Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Kulttuuri ja viihde > Meno päällä
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
31.12.06, 20:10   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 12/2006
Hauskimmat uudenvuoden tekstarit!!!

mmooi! En tiedä oikeen mihin osioon tämä kuuluisi, mutta, mikä on hauskin tekstari,jonka olet saanut uutenavuotena?
Hauskin joka mulle on tullut oli tällänen:

Hei. Haluaisin mitä mieluisammin toivottaa sinulle oikein hyvää Pääsiäistä ja Hyvää Uutta Vuotta 1987 täältä mukavasta Altzhaimer-kodista.
Halauksia!
T. Heikki-mummo

Aika halvat huvit joo mutta tälläisiä on kiva saada ja niihin sitten vastailla. Toivottavasti näitä tekstareita tulee tännekkin :PP
  Vastaa viestiin
31.12.06, 20:18   #2 (linkki)
Dixiee:lle
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dixiee
mmooi! En tiedä oikeen mihin osioon tämä kuuluisi, mutta, mikä on hauskin tekstari,jonka olet saanut uutenavuotena?
Hauskin joka mulle on tullut oli tällänen:

Hei. Haluaisin mitä mieluisammin toivottaa sinulle oikein hyvää Pääsiäistä ja Hyvää Uutta Vuotta 1987 täältä mukavasta Altzhaimer-kodista.
Halauksia!
T. Heikki-mummo

Aika halvat huvit joo mutta tälläisiä on kiva saada ja niihin sitten vastailla. Toivottavasti näitä tekstareita tulee tännekkin :PP
Tuo on juuri sama tekstari, jonka sain sisareltani tänään.

Olin lievästi sanoen ihmeissäni. Olin vähän aikaa sitten sairaalassa dementikon kanssa samassa huoneessa tapaturmaosastolla.

Vitsi tuskin naurattaa dementikon läheistä. En enää vastaa sisareni ketjukirjeisiin.
Olen sanonut hänelle, että minulle ei saa lähettää roskapostia. Kun viesti ei mene perille, niin olkoon.
  Vastaa viestiin
31.12.06, 21:20   #3 (linkki)
jofk
(Vierailija)

Tuo on juuri sama tekstari, jonka sain sisareltani tänään.

Olin lievästi sanoen ihmeissäni. Olin vähän aikaa sitten sairaalassa dementikon kanssa samassa huoneessa tapaturmaosastolla.

Vitsi tuskin naurattaa dementikon läheistä.

Eipä varmaan naurata, ymmärrän. Mutta monia muita se voi naurattaa :)
  Vastaa viestiin
16.01.07, 17:05   #4 (linkki)
dementikon läheinen
(Vierailija)

Sain tuon pariinkin otteeseen uuden vuoden tienoilla olevan syntymäpäiväni aikaan ja se alkoi suurin piirtein näin: Hei Siiri, hyvää nimipäivää jne. (oikea nimi ei siis ole tuo Siiri) ja lopussa toivottajana oli Heikki-täti. Minun mummoni on pahasti dementoitunut, mutta ei viesti minua silti loukannut - joskaan ei naurattanutkaan.
  Vastaa viestiin
31.12.07, 20:00   #5 (linkki)
Täti Hoitaja
(Vierailija)

Olen töissä dementiaosastolla ja meidän mummukat ja henkilökunta ovat niin huumoripitoisia, että tämänkin viestin voisi lukea suuren naurunremakan höystämänä.
Itse asiassa huumori on kantava voima koko työyksikössämme, sitä tuottaa mummut ja papat päivittäin ja ei voi olla nauramatta.
  Vastaa viestiin
11.01.08, 14:08   #6 (linkki)
Täti Hoitajalle
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Täti Hoitaja
Olen töissä dementiaosastolla ja meidän mummukat ja henkilökunta ovat niin huumoripitoisia, että tämänkin viestin voisi lukea suuren naurunremakan höystämänä.
Itse asiassa huumori on kantava voima koko työyksikössämme, sitä tuottaa mummut ja papat päivittäin ja ei voi olla nauramatta.
Olin kirjoittanut tähän ketjuun vuosi sitten. Sisareni ei enää lähetä typeriä vitsejä. Uutena vuotena sain kauniin runon.

Eilen kuulin työkaverilta tosi rasvaisen jutun. Siinä hupailtiin ammattisanaston kanssa.
Tiedän, että vanhukset, mielenterveysongelmaiset ym. osaavat laskea leikkiä itsensä kustannuksella.

Muistin heikkeneminen on kamala asia. Kommentoin tänään Ellien Julkut palstalla Eini-viestiketjuun.
Sitten en enää muistanut Josafat-ravintolan nimeä. Googletin ja huomasin, että ravintola on jo lopetettu. Joten menovinkkiä ei kannata antaa siihen ravintolaan tällä palstalla. Ehkä osastosi vanhukset ovat laittaneet jalallaan koreasti ko. raflassa.
  Vastaa viestiin
05.01.09, 12:27   #7 (linkki)
Vai miten se oli?
(Vierailija)

Hauskin oli: Hywää Uutta Vuotta, vai mitä she oli? Juokee skumppaa, vai mitä se oli? Tuuttako raketteja ampuun, vai miten se oli vai tehhäänkö heinät vai miten se oli? Tais olla sima liian käynyttä vai mitä se oli. Hauskaa Jussia! T. Minä vai kuka se oli ja minne se meni ja kustako tuli.

Hah haa! Hyvin keksitty 020202 -mainokseen perustuen=) Sama kiersi muuten jouluviestinä, muutama sana vaan vaihdettu.
  Vastaa viestiin
09.01.09, 16:15   #8 (linkki)
Mä sain tällasen...
(Vierailija)

Aika hyvä

Mulla on Uudenvuoden kunniaksi hyviä ja huonoja uutisia. Ensin hyvät: olen jättänyt viinakset. Sitten huonot: en muista minne.
  Vastaa viestiin
14.01.09, 11:42   #9 (linkki)
Raitista uutta vuotta
(Vierailija)

"Raitista uutta vuotta! Mitä tänään juotta? Jos tuli jouluna syötyä potkaa ja possua, niin nyt voisi kokeilla votkaa ja kossua. Tai miten olisi viini? Pääasia ettei ole pelti kiinni. Ostitteko yhtään pommia? Minä taidan maistaa rommia. Nostakaamme ensivuodelle maljaa, jos sittenkin juotais kaljaa"
  Vastaa viestiin
29.12.09, 08:08   #10 (linkki)
Maikku
(Vierailija)

Uudenvuoden tekstarit ja runot

Uudenvuoden tekstarit ja runot Uusivuosi - Parhaat uudenvuoden tekstarit | Airteg.com - Tekstiviestit
  Vastaa viestiin

04.01.10, 14:40   #11 (linkki)
jo dementikko?
(Vierailija)

en enää muista vitsiä

"Eilen kuulin työkaverilta tosi rasvaisen jutun. Siinä hupailtiin ammattisanaston kanssa.
Tiedän, että vanhukset, mielenterveysongelmaiset ym. osaavat laskea leikkiä itsensä kustannuksella.

Muistin heikkeneminen on kamala asia."

Olen kirjoittanut tämän viestin. Minulla ei ole enää kuulemastani vitsistä edes hämärää
mielikuvaa. Parasta pysyä jatkossa erossa tästä viestiketjusta.
  Vastaa viestiin
11.02.10, 14:22   #12 (linkki)
emmentaali
(Vierailija)

Tänään kaupan kassalla eräs mummo oli laittamassa kassan reunalta nappaamaansa suklaapatukkaa hihnalle minun ostosteni joukkoon. Huomautin hänelle siitä ja hän siirsi patukan omien ostostensa joukkoon sanoen: anteeksi vaan, minulla on tuo emmentaali. :)
(tarkoitti varmaan dementiaa...)
  Vastaa viestiin