| |  | | |
27.04.12, 07:48
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Mitkä tv sarjat olet katsonut alusta loppuun
Tällainen höpönlöpön ketju, vaikka muistin virkistämiseksi :) Eli kuten aihe kuuluu: Mitkä tv -sarjat olet katsonut alusta alkaen sarjan päättymiseen saakka? Ja ei ole tarkoitus listata niitä, joita olet katsonut silloin kun olet sattunut olemaan tv:n ääressä, vaan oikeen koukuttavat sarjat, jotka on ollut pakko nähdä! :) Ja voihan tuohon lisätä myös uusia sarjoja, joita on innolla alkanut seuraamaan.
Itselläni
Jo loppuneet:
Salaiset kansiot
Frendit
Kolmas kivi auringosta
Beverly Hills 90210
Melrose Place
Viiden juttu
Dawson´s creek
Teho-osasto
Mullan alla
Sinkkuelämää
Lost
Menossa:
Games of thrones
Boardwalk Empire
| |
| | |
27.04.12, 08:20
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ei nyt tietysti kaikkia vanhempia muista mutt ainakin
Teho-osasto
Pako
Lost
Sinkkuelämää
Mullan alla
Todistettavasti syyllinen (toivottavasti jatkuu jossain vaiheessa maikkarilla..)
vielä vähän kesken olevasta Täyd. naisista oon katsonut kaikki jaksot
| |
| | |
27.04.12, 20:07
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Itselläni - ehkä joku unohtui joukosta, mutta nämä ainakin:
Loppuneet:
Pieni talo preerialla
Melrose Place
Teho-osasto
Sopranos
Sinkkuelämää
Helppo elämä
Unelmien poikamies/poikamiestyttö
Kahden kerroksen väkeä
Menossa:
Selviytyjät (uusi kausi alkaa huomenna)
Ranskalainen Kylä
Täydelliset naiset
Kosto
| |
| | |
27.04.12, 20:16
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ja heti lisäyksiä:
Pako
Downton Abbey
| |
| | |
27.04.12, 20:37
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Project Runway
Sinkkuelämää
Puhtaat valkeat lakanat
Uutishuone
Metsolat
| |
| | |
27.04.12, 21:10
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | En ole katsonut mitään noista Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Friday Tällainen höpönlöpön ketju, vaikka muistin virkistämiseksi :) Eli kuten aihe kuuluu: Mitkä tv -sarjat olet katsonut alusta alkaen sarjan päättymiseen saakka? Ja ei ole tarkoitus listata niitä, joita olet katsonut silloin kun olet sattunut olemaan tv:n ääressä, vaan oikeen koukuttavat sarjat, jotka on ollut pakko nähdä! :) Ja voihan tuohon lisätä myös uusia sarjoja, joita on innolla alkanut seuraamaan.
Itselläni
Jo loppuneet:
Salaiset kansiot
Frendit
Kolmas kivi auringosta
Beverly Hills 90210
Melrose Place
Viiden juttu
Dawson´s creek
Teho-osasto
Mullan alla
Sinkkuelämää
Lost
Menossa:
Games of thrones
Boardwalk Empire | En tykkää hömppäsarjoista ollenkaan. Ei ole aikaa sellaisille. On muutakin elämää.
| |
| | |
28.04.12, 11:10
|
#7 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Salon seutu
|
Plondi tuli taloon, ihmeidentekijät, puhtaat valkeat lakanat, teho-osasto, sydämen asialla, kaikki nää kuusniemen tarinat joita tuli keskiviikkoiltaisin kakkoselta, sinkkuelämää.
Ainakin nää oon katsonut alusta loppuun.
Nykyisin katon vaan Emmendalee ja kovin ootan Päivien viemää, mihinkäs se sarja on jäänyt.
| |
| | |
28.04.12, 11:29
|
#8 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 05/2007 Sijainti: Tampere
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Anni62 Plondi tuli taloon, ihmeidentekijät, puhtaat valkeat lakanat, teho-osasto, sydämen asialla, kaikki nää kuusniemen tarinat joita tuli keskiviikkoiltaisin kakkoselta, sinkkuelämää.
Ainakin nää oon katsonut alusta loppuun.
Nykyisin katon vaan Emmendalee ja kovin ootan Päivien viemää, mihinkäs se sarja on jäänyt. |
Joo! Oon kelannut ihan samaa tuosta Päivien Viemäästä. Helvetin Nelonen! Viimeksi kesällä pyöri, kun se Max tapasi sisarensa Ranskassa.
Tuosta AP:n listasta taisin Merlose Placen katsoa alusta loppuun. Oli kyllä välillä tauko, kun en seurannut. Taitaa ainoat alusta loppuun katsomani South Park ja Simpsonit. Tosin nämä sarjat pyörivät edelleen ja osan jaksoista olen katsonut netistä. Pakokin jäi joskus kesken, kun se neljäs kausi oli niin pönttö. Todella tekemällä tehty pakkopullaa.
| |
| | |
28.04.12, 12:04
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
jonka haluaisin vielä katsoa, oli TV:ssä joskus , ehkä 80-luvun alussa, se oli australialainen, ja juoni oli ihan mahtavan jännittävä ja yllätyksellinen.
Nimeä en muista, mutta siinä alussa oli kolmoisdraama, jossa aviomies lavasti vaimolleen veneonnettomuuden, jossa krokotiili "söi" vaimon, näin luuli miehensä....kunnes muutaman vuoden kuluttua "uudestisyntynyt" hoikistunt, plastisen leikkauksen läpikäynyt kaunis vaimo saapui kostamaan.
En tiedä miten sarja päättyi, kun olin ulkomaanmatkalla, enkä päässyt seuraamaan, mutta siihen saakka kun katsoin saraj oli huiman hyvä.
| |
| | |
28.04.12, 12:24
|
#10 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sarja jonka haluaisin vielä katsoa, oli TV:ssä joskus , ehkä 80-luvun alussa, se oli australialainen, ja juoni oli ihan mahtavan jännittävä ja yllätyksellinen.
Nimeä en muista, mutta siinä alussa oli kolmoisdraama, jossa aviomies lavasti vaimolleen veneonnettomuuden, jossa krokotiili "söi" vaimon, näin luuli miehensä....kunnes muutaman vuoden kuluttua "uudestisyntynyt" hoikistunt, plastisen leikkauksen läpikäynyt kaunis vaimo saapui kostamaan.
En tiedä miten sarja päättyi, kun olin ulkomaanmatkalla, enkä päässyt seuraamaan, mutta siihen saakka kun katsoin saraj oli huiman hyvä. |
Tuo sarja on Paluu Eedeniin. En muista, miten tuo sarja päättyi, kun olin niin pieni tuolloin. Leikittiin barbeilla paluu Eedeniä.
| |
| | |
28.04.12, 12:47
|
#11 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2006 Sijainti: Pääkaupunkiseutu
|
Vain kotimaisista voi olla varma, että on nähynyt sarjan alusta loppuun sillä eihän voi olla varma, että yle tai maikkari ostaa sarjan kaikki jaksot. Aika monesta sarjasta on olemassa vielä näyttämättömiä jaksoja. Näistä yhden mainitakseni niin Waterloo Road on selainen, jonka näyttämättömiä jaksoja saisi yle alkaa näyttämään. Heartbeat taitaa olla varmuudella sellainen sarja jonka vihoviimeinen jakso on myös Suomessa näytetty, mutta siitäkään ei voi olla varmoja, että näytettiinkö sarjasta kaikki jaksot kuitenkaan.
| |
| | |
28.04.12, 14:20
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Neitopeikko Tuo sarja on Paluu Eedeniin. En muista, miten tuo sarja päättyi, kun olin niin pieni tuolloin. Leikittiin barbeilla paluu Eedeniä. |
Paluu Eedeniin oli todella hyvä sarja. Sain lahjaksi siitä DVD:n, jota katselin kymmeniä kertoja ja aina se tuntui hyvältä. Sehän päättyi niin, että tämä Tara kosti sille exälleen viemällä sen takaisin sinne Eedeniin, missä tuo julma tapaus tapahtui, kutsui sinne myös naisystävänsä, jonka kanssa tää mies just petti tota Taraa. Kosto onnistui, vaikka olikin vaikeuksia matkassa, eli aika dramaattista.
Tara meni sitten naimisiin tuon plastiikkakirurgin kanssa, joka hänet leikkasi.
Sarjasta on tehty myös jatko, joka on todella paljon huonompi kuin alkuperäinen ja se ei kiinnostanut yhtään.
| |
| | |
28.04.12, 15:31
|
#13 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Paluu eedeniin Paluu Eedeniin oli todella hyvä sarja. Sain lahjaksi siitä DVD:n, jota katselin kymmeniä kertoja ja aina se tuntui hyvältä. Sehän päättyi niin, että tämä Tara kosti sille exälleen viemällä sen takaisin sinne Eedeniin, missä tuo julma tapaus tapahtui, kutsui sinne myös naisystävänsä, jonka kanssa tää mies just petti tota Taraa. Kosto onnistui, vaikka olikin vaikeuksia matkassa, eli aika dramaattista.
Tara meni sitten naimisiin tuon plastiikkakirurgin kanssa, joka hänet leikkasi.
Sarjasta on tehty myös jatko, joka on todella paljon huonompi kuin alkuperäinen ja se ei kiinnostanut yhtään. |
Muistan myös tuon jatkon. Siinä oli mukana sen petollisen miehen veli. Ja se ilkeä nainen, joka oli tämän Taran sisko. Oliko Taran oikea nimi Stephanie?
Muistan sen krokotiilin uima-altaassa.
| |
| | |
28.04.12, 16:21
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Nuorena tuli katsottua paljonkin telkkaria, ainakin seuraavat tuli katsottua, osan nauhoitin vhs:lle ja katsoin koulun jälkeen.
- Beverly Hills 90210 (alkoi muistaakseni nimellä LA Beat)
- Melrose Place
- Blossom
- Alf
- Seinfeld
- Kate ja Allie
- Metsolat
- Puhtaat, valkeat lakanat
Uudemmista on tullut katsottua
- Frasier
- Frendit
- Sinkkuelämää
- Pokka pitää
Nyt seurasin Hiljaista todistajaa, toivottavasti se jatkuu vielä ykköseltä!
Tällä hetkellä en seuraa mitään niin, että joka jakson haluaisin nähdä. Hiljainen todistaja on kyllä sellainen, että jos se jatkuu, alan taatusti taas seurata. Tuli vain sen verran myöhään, että yleensä katsoin sen Areenalta jälkikäteen.
| |
| | |
29.04.12, 02:11
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) |
Twin Peaks
Salaiset kansiot
Metsolat
Sabrina teininoita
Blossom
Frendit
Frasier
Siskoni on noita
Kotijoukot
Bangkok Hilton
Pokka pitää
Sex and the City
Futurama
Aika paljon on näemmä tullut vahdattua telkkaria nuorempana ;)
| |
| | |
29.04.12, 11:35
|
#16 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Salon seutu
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Allie Twin Peaks
Salaiset kansiot
Metsolat
Sabrina teininoita
Blossom
Frendit
Frasier
Siskoni on noita
Kotijoukot
Bangkok Hilton
Pokka pitää
Sex and the City
Futurama
Aika paljon on näemmä tullut vahdattua telkkaria nuorempana ;) | Olen kattonut ton Twin Peaks, salaiset kansiot ja metsolat.. en vaan niitä muistanut.
| |
| | |
29.04.12, 12:23
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Anni62 Olen kattonut ton Twin Peaks, |
Joo minäkään en muistanut Twin Peaksia, sekin tuli katsottua. Muistan, että äitini ja minun alkoi aina tehdä mieli donitseja, vaikkemme kumpikaan edes pidä makeasta :)
| |
| | |
29.04.12, 12:36
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | tästä sarjasta kaikki alkoi Peyton Place ? Wikipedia
Katsoin luultavasti Peyton Place-sarjasta kaikki osat. Jos televisio oli rikki menimme katsomaan
telkkaria naapuriin. He olivat myös sarjan koukussa.
Pidin 80-luvulla Kate ja Allie-sarjasta. Enpä olisi uskonut, että minusta tulee kokkaileva yh-äiti.
| |
| | |
29.04.12, 18:41
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) |
Muistin kätköistä löytyivät vielä nämä, aikanaan hyvinkin koukuttavat sarjat:
Koti kuntoon
Oi ihana toukokuu
Ihmemies
Konnankoukkuja kahdelle
Ylpeys ja ennakkoluulo (BBC:n tuottama versio jossa Colin Firth esitti Mr. Darcya)
Freaks & geeks
North & South
Studio Julmahuvi
Muodollisesti pätevä
| |
| | |
29.04.12, 19:09
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) |
Katsottu:
Beverly Hills, 90120
Melrose Place (vanha + tämä uusi jota tehtiin vain 1 kausi ja joka loppui eilen)
Models Inc.
Paritellen
Blossom
Heroes
Kreisi College (Cosby Shown tyttären spinoff)
Baywatch
Vastatuuleen
Paluu Eedeniin (se alkuperäinen minisarja ja se huonohko jatko-saippuasarja)
Pieni Talo Preerialla
Dynastia
Dallas
Falcon Crest
Heartbreak High (Australian "Beverly Hills, 90120)
Sinkkuelämää
Cashmere Mafia
Lipstick Jungle
Suositut (Popular)
Daisy
Taiteilijan Tytär
Manhattanin Valtiatar
Lucky - Vallan valtijatar (Lucky Changes)
Hollywood Wives (suomenkielinen nimi taisi olla Hollywoodin Naisia, Jackie Collinsin kirjaan perustuva sarja ja mukana paljon tähtiä)
Katson parhaillaan:
90210 (eli uuden polven BH, 90210. Taitaa olla tauolla koska sarjaa tehdään vielä)
Kosto
Lemmen Viemää
Tyhjätaskut
| |
| | |
04.05.12, 22:14
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen sen verran vanha, että tuo peaton place oli iki ihana, nyt emmedale(siis peyton pleis..)
sitä katsonut siitä lähtien kun suomeen rantautui, kotona ottivat sen
videolle kun olin iltavuorossa. Nyt elekeläisenä voisi katsoa mitä vaan jos viitsisi.
| |
| | |
05.05.12, 09:42
|
#22 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2006 Sijainti: Pääkaupunkiseutu
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä, kyllä Olen sen verran vanha, että tuo peaton place oli iki ihana, nyt emmedale(siis peyton pleis..)
sitä katsonut siitä lähtien kun suomeen rantautui, kotona ottivat sen
videolle kun olin iltavuorossa. Nyt elekeläisenä voisi katsoa mitä vaan jos viitsisi. | Kun Emmerdale tuli Suomeen niin sitä näytettiin aamulla 9 paikkeilla.
| |
| | |
05.05.12, 10:58
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) |
Toinen jalka haudassa
Pokka pitää
Kolmas kivi auringosta
Eedenistä itään
Tankki täyteen
| |
| | |
05.05.12, 15:37
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) |
Eikö kukaan ole katsonut Rintamäkeläisiä ?
Se vanha isäntä halus aina keittää kaffeet.
| |
| | |
05.05.12, 21:51
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) | ja Heikki ja Kaija Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sie? Eikö kukaan ole katsonut Rintamäkeläisiä ?
Se vanha isäntä halus aina keittää kaffeet. | Se jäi mieleen, että miehellä oli isot silmäpussit ja hän näytteli myös Heikki ja Kaija-sarjassa.
Kun aikoinaan telkkarissa oli vain kaksi kanavaa niin tulihan sitä katsottua lähes koko ohjelmatarjonta.
| |
| | | | |