Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Kilot kuriin
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
04.05.07, 08:30   #1 (linkki)
MQ
(Vierailija)

Paras pikadieetti?

Hei Ellit.

Nyt kaivataan tehokasta ja nopeaa pikadieettiä sen paremman ja fiksumman elämäntapojen muutoksen startiksi. On meinaan kesävaatteet kutistuneet talven aikana ja niihin pitäisi mahtua ennen kuin kelit lämpiää. Ja nyt ei todellakaan kaivata sitä mussutusta, että pikalaiharit ei auta, pitää muuttaa elämäntapoja pysyvästi etc. Kyllähän sen kaikki tietää - myös minä!

Mutta kerro ihmeessä paras pika-ihme-laiharisi!
  Vastaa viestiin
04.05.07, 10:53   #2 (linkki)
Ehdotus
(Vierailija)

Ehdotus: Juo pari päivää Nutrilettia tms. (paitsi Nutri pitää parhaiten nälän, oon kokeillut) niin saat kaikki tarvitsemasi vitamiinit ja saat nopean startin laihikselle. Suklaa on parhaimman makuinen, mutta ne litkut kantsii juoda aika nopeesti alas maistamatta koska eihän ne nyt mitään giga-hyviä ole. Ja pitää muistaa lantrata kolmeen desiin vettä, vähemmässä ne ei oikeen laske.
  Vastaa viestiin
16.02.10, 21:48   #3 (linkki)
Salainen
(Vierailija)

EI todellakaan

Ei todellakaan kannata ostaa Nutrilettia!

Ostin sen ja hemmetti oksensin kun join sitä Suklaa-pirtelöä tai mitä lie..
Todella pahanmakusta.
Voin taata, että oikea suklaa ja Nutriletin suklaa eroaa muuten varmasti toisistaan.
  Vastaa viestiin
16.02.10, 22:13   #4 (linkki)
paraz
(Vierailija)

Ehdottomasti Nutrilett.2 viikkoa menee ihan hyvin mutta sitten alkaa tökkiä.Takuuvarma painonpudotus kuitenkin ja itsellä tarvittaessa käytössä.
  Vastaa viestiin
17.02.10, 09:57   #5 (linkki)
x-fat
(Vierailija)

Ruotsalainen sairaaladieetti/ vichy -dieetti. Oikeastaan samasta dieetistä kyse, ensimmäisessä juodaan vettä ja jälkimmäisessä vichyä.. Mulla lähti tällä aikoinaan 6 kg kahdessa viikossa, valtaosa ensimmäisellä viikolla. On niin hh kuin kcal rajoitettu dieetti ja etenkin nesteitä lähtee. Kyse on nimeomaan pikadieetistä eli ei sovi noudatettavaksi pitempään tai useampia kertoja vuodessa, mutta toimii juuri starttina; suuri pudotus lyhyellä ajalla motivoi, eikä kilot tulleet takaisin kun jatkoin "normaalilla" terveellisellä ruokavaliolla.
  Vastaa viestiin
21.02.10, 19:39   #6 (linkki)
5Y5Y
(Vierailija)

eaytgae

Mulla alkaa huomenna viikon sitruuna-vaahterapalmusiirappipaasto. Saa nähdä miten käy. Beyonce laihdutti tällä 10 kiloa ja muutkin on kehuneet. Sen jälkeen pitää vaan alottaa syöminen sit tosi hitaasti, koska en halua kiloja takasin. Tiedän ettei läskiä kauheesti lähde, mut nesteitä ja ällöt yläkropan jättilihakset ainakin toivottavasti..
  Vastaa viestiin
22.02.10, 09:55   #7 (linkki)
mnb
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 5Y5Y Näytä viesti
Mulla alkaa huomenna viikon sitruuna-vaahterapalmusiirappipaasto. Saa nähdä miten käy. Beyonce laihdutti tällä 10 kiloa ja muutkin on kehuneet. Sen jälkeen pitää vaan alottaa syöminen sit tosi hitaasti, koska en halua kiloja takasin. Tiedän ettei läskiä kauheesti lähde, mut nesteitä ja ällöt yläkropan jättilihakset ainakin toivottavasti..
Vieläkö tuotakin nykyaikana harrastetaan? Minäkin kokeilin tuota joskus 90-luvun alkupuolella. Painoa taisi lähteä nelisen kiloa noin parin viikon paastolla. Tarkoitus oli aluksi paastota vain muutama päivä, mutta nälkiintyminen oli niin euforista että jatkoin sitä hulluutta sitten vähän pidempään. Kun aloin paaston jälkeen taas syömään niin oksentelin kuin mikäkin bulimikko ja onneksi ymmärsin lopettaa paastoamisen yhteen kertaan, etten olisi enää enempää altistanut itseäni ihan oikealle ja vakavalle syömishäiriölle, josta en olisi omin voimin päässyt eroon.

Olen kuvitellut, että nykyaikana kaikilla on sen verran tietoa ravitsemuksesta, että kukaan ei enää alkaisi proteiinittomalle dieetille ja altistaisi itseään lihasmassan menettämiselle, mutta näköjään teitäkin vielä löytyy. (Sitä "turhaa" lihasmassaa nimittäin menetetään myös ihan terveelliselläkin laihdutustavalla.) Kaikesta huolimatta onnea valitsemallasi tiellä.
  Vastaa viestiin
22.02.10, 11:59   #8 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja x-fat Näytä viesti
Ruotsalainen sairaaladieetti/ vichy -dieetti. Oikeastaan samasta dieetistä kyse, ensimmäisessä juodaan vettä ja jälkimmäisessä vichyä..

Pelkän veden juominen voi olla vaarallista. Jos juo monta litraa vettä, huuhtoo vain ravinteita pois. Eräs työtoveri oli kuulemma kokeillut helteillä ja pyörtynyt kun joi pelkkää vettä eikä edes vichy-vettä.
  Vastaa viestiin
23.02.10, 09:53   #9 (linkki)
x-fat
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Maarit76 Näytä viesti
Pelkän veden juominen voi olla vaarallista. Jos juo monta litraa vettä, huuhtoo vain ravinteita pois. Eräs työtoveri oli kuulemma kokeillut helteillä ja pyörtynyt kun joi pelkkää vettä eikä edes vichy-vettä.
HH ja kcal rajoitettu dieetti = pelkkä vesi salittua, niinkö käsitit? Juomisen lisäksi syödään pääasiassa lihaa ja kasviksia, hyvin vähän hedelmää/maitotuotteita/viljaa.
  Vastaa viestiin
23.02.10, 12:32   #10 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2007
Naturdietin ananaksenmakuinen pussijuoma on hyvää. Aloitin eilen ja korvaan sillä päivällisen ja iltapalan.

Oiskohan niiden suklaa yhtä hyvää?
  Vastaa viestiin

23.02.10, 13:12   #11 (linkki)
Pullukka
(Vierailija)

Pahaa

Minusta ainakin Nutriletin välipala patukka on pahan makuista ,sitkeetä ,ei tahdo saada purtua pieneksi.
Sen sijaan keitto menettelee ja pirtelönkin saa juotua hyvin.
En tiedä onko mitään järkeä tehdä niinkuin minä tein ,että joka toinen päivä nutrilet ja joka toinen kevyesti normaali ruokaa ? Meneeköhän siinä nutrilet päivät hukkaan kun painokin putosi vaan 600g viikossa?
  Vastaa viestiin
23.02.10, 13:50   #12 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2007
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pullukka Näytä viesti
Minusta ainakin Nutriletin välipala patukka on pahan makuista ,sitkeetä ,ei tahdo saada purtua pieneksi.
Sen sijaan keitto menettelee ja pirtelönkin saa juotua hyvin.
En tiedä onko mitään järkeä tehdä niinkuin minä tein ,että joka toinen päivä nutrilet ja joka toinen kevyesti normaali ruokaa ? Meneeköhän siinä nutrilet päivät hukkaan kun painokin putosi vaan 600g viikossa?
Minä kehuin Naturdietin tuotetta, hokasitkos? Ja ne ovat paljon parempia kuin Nutriletit ja lisäksi halvempiakin.

Minäkin aion jotain samaa kokeilla kun tulee tilipäivä ja saan ostettua Allevon peruna-purjokeittoa lisäksi. Yksi päivä pussiruokia, toinen päivä salaattia tai keittoa tai kunnon pihvi ja paljon salaattia.
En kyllä saata joka päivä pelkällä jauhepussilla elää.
  Vastaa viestiin