Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kulttuuri ja viihde > Matkalaiset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
06.04.11, 18:50   #51 (linkki)
Ritu
(Vierailija)

Toscanaan!

Olen edelleen lähdössä,mutta matkaa siirrettiin 2.5-5.5,vaikka olin maksanut lisäpäivän en saanut sitä. Maksoin 129€ paketista,johon kuului kaksi illallista ja yökierto-ajelu.Tai ne kuitattiin varausmaksusta.Lähtö on 2.5 klo 13.30 paluulento lähtee 5.5 klo 08.00 siis hurjan aikaisin. Mieheni pääsi ainakin samalle lennolle,hotellista en vielä tiedä mitään. Luvattiin 10 päivää ennen matkaa ilmoittaa siitä. Saa nähdä mitä muita retkiä on.Pisan torni pitäisi ainakin nähdä,viinitiloista en niinkään välitä. Odotellen reissua:Ritu
  Vastaa viestiin
11.04.11, 14:08   #52 (linkki)
asdads
(Vierailija)

Toscana

Omaa tyhmyyttähän se on jos ei osaa matkaehtoja sun muita lukea. Selvästi lukee että retket maksaa, hinnat saa kuulla soittamalla toimistoon. Oma-aloitteisuutta ihmiset! :) Jutussa ei ole mitään hämärää ja Kuningaskuluttajan parin vuoden takainen juttu oli vain yhdeltä kannalta - ja siinäkin haastateltiin vain niitä törppöjä jotka eivät osaa lukea. Itse olen reilun viikon päästä lähdössä reissuun ja tiedän tasan tarkkaan mitä mikäkin maksaa ja milloin saan 200e takasin yms. On se kumma kun muut ei tähän pysty. :) Toscanaan siis lähdössä olen.
  Vastaa viestiin
11.04.11, 14:09   #53 (linkki)
saSas
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja asdads Näytä viesti
Omaa tyhmyyttähän se on jos ei osaa matkaehtoja sun muita lukea. Selvästi lukee että retket maksaa, hinnat saa kuulla soittamalla toimistoon. Oma-aloitteisuutta ihmiset! :) Jutussa ei ole mitään hämärää ja Kuningaskuluttajan parin vuoden takainen juttu oli vain yhdeltä kannalta - ja siinäkin haastateltiin vain niitä törppöjä jotka eivät osaa lukea. Itse olen reilun viikon päästä lähdössä reissuun ja tiedän tasan tarkkaan mitä mikäkin maksaa ja milloin saan 200e takasin yms. On se kumma kun muut ei tähän pysty. :) Toscanaan siis lähdössä olen.

Niin, ja on meillä kaksi lisäpäivääkin.
  Vastaa viestiin
11.04.11, 22:30   #54 (linkki)
Ritu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja asdads Näytä viesti

Kirjoitahan asdads kokemuksiasi heti kun palaat matkalta,Esim. mitä pidit retkistä ja onko jotain mitä pitää varoa tai minne ei kannata mennä. Millainen hotelli,vaikka sillä nyt ei minusta ole mitään väliä. Olen samaa mieltä että tässä ei ole mitään hämärää,ainakin Venetsiassa kaikki oli niinkuin edeltä päin oli luvattu.Kuningaskuluttajan väitteet eivät muuten kaikki edes pitäneet paikkaansa.
Hyvää natkaa!
  Vastaa viestiin
25.04.11, 15:26   #55 (linkki)
irkku
(Vierailija)

TOSCANAN MATKA

HEI!
TULIMME JUURI TOSCANAN MATKALTA(HUHTIKUU 2011).MATKA OLI HIENO,KAIKIN PUOLIN ONNISTUNUT.RETKET OLIVAT HYVIÄ JA OPPAAT ASIANTUNTEVIA.ARVOSTAN LOMALLA SITÄ HELPPOUTTA,ETTÄ BUSSI TUO JA VIE HOTELLIIN.EN JAKSA KOLUTA KIOSKEJA LÄPI JA ETSIÄ LIPPUJA JA ASEMIA JA LUKEA OPPAITA KANNESTA KANTEEN LÄPI VARSINKAA LYHYELLÄ LOMALLA.
RETKIEN HINTA OLI YHTEENSÄ N.100E PER PÄIVÄ,EN PIDÄ KOHTUUTTOMANA SIIHEN ANTIIN NÄHDEN.NEGATIIVIST OLI HUONO RUOKA HOTELLISSA JA SIITÄ VALITETTIIN.TOINEN NEGATIIVISUUS OLI INFO TILAISUUDEN NOPEUS,EIKÄ SIINÄ KERROTTU RETKIEN YKSITTÄISHINTOJA USEAAN KERTAAN PYYDETTÄESSÄKÄÄN VAAN KOKO PAKETTI.NIILLE VALITTAJILLE,JOTKA LUULIVAT ETTÄ KAIKKI ON ILMAISTA,OLI ETUKÄTEIS ESITTEISSÄ KYLLÄ SELVÄÄN SANOTTU,MIKÄ KUULUU HINTAAN.VERTAILKAA MUIDEN MATKAN JÄRJESTÄJIEN KAUPUNKILOMIA,JOHON KUULUU KIERTOAJELUITA YM,NIIN TÄMÄ EI OLE KALLIIMASTA PÄÄSTÄ.UUTTA MATKAA ODOTELLEN.
  Vastaa viestiin
25.04.11, 16:29   #56 (linkki)
alitupa
(Vierailija)

kiitos asiallisesta palautteesta

Olen itse lähdössä marrask.2011 samaan paikkaan. voisitko kertoa minulle ,voiko tällainen 70+mummo lähteä. Olen ulospäinsuuntautuva avoin ja ihan kohtuukuntoinenkin.ongelmana on ,mistä löytäisin matkaseuraa...mutta olen vieraskieli taidoton DD,suomi kyllä sujuu !!! Pärjääköhän siellä? pitääkö oppaat huolta????? Kiitos etukäteen kirjoitteletko? alitupa1@luukku.com

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja irkku Näytä viesti
HEI!
TULIMME JUURI TOSCANAN MATKALTA(HUHTIKUU 2011).MATKA OLI HIENO,KAIKIN PUOLIN ONNISTUNUT.RETKET OLIVAT HYVIÄ JA OPPAAT ASIANTUNTEVIA.ARVOSTAN LOMALLA SITÄ HELPPOUTTA,ETTÄ BUSSI TUO JA VIE HOTELLIIN.EN JAKSA KOLUTA KIOSKEJA LÄPI JA ETSIÄ LIPPUJA JA ASEMIA JA LUKEA OPPAITA KANNESTA KANTEEN LÄPI VARSINKAA LYHYELLÄ LOMALLA.
RETKIEN HINTA OLI YHTEENSÄ N.100E PER PÄIVÄ,EN PIDÄ KOHTUUTTOMANA SIIHEN ANTIIN NÄHDEN.NEGATIIVIST OLI HUONO RUOKA HOTELLISSA JA SIITÄ VALITETTIIN.TOINEN NEGATIIVISUUS OLI INFO TILAISUUDEN NOPEUS,EIKÄ SIINÄ KERROTTU RETKIEN YKSITTÄISHINTOJA USEAAN KERTAAN PYYDETTÄESSÄKÄÄN VAAN KOKO PAKETTI.NIILLE VALITTAJILLE,JOTKA LUULIVAT ETTÄ KAIKKI ON ILMAISTA,OLI ETUKÄTEIS ESITTEISSÄ KYLLÄ SELVÄÄN SANOTTU,MIKÄ KUULUU HINTAAN.VERTAILKAA MUIDEN MATKAN JÄRJESTÄJIEN KAUPUNKILOMIA,JOHON KUULUU KIERTOAJELUITA YM,NIIN TÄMÄ EI OLE KALLIIMASTA PÄÄSTÄ.UUTTA MATKAA ODOTELLEN.
  Vastaa viestiin
25.04.11, 20:23   #57 (linkki)
IRKKU
(Vierailija)

TOSCANA

HEI ALITUPA!
PÄRJÄÄT MATKALLA VARMASTI,MATKAKUMPPANINI OLI 76 V MUMMO(ITSE NUOREMPI) JA HÄN JAKSOI HYVIN.TUTUSTUIMME MUIHIN MATKASEURUEEN JÄSENIIN HYVIN.OPPAAT PITIVÄT HYVÄÄ HUOLTA:OLIVAT KENTÄLLÄ VASTASSA JA SAATTOIVAT LÄHTIESSÄ LÄHTÖSELVITYKSEEN SAAKKA.
OSALLISTU RETKIIN OVAT HYVIÄ.OLIMME PARI VUOTTA SITTEN VENETSIASSA SAMALLA MATKALLA,EIKÄ OLLUT VALITTAMISTA.JOUKOSTA LÖYTYY AINA VALITTAJIA.HYVÄÄ MATKAA!
  Vastaa viestiin
27.04.11, 10:10   #58 (linkki)
metsäorvokki
(Vierailija)

onko kukaan ollut 2011 ilmaisella toscanan matkalla

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja krisse Näytä viesti
Miten paljon joutuu noiden tuotteita, varmaan sikakalliita, ostamaan jotta pääsee ilmaismatkalle?
Joku asia tuossa mättää....
haluaisin tietää 2011kevään toscanan illmais matkoista ,,onko tosiaan, ilmaisia matkoja ja mikä on todellinen matkan hinta olen työtön ei varaa, huijaukseen. lähtisin mielelläni ilmaiselle matkalle. mutta todellinen hinta puuttuu. antkaa tietoa jos sellaista on.iso kiitos.!!! nnim. metsäorvokki.
  Vastaa viestiin
27.04.11, 18:45   #59 (linkki)
alitupa
(Vierailija)

tockana

Heippa! katso Iirkun kirjoitus siinä asiallista tietoa,retkethän kyllä pitää maksaa----luonnollisesti

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja metsäorvokki Näytä viesti
haluaisin tietää 2011kevään toscanan illmais matkoista ,,onko tosiaan, ilmaisia matkoja ja mikä on todellinen matkan hinta olen työtön ei varaa, huijaukseen. lähtisin mielelläni ilmaiselle matkalle. mutta todellinen hinta puuttuu. antkaa tietoa jos sellaista on.iso kiitos.!!! nnim. metsäorvokki.
  Vastaa viestiin
28.04.11, 08:04   #60 (linkki)
Jx

Käyttäjän Jx avatari

Rekisteröitynyt: 07/2006
Sijainti: Pääkaupunkiseutu
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja IRKKU Näytä viesti
HEI ALITUPA!
PÄRJÄÄT MATKALLA VARMASTI,MATKAKUMPPANINI OLI 76 V MUMMO(ITSE NUOREMPI) JA HÄN JAKSOI HYVIN.TUTUSTUIMME MUIHIN MATKASEURUEEN JÄSENIIN HYVIN.OPPAAT PITIVÄT HYVÄÄ HUOLTA:OLIVAT KENTÄLLÄ VASTASSA JA SAATTOIVAT LÄHTIESSÄ LÄHTÖSELVITYKSEEN SAAKKA.
OSALLISTU RETKIIN OVAT HYVIÄ.OLIMME PARI VUOTTA SITTEN VENETSIASSA SAMALLA MATKALLA,EIKÄ OLLUT VALITTAMISTA.JOUKOSTA LÖYTYY AINA VALITTAJIA.HYVÄÄ MATKAA!
Anteeksi kysymykseni, mutta miksi huudat?
  Vastaa viestiin

05.05.11, 14:16   #61 (linkki)
kokrmusta on
(Vierailija)

toscanan ilmais matkat

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jx Näytä viesti
Anteeksi kysymykseni, mutta miksi huudat?
sinun kysymyksesi ei kuulu aiheeseen,,!!!!
  Vastaa viestiin
09.05.11, 17:31   #62 (linkki)
alitupa
(Vierailija)

tosckanaan 10/2011

olen lähdössä lokak.2011 toscanaan, löytyisiköhön Oulunseudulta matkakumppania (naista)olisi somempi kahden matkustella,voitais vaikka tutustua ennakkoon ?????
  Vastaa viestiin
13.05.11, 11:21   #63 (linkki)
Sirpa
(Vierailija)

Natue Medin "ilmaismatkat"

Itsekin hämmästelin tätä "ilmaismatkaa". Todelliset kustannukset olen ottanut selville eli 3 yötä ja lennot maksaa vain 59€ eli lentokenttäverot. Yksi lisäyö on 59€ ja retkipaketit 250€ ja 350€. Eli jos haluaa olla kaikilla näillä retkillä mukana, niin matka maksaa 468€ - ja tämä siis tälle ilmaismatkan saajalle, jos suostut siihen, että matkasta ilmoitetaan sinulle 1 kk ennen. Jos kuitenkin haluat mukaan kaverin ja lähteä tiettynä päivänä, niin kustannukset nousee. Jo pelkkä vahvistettu lähtöpäivä on 90€. Ei niin hirveän ilmaista. Mutta, jos haluaa mennä omatoimiselle minilomalle, niin silloinhan hinta on ihan naurettavan pieni ja erittäinkin kohtuullinen. Meinasin lähteä, mutta täytynee miettiä tätmä kuvio ihan uudestaan.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Venetsiassa käynyt Näytä viesti
Kyseinen luontaistuotteita kauppaava firma buffaa kanta-asiakkailleen ilmaisia matkoja yhteistyössä Universal Tours Scandinavia -nimisen matkatoimiston kanssa. Kutsun saaja saa lentomatkat ja hotelliyöpymiset ilmaiseksi. No, harva kai kuitenkaan haluaa lähteä matkalle yksin, joten pyytää mukaansa toverin. Toverikin saa edulliseksi mainostetun tarjouksen lennoista ja hotellista. Tyytyväisinä toverukset lähtevät matkaan.

Vasta perillä selviää, että ns. valinnaiset retket on niputettu yhteen kalliiksi paketeiksi. Hinnoittelu on suunniteltu niin, että järjestetystä ohjelmasta on otettava joko kaikki tai ei mitään: muuten osallistumisessa ei ole lainkaan järkeä. Hintoja ei ole kerrottu etukäteen. Päätös siitä, osallistuuko järjestetyille retkille vai järjestää päiväohjelmansa itse, on tehtävä parinkymmenen minuutin kuluessa ensimmäisenä matkapäivänä järjestettävässä infotilaisuudessa. Koska toverukset eivät ole tienneet systeemistä etukäteen, kumpikaan ei ole selvittänyt pääsylippujen, bussilippujen yms. hintoja etukäteen saati ottanut selvää, miten matkakohteessa ylipäänsä pääsee liikkumaan. Näin toveruksilla ei ole mitään mahdollisuuksia arvioida, ovatko matkanjärjestäjän tarjoamat retkipaketit rahallisesti kannattava vaihtoehto vai olisiko sittenkin edullisempaa ja järkevämpää tutustua matkakohteeseen omin päin.

Toverukset päätyvät valitsemaan matkanjärjestäjän tarjoaman retkipaketin. Matkalle kutsuttu Natura Med Pharman asiakas huomaa, että "ilmainen" matka tuleekin maksamaan kohtalaisen paljon, puhumattakaan edellisen kaverista, joka maksaa myös lennosta ja hotellista. Toverusten tyytyväisyyttä ei lisää sekään, että komealta kuulostava retkiohjelma ei ole ihan sitä, mitä esitteessä luvataan. Esim. "viinien maistelu" tarkoittaakin sitä, että retkeläisille tarjotaan pikkuinen lasillinen yhtä puna- tai valkoviiniä. Sekin aivan tavallista arkiviiniä.

Osa järjestäjän matkaoppaista hoitaa työnsä kiitettävästi, osa on selvästikin väärällä alalla tai niin kypsyneitä ja v-tuuntuneita työhönsä, ettei asiakaspalvelusta voi juuri puhua. Kaiken huippuna nuori naispuolinen opas, joka ei edes osaa lukea paikallisen turisti-infon oveen kiinnitettyjä aukioloaikoja, vaan kehottaa matkalaisia palaamaan paikalle myöhemmin, "lounastauon jälkeen", vaikka toimisto on koko päivän kiinni. Kun neitoselle myöhemmin huomautetaan virheestä, hän ei edes pahoittele kömmähdystään.

Kokemukseni ovat Venetsiasta viime keväältä. Nyt samat järjestäjät kuulemma tarjoavat matkoja Toscanaan. Suosittelen lähtemään vain siinä tapauksessa, että on valmis menemään omatoimimatkalle. Jos järjestetyille retkille haluaa mennä, kannattaa vaatia hintatiedot ja retkiin liittyvät ehdot nähtäväkseen jo etukäteen, niin että niihin voi tutustua kotona Suomessa ennen matkatarjouksen hyväksymistä.
  Vastaa viestiin
24.05.11, 15:44   #64 (linkki)
minna
(Vierailija)

Heippa Toscanassa käyneet.
Olen lähdössä siskoni kanssa, joka on myös saanut kutsun. Miten hotelihuoneet jaettiin? Onko mahdollisuutta vaikuttaa huonetoveriin muuta kun maksamalla 110€. Vaihtoiko väki auliisti huoneita? Oliko hotellilta helppo lähteä omatoimireissuille, vai oliko hotelli jossain pöheikössä?
  Vastaa viestiin
28.05.11, 22:02   #65 (linkki)
alitupa
(Vierailija)

toscana

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minna Näytä viesti
Heippa Toscanassa käyneet.
Olen lähdössä siskoni kanssa, joka on myös saanut kutsun. Miten hotelihuoneet jaettiin? Onko mahdollisuutta vaikuttaa huonetoveriin muuta kun maksamalla 110€. Vaihtoiko väki auliisti huoneita? Oliko hotellilta helppo lähteä omatoimireissuille, vai oliko hotelli jossain pöheikössä?

Heippa ! papereista ja edellisistä viesteistä selviää kyllä kaikki asiat.olen itse lähdössä syksyllä,päivää en vielä tiedä,,mistäpäin suomea olette lähdössä ????
  Vastaa viestiin
09.08.11, 12:46   #66 (linkki)
matkailija
(Vierailija)

toscanaan

Heippa. Toscana kutsuu. Olen kaikesta lukemastani huolimatta innolla lähdössä mukaan. En ole koskaan millään matkatoimiston reissullakaan saanut retkiä ilmaiseksi, joten ymmärrän hyvin, että ne maksa erikseen ja jokainen päättää mitä perillä tekee. Te omatoimireissaajat, onko Toscanasa helppo liikkua,miten julkinen liikenne sujuu? mitä maksaa esim . 5 vrk turistikortti? onko hotellit jossain puskassa vai pääseekö sieltä julkisiin liikennevälineisiin?
En ole netin kautta vielä tietoa hakenut nähävyyksistä tai muusta elämästä, koska vieläkin pelottaa, että matka perutaan tai siirretään, niinkuin monelle on ilmeisesti käynyt.
kertokaahan omatoimimatkailijat reissustanne.
  Vastaa viestiin
10.08.11, 08:20   #67 (linkki)
Jx

Käyttäjän Jx avatari

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja matkailija Näytä viesti
Heippa. Toscana kutsuu. Olen kaikesta lukemastani huolimatta innolla lähdössä mukaan. En ole koskaan millään matkatoimiston reissullakaan saanut retkiä ilmaiseksi, joten ymmärrän hyvin, että ne maksa erikseen ja jokainen päättää mitä perillä tekee. Te omatoimireissaajat, onko Toscanasa helppo liikkua,miten julkinen liikenne sujuu? mitä maksaa esim . 5 vrk turistikortti? onko hotellit jossain puskassa vai pääseekö sieltä julkisiin liikennevälineisiin?
En ole netin kautta vielä tietoa hakenut nähävyyksistä tai muusta elämästä, koska vieläkin pelottaa, että matka perutaan tai siirretään, niinkuin monelle on ilmeisesti käynyt.
kertokaahan omatoimimatkailijat reissustanne.
Tiedätkö mihin kaupunkiin siellä Toscanassa olet menossa?
Toscana ? Wikipedia

Tiedätkö edes mihin maakuntaan olet menossa? Linkistä löydät maininnan Toscanan maakunnista.
  Vastaa viestiin
10.08.11, 10:09   #68 (linkki)
voi voi!
(Vierailija)

Onpas täällä ihme porukkaa, kuvittelevat pääsevänsä matkalle ilmaiseksi. Rahattomalle käy usein niin että tulee petetyksi, mitenkähän siitä selviää.....
  Vastaa viestiin
10.08.11, 11:06   #69 (linkki)
Kiertoajeluko?
(Vierailija)

Onko kyseessä siis jonkinlainen kiertoajelu Toscanassa? Entä jos joku ei halua tuota retkipakettia, niin mihin hänet sitten sijoitetaan? Eli kierrelläänkö siellä koko ajan ympäriinsä, vai onko siellä joku "tukikohta?"

Ei sillä, että minulle olisi moista kutsua tullutkaan, enkä tiedä, että tuleeko koskaan, mutta periaatteessa voisin tuollaiselle kyllä osallistua. Haluaisin kuitenkin tietää etukäteen, että minne matka suuntautuu, että voisin tutustua kohteeseen etukäteen, esimerkiksi Toscanakin on niin laaja käsite.
  Vastaa viestiin
01.09.11, 15:28   #70 (linkki)
mekku
(Vierailija)

mistä matkatoimistosta saa ilmaisia retkiä

NO HEIPS olen käynyt kahdella NATURAN matkalla ja molemmista on vain hyvää kerrottavaa ihmettelen vain millä matkatoimistolla on ilmaisia retkiä ei pääse eden Helsingissä Suomenlinnan retkelle jos ei MAKSA
  Vastaa viestiin

02.09.11, 08:53   #71 (linkki)
Jx

Käyttäjän Jx avatari

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mekku Näytä viesti
NO HEIPS olen käynyt kahdella NATURAN matkalla ja molemmista on vain hyvää kerrottavaa ihmettelen vain millä matkatoimistolla on ilmaisia retkiä ei pääse eden Helsingissä Suomenlinnan retkelle jos ei MAKSA
Suomenlinnaan pääsee ihan Helsingin kaupungin paikallisliikenteen lipulla eli ladattavalla kuukausi lipulla.

Voitko kertoa mihin kaupunkiin nuo Toscanan matkat suuntautuvat?
  Vastaa viestiin
02.09.11, 11:02   #72 (linkki)
Helsinkiin tulossa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jx Näytä viesti
Suomenlinnaan pääsee ihan Helsingin kaupungin paikallisliikenteen lipulla eli ladattavalla kuukausi lipulla.

Voitko kertoa mihin kaupunkiin nuo Toscanan matkat suuntautuvat?

Hei! Kertoisitko, mistä saa ilmaisen lauttalipun? Eikö kuukausilipusta tarvitse maksaa?
  Vastaa viestiin
02.09.11, 11:30   #73 (linkki)
Jx

Käyttäjän Jx avatari

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Helsinkiin tulossa Näytä viesti
Hei! Kertoisitko, mistä saa ilmaisen lauttalipun? Eikö kuukausilipusta tarvitse maksaa?
Tietysti se kuukausi lippu maksaa, mutta sillä saa matkustaa kuukaudessa ihan rajattomasti. Käytännössä en maksa lauttalipusta erikseen, kun sillä samalla lipulla, jolla muutenkin matkustan voin myös käydä Suomenlinnassa niin monta kertaa, kuin haluan per kuukausi.
  Vastaa viestiin
02.09.11, 11:51   #74 (linkki)
Helsinkiin tulossa
(Vierailija)

No okei, jos Helsingissä asuva pitää Suomenlinnan matkaa matkailuna, niin meillä on hieman eri ajatukset. Pääkaupunkiseudun ulkopuolella asuvilla harvoin on Helsingin kuukausilippua ja silloin matkasta on maksettava ihan oikeaa rahaa. Kyse oli ILMAISmatkoista yleisesti - ei sinun "matkailustasi". There is no such thing as free lunch!
  Vastaa viestiin
02.09.11, 12:56   #75 (linkki)
neljä euroa
(Vierailija)

Niin, siis kyllä Suomenlinnaan meneminen maksaa - sehän sisältyy siihen kuukausilippuunkin. Me "turistit" maksamme sitten ihan erikseen eli kännykällä ostaen lipun hinta on kaksi euroa meno ja toinen tulo, koska harva kai tunnin sisällä palaa kaupunkiin. Eli Suomenlinnan maksu noin laskien on 4 euroa kerta. Tietenkin on kaikenlaisia kortteja, päivälippuja ja muita, joilla pääsee "ilmaiseksi" Jx:n logiikkaa noudattaen.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku