Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Ekoelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
18.10.10, 14:32   #1 (linkki)
terva
(Vierailija)

magneettikorut

Hei

Laitoin tän kyselyn tonne toiseenkin viestipaikkaan, en oikein tiedä mihin tämä nyt vois liittyä. Mutta siis: Onko kenelläkään kokemusta magneettikoruista. Löysin sivuilta estegia.fi verkkokaupan jossa myydään saksalaisia. Ihan kivannäköisiä, mutta haluaisin tietää onko kellään kokemuksia magneettikoruista. Onko auttanut esim. fibrokipuihin?
  Vastaa viestiin
11.11.10, 14:09   #2 (linkki)
parantava koru
(Vierailija)

Noita parantavia magneettikoruja on ollut minun tietääkseni ainakin 30-40 vuotta. Jos olisivat tehokkaita, niin miksi ihmiset syövät lääkkeitä. Huuhaajuttuja
  Vastaa viestiin
04.12.10, 21:34   #3 (linkki)

Käyttäjän tadetski avatari

Rekisteröitynyt: 08/2008
Sijainti: Länsi-Suomi
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja parantava koru Näytä viesti
Noita parantavia magneettikoruja on ollut minun tietääkseni ainakin 30-40 vuotta. Jos olisivat tehokkaita, niin miksi ihmiset syövät lääkkeitä. Huuhaajuttuja
Minulla auttoi kuukautiskipuihin aika hyvin. Minulla oli sellainen sydän jota käytin pikkareissa ennen kuukautisia eli juuri kipujen aikaan.

Tällä viikolla olisi kutsut jonne menen jos pääsen.
  Vastaa viestiin
25.05.11, 11:45   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 05/2011
Minulla on magneettirannekoru auttanut rannekipuihin, joten en usko siis niiden olevan täysin huuhaata, koska tutkimusten mukaan magneetti kiihdyttää verenkiertoa.
  Vastaa viestiin
20.06.11, 23:09   #5 (linkki)
maj
(Vierailija)

magneettikorut

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja saaltonen Näytä viesti
Minulla on magneettirannekoru auttanut rannekipuihin, joten en usko siis niiden olevan täysin huuhaata, koska tutkimusten mukaan magneetti kiihdyttää verenkiertoa.

Mulla on ollut nyt 2 kuukautta magneettikorvikset korvisss ja ei mitään vaikutusta. Ennemmin tuntuu että niskakivut vaan lisääntynyt. Kai se on uskottava et kun jotkut uskoo nin ne vaikuttaa,,,
  Vastaa viestiin
27.06.11, 11:15   #6 (linkki)
reikiläinen
(Vierailija)

Magneetteihin jää kiinni kaikki negatiivinen energia ja niitä ei saa puhdistettua kuten hoitavia kiviä jms.
  Vastaa viestiin
19.09.11, 14:55   #7 (linkki)
joopajoo
(Vierailija)

Jos haluaa rahansa tuhlata rihkamakoruun, jossa on sisällä palanen foliopaperia, niin siitä vaan, mutta voisiko joskus vähän käyttää järkeäkin?
  Vastaa viestiin
24.11.12, 20:31   #8 (linkki)
Ideapuoti
(Vierailija)

Magneettikorut.

Ideapuodissa on suuri valikoima magneettikoruja.

Ideapuoti

Hinnat alkaen 12,45€ Hinta sisältää toimituskulut ja korun lyhentämisen haluttuun mittaan.

Ideapuoti.fi-Verkkokauppa. Hyviä ideoita.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku