Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kulttuuri ja viihde > Leffa- ja tv-friikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
09.06.12, 16:58   #1 (linkki)
Kysyjä
(Vierailija)

Salkkari inhokkisi

Itse en osaa valita kahden väliltä -Lasse vai Ismo. Molemmat ovat niin kamalia "miehiä", etttei kai oikeassa elämässä ole läheskään vastaavaa. Nyt olisi tilaisuus päästä Lassesta eroon.

Roolejahan ne vaan on, mutta tuo Jurkka on kuulema ihan samanoloinen livenäkin. Onkohan "Ismolla" alko-ongelma? Kun katsoo mahaa ja etenkin nenää, niin voisi näin päätellä.
  Vastaa viestiin
09.06.12, 18:28   #2 (linkki)
minun on
(Vierailija)

Tätä ei varmaan kaikki ymmärrä, mutta mä en tykkää Cindystä. Se on jotenki niin "äiti-teresamainen", ainainen ymmärtäminen ja se hymy vaan jotenkin ärsyttää.

Olen ajatellut Ismosta samaa, et taitaa kuppi maistua. Niinku Ossi aina sanookin "pallomaha" :)

Yks erittäin suuri ärsytys lähti onneks pois jo ajat sitten, eli Liisan tytär Venla.
  Vastaa viestiin
10.06.12, 12:14   #3 (linkki)
inhokki..ei
(Vierailija)

vaan huono käsikirjoitus

Ei minulla ole ketään suurta inhokkia salkkareissa. Kukin näyttelee osansa niinkuin käsikirjoitus määrää. Siinä se inhokki onkin,käsikirjoitus on tosi huono.
Miksi esimerkiksi Heidistä on tehty semmoinen sekoilija? Huutaa ja reuhaa ihan pikkuasioista.
En aina ymmärrä niitä raivoiluja. Eikä normaalielämässä kukaan jää suu auki toljottamaan,kun jotakin sanoo...liikettä..!
  Vastaa viestiin
10.06.12, 20:22   #4 (linkki)
just niin
(Vierailija)

miksi kässäriläiset näkevät salkkareiden ihmiset niin kaavamaisina? Vihataan tai kieroillaan, kukaan ei oikeasti rakasta, tai sit jos rakastaa, niin ihan väärää ihmistä.
Liisa on minulle ollut teennäisyyden ilmentymä alusta lähtien ja inhottava kieroilija, eikä näy oppivan mitään elämässään.

Kakkoselta tulee UusiPäivä, siinä on ihanan monipuolisia roolihahmoja, pidän erikoisesti tehtaantyömiehestä, joka kaveraa tehtaan sairastuneen johtajan kanssa ja koulun talonmies Kukko on herkullinen ja hauska rooli myös.
Naisrooleista Inga Sulin on ihan mahtavan hyvä.Hänen miniänsä rooli on myös tuore ja raikas.
Katsoinkin talvella mieluummin Up:ta kuin ikuisesti kieroilevia ja homoilevia salkkareita!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku