Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kulttuuri ja viihde > Julkkisjuorut
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
13.06.12, 09:36   #1 (linkki)
sohvis
(Vierailija)

Paula Koivuniemi

Tälleen ruohonjuuritasolta tarkastellen julkimojen elämä ei taida olla ihan helppoa.
Otin esimerkiksi laulaja Paula Koivuniemen. Hänellekin ikää kertynyt yli marttakerhon salliman, mutta hänen on näytettävä kolmekymppiseltä alvariinsa.
Voi naisrassuja. Hirmuinen kauneuspaine päällä jatkuvasti.
Olen haikaillut Sofi Oksasen saunapuhtoisena, ja nyt Paulankin haluaisin nähdä ihan omana itsenään, mutta taitaa molempien kohdalla jäädä haaveeksi.
Ehkä tuolta pilven reunalta voi ihmetellä Sofia saunapuhtoisena joskus tulevaisuudessa, Paulaa tuskin koskaan.
Lehtikuvissa tuodaan jatkuvasti esiin näitä meikattuja versioita, ja sitten luullaan, ovatpa herkullisen värisiä kaunottaria.Ero on samaa luokkaa kuin mv ja väritelkkarilla.
Älkää ihmetelkö, että jaksan jauhaa samaa asiaa jatkuvasti.

Viimeinen muokkaaja Plaza-tiimi; 13.06.12 12:57.
  Vastaa viestiin
13.06.12, 21:22   #2 (linkki)
paula elä
(Vierailija)

omaa elämääsi, jookos

Luin jostain, että Paula Koivuniemi tahtoo näyttää esimerkkiä, meille kohta 70v. naisille.
Että on ihan uhrannut yksityiselämänsä tämän vuoksi, voi miten ihanaa.

Paula rakas, minä elän miten elän, en sauvakävele enkä leiki teiniä.
En kihertele nuorille miehille, en pukeudu kuten teini meillä pukeutuu. En horota perhekuvissa suu auki, ettei vaan rypyt näy.
Olet toki solakka, mutta oletko jäänyt nyt jonnekin 15-vuotiaan tasolle? Anteeksi.

En pidä siitäkään, kun esiinnyt osoitat jotain yleensä miestä, että tässä ja nyt tämä aikuinen nainen...
Olin jossain tanssimassa (20-vuotta sitten) ja sait aikaan inhottavan tilanteen moisella ...
  Vastaa viestiin
13.06.12, 22:59   #3 (linkki)
tätty
(Vierailija)

Toki Paula haluaa hyvältä näyttää kun esintyyvä taiteilija.
Kummasti vanhenevaa naista arvostellaan kovin sanoin, toista ne on
miehet... kun harmaantuu niin "sharmikkaasti" no joo, vanhenevat kuitenkin.

Toki ikääntyvälle naiselle sopii kevyt meikki paremmin, kun ne mokomat
rypyt vaan ei mene meikkipuuterin alle piiloon, vaan korostuu näyttävämmin.
Niinhän se on, että moni nais artistikin ottaa botoksia tai radikaalimpaa
kauneus kirurgiaa.Mitäpä se minun eloa muuttaisi.

Tässä ihan sauna puhtaana istun, ja porkkanaa popsin, tuo ukko kulta katselee
jalkapalloa.. öh.. ei kiinnosta minua. Kohta sitä on mentävä nukku- mattia katsomaan.
  Vastaa viestiin
14.06.12, 09:44   #4 (linkki)
ruusula
(Vierailija)

meikki/maski

Paula Koivuniemen niinkuin muidenkin esiintyvien taiteilijoiden täytyy pitää kovaa meikkiä,että kasvot näkyisi lavalla. Ei heidän tarvitse olla näkymättömiä.
Miltä näyttäisi jos teatterissa esiintyjät olisivat luonnollisessa tällingissään? Tuskinpa kukaan enää sinne viitsis mennä töllistelemään luonnonkauniita näyttelijöitä.
  Vastaa viestiin
14.06.12, 16:41   #5 (linkki)
noo
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ruusula Näytä viesti
Paula Koivuniemen niinkuin muidenkin esiintyvien taiteilijoiden täytyy pitää kovaa meikkiä,että kasvot näkyisi lavalla. Ei heidän tarvitse olla näkymättömiä.
Miltä näyttäisi jos teatterissa esiintyjät olisivat luonnollisessa tällingissään? Tuskinpa kukaan enää sinne viitsis mennä töllistelemään luonnonkauniita näyttelijöitä.

Kyllä moni menee kunntelemaan Vesa-Matti Loiriakin, ja Tauno Palon poikaakin vaikka hän hikuhatussa kaikkine kiloineen huhkii :D
  Vastaa viestiin
16.06.12, 00:13   #6 (linkki)
pöh ja pöh
(Vierailija)

Paula on kaunis nainen ja solakka on varsi vielä kypsässä naisen iässäkin. Hoitaa itseään, ja se näkyy.
  Vastaa viestiin
16.06.12, 20:40   #7 (linkki)
sohvis
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pöh ja pöh Näytä viesti
Paula on kaunis nainen ja solakka on varsi vielä kypsässä naisen iässäkin. Hoitaa itseään, ja se näkyy.

Rajusti meikkaaminenko on itsensä hoitoa? No, joittenkin mielestä on.
  Vastaa viestiin
17.06.12, 11:18   #8 (linkki)
Kaunis on
(Vierailija)

Totta kai nyt lähes kaikki esiintyvät taiteilijat meikataan, se on saletti. Mutta solakkuuteensa ja nuorekkuuteensa hän on itse vaikuttanut terveellisellä ruokavaliolla (niin ainakin uskon) ja aktiivisella liikunnalla. Olen joskus ihan kateellinen Paulan kropalle, sillä kaikki vaatteet näyttävät kauniilta hänen päällään. Hiukset ovat myös aina kauniisti leikattu ja laitettu. Minusta hän on kuin Elisabet Taylor parhaina vuosinaan.
  Vastaa viestiin
17.06.12, 23:09   #9 (linkki)
et sit
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunis on Näytä viesti
Totta kai nyt lähes kaikki esiintyvät taiteilijat meikataan, se on saletti. Mutta solakkuuteensa ja nuorekkuuteensa hän on itse vaikuttanut terveellisellä ruokavaliolla (niin ainakin uskon) ja aktiivisella liikunnalla. Olen joskus ihan kateellinen Paulan kropalle, sillä kaikki vaatteet näyttävät kauniilta hänen päällään. Hiukset ovat myös aina kauniisti leikattu ja laitettu. Minusta hän on kuin Elisabet Taylor parhaina vuosinaan.

ole nähnyt kumppaakaan läheltä?
Paulan naama on ainakin 70-vuotiaan näköinen luonnon valossa ja mitä se sillä kropallaan tekee, jos ei kukaan uskalla lehennellä?
Suotta kadehdit "Kaunis on".
Meikki ja kirkkaat suorat valot tekevät ihmeitä, sen tietää jokainen esiintyvä taiteilija.
  Vastaa viestiin
18.06.12, 12:49   #10 (linkki)
nähnyt
(Vierailija)

Olenpa nähnyt, ihan n. parin metrin etäisyydeltä. Ei ollut paljonmeikkiä silloin, jos yhtään, näytti hyvältä ja sorjalta.
  Vastaa viestiin

18.06.12, 14:51   #11 (linkki)
Hanna
(Vierailija)

Odotan sitä päivää, kun Sohvis laittaa oman kuvansa tänne meidän naisten arvosteltavaksi. Siihen asti en tee muuta kuin nauran ja kovasti hänen naisten arvosteluilleen. En jaksa uskoa, että sieltä mikään Mr. Suomi -kandidaatti tai charmantti, tyylikäs herrasmies kurkistelisi, koska mielipiteidenkin taso on mitä on.
Saman levyn soittaminen vuodesta toiseen osoittaa typeryyttä jos aivosolujen(kin) harmaantumista.
  Vastaa viestiin
18.06.12, 22:30   #12 (linkki)
sohvis
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanna Näytä viesti
Odotan sitä päivää, kun Sohvis laittaa oman kuvansa tänne meidän naisten arvosteltavaksi. Siihen asti en tee muuta kuin nauran ja kovasti hänen naisten arvosteluilleen. En jaksa uskoa, että sieltä mikään Mr. Suomi -kandidaatti tai charmantti, tyylikäs herrasmies kurkistelisi, koska mielipiteidenkin taso on mitä on.
Saman levyn soittaminen vuodesta toiseen osoittaa typeryyttä jos aivosolujen(kin) harmaantumista.
Arvaa toisen kerran laitanko kuvaani elleihin. Sen voin sanoa, ette ainakaan voi pahoin, jos livenä törmättäs vastakkain.
Sen lupaan. Oikeestaan siksi irvailen naisille, heidän tarvii korostaa kaikin keinoin näyttääkseen värikkäältä, naiselta, meikäläinen vaan porskuttaa, en tarvi mitään tehostetta.
Nuoret naiset on pääasiassa luonnonkauniita ilman mitään koristeita, vanhemmiten eroosio alkaa tehdä tehtävänsä, eikä siinä enää meikit auta. Me miehet, ei olla koskaan oltu kauneusansassa, joten meidän rypistymistä ei edes huomata.
Jotkut saa miellyttävän ulkonäön, olemuksen, jotkut ei. Joillakin se säilyy hamaan hautaan, jotkut rypistyy suht nuorena.
Näin se vaan näkyy olevan ja menevän.
  Vastaa viestiin
18.06.12, 22:39   #13 (linkki)
Jopas jopas
(Vierailija)

porskuttelehan sinä, ettet nyt vain ole se "Onnistuva mies", jolla rypytkin löytyy, siinä mustassa ja pitkässä, josta rämemejavan yhteydessä joku kirjoitteli? Oletko varma ettemme voisi pahoin, jos se majavanhäntäjuttu olisi totta?
Me kauniit naiset emme teidän miesten mieliksi meikkaakkaan, vaan toisten naisten kiusalla ;)))))))
  Vastaa viestiin
19.06.12, 10:22   #14 (linkki)
Hanna
(Vierailija)

Tajuaakohan se Sohvis, että miehetkin, jopa arvostetut poliitikot ja tieteilijät, meikataan valokuviin ja tv-ohjelmiin? Useat miehet (taitaa päämiehemmekin) värjäävät hiuksensa ja partansakin, ettei harmaus näy, ja miehille on useita ihonhoitosarjoja nykyisin. Ei se meikkaus ole häpeä, hyvänen aika.

Tosimies käyttää lisäksi hyvää miehekästä ja ei mitään halpissarjan tuoksua.
  Vastaa viestiin
19.06.12, 10:25   #15 (linkki)
Hanna
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sohvis Näytä viesti
Arvaa toisen kerran laitanko kuvaani elleihin. Sen voin sanoa, ette ainakaan voi pahoin, jos livenä törmättäs vastakkain.
Sen lupaan. Oikeestaan siksi irvailen naisille, heidän tarvii korostaa kaikin keinoin näyttääkseen värikkäältä, naiselta, meikäläinen vaan porskuttaa, en tarvi mitään tehostetta.
Nuoret naiset on pääasiassa luonnonkauniita ilman mitään koristeita, vanhemmiten eroosio alkaa tehdä tehtävänsä, eikä siinä enää meikit auta. Me miehet, ei olla koskaan oltu kauneusansassa, joten meidän rypistymistä ei edes huomata.
Jotkut saa miellyttävän ulkonäön, olemuksen, jotkut ei. Joillakin se säilyy hamaan hautaan, jotkut rypistyy suht nuorena.
Näin se vaan näkyy olevan ja menevän.
Ja huomaatko, Sohvis, et tuo mitään uutta keskusteluun: toistat vaan vanhoja, jo kuultuja, kuluneita ja elähtäneitä mielipiteitäsi, jotka kuuluivat jonnekin 1900-luvun alkupuoliskolle. Missä on oikea argumentaatiotaitosi?
  Vastaa viestiin
19.06.12, 10:29   #16 (linkki)
aa-elli
(Vierailija)

meikkauksesta puheenollen

Lörpöttelin äsken työkaverin kanssa niitä näitä kuten teen täällä elleissäkin.
Oli puhetta ikääntymisestä. Jotkut ovat ulkonäöltään niin nuorekkaita ettei millään usko biologista ikää.

Muistelin tapausta eräässä kauneusillassa. Eräs nainen kertoi käyneensä lääkärillä eikä lääkäri todennut hänessä mitään vikaa. Nainen oli kääntynyt kannoiltaan ja tuupertunut lattialle.
Sitten vasta lääkäri totesi, että hän kaipaa apua. Väärän diagnoosin syyksi nainen arveli liian laitettua ulkonäköä.

Joten kannattaa katsoa milloin tälläytyy. Ehkä sohvis on salaviisas. Ei vain osaa kertoa tarpeeksi selkeästi mitä hyötyä on laittamattomasta ulkonäöstä.

Olen nähnyt Paulan Tikkurilan ostoskeskuksen aulassa keikalla 90-luvulla.
Tuskin hän on niistä ajoista nuortunut. Olisi kiva nähdä joskus Paula matalakantaisissa kengissä.
Ainakin minä viihdyn ballerinoissa. En enää osta korkokenkiä enkä myöskään enää juokse selkälääkäreillä.
  Vastaa viestiin
19.06.12, 10:30   #17 (linkki)
Hanna
(Vierailija)

[QUOTE=sohvis;11245360
Näin se vaan näkyy olevan ja menevän.[/QUOTE]

Tässä vielä loukkaat niitä ihmisiä, jotka eivät ole niitä Miss Suomi -kandidaatteja eli M E I L L Ä vallitsevan kauneuskäsityksen mukaisia.

Sinun kauneuskäsityksesi on 1900-luvun alkupuolelta - piti olla luonnolisen kaunis ilman meikkiä. Nykyään kun molemmat sukupuolet (on jo gender-käsite, enää ei edes sex-käsitteellä puhuta sukupuolesta) hoitavat itseään, ihoaan, hiuksiaan jne., on todella vanhanaikaista kaivata Armi Kuuselan missiaikoja.

En viitsi edes miettiä, kuinka banaalisti suhtaudut esim. vammaisiin tms. ulkonäöltään poikkeaviin. Varmaan olet niitä, jotka tuulipuvussaan tuijottavat pitkään ns. erilaisia. Kaikissa ihmisissä on jotakin kaunista. Arvostelijoissa sitä on vähiten.
  Vastaa viestiin
19.06.12, 14:29   #18 (linkki)
Eikä ole Sohvis
(Vierailija)

ainoa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanna Näytä viesti
Ja huomaatko, Sohvis, et tuo mitään uutta keskusteluun: toistat vaan vanhoja, jo kuultuja, kuluneita ja elähtäneitä mielipiteitäsi, jotka kuuluivat jonnekin 1900-luvun alkupuoliskolle. Missä on oikea argumentaatiotaitosi?

Elleissä aikaansa kuluttava, katkeroitunut eläkeläisukko, jonka parim enne päivä on todellakin jämähtänyt 1900- luvulle. Sinne samaan hautaan, mihin asenteensakin jäivät.

Tällä Elliessä voi todellakin valehdella anonyymisti, silmät suut täyteen.
Sehän on näiden viihdepalstojen luonne.
  Vastaa viestiin
19.06.12, 19:44   #19 (linkki)
vaihtonimerkki
(Vierailija)

"Me miehet, ei olla koskaan oltu kauneusansassa, joten meidän rypistymistä ei
edes huomata."

Nyt Sovis kyllä provosoit ihan kybällä.

Vai ei miehet ole "kauneusansassa"
ovat poloiset miehetkin lähteneet meikkaamaan, laittamaan kynsilakkaa, hiuksia
värjätään ja vaatteiden kanssa keikaroidaan.

Homot toki ovat sitä aina tehneet,
mutta nyt ovat heterotkin meneet samaan halpaan. Jotkut miehet " haisevat" niin
partavedelle, että minäkin hajuvesifriikkinä voin jo pahoin.

Oikeastaan sääli, minä tykkään siististä, tuoksuvasta kunnon miehestä, kuten omani saunan jälkeen.
Pakko myöntää, että töissä ihanimpia miehiä ovat nykyään homot, siis nyt kun minä olen jo aikuinen nainen, siis vanha ja tunnistan heidät.
Olen työpaikalla vasta nyt heidät huomannut, koska 30 - vuotta sitten oli silleen haku päällä enkä homoja tunnistanut ;)

Nämä ihanat, tyylikkäät, siistit ja hyvältä tuoksuvat homot kohtelevat minua hississä nätisti, kysyvät mitä minulle ja minun lapselleni juuri nyt kuuluu. Ihania, ja sanonkin nykyään että pah ihana mies menee hukkaan...no ei mene.

Joskus katsoin dokumentin, jossa näytettiin, kun miehelle laitettiin
lisuketta pohkeisiin, rintalihaksiin, persuksiin ja käsivärsiin, tietenkään
penistä unohtamatta. Eräältä miesreppanalta naamaa oli kiristetty niin paljon,
että parta hipoi otsaa :D

Kaljun kanssa teutaroidaan viimeisen päälle, onneksi Immo Kuutsan
esimerkkiä ei kukaan ole ottanut käyttöön.

Siis ei ole miehelläkään nykyään helppoa, ei todellakaan. Ihanaa olla nainen :D
  Vastaa viestiin
19.06.12, 19:47   #20 (linkki)
vaihtonimerkki
(Vierailija)

Anteeksi SOHVIS.

sinulle eikä sovikselle.
  Vastaa viestiin

20.06.12, 14:59   #21 (linkki)
minun mieleen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eikä ole Sohvis Näytä viesti
Elleissä aikaansa kuluttava, katkeroitunut eläkeläisukko, jonka parim enne päivä on todellakin jämähtänyt 1900- luvulle. Sinne samaan hautaan, mihin asenteensakin jäivät.

Tällä Elliessä voi todellakin valehdella anonyymisti, silmät suut täyteen.
Sehän on näiden viihdepalstojen luonne.
Minä en valehtele. Mutta kirjoitankin sääntöjen edellyttämällä tavalla. Miksi kirjoittaa soopaa, voihan asioihin ottaa kantaa rehellisesti, kunhan ei rupea haukkumaan ketään. Sellainen rakentava keskustelu on minun mieleen.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku