

Serkkuun rakastuminen on mun mielestä enemmänkin sukulais rakkautta niin kuin sisko veljeään/vanhempiaan/isovanhempia kohtaan kun taas aidossa rakkaudessa rakastaan ulkopuolista aivan erillaisella tavalla johon kuuluu hyväksyntä ulkopuolista kohtaan ym. Serkkujani mä tuun aina rakastamaan, puolustamaan kuuluhan ne sukuun. Kyllä mä sen silloin ymmärrän jos ei oo paljon ihmisiä.

Mooseksenkirja 19: 31 Vanhempi tytär sanoi nuoremmalle: "Isä alkaa tulla vanhaksi, eikä maassa ole yhtään miestä, joka voisi tulla ottamaan meidät vaimokseen yleisen tavan mukaisesti. 32 Juotetaan isälle viiniä ja maataan hänen kanssaan, että saisimme isämme avulla lapsia ja sukumme säilyisi."
Illalla he juottivat viiniä isälleen, ja vanhempi makasi isänsä kanssa, eikä Loot huomannut, milloin tytär tuli hänen viereensä ja milloin hän lähti. 34 Seuraavana päivänä vanhempi sanoi nuoremmalle: "Minä makasin eilisiltana isän kanssa. Juotetaan hänelle viiniä tänäkin iltana, ja mene sinä nyt makaamaan hänen kanssaan, että saisimme isämme avulla lapsia ja sukumme säilyisi." 35 Ja he juottivat sinäkin iltana viiniä isälleen, ja nuorempi meni makaamaan hänen kanssaan, eikä Loot huomannut, milloin tytär tuli hänen viereensä ja milloin hän lähti.
36 Niin Lootin molemmat tyttäret tulivat raskaaksi isästään. Vanhempi synnytti pojan ja antoi hänelle nimeksi Moab*; hänestä tuli nykyisten moabilaisten kantaisä. 38 Nuorempi synnytti hänkin pojan ja antoi tälle nimeksi Ben-Ammi*; hänestä tuli nykyisten ammonilaisten kantaisä
  Vastaa viestiin
24.07.09, 00:00   #113 (linkki)
samatäällä
(Vierailija)

edelliseen

on sekin outoa jos on biologinen lapsi ja adoptio lapsi.mitäs sitten kun he rakastuvat toisiinsa. Jos serkun miksei biologinen adoptio sisaruksen kanssa. Mä en kyllä hyväksy.

Vastaa viestiin
05.07.10, 20:29   #114 (linkki)
joku (:
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Missä järki? Näytä viesti
Onko todella totta, että näyttelijä Oskari Katajisto on ollut naimisissa SERKKUNSA KANSSA JA ETTÄ TÄSTÄ AVIOLIITOSTA OLISI LAPSI?????I!!!

Järkyttävää!

MITÄ PAHAA SIINÄ ON ?! ON TOTTA JA LAPSI MYÖS, JA SE LAPSI SATTUMOISIN ON OLLU MUNKAA NELJÄ VUOTTA SAMALLA LUOKALLA!!!! :)
  Vastaa viestiin
05.07.10, 20:31   #115 (linkki)
(:
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hahaha Näytä viesti
Ei oo naimisissa serkkunsa kaa xD Minä olin Virossa kaverinin kaa, ja hän oli siellä, Treimanissa. My friend's parents know him, they always play mölkky together. They all know each other, cause they all own the house together(not just Oskari and my friend's parents) Btw, he has a daughter named Verona, hän on Emo, ja tosi kiva :)

NII, VERONA ON TOSI KIVA JA OON OLLU MONT VUOT SAMAL LUOKAL SEN KAA (-:
  Vastaa viestiin
31.05.12, 15:41   #116 (linkki)
Romafin1
(Vierailija)

niin on,,

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Missä järki? Näytä viesti
Onko todella totta, että näyttelijä Oskari Katajisto on ollut naimisissa SERKKUNSA KANSSA JA ETTÄ TÄSTÄ AVIOLIITOSTA OLISI LAPSI?????I!!!

Järkyttävää!

Niin on, mutta Suomen laki sen hyväksyy..
  Vastaa viestiin
01.06.12, 13:51   #117 (linkki)
Asiakas kadulta
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Serkut avioon Näytä viesti
Laki panee kapuloita rattaisiin ensimmäisten serkusten välisille liitoille ja suhteille, on vähän sama kuin sisarukset. Muut serkut, kaukaisemmat sitävastoin saavat avioitua.
Kyllä Suomen lain mukaan myös ensimmäiset serkut voivat avioitua keskenään. Nykyisin tosin näiden avioliittojen määrä on laskenut todella paljon. Tiedän itsekin serkusliittoja, ihan hyvin on kaiketi mennyt.
  Vastaa viestiin
01.06.12, 14:11   #118 (linkki)
Ja ajatella...
(Vierailija)

Ennen muinoin saatettiin mennä avioon jopa naapurinpojan kanssa. Huh hyi. Siitä huolimatta, että oli kakarasta asti leikitty yhdessä kuin sisarukset. Serkku nyt sentään monesti on täysin vieras ihminen, johon tutustuu vasta aikuisena, nykymaailmassa.
  Vastaa viestiin
01.06.12, 16:25   #119 (linkki)
Jaapas
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ja ajatella... Näytä viesti
Ennen muinoin saatettiin mennä avioon jopa naapurinpojan kanssa. Huh hyi. Siitä huolimatta, että oli kakarasta asti leikitty yhdessä kuin sisarukset. Serkku nyt sentään monesti on täysin vieras ihminen, johon tutustuu vasta aikuisena, nykymaailmassa.

Ai serkkuun tutustuu vasta aikuisena?
  Vastaa viestiin
02.06.12, 15:17   #120 (linkki)
Uutta verta kehiin
(Vierailija)

TV:n uudet uutistenlukijat

Nyt kun MTV- 3 palkkasi ensin Peter Nymanin uutisankkurikseen ja Nelonen palkkaa showmies Marco Bjuströmin uudeksi uutisankkurikseen, niin minä ehdotan että Yle palkkaa yrittäjä Jari Sarasvuon uudeksi uutisankkurikseen. Näin Yle saisi kaipaamansa nuorekkuutta ja dynaamisuutta miespuolisten uutistenlukijoiden joukkoon.
Näin kesäaikaan voisi olla vähäpukeisia säämiehiä meterlogeina kertomassa seksikkäästi iltaisin seuraavan päivän sään, niin saisivat tavalliset hetero naisetkin hieman silmäniloa itselleen.
  Vastaa viestiin

03.06.12, 09:18   #121 (linkki)
fädgkläf
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Uutta verta kehiin Näytä viesti
Nyt kun MTV- 3 palkkasi ensin Peter Nymanin uutisankkurikseen ja Nelonen palkkaa showmies Marco Bjuströmin uudeksi uutisankkurikseen, niin minä ehdotan että Yle palkkaa yrittäjä Jari Sarasvuon uudeksi uutisankkurikseen. Näin Yle saisi kaipaamansa nuorekkuutta...
Nyman on 45-vuotias, Bjurström 46 ja Sarasvuo kohta 47 vuotta eli vanhempaan päin oltaisiin menossa.
  Vastaa viestiin
11.06.12, 21:15   #122 (linkki)

Käyttäjän Neitopeikko avatari

Rekisteröitynyt: 05/2007
Sijainti: Tampere
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaapas Näytä viesti
Ai serkkuun tutustuu vasta aikuisena?

Onhan tuokin mahdollista. Vanhemmat eivät ehkä ole olleet tekemisissä keskenään. Ehkä on asuttu ulkomailla tms.
Minullakin on eräs serkku,jonka olen tavannut viimeksi joskus kakarana. En aina edes muista tämän nimeä.
Tuolla joku kyseli biologisen ja adoptoidun lapsen mahdollista rakkaussuhdetta. Kaipa näitäkin on..Kuitenkin nämä lapset on kasvatettu sisarruksina, joten mahdollisuus on aika pieni, aivan kuten sisarruksilla ikään.
Ei ole sellaista Kauniit ja Rohkeat meininkiä, että heti hypätään sänkyyn,kun paljastuu, ettei ollakaan biologisesti sisarruksia.
Voin vain kuvitella.
- Sä et ookaan mun biologinen sisko.
-No,voi helvetti..
-Naidaanko?
- Joo!!!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta: