Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Ekoelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
24.04.10, 18:45   #1 (linkki)

Käyttäjän tadetski avatari

Rekisteröitynyt: 08/2008
Sijainti: Länsi-Suomi
Luomu kosmetiikka

Minulla ei pahemmin ole kokemusta luomukosmetiikasta. Ainoastaan Dr. Hauscan Volyme ripsiväriä testasin ja totesin sen surkeaksi. Harmittaa kun rahat meni hukkaan kokonaan. Lisäksi tilasin hajuvesi näytteitä täältä.

Parfyymit - Ecodeal

En sitten tykkää niistäkään yhtään. ovat raskaita ja tunkkaisia. :/

Mitä kokemuksia teillä muilla on luomu kosmetiikasta ja mitkä tuotteet ovat hyviä?
  Vastaa viestiin

27.04.10, 11:28   #2 (linkki)
Maininki
(Vierailija)

Dr. Hauschkan aurinkopuuteri ainakin on hyvää. Tuoksuu hyvälle, toimii hyvin, eikä aiheuta näppyjä. Myös Santen voiteet ovat hyviä ja tehokkaita, samoin jotkut Laverat. Vihreän Kosmetiikan hierontapalat toimivat myös kivasti.
  Vastaa viestiin
21.03.11, 11:57   #3 (linkki)
luomuäiti
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Maininki Näytä viesti
Dr. Hauschkan aurinkopuuteri ainakin on hyvää. Tuoksuu hyvälle, toimii hyvin, eikä aiheuta näppyjä. Myös Santen voiteet ovat hyviä ja tehokkaita, samoin jotkut Laverat. Vihreän Kosmetiikan hierontapalat toimivat myös kivasti.

Laveran tuoksut on ihanan raikkaita, ja mikä parasta- samaa tuoksusarjaa löytyy suihkusaippuasta ja vartalovoiteesta dödöön asti. Sekä sitten vielä hajuvesi.
Olen itse tilannut allergiakaupasta, nopea toimitus ja edulliset hinnat.

Suosikki on Honey moments, tai Milk&Honey nimelläkin.
  Vastaa viestiin
30.03.11, 12:06   #4 (linkki)
silla
(Vierailija)

luomukosmetiikka

Itse käytän enää vain näitä: Marikoo Olen ollut todella tyytyväinen. Meikkejä näistä ei löydy, joten siihen puoleen tästä ei ole apua, mutta perusihonhoitoon kyllä.
  Vastaa viestiin
13.04.11, 14:07   #5 (linkki)
ekorinsessa
(Vierailija)

Olen siirtynyt pikkuhiljaa ekokosmetiikkaan. Laveran ripsiväri toimii ihan kivasti. Vihreän kosmetiikan kuorinnat ovat huippuhyviä. Ekokosmetiikka on himmeämpää, mutta kauniinpaa.
Helpompi pestä poiskin.
Laveran sävytetyt huulivoiteet ja mineraaliluomivärit ovat suosikini.
Ostan tuotteet ruohonjuuresta, ekovintti.com, tai life luontaistuotekaupoista.
  Vastaa viestiin
25.04.11, 23:38   #6 (linkki)
siirisipinen
(Vierailija)

ekomeikit

Suosittelen Colour Caramelin meikkejä... ostin Luonnonkaunis messuilta maaliskuussa heidän meikkäjään ja tykkään tosi paljon. luomiväritkin pysyvät ja levittyvät tosi nätisti... ripsiväriä ei ollut myynnissä heiltä, ostin jonkun uuden sarjan ripsarin, luomivärin ja huulipunan... en muista nimeä... oli ihan uusi sarja ja edullinen... mutta ei voi verratakkaan colour Caramelin meikkeihin.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tadetski Näytä viesti
Minulla ei pahemmin ole kokemusta luomukosmetiikasta. Ainoastaan Dr. Hauscan Volyme ripsiväriä testasin ja totesin sen surkeaksi. Harmittaa kun rahat meni hukkaan kokonaan. Lisäksi tilasin hajuvesi näytteitä täältä.

En sitten tykkää niistäkään yhtään. ovat raskaita ja tunkkaisia. :/

Mitä kokemuksia teillä muilla on luomu kosmetiikasta ja mitkä tuotteet ovat hyviä?
  Vastaa viestiin
01.05.11, 09:10   #7 (linkki)
kinkin
(Vierailija)

Eikö

Yves Rocher

ja

The Body Shop

ole luonnonkosmetiikkaa?
  Vastaa viestiin
01.05.11, 18:17   #8 (linkki)
Vieraas
(Vierailija)

Minä olen siirtynyt luomukosmetiikasta kosmetiikan luomiseen eikä ole paluuta näkynyt :-)

Öljyjä, tuoksuöljyjä jne. tilaan netistä Pieni tuoksukauppa
siellä on myös hyviä reseptejä.

Nyt kun kevät pukkaa yrttejä pintaan, niin otan ja hyödynnän koivunlehtiä kylpyvedessä, nokkosenlehtiä hiushuuhteissa ja juhannuksen tienoilla tislaan ruusunlehdistä ruusuvettä kasvosuihkeeseen.

Värimeikkeinä käytän netistä tilaamiani mineraalimeikkejä (Lumiere ja Everyday Minerals).
  Vastaa viestiin
02.05.11, 09:41   #9 (linkki)
Calla
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieraas Näytä viesti
Minä olen siirtynyt luomukosmetiikasta kosmetiikan luomiseen eikä ole paluuta näkynyt :-)

Öljyjä, tuoksuöljyjä jne. tilaan netistä Pieni tuoksukauppa
siellä on myös hyviä reseptejä.

Nyt kun kevät pukkaa yrttejä pintaan, niin otan ja hyödynnän koivunlehtiä kylpyvedessä, nokkosenlehtiä hiushuuhteissa ja juhannuksen tienoilla tislaan ruusunlehdistä ruusuvettä kasvosuihkeeseen.

Värimeikkeinä käytän netistä tilaamiani mineraalimeikkejä (Lumiere ja Everyday Minerals).
Samanlainen suuntaus minulla! Käytän ihon- ja hiustenhoitoon öljyjä (kookos- ja jojobaöljyjä), teen itse hiustenhoitoaineet ja tuoksuöljyt ja olen siirtynyt täysin mineraalimeikkeihin (suosittelen Lily Loloa, saa myös tilata netistä). Ripsivärini hankin vielä marketista.
  Vastaa viestiin
10.05.11, 18:11   #10 (linkki)
lovena luomuun
(Vierailija)

vihreä kosmetiikka, paras kotimainen!

Suosittelen vihreän kosmetiikan ruusuvoidetta ja ruusu vettä, ihania!
Samoin niiden savikuorinnat.
Suomessa käsin valmistettuja, huom!!
  Vastaa viestiin
14.03.12, 11:35   #11 (linkki)
luomutyttö
(Vierailija)

luomukosmetiikkaa venäjältä

Silkway | luontaiskosmetiikka, luonnontuote, luontaistuote, luonnonkosmetiikka, verkkokauppa | kosmetiikkaa Siperiasta
  Vastaa viestiin
20.04.12, 09:56   #12 (linkki)
Hurma
(Vierailija)

Luonnonkosmetiikkaan siirtymässä

Mä olen nyt alkanut siirtymään pikku hiljaa kokonaan luonnonkosmetiikkaan kaiken kosmetiikan osalta. Luulen tosin, että muutos vaihe on varmaan pitkä, sillä en aio heittää vanhoja purnukoita pois, vaan käyttää ne loppuun ja ostaa uudet tuotteet sitten luonnonkosmetiikan puolelta.

Muutos alkoi hiusten hoidosta: aloitin Vihreän kosmetiikan (tai nykyään Flow kosmetiikka) palashampoon pari viikkoa sitten. Varoiteltiin tahmaisuudesta ja juu, kyllä ne hiukset märkänä oli tahmaset ja on vieläkin, kuivana ei taas selviävät oikeen hyvin ilman hoitistakin.

Ostin eka Blondeille tarkotetun palan mutta se aiheutti päänahan kutinaa ja päättelin että reagoin varmaan palassa olevallle sitruunalle (allerginen sitrushedelmille) ja hain toisen palan: ongelma hävisi :) Myyjä antoi myös hyvin tärkeän vinkin: koska palashampoo pesee hyvin hellävaraisesti, niin se ei pese hiuksista esim. silikonia jota saan tukkaani vielä tavallisista moutoilutuotteista, eli jos aion käyttää putelit pois niin hiukset olisi hyvä syväpuhdistaa jollain vaikka kerran viikossa, ettei hiuksiin ja hiuspohjaan ala kerääntymään kaikkea töhnää. Luonnonkosmettiikkaan siirryttäessä kaikkien tuotteiden osalta tätä ongelmaa ei kuulemma enää ole (hän käytti itsekin palashampoota).

Ostin siis Vihreän kosmetiikan punaista savea, jolla puhdistin hiukset ja tein kasvonaamion. Ihana tuote! Ja sitten ostin vielä Santen Brilliant Care hoitiksen ja se tekee kyllä hiuksille niin hyvää, tosin tällasen piiitkän tukan omaavana, en laita sitä kuin latvoihin, jotka on melko kuivat. Tää hoitis on todella hoitava, en käyttäis ainakaan palashampoon kanssa joka pesun jälkeen.

Meikeistä olen ostanut vasta Benecosin poskipunaa ja tykkään kovasti siitä. Benecos on siitä kiva sarja, että se on niin edullinen. Seuraavaksi alkaa meikkivoide loppumaan, eli se taitaa olla seuraavana ostoslistalla ja Benecosin tuotetta lähden varmaan kokeilemaan ainakin aluksi.
  Vastaa viestiin
21.04.12, 07:27   #13 (linkki)
77
(Vierailija)

iHerbissä kaikki luomua.

Bath & Beauty - iHerb.com

iHerb tuotesivu
  Vastaa viestiin
24.04.12, 06:42   #14 (linkki)
....
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 77 Näytä viesti
iHerbissä kaikki luomua.

Bath & Beauty - iHerb.com

iHerb tuotesivu
Itse asiassa ei ole, vaan hyvin harva tuote on sellainen, että olisi esim. BDIH standardin mukainen. Osa on ihan tavallista kosmetiikkaa ja sitten monet muuten luonnolliset tuotteet sisältävät säilöntäaineena esim. fenoksietanolia. Ja sitten näissä "luonnollisissa" tuotteissa on yleensä ympättynä sekalainen satsi kaikkia turhia ja allergisoivia luonnonuutteita, kuten jopa pujoa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku