| Blondi Oulusta
Ensinnäkin pyydän anteeksi kun laitan ilmoitukseni tälle palstalle mutta en tiedä kuuluuko se tänne ja toivottavasti kukaan ei pahastu tästä ilmoituksestani.
Eli: Etsin sinua vaalea blondi-nainen joka olit viimeyönä (29.-30.7.) välisenä yönä Oulussa Annassa&Albertissa. Tuntomerkkisi ..vaaleat lainehtivat hiukset olkapäiden alapuolelle..siniset silmät( jos näin oikein?)..tumma tai musta pusero..vaalean siniset farkut ja olallasi pieni keskiruskea käsilaukku.
Tulit yläkerrassa seisomaan viereeni ja vaihdoimme katseita useampaan kertaan. Tulit jopa niin lähelle että kosketimme toisiamme. Olisin halunnut jutella kanssasi mutta syy miksi en jutellut oli se että en ollut yksin. Näin että sinunkin olisi tehnyt mieli tulla juttelemaan kanssani ja en tiedä estiko ujoutesi sen?
Seisoit ehkä 5-10 minuuttia vieressäni ja sitten sua tuli hakemaan joku mies tanssimaan. Tanssiessasikin vaihdoimme katseita. Tanssiessasi lähdin käymään alakerrassa ja kun tulin takaisin ylös niin tulit rappusten ylätasanteella mua vastaan. Pysähdyimme molemmat hetkeksi ja aavistin että olisit ehkä halunnu jutella. Taas katsoimme toisiamme pitkään. Menit vessaan. Kello oli jo aika paljon ja valomerkkikin tuli joten olimme lähdössä pois kun tulit narikan edessä vielä vastaan ja kurkkasit karaoke-puolelle..katsoimme taas toisiamme ja sitten nousit rappusia takas yläkertaan. Mun oli pakko lähteä kotiin ja en enää nähnyt sua sen jälkeen.
Jäin kaipaamaan sua ja jotenkin tuntuu että myös minä kiinnostin sua. Jos olen oikeassa ja näet tämän kirjoituksen niin pyydän että jätät mulle viestiä tänne, eli vastaat tähän kirjoitukseeni niin sovitaan jatkosta. Haluaisin tavata sut uudestaan.
Tiedän että saan moralisoijat kimppuuni tällä kirjeelläni mutta itse päätän tekemisistäni vaikka olenkin varattu. Moralisteille vielä tiedoksi: En ole mikään kukasta-kukkaan liitäjä!
|