| | |
16.07.09, 13:57
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Kalle Kuvaja on Joannan asuste
http://ristipissarit.wordpress.com/2009/07/16/mies-on-asuste/
Ei jumalauta, et repesin, kun joku äijä oli hiukkase kommentoinut Kalle Kuvajan paikkaa JOannan rinnalla asusteena... ;) Ei tsiisis sentään, kaveri osuu kyl asian ytimeen tos blogijutussaan Kallest ja Johannast... Kattokaa ny helvetti tota kuvaa. Kieltämättä Kalle näyttää enemmän asusteelta, joka on istutettu Joannan koirien ja laukun tyyliin kuin suurelta rakastetulta ja kihlatulta. Meikä ei ikinä vois esitellä tai sanoa omast miehestään noin, vaikka tykkäänkin, et pukeudutaan julkkisbileisiin ja muihin hienoihin juhliin "toisiimme sopivasti". Mutta et sanoo ny ääneen tommosta. Voi v..
Toi on muutenkin ni sovinisti blogi, että oksat pois. Joku vitun manselaisjuntti Jontte esineellistää muijii aika huolella ja on mm. arvostellut muotibloggareiden ulkonäköö ja kommentoinut aika suorasanaisesti, ettei pidä niitä juuri minään muuna kun säälittävinä Lindsey Lohan -kopioina, jotka muristelee huuliinsa kuin suuretki starbat konsanaan. Nauroin tosin jutelle ihan hulluna, sori vaan... Ja v--u, mikä nimi sil jutulla: Yön saalistaja.. Mikä helvetti noit äijii oikein vaivaa? | |
| | |
16.07.09, 14:22
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Ihan sairasta - Yön saalistaja
Ei jumankeuta sentään... Luin ton Yön saalistajan uudestaan ja en tiiä, itkiskö vai nauraisko. Kuka helvetin pervo voi ei ees kuvitella leikkaavansa naisilta pätkän tukkaa tai alapäänkarvoja hoidon päätteeksi ja arkistoida sen johku "päiväkirjaan"? Toi jätkä on ihan sekaisin... Lukekaa ny itte!!!! Mä oon ihan sanoton.
http://ristipissarit.wordpress.com/2009/06/27/yon-saalistaja/
"Aamulla mulle iski mieleen ihan kauhee idea. Mä olisin niin halunnut sen muidun hiukset ittelleni. Siinä se tydy mammi mun kolmimetrisessä sängyssäni aavistamatta että mulla oli jo Fiskarrssit toisessa kädessä ja hiuskimppu toisessa. Mutta en mä kuitenkaan voinut. Miten mä olisin selittänyt sille naiselle että sen hiukset olis aamulla kadonneet. Sori beibe kaadoin vähän tervaa sun tukkaan ja ei se olis lähteny mitenkään pois niin päätin sit leikata sun tukkas ihan hyvää hyvyyttäni. Ei varmaan olisi mennyt läpi. No myönnän, ihan pikku tupsun nirhaisin niskasta. Ei se sitä huomaa, niskavillat on muutenkin lyhyenmät kuin muu tukka. Teippasin tupsukan yhteen nahkakantiseen vihkoon joka on jääny käyttämättä".
| |
| | |
16.07.09, 19:51
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Hyi helvetti
Toi juttu Kallest ja Joannast lähinnä hymyilytti, bimboi, mitä bimboi ja varmaa itte tyrkyttnyt juttunsa lehteen. Mut toi alempi linkki oli kyl jotain aika etovaa. Luulis ny muijan oikeesti tajuuvan, jos jäbä todella on Fiskarssit kädessä ja leikkaamas sen fledaa. Toi on mun mielest ihan oikeesti perversio, ei mitään normaalia enää!!!!!!!!!
| |
| | |
16.07.09, 21:21
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Mitä vittuu?
Harrastukset ne jokaisella. Toinen keräilee kiiltokuvii, toiset karvoja. Jotkut pienoismalleja. ;)
| |
| | |
16.07.09, 22:38
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kuka toi on? Yrittääks se matkia Suski Penttilän lookkia ja tyyliä? | |
| | |
17.07.09, 01:26
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | No en tiiä
miks pitää tollain töröttää tissei? Tos ryhti kärsii. ;) ei se ainakaan oikea malli oo, mut wanna-be. Iha ku miekkosensakin. "kellomiehiä". P-man blogis kirjotti asiaa: CK:T ei tod. o kovinkaa maskuliinisia. Voi Kalle raukka, uskottavuus män...
| |
| | |
17.07.09, 12:50
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Hehee...
Onpas hauska lukee tommost blogii, mis äijät puhuu suoraan asioista, joist meillä mimmeillä ei välttämättä ole hajuukaa. siis, mitä niiden päässä liikkuu... miesten maailma aukee vähän eri tavalla ku yleensä. mut sitä mä mietin, et mikä ihme saa kylmekymppisen ukon muuttaan poikamieskommuuniin kahden nuoren ja villin jampankans. tosi pelimies taitaa olla se itteki, mitä luki niist sporttisista teiniprinsessoista, kelloista, pillunkarvojen keräilystä ja jadekännykän kuorista...
Muotitietoinen Tyylikäs Lyylikäs:
olit oikees, en tienny itkeekö vai nauraako, kun luin ton yön saalistajan... ;) | |
| | |
17.07.09, 15:51
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Aika karmeaa fantasiaa jampalla
Täytyypä lukea toi juttu.
Tuli vaan mieleen että Anni Sinnemäki, 35 vee asuu myös kommuunissa. Että bimbomuija on sekin enkä oikein usko tän poliittisen broilerin kykyihin työvoimahallinnossa! Luulen oikeasti että kommuuniasuminen on kolmikymppisille epätoivoinen viimeinen yritys kieltää ajan kuluminen ja oma kuolevaisuus. Tietenkin monilla voi olla taloudelliset syyt tähän ja ne on sitten asia erikseen.
| |
| | |
17.07.09, 16:13
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Niin ...
Samaa mieltä Annista. Siis sen osaamisesta tai osaamattomuudesta... ;) Ois ny vaan pysyny siin sanottamisessa!
Kommuunist en sano mitään, kun en oo koskaan kokenut mut kai se jotain postmodernin nykyihmisen kaipuuta takas vanhaan kunnon yhteisöllisyyteen. Tosin tän jampan moiitiivit oli kyl ihan jotain muuta Tsekkailin blogii ja löysin alusta selityksen tälle kommuunikokeilulle. Tai siis tämä kyseinen anti-hinttiasumus on siis "ENTOURAGE", niinkuin jäbä ite kutsuu testosta kommissa..
"Tässä suvikuussa keksin hauskan idean, jonka soveltuvuutta nyt testataan. Menin nimittäin tietynlaisessa mielenhäiriössä lupautumaan kahden frendini vuokraisännäksi. No onhan siinä puolensa: donan verran rahaa kaikkeen omaan kivaan kuukaudessa. Plus tämä hehtaarihalli on helpompi pitää siistinä, neliöitä kun on useampi sata. Pitäkää mua kusipäänä, mutta mielestäni on vain käytännöllistä, että kaikki siivoavat omat jälkensä eikä tarvitse maksaa ulkopuoliselle kämpän pystyssä pitämisestä. Varsinkin kun en ole löytänyt sellaista södeä juuri ja juuri täysi-ikäistä neitosta, jolla olisi muodot kohdallaan, mieli (ja pari muutakin paikkaa) avoinna ja kohtuullinen tuntiliksa. Siis siivouksessa. Kokeilin Sollia ja paria muutakin firmaa mutta sieltä tuli vain kuivia röökin polttamia harppuja tai jotain historiaa lukevia reppania jotka eivät ole muitakaan töitä saaneet".
EI VITTU. Lainaus on täält:
http://ristipissarit.wordpress.com/2009/06/21/laaksoja-ja-kukkuloita/
| |
| | |
17.07.09, 17:47
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mitä väliä. Mielikuvitus juipilla lentää kuten siinä 100 kaatoa kirjassakin.
| |
| | |
17.07.09, 17:57
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Täällä joku idiootti mainostaa omaa blogiaan ja kirjoittelee itse itselleen eri nimimerkeillä. Kuinka säälittävää.
| |
| | |
17.07.09, 18:11
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | Siltä näyttää "voi huokaus"
Joo, huomasin saman. Viivi Avellan taisi tehdä taannoin samaa täällä palstalla eli mainosti omaa blogiaan.
Tollaista pikkusievää sitä paitsi tuon jampan kirjoitukset. Miespuolinen Viivi?
| |
| | |
17.07.09, 18:12
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | Siltä näyttää "voi huokaus"
Joo, huomasin saman. Viivi Avellan taisi tehdä taannoin samaa täällä palstalla eli mainosti omaa blogiaan.
Tollaista pikkusievää sitä paitsi tuon jampan kirjoitukset. Miespuolinen Viivi?
| |
| | |
17.07.09, 18:46
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | oe pojjaatt sentää
Sorry tyypit, ei oo tarkotus mainostaa mitään. Jos haluis mainostaa keskustelupalstoilla tehokkaasti, se pitäis tehdä ni tyylikkäästi, ettei se ois typerän läpinäkyvää ja itsestäänselvää. Ei se muute hyöydytä ketää. Itte törmäsin jonten kommentteihin no fashion victimeissä ja tuhlauksen muotiblogiss ja aattelin, et on se nyt vittu koomista, jos et jollain tavallisella heteromiehellä on aikaa arvostella a) muotibloggareiden ulkonäköö b) kalle kuvajaa joanna väreen asusteena. Mut sit ku aloin lukee blogii, niin totesin, et onhan se ihan hauska. Ja ei millään pahalla, mut tota blogii tarttee tuskin hirveesti mainostaa, ku jengi puhuu siit jo m,uutenki. Mut eihän kaikilt voi vaatii samaa ajanhermolla olemist. Jotkut vaa tulee aina askeleen jäljessä.
| |
| | |
17.07.09, 19:16
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | Haha ...
Miespuoleinen Viivi Avellan ois sit tietty Wagner Avellan. Olipas paska läppä. Onks 1oo kaatoa muka tullut kirjanakin? Mä oon ollut selkeesti liian kauan poissa.
| |
| | |
18.07.09, 21:46
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | Perseet ylös penkistä
Airam (how clever Maria!) ja Voi Huokaus, Te kun tunnutte olevan tuommoisia kaikkitietäviä tanttoja, joilla ei ilmeisesti ole muuta sosiaalista elämää, kun näitten julkkisjuoruketjujen vahtaaminen ja kommentoiminen, niin kertokaas mulle, mikä sit on kuumin julkkisjuorumesta verkossa? Kapasiteettia riittänee huokailun sijaan siihen?
Ja eiks se lyylit oo niin, että riittää, kun oikeesti tuntee ne Jonnet, Hildenit ja Peltoset, ni sittei tartte pörrää säälittävillä juorupalstoilla tai tilata Seiskaa salassa? Yleisestikin mää oon hiukkasen yllättäny, et joku kaikkitietävä tyyppi vaivautuu heittään tämmöseen ketjuun vastauksen ylipäänsä, ja sit viel väittää iha pokalla, et Ristipissarit markkinoi itteään täällä. Ensinnäkin, me tavotellaan lukijakuntaa, jonka elämäntehtävä ei oo seuraa julkkisjuoruja (eli keskitasoo älykkäämpää tai kiireisempää väkee) ja toiseks, jos me markkinoitais keskustelupalstoilla, me osattais tehdä se oikeest uskottavasti.
Mut joo, kiitos vaan muotitietoinen tyylikäs lyylikäs ja täti ihmettelijä, ku teette meille PR:ää täällä! Keep going. Arvostetaan. ;)
P-Man
Ps. Airam ja Voi Huokaus, hilatkaa nyt hyvät ihmiset ne hyllyvät pyllynne pois koneella näin kauniina launtai-iltana ja yrittäkää ettii sosiaalisia kontakteja vaikka baarista tai iltakävelyltä. Niin joo, ja muistakaa bongailla julkkisten tempauksia, ku se oma elämä on kuivaa ku kaktuksen kasvualusta. Moro ny!
| |
| | |
20.07.09, 10:54
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | Hahaha
Voi ei mikä blogi! Toi on selkeesti jonkun yksinäisen 20+ pojan fantasiaa, niin lennokkaita noi jutut on! Joku 10 000e "rokkivessa" jossa on jukeboksit ja pillukarvakirjat ja ohhoh ihan sattumalta oli kaverilla tarjota tollasta vuoronumeroautomaattiakin just kun tarvittiin! Eiku Penan huolto lippikset päähän ja hakemaan! Ja JUST sattumoisin oli My Little Pony -kiiltokuviakin jemmassa, mikä säkä!
Sitten vielä esitetään että ollaan niin "keskitasoa älykkäämpiä", vaikka eihän koko blogissa oo muuta sisältöä kun tyttöjen ulkonäön arvostelua, tissejä ja rahalla leuhkimista.
"Ja ei millään pahalla, mut tota blogii tarttee tuskin hirveesti mainostaa, ku jengi puhuu siit jo m,uutenki. " Mikä jengi tästä muka puhuu? Manselaiset vai? Ei oo kyllä pihaustakaan kuulunnu. Koko netistäkään ei taida löytyä muuta keskustelua tosta blogista kun tämä? Muotitietoinen Tyylikäs Lyylikäs on ihan tuo P-mies itse, kirjottaa aivan samalla tavalla.
Niin että Villa Testoksen (!) asukkaille vinkiksi, että jos kerta nyt haluat pitää tollasta fantasiablogia yllä ja antaa muiden ymmärtää, että se olisi totta, niin yritä edes tehdä siitä realistinen ja uskottava. Kaikista eniten rasittaa tollaset amatöörinettiesittäjät, joiden jutut aiheuttaa vaan lähinnä SUURTA myötähäpeää. Parempi kyllä, että alkaisit elää ihan oikeeta elämää, ja jättäisit tollaset ihme hulluilut pois ennenku joku tuttu saa tietää ja toimittaa sut hoitoon kun todellisuudentaju on noin pahasti hämärtynyt.
| |
| | |
20.07.09, 13:34
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
..... eniten mua tassa koko jutussa kauhistuttaa se kuinka kuinka tyyppi ei ole edes tajunnut muuttaa kirjotustapaansa (naihin kommentteihin). Voi aly........
| |
| | |
20.07.09, 19:31
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | Moroti!
Jmessias, sä oot vaan kade. Siinä missä mä pääsin pois pakettitalohelvetist, ni sä taidat viel vinkuu kaltereiden takana ja nähdä vaa märkii unii siit, me pojjaat ollaan Testokseen luotu. Säpinää, säpinää! ;) Itsensä toteuttamista! Elämää! Ku ny tähän Sherlock P-Manin lemppariaiheeseen päästii, ni arvaas, mikä mua säälittää? Se, että ihmiset yrittää muuttamalla muuttaa kirjoitustyyliään, jos haluaa "keskustella" ittensä kanssa. Ja se, jos on suhteellisen läpinäkyvää. Lähinnä tragikoomista. SE, jos mikä, on LÄPINÄKYVÄÄ. Mut totahan niinku säkin tykkäät tehdä, joten go on.
Ja tost alaspäin pääsee oikeestaan vaan ne ihmiset, jotka tulee asiallisii keskusteluketjuihin "huutamaan", meuhkaamaan ja esittämään totuuksii ja viisauksii, vaiks todellisuudes ne on pihal ku lumiukot. En määkään pura mun angstei täällä, älä sääkään. Mee vaiks lenkille, avaudu Taimi ry:ssä tai jossain yksityisel psykol.
Mut toisaalt, toi sama mentaliteetti o nykyää kaikkial: jossei ole sanottavaa, meuhkataa ni vitust. Ja jos on vähän epäilyksii tai käryy siitä, mite asiat EHKÄ vois olla, ni sit ne "faktat" heitetään iha ultimatumina kehiin ja lisäks isketää nyrkkii pöytään ja puhistaa ni vietäväst.
Jmessias (toi nimi oikeuttaa toisaal saarnaamiseen;) älä sekoita karvakirjaa rokkivessaan. Me länkkärisiiven pojjaat ei haluta sit kokoelmaa huussissamme selailla. Never. Sen sijaan huumoria tuoki harrastus tarjoaa. ;) Ja mitä tulee My Little Poneihin, ni eipäs ny vähätellä yhtään mun lahjaa! Bändin pojat voi loukkaantuu, ku ne näki vitust vaivaa setin kokoamiseen. Ja sen lisäks, et mult löytyy itse ponit ja kiiltsikat, niin källiä varten on viel jemmassa 130-senttinen vaaleanvihreä MLP-paita, reppu ja MLP-aitaus. Ehdotuksii, mitä niist keksis?
Moro ny! Uhoillaan taas ens tekstis!
P-Man | |
| | |
20.07.09, 22:29
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | P-Man
Vaikka olenkin edelleen vahvasti samaa mieltä kuin ylemmässä viestissäni, niin nostan kyllä hattua tolle sun asiallisuudelle jolla viestiini vastasit. Odotin, että olisit lähtenyt paljon kärkkäämmin vastaiskuun, mutta todella kypsästi suhtaudut tähän nettimesoamiseen. Propsit siitä!
| |
| | |
20.07.09, 22:49
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) | Jmessias moro
Joo, mul ei o aikaa tuhlata turhaan mesoamiseen, joka ei kuitenkaa johda mihinkää. Ylipäänsä oon semmone kolli, joka ei iha hirveest vieraiden kommist suivaannu. Mä oon maailman paras mä, ja sil periaatteell oon elelly tos yli 20 vee. Suht hyvin o palikat ny kohillaa. Viel ku uuden duunin löydän, niin avot. Mut nyt, tytöt ja pojat, meikä poistuu hetkeksi jenkkisotilaiden mahtavaan arkeen... Testos o maailman kuulein pleissi alkaa tuijottaa krapulapäivän jälkeisen päivän leffaa, jonka oon nähny about 16 kertaa. Mut sen voi aina kattoo uudestaan! Jeps, uhoillaan taas! ;)
Ps. Me ollaa vähä tämmösii syntymähullui noine automaattitempauksimme yms... Kyl mää myönnän, et sitä oli vähän enemmän pohjustettu, mitä ehkä Erkka ans ymmärtää blogis. ;) Ja Penan huoltoliike -lippiksist mä aion tehdä viel suuren trendin. Erkan suunnittelema logo o niin vitu ruma, ettei sitä pysty ihmisjärjellä käsittää. Silmät syöpyy irti, ku sen näkee. Ja manselaiset TODELLA lähtee mukaan kaikkeen ihan dorkaan, ku esittää vaa, et nää oli kovii juttui Hesassa 3 vuotta sitten. Mul ois monta tarinaa, mut säästän ne Ristipissareihin.
| |
| | |
21.07.09, 02:16
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) | Jassoo...
...Itse repesin nauruun kun luin tätä keskustelua!!!! Palatakseni tuohon aiheeseen Johanna Väreestä & Kalle Kuvajasta. Satuin itsekin lukemaan tuon kyseisen lehden ja siinä oli kyllä ihan selvästi kirjoitettu, että Johannan lempi asusteisiin kuuluu laukku ja korkokengät. Mikä tietenkin on aika monen naisen mieleen :)
Hauska letkautus (...ehkä jopa toimittajalta!?) se, että Kalle olisi asuste! Samassa jutussa Heta Hyttisen asusteeseen kuuluu auto... | |
| | |
21.07.09, 02:24
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | So what!
Pikku huomio "outo lintunen"...sen tytön nimi on Joanna!...(vaikka muuten kyllä kirjoiti oikein kiltisti! jep jep!) Mulle kelpais tuo Joanna asusteeks!
| |
| | |
21.07.09, 12:32
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) | Testos calling...
Voisko joku valottaa, kuka hemmetti toi Joganna Wärekarva on?! Ei ku sori Johan Onnat. Eiku Jokos Annat. Hitto, Joanna Värehän se nimi olikin! Onx se niinku yhtä turhanpäivänen julkku ku synnytykseni-televisioidaan-äiti-Martina vai settiä tanssin-yhtä-sutjakasti-kuin-Juha-Mieto- Tukiainen?
Vai ansaitsikohan enemmänkin kellomies, joka ny reppula tosiaan asusteeksi leimattiin, Päivän Ämmä -esittelyn blogissa? Tosin pudotus Eva Longoriasta Kalleen ois jo sadistista pilaa herkille miehille. ;) Semmoisiakin nääs on, herkkiä miehiä Perkele.
Mulle ei kelpais Joanna asusteeks. Sen kans ei koskaan tietäis, mitä se suustaan päästään ja sit tulis ni gay olo, ku luuliski liikkuvansa George W. Bush tiukassa kainalo-otteessa... Toisaalta, viikonloppuisin perhehelvetissä ois helpompi ostostella, kun se vois raivata noilla pikkuisilla, mutta terävillä, puskureilla väyliä vapaaksi meille, meidän koirille ja meitin safkakärrtille. Kumpi painaa puntarissa enemmän? Hmm. | |
| | |
21.07.09, 22:49
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) | Mua kiinnostaa tietää
Tahtoisin tamperelaisena sinkkutyttönä, jolla on suhteellisen värikäs seksielämä, tietää, onkohan tämä moukkamainen ökyilijä nirhassut minunkin päästäni karvoja kiihkeän seksin jälkipalaksi. En kyllä muista käyneeni Hämeenpuistossa reissuillani, mutta mistäs sitä tietää, jos tuo on ollut mun luona. Paha juttu! Toisaalta, jos joku saa siitä iloa, voin vaikka myydä hiukset päästäni muutamalla kymmenellä tuhannella eurolla. Uudet kasvaa aina. Tarjouksia miehet? Nyt lähtisi halvella hyväkuntoinen tumma tukka. Bonuksena pari pimpinkarvaa, lyhyttä.
| |
| | | | |