Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Kulttuuri ja viihde > Leffa- ja tv-friikit
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
14.11.12, 11:51   #1 (linkki)
iiru
(Vierailija)

paras mainos

Rrrrieska,kuin torrrtilla!;)
  Vastaa viestiin
14.11.12, 12:49   #2 (linkki)
tosi hyvä
(Vierailija)

Ja gigantti! ;)
  Vastaa viestiin
14.11.12, 15:05   #3 (linkki)
Besserwisser

Käyttäjän Saksanpähkinä avatari

Rekisteröitynyt: 06/2012
En voi mitään sille että nauran joka kerta kun ne lampaat laulavat uuden kermajuustolaulun ja lehmä epäilee: teidän keksimä, ja toinen lammas sanoo: ei ole, ja toinen purskahtaa nauruun ja sanoo: okei, on se.
  Vastaa viestiin
14.11.12, 15:15   #4 (linkki)
Bäää
(Vierailija)

En yleensä pidä vitsikkäistä eläinmainoksista, mutta nuo lampaat kyllä huvittavat. Laamamainos oli aivan hirveä. Saattaa olla, etten enää koskaan voi sietää laamoja. Ja nyt on myös joku vaatemainos, jossa nainen on valkoisessa mekossa ja kyyhkynen lentää pään päälle. Yököttää!
  Vastaa viestiin
14.11.12, 15:24   #5 (linkki)
saunalahti
(Vierailija)

Minua huvittaa nuo Saunalahden mainokset, jossa tämä rikas perhe. Sitten tietenkin Saarioisten mainos ja höpöttävä mies, joka soittaa äidilleen. Yhden käden sormissa ne hyvät mainokset taitaa olla. Yleensä käännän kanavaa, kun mainokset alkaa.
  Vastaa viestiin
15.11.12, 11:41   #6 (linkki)
mulletoi
(Vierailija)

Mulla meni siinä rieska-mainoksessa tosi pitkään ennen kuin sain mitään selvää siitä puheesta. Siksi se on mulle tosi ärsyttävä.
Eläinmainoksista en jonkun ylläkirjoittavan lailla myöskään pidä. Esim joidenkin kehuma koirien tekohammasmainos ei ollut vitsikäs.

Mutta kivoja kysyttiin: tykkään Zalando-mainoksesta, jossa nainen kiljuu ilosta ja mies kauhusta.
Tykkään myös siitä Siwan sarjasta, jossa aikamiespoika hyysää äiskän kanssa.
Lapsimainoksista ainoa hyvä - mutta onkin sitten tosi hyvä ja superhellyttävä - on se vaippamainos, jossa kovin samannäköiset muksut treffaa juhlissa ja suihkulähteen luona. Niin söpöt muksut!
  Vastaa viestiin
15.11.12, 11:46   #7 (linkki)
ruikkaava
(Vierailija)

kyyhkynen

Katselimme tyttäreni kanssa elokuvaa ja siinä välissä tuli mainos missä kyyhkynen lentää naisen pään päälle. Kumpikin tuumasi,kuin yhdestä suusta; kumma,kun ei pruikkaa tytön päähän;))
  Vastaa viestiin
15.11.12, 11:47   #8 (linkki)
Linkströmit
(Vierailija)

rikkaat

Minusta ne rikkaan perheen jutut on kivoja:)
  Vastaa viestiin
15.11.12, 12:59   #9 (linkki)
Besserwisser

Minusta rikas perhe on ärsyttävä. Hahmot liioiteltuja karikatyyrejä.
Saarioisten aikamiespoika joka soittaa aina äidilleen, on loistava. Samantyyppinen mutta huonompi on se Siwan mies. Miksi nämä molemmat miehet ovat mammanpoikia?
Huonoimpia "mainoksia" ovat nämä leffojen tai sarjojen etukäteismainokset, ne ovat niin kyllästyttäviä ettei jaksa sitten katsoa sitä ohjelmaa itseään kun se vihdoin tulee, kun sitä on jo rummutettu kuukausitolkulla.
  Vastaa viestiin
15.11.12, 14:39   #10 (linkki)
syskonkorv
(Vierailija)

Se mainos jossa uhutaan siskonmakkarapyöryköistä, on minusta paras eli tosi hauska mainos!! Muutaman kerran olen sen sattunut näkemään ja aina on pakko nauraa sille.
  Vastaa viestiin

15.11.12, 14:39   #11 (linkki)
edellinen korjaa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja syskonkorv Näytä viesti
Se mainos jossa uhutaan siskonmakkarapyöryköistä, on minusta paras eli tosi hauska mainos!! Muutaman kerran olen sen sattunut näkemään ja aina on pakko nauraa sille.

jossa puhutaan....
  Vastaa viestiin
15.11.12, 14:40   #12 (linkki)
syskonkorv
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Saksanpähkinä Näytä viesti
Minusta rikas perhe on ärsyttävä. Hahmot liioiteltuja karikatyyrejä.
Saarioisten aikamiespoika joka soittaa aina äidilleen, on loistava. Samantyyppinen mutta huonompi on se Siwan mies. Miksi nämä molemmat miehet ovat mammanpoikia?
Huonoimpia "mainoksia" ovat nämä leffojen tai sarjojen etukäteismainokset, ne ovat niin kyllästyttäviä ettei jaksa sitten katsoa sitä ohjelmaa itseään kun se vihdoin tulee, kun sitä on jo rummutettu kuukausitolkulla.

Juuri tuota tarkoitin, se on Saarioisen mainos, paras mitä koskaan on tehty ainakaan siitä firmasta!!
  Vastaa viestiin
15.11.12, 18:41   #13 (linkki)
Makuasiat
(Vierailija)

Hauskoja nämä makuasiat, minä nimittäin inhoan melkein kaikkia tässä ketjussa mainittuja mainoksia, tai siis niitä, jotka tiedän.

Sen sijaan pidän ainakin joistakin tässä mainituista inhokeista, esimerkiksi laamat olivat loistavia, samoin koirien tekohampaat on hauska. Se "et oo tosissas" -koira näyttää aidon hämmästyneeltä :-)

Saarioisen äidilleen kauhuissaan soitteleva poika on onnistunut kampanja. Pidän myös, onkohan se nyt DNA:n, miehestä, jolle kaikki on vaikeaa. Siinäpä ne taitavat hyvät mainokset ollakin.
  Vastaa viestiin
15.11.12, 18:49   #14 (linkki)
dna on hyvä
(Vierailija)

Minäkin tykkään Dna:n miehestä, joka valittaa kaikkea. Laamamainoksista tykkäsin myös, ne oli niin järjettömän hulluja ja kuten jo aiemmin kirjoitin, tykkään tästä rikkaasta perheestä, juuri myös tuon älyttömyyden takia.

Mainosta, jossa kerrotaan miten paljon ruuantähteitä ja rasvaa kertyy astianpesukoneeseen inhoan niin paljon, että vaihdan heti kanavaa, kun se tulee. Tosin se kanavan vaihtaminen tapahtuu niin monen muunkin mainoksen takia.
  Vastaa viestiin
16.11.12, 11:11   #15 (linkki)
Eläinmainokset parhaita
(Vierailija)

Kaikki mainokset joissa eläimiä, ovat parhaita.
DNA-laamamainos, se jonkin aikaa sitten pyörinyt pikkuhoususuojamainos jossa pienen chihuahuan takapuoleen on tarttunut pikkuhuosunsuoja kun on istunut emännän laukussa :-DDD

Mainokset joissa lapsia, ovat kaikista ärsyttävimpiä, paitsi tämä yksi poikkeus on aika hauska ;-D

Banned Commercial - Condoms - YouTube
  Vastaa viestiin
16.11.12, 13:17   #16 (linkki)
RMHL
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja dna on hyvä Näytä viesti
Minäkin tykkään Dna:n miehestä, joka valittaa kaikkea. Laamamainoksista tykkäsin myös, ne oli niin järjettömän hulluja ja kuten jo aiemmin kirjoitin, tykkään tästä rikkaasta perheestä, juuri myös tuon älyttömyyden takia.

Mainosta, jossa kerrotaan miten paljon ruuantähteitä ja rasvaa kertyy astianpesukoneeseen inhoan niin paljon, että vaihdan heti kanavaa, kun se tulee. Tosin se kanavan vaihtaminen tapahtuu niin monen muunkin mainoksen takia.
Samoin mua oksettaa se ruoantähde-rasva-sotku, tulee valitettavasti lihaperunasoselaatikko mieleen. Ja tosiaan kaikki eläinmainokset ovat mainioita, varsinkin Whiskas-mainos, missä ne pari kissaa kurkkivat ikkunan takana kun kaveri saa kotona ruokaa!
  Vastaa viestiin
17.11.12, 12:22   #17 (linkki)
kiskis2
(Vierailija)

outo mainos

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RMHL Näytä viesti
Samoin mua oksettaa se ruoantähde-rasva-sotku, tulee valitettavasti lihaperunasoselaatikko mieleen. Ja tosiaan kaikki eläinmainokset ovat mainioita, varsinkin Whiskas-mainos, missä ne pari kissaa kurkkivat ikkunan takana kun kaveri saa kotona ruokaa!

En olekkaan nähnyt tuota mainosta. Ohhoh =O
  Vastaa viestiin
19.11.12, 12:40   #18 (linkki)
RMHL
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kiskis2 Näytä viesti
En olekkaan nähnyt tuota mainosta. Ohhoh =O
Sitä ei ole valitettavasti tullutkaan pitkään aikaan. Yhdessä vaiheessa se vuorotteli sen mainoksen kanssa, jossa pikkupojan paras kaveri oli Vili-kissa.
  Vastaa viestiin
19.11.12, 12:52   #19 (linkki)
Besserwisser

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RMHL Näytä viesti
Sitä ei ole valitettavasti tullutkaan pitkään aikaan. Yhdessä vaiheessa se vuorotteli sen mainoksen kanssa, jossa pikkupojan paras kaveri oli Vili-kissa.
Minä kuulin tosi pitkän aikaa että poika sanoi: mä oon noora.
  Vastaa viestiin
19.11.12, 19:24   #20 (linkki)
Makuasiat-nimim.
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Saksanpähkinä Näytä viesti
Minä kuulin tosi pitkän aikaa että poika sanoi: mä oon noora.

Sama juttu, minäkin kuulin aina, että Hei, mä oon Noora :-)
  Vastaa viestiin