| |  | |
02.12.09, 09:09
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Herbinan biohajoava shampoo
Voiko tämä olla totta?
Hajoaako oikeasti?
Peseekö hiukset hyvin?
Kokemuksia kiitos :)
| |
| | |
02.12.09, 20:01
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Meidän kuntosali käyttää Herbinan tuotteita ja siellä on myös tuo shampoo. Minun hiuksilleni se ei sovi itsekseen ollenkaan, koska laittaa hiukset ihan takkuun, mutta onneksi hoitoaine auttaa niin, että voin sitä käyttää.
| |
| | |
10.12.09, 13:23
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sössö Voiko tämä olla totta?
Hajoaako oikeasti?
Peseekö hiukset hyvin?
Kokemuksia kiitos :) |
Kyllä toimii. Olen itse käyttänyt tuotetta jo pari kuukautta enkä sitä vaihtaisi!
| |
| | |
11.12.09, 14:26
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Ei sovi kuiville/kiharille
Itse ilahduin luontoystävällisestä tuotteesta, mutta hiukset se kuivatti muutamassa pesussa sellaiseksi korpuksi, että oli pakko vaihtaa shampoota. Minulla ei edes ole mitkään "maailman kuivimmat" hiukset, suht normaalit, lyhyehköt luonnonkiharat & käsittelemättömät hiukset. Tämä kyseinen Herbinan shampoo teki tukastani todella takkuisen ja kiillottoman ja jos olisin jatkanut käyttöä, olisin varmaan joutunut leikkaamaan latvat pois. Viikossa sai jo paljon tuhoa aikaan. Myöskään mieheni rasvoittumaan taipuvaiset pitkät hiukset eivät pitäneet tuotteesta, hirveää takkua koko pää täynnä. Tuotekehittelyssä on ilmeisesti keskitytty lähinnä ympäristövaikutuksiin ja unohdettu hiukset kokonaan.
| |
| | |
10.02.10, 22:04
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mitä hyviä silikonittomia shampoita on, jotka eivät muodosta hilsettä ja tekevät hiuksista kiiltävät ?
| |
| | |
14.06.10, 17:39
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Senjälkeen kun luin ilman shampoota tukkansa pesevistä, niin aloin käyttämään tosi vähän shampoota, mitä vain ja hyvin toimii.
| |
| | |
14.06.10, 23:58
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Pesen hiukset joka päivä lämpimällä vedellä. Vain kerran viikossa shampoolla. Minulla on lyhyet hiukset, jotka eivät näytä edes viikon lopussa likaisilta.
| |
| | |
19.01.11, 16:18
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hajoaako tuo Herbina tosiaan kokonaan? Ettei siis rehevöitä vesistöä?
| |
| | |
28.01.11, 14:25
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minulla myös tuo Herbinan biohajoava shampoo aiheutti hiusten liiallista kuivumista ja takkuuntumista ja päänahan julmettua kutinaa. Oli pakko vaihtaa toiseen tuotteeseen.
| |
| | |
30.01.11, 18:58
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | hoitoaine pelastaaa
Mä oon kokeillut myös herbinan biohajoavaa shampoota, ja tykkäsin tosi paljon. Mullakin tuntui hiukset menevän shamppoosta takkuun, mutta heti hoitoainetta laittaessa & huuhdellessa selvisivät. Ja näyttivät tosi hyvinvoivilta! Ei siis kannata käyttää shampoota yksin, vaan hoitoaineen kanssa:)
| |
| | |
31.01.11, 19:49
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | tyytyväinen Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Voluntary Simplicity Pesen hiukset joka päivä lämpimällä vedellä. Vain kerran viikossa shampoolla. Minulla on lyhyet hiukset, jotka eivät näytä edes viikon lopussa likaisilta. | Sama täällä, sillä erotuksella että pesen 2 kertaa viikossa shampoolla. Samoin pesen ihon saippualla vain nuo 2 kertaa. Muuten käytän pelkkää vettä. Olen puhdas, hyväntuoksuinen ja iho voi hyvin. Annan yleensä veden kuivaa iholle ilman pyyhkeellä hinkkausta, ellei nyt ihan kiire satu olemaan.
Herbinan biohajoava sopii minun hiuksilleni täydellisesti ja on niitä harvoja jotka sopivat. Minulla on todella paksut, karkeaa laatua olevat hiukset ja sitä on paljon. Sekä shampoo (että hoitoaineen kera vielä enemmän) tekevät hiuksistani pehmeät ja sileät - niin ihanat että parturi huomasi eron entiseen ensimmäisen pesukerran jälkeen. Sen sijaan puolison paksut mutta pehmeät ja silkkiset hiukset menivät kuiviksi ja hamppumaisiksi. Meillä siis ero hiuksissa menee vertauksen kautta: hänen yksi hius on silkkilankaa, minun jouhea. Kyseinen shampoo ei siis varmaan sovi kaikille.
Sen haluaisin minäkin tietää onko todella ympäristöystävällinen, siis aidosti hajoava vai onko esim joku osa siitä?
| |
| | |
03.02.11, 15:04
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | Jätetäänpä tämä tuote kaupan hyllylle
Valitettavasti sisältää Sls:ää, joka kuivattaa hiukset ja päänahan monilla korpuiksi ja on vahingollista ympäristölle. Hajoaa kyllä luonnossa, mutta mitä tekee sitä ennen...
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, PEG-4 Rapeseedamide, Gluconolactone, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Decyl Cocoate, Hydrolyzed Wheat Protein, Phenoxyethanol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Panthenol, Hydrolyzed Oats, White Water Lily (Nymphaea Alba) Root Extract, Betaine, Sodium Benzoate, Sodium Citrate, Glycerin, Calcium Gluconate, Parfum, Limonene, Linalool, Citric Acid, Potassium Sorbate
| |
| | | | |