Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Kilot kuriin
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
25.07.07, 17:01   #1 (linkki)
marica
(Vierailija)

miten saan jenkkakahvat pois? jumppa-ruoka vinkkejä kaipailen...

paino ok ja muu kroppa ookoo,mutta jenkat ja maha ne vaan on ja pysyy...
  Vastaa viestiin
25.07.07, 22:44   #2 (linkki)
pluuh
(Vierailija)

kohta saapuu tietäjä, muiden on turha vaivautua; ette kuitenkaan tiedä mitään.....
  Vastaa viestiin
26.07.07, 00:01   #3 (linkki)
nauttikaa!
(Vierailija)

se tietäjä taitaa olla lomalla, kun ei ole mitään kuulunut vähään aikaan.
  Vastaa viestiin
26.07.07, 09:04   #4 (linkki)
osta Vibro Shape
(Vierailija)

Osta Vibro shape! ei tarvitse lähteä kotisohvalta mihinkään ja näyttää toisessa ketjussa toimivan erittäin hyvin jo muutamassa päivässä. Eli läski lähtee tärinällä. Ei muuta kuin makaamaan vaan ja tärinät täysille
  Vastaa viestiin
26.07.07, 09:48   #5 (linkki)
mollymalone
(Vierailija)

Hikiliikuntaa, punttista ja vähän tarkistusta ruokavalioon, turhat makeat ja rasvaiset pois ja maltilla turvottavia ruokia. Hikiliikunnasta käy hyvin vaikka sauvakävely, pitkät reippaat käveylenkit, hölkkä, juoksu, jumppa, ihan mikä vain itselle sopii. Salilla kannatta tehdä etenkin kylkilihasliikkeitä. Vapailla painoilla kun nostelee tankoja ja raskaampia käsipainoja, korsetti vahvistuu mukavasti. Kannattaa pyytää saliohjaajan laatimaan sinulle sopivan ohjelman, kerro että kaipaat treeniä juuri "jenkkiksiin".
  Vastaa viestiin
26.07.07, 10:12   #6 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2007
Miten syöt? Miten liikut? Mitkä ovat mittasi?

Ilman tällaisia taustatietoja minkään vinkkien antaminen on pelkkää hakuammuntaa. Toki yleispäteviä neuvoja voi aina antaa, kuten Mollymalone teki.
  Vastaa viestiin
26.07.07, 11:05   #7 (linkki)
hihiihihiih
(Vierailija)

"ammatti-ihminen" asialla....
  Vastaa viestiin
26.07.07, 12:18   #8 (linkki)
eeehhehhhee
(Vierailija)

ja edellinen on näköjään älykääpiö asialla
  Vastaa viestiin
26.07.07, 15:36   #9 (linkki)
vegetaristi
(Vierailija)

Vinkki numero yksi: vältä matalavyötäröisiä tiukkia housuja, ne saa pienenkin ylimääräisen rasvan tursuamaan rumasti.
2: syö vähemmän kun kulutat, että rasva palaa, eli vähennä ruuasta saatavia kaloreita tai lisää liikuntaa
3: treenaa monipuolisesti selkä, vatsa ja kylkilihaksia, salilta löytyy laitteet ja kotonakin voi jumpata
  Vastaa viestiin
27.07.07, 21:43   #10 (linkki)
marica
(Vierailija)

täälä taas

eipä noi tärinä vyöt oo tarkoitettu kuin vain todella tyhmille;).
pituus 167.paino63. liikun; lähes päivittäin kävelyä-reipasta väh.puoli tuntia.
kotoa löytyy kunnon käsipainot-ei siis mitkään kilon tai kahden:D, ja tanko,jossa painot. maastavedon ja kyykyt osaan, siis tekniikat.vatsoja teen myös. mutta ohjelma hakusessa...
ei ole aikaa juosta punttisalilla työn vuoksi. teen sen mitä kotona voi tehdä ja omilla painoilla.
1 -2 lepopäivää /vko.
ruoka; puuro aamulla, lounas,päivällinen ,välipala,iltapala---onko liikaa ? ruuat vaihdellen. . .
  Vastaa viestiin

28.07.07, 22:57   #11 (linkki)
transrasvat
(Vierailija)

Millainen ruokavalio sulla on? Erityisesti, millaisia rasvoja käytät? Siitä oli vähän aikaa sitten tutkimus, että transrasvat kertyvät vyötärölle. Eli syötkö kovetettuja rasvoja kuten sipsejä, ranskalaisia, keksejä, popcorneja, karkkia, viinereitä tms tai rasvaisia maitotuotteita tai lihaa (ei koske rasvaista kalaa)?

Mä oon 167cm ja painan 57 cm ja mä olen jo tosi ihrapunkero. Ihraa on just vatsassa varsinkin. Tarkoitus olis saada viis kiloa läskiä pois ja lihaa tilalle. En tarkoita, että sä olisit läski, vaikka painatkin enemmän. Mulla vaan ei oo juurikaan lihasta ja ruumiinrakenne on muutenkin semmoinen että tällä massalla mussa on jo kunnolla läskiä, varsinkin siis vatsassa, vaikka on mulla kyllä perseessäkin liikaa. Selluliitit on näkyvillä vatsassa, perseessä, reisissä ja jopa käsivarsissa.
  Vastaa viestiin
12.06.09, 22:35   #12 (linkki)
jenkkakahvoihinkyllästynyt
(Vierailija)

joo elikkä mullakin olis vähän samanlainen pulma että kun olen muuten laiha ( olen 170 cm pitkä ja painan n.53kg ) mutta mulla on niin järkyttävät jenkkakahvat että huhhuh. en voi käyttää minkäännäköisiä kireitä paitoja,eli joudun aina pukeutumaan niin isoihin paitoihin että ne näyttävät teltalta päälläni.olen niin lopen kyllästynyt jenkkakahvoihini että nyt on pakko saada ne pois ! jos jollain olis jotain hyviä vinkkejä millä ne sais pois ilman että joutuisi laihduttamaan,koska en todellakaan halua laihtua,koska olen muutenkin jo tarpeeksi laiha. olen kysellyt muilla palstoilla vinkkejä mutta kaikki ovat vain sanoneet avuksi laihduttamisen :s
  Vastaa viestiin
13.06.09, 14:27   #13 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Minkälaista liikuntaa harrastat ? Silläkin voi muokata kehoa jonkun verran. Tosin jenkkakahvat saa aikaan melkein kelle vaan sopivan kireillä lantiohousuilla.
  Vastaa viestiin
13.06.09, 19:21   #14 (linkki)
ei enää jenkkaa!
(Vierailija)

Omat

jenkkikset lähtivät uutteralla sauvakävelyllä!
  Vastaa viestiin
21.08.10, 16:24   #15 (linkki)
vierailija
(Vierailija)

tällä lähtee

no niin pistetään lovehandelit kuriin eli tämä oikeesti toimii
1 seiso suorana ja vie kädet koukussa pään sivulle ja taivuta molempiin suun tiiin 100 kertaa aamulla ja illallaja kahdessa viikossa varmasti on lähtenyt katsokaa tämä on se asento:)
ooo
oooooo
ooooo ooooo ooooo
(- o ooo o -)
o ooooooo o
ooooo
oooo
oooooo
ooooooo
ooooooo
  Vastaa viestiin
03.01.11, 23:32   #16 (linkki)
Lindiss
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija Näytä viesti
no niin pistetään lovehandelit kuriin eli tämä oikeesti toimii
1 seiso suorana ja vie kädet koukussa pään sivulle ja taivuta molempiin suun tiiin 100 kertaa aamulla ja illallaja kahdessa viikossa varmasti on lähtenyt katsokaa tämä on se asento:)
ooo
oooooo
ooooo ooooo ooooo
(- o ooo o -)
o ooooooo o
ooooo
oooo
oooooo
ooooooo
ooooooo

Moikka!
Nyt en oikeen ymmärtäny mitä kuuluu tehdä? Voisitko selittää hiukan tarkemmin? :)
  Vastaa viestiin
06.03.11, 10:04   #17 (linkki)
Tuntematon
(Vierailija)

laihdutus

Tämähän toimii: tee aamulla 10-15 vatsa lihasta ja sen jälkeen ulos 1 tunnin lenkille siinä
1 kk päästä alat näkee tee sitä samaa 1 kk siinä näät ja tietenkin ruokavalio
Näin: aamulla: kuppi valkoista teetä ja salaattisämpylä
Näin: päivällä liha pullat ja muusi ja maitoa 2 kuppia
Näin:illlalla 1 maito lasi ja jotakin terveellistä ruisleipää!

niin noin 1 kuukausi MUISTAKAA LIIKKUA!!!
  Vastaa viestiin
06.03.11, 16:10   #18 (linkki)
Sapettaja
(Vierailija)

jenkat

lähtee sivutaivutuksilla,eli ota 3kg käsipaino toiseen käteen ja toinen käsi niskan taa,sitten taivutat yläkroppaa korsetti tiukkana 20 kertaa ja sama toiselle puolelle.Tee näitä yhteensä kolme sarjaa ja muista pitää vatsa tiukkana ja alakroppa tiukasti lattiassa.Tehty on ja 48v naisella vyötärö 64cm.
  Vastaa viestiin
08.03.11, 08:52   #19 (linkki)
Tonalin
(Vierailija)

Miten Eeva Jaakonmaa laihtui 17 kiloa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja marica Näytä viesti
paino ok ja muu kroppa ookoo,mutta jenkat ja maha ne vaan on ja pysyy...
Katso keinot

Nyt lähtee.fi | Uudista elämäsi – muuta olosi
  Vastaa viestiin
09.03.11, 22:01   #20 (linkki)
Calla
(Vierailija)

Jenkkakahvatkin lähtee Callanetics-jumpalla. Sillä kiertoliikkeellä nimenomaan. ( joku laittoi youtube-linkin callanetics ketjussa joku aika sitten - voin etsiä jos kiinnostaa )

Aloitin laihduttamaan ( vhh-systeemi) vuosi sitten ja ähräsin puolisen vuotta ahkerasti kirjan ohjeiden mukaan. (semmoiset 1 tunti 2-3 kertaa viikossa )
Toimi hämmästyttävästi.
Nyt tunti kerran viikossa on riittänyt ylläpitämään saavutettuja tuloksia.
Samat housut vuosi takaperin ja päivittäin joku tulee sanomaan, että 'onpa sulla hyvinistuvat farkut.........'
  Vastaa viestiin

05.05.12, 22:24   #21 (linkki)
pööö
(Vierailija)

Jenkkakahvat!

Jenkka kahvat saa pois treenaamalla vatsalihaksia mutta vaan pienemmillä liikkeillä! Myös selkälihas treeni auttaa. Säännöllistä selkä & vatsa lihasten treenaamista saa hyvän tuloksen!! (itte onnistin)
  Vastaa viestiin
08.12.12, 09:13   #22 (linkki)
pööpööpöö
(Vierailija)

pöööööööööö

1. Jenkkakahvat saa vain pois laihtumalla, eli rasvaa on liikaa.
2.Jenkkakahvat saa vain pois laihtumalla, eli rasvaa on liikaa.
3.Jenkkakahvat saa vain pois laihtumalla, eli rasvaa on liikaa.

Mutta kun ette tätä kuitenkaan ymmärrä niin vetäkää se ihmekuntopiiridiettiinne taas 2 vkoa ennen kesää.
  Vastaa viestiin
08.12.12, 11:34   #23 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Vatsa litteäksi - Artikkelit - Kiloklubi

Sitkeänä myyttinä kummittelee edelleen, että vatsaliikkeitä tekemällä saa pienemmän vatsan. Valitettavasti vatsalihasliikkeiden tekeminen ei polta rasvaa vyötäröltä.

Rasva ei pala paikallisesti, vaan se sulaa tasaisesti kaikista rasvavarastoista. Litteä vatsa ei tule pelkästään jumppaliikkeillä, vaan saamalla rasvaprosenttia pienemmäksi.

Pömppävatsa ei aina tarkoita sitä, että vyötäröllä olisi liikaa rasvaa. Pömppä voi johtua myös siitä, että vatsalihakset, etenkin syvät vatsalihakset eivät ole kunnossa. Vatsa pääsee tällöin pullistumaan, koska keskivartalon hallinta on heikentynyt.
  Vastaa viestiin
27.01.13, 21:53   #24 (linkki)
jenkkakana
(Vierailija)

inhoon ku oon vihdoin saannu vähä mahaa litteemmäks ja sit kuitenki on nuo jenkat ja pieni kumpare mahassa... :(
163 cm ja 53 kg... am I fat?
  Vastaa viestiin
28.01.13, 19:54   #25 (linkki)
pure jenkki
(Vierailija)

Mä sain jenkkikset pois kuntopyöräilemällä. Aattelin että ei se tehoo kuin jalkoihin, mutta tehosipas!!
  Vastaa viestiin
Vastaa viestiin

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku