Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Kilot kuriin
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
06.10.07, 12:14   #1 (linkki)
kokeillako?
(Vierailija)

Xtravaganza

Onkos täällä suuremmista painoista pudottaneita, joiden menetelmänä olisi tuo xtravaganza? Näin mainoksen ja mietin testiryhmään lähtemistä, mutta eipä tuosta systeemistä löydy juurikaan tietoa. Onko henkisine valmennuksineen ihan täyttä huuhaata ja aivopesua vai miten homma toimii?
  Vastaa viestiin

01.11.07, 13:08   #2 (linkki)
-23 kg
(Vierailija)

Xtravaganza

Olen laihduttanut xtravaganza-ohjelmalla 23 kg ja ohjelma painonpudotuksen osalta oli helppo kunhan se ensin alkuun sai käyntiin. Ongelma tulee "palatessaan" takaisin "normaaliin" ruokavalioon jos antaa itselleen luva repsahtaa takaisin totuttuihin uomiin. Mutta kuten kaikki sen tietävätkin jokainen on itse vastuussa mitä suuhunsa laittaa myös ohejelman jälkeen.
Henkinen valmennus on mielialaharjoittelua aivan kuin huippu-urheilijoille, jotta onnistut ja pääset tavoitteeseen!!!!!!!!!!!!
  Vastaa viestiin
04.11.07, 12:17   #3 (linkki)
kokeillako?
(Vierailija)

Kiitos vastauksesta! Ilmoittauduin kaikista epäilyistäni huolimatta mukaan ja ensi viikolla on ekat punnitukset ym ja seuraavalla ensimmäinen tapaaminen. Pudotettavaa on reilusti ja jos tuon saman määrän saan pois siihen puoleen vuoteen kuin sinä niin olen tosi tyytyväinen.
Jospa se henkinen valmennus veisi minulta tämän syömähimon, kun kaikkiin mielentiloihin voi aina varustautua hyvällä ruualla. En ahmi mutta kun joka päivä tulee vähän liikaa niin kertyyhän sitä. Hiukan hirvittää tuo pussikeittovaihe, kuinka siinä pärjään kun edustuslounaitakin on mutta pitää niissä hörppiä vain kahvia.
  Vastaa viestiin
06.11.07, 20:45   #4 (linkki)
-23 kg
(Vierailija)

Onnittele itseäsi olet tehnyt aivan oikean valinnan ja olet itseesi enemmän kuin tyytyävinen puolen vuoden kuluttua. Edustuslounailla voit syödä sallittuja kasviksia niin minä tein lounailla ei ole sellaista paikkaa tai ravintolaa jossa et saisi haluamaasi kasvisruokaa kun annat itse rajat mitä ja miten se on valmistettu. Olen painonpudotuksen aikana matkustanut ja pussit eivät sielläkään olleet este. Vai taivas on rajana mielikuvituksessasi noudattaessasi pussijaksoa. Tsemppiä!!!!!!!!
  Vastaa viestiin
17.11.07, 15:28   #5 (linkki)
jaana byström
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kokeillako?
Onkos täällä suuremmista painoista pudottaneita, joiden menetelmänä olisi tuo xtravaganza? Näin mainoksen ja mietin testiryhmään lähtemistä, mutta eipä tuosta systeemistä löydy juurikaan tietoa. Onko henkisine valmennuksineen ihan täyttä huuhaata ja aivopesua vai miten homma toimii?
moikkelis!Tää tulee varmaan aika myöhään vastaus mutta mä oon ollut nyt 26 viikkoo mukana tässä ryhmässä ja oon nyt pudottanut 39.5kg ja oon onnellinen ...oon täynnä intoo ja oon saannut täyden tuen ryhmästä......tää on toiminut tosi hyvin.nykyään liikun 100%...käyn ryhmän omalla kuntosalilla....juoksen....uin...sauvakävelen jne jne.kaikki veriarvoni ovat paranneet...minulla on siis uusi elämä ja uudet tuulet ...niin vaatteissa kuin muutenkin
  Vastaa viestiin
17.11.07, 22:02   #6 (linkki)
kokeillako?
(Vierailija)

Hei vaan ja kiva kun vastasit. Olen koettanut etsiskellä löytyisikö netistä jotain porukkaa jossa olisi xtravaganzalaisia juttelemassa niin voisi vaihtaa kokemuksia. Nyt kun on vasta yksi tapaaminen takana niin on vähän yksinäinen olo! Minulla on nyt neljäs forte-päivä illassa ja tää on ollut eka päivä kun minulla on ihan oikeasti ollut nälkä. Luulin että nyt jo helpottaisi... eilinen oli tosi helppo vaikka odotin vaikeaa. Mutta eihän se varmaan samalla tavalla kaikilla menekään. Paljon on vielä edessä mutta päivä kerrallaan, tavoite on selkeänä mielessä ;) Paljon onnea sinulle saavutuksesta ja tsemppiä siihen jatkotyöhön ettei paino lähde taas nousuun!
  Vastaa viestiin
18.11.07, 22:59   #7 (linkki)
jaana byström
(Vierailija)

lisää aiheeseen

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kokeillako?
Hei vaan ja kiva kun vastasit. Olen koettanut etsiskellä löytyisikö netistä jotain porukkaa jossa olisi xtravaganzalaisia juttelemassa niin voisi vaihtaa kokemuksia. Nyt kun on vasta yksi tapaaminen takana niin on vähän yksinäinen olo! Minulla on nyt neljäs forte-päivä illassa ja tää on ollut eka päivä kun minulla on ihan oikeasti ollut nälkä. Luulin että nyt jo helpottaisi... eilinen oli tosi helppo vaikka odotin vaikeaa. Mutta eihän se varmaan samalla tavalla kaikilla menekään. Paljon on vielä edessä mutta päivä kerrallaan, tavoite on selkeänä mielessä ;) Paljon onnea sinulle saavutuksesta ja tsemppiä siihen jatkotyöhön ettei paino lähde taas nousuun!
heips taas!niin onhan siinä taas seikkailuu eessä et saa pidettyy painonsa kurissa mutta aion jatkaa vielä vuoden siinä jatkokurssissa että opin elämään tämän kanssa!ja kun tahtoo löytyy niin kyllä luulen että onnistun tässä!ja kyllä sinäkin onnistut olen aivan varma siitä!!!!
  Vastaa viestiin
19.11.07, 20:10   #8 (linkki)
kokeillako?
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jaana byström

heips taas!niin onhan siinä taas seikkailuu eessä et saa pidettyy painonsa kurissa mutta aion jatkaa vielä vuoden siinä jatkokurssissa että opin elämään tämän kanssa!ja kun tahtoo löytyy niin kyllä luulen että onnistun tässä!ja kyllä sinäkin onnistut olen aivan varma siitä!!!!
Ahas, meille ei olekaan jatkokurssista vielä puhuttu mitään mutta tosiaan eka kurssipäivä vasta takana.... nyt alkaa mennä jo ihan mukavasti eikä nälkäkään isommin vaivaa, nyt on sitten lähtenyt painokin laskuun että motivaatio myös kasvusuunnassa :)
  Vastaa viestiin
23.11.07, 18:13   #9 (linkki)
vierailija jaana byström
(Vierailija)

moikkelis taas

kiva kun sullakin on lähtenyt menemään kivasti ja nyt kun sulla se paino lähtee laskemaan motivaatio sen kun kasvaa ja tahdon ja tiedon nälkä...mukaan tulee liikuntaa jne....kyl se siitä...tsemppiä sulle viikonlopulle
  Vastaa viestiin
23.11.07, 19:11   #10 (linkki)
Painokas
(Vierailija)

Kuinka tällaiseen ohjelmaan pääsee mukaan? Olen laittanut heille s-postia, mutta kukaan ei ole vastannut siihen.
  Vastaa viestiin
23.11.07, 20:40   #11 (linkki)
-23 kg
(Vierailija)

ota yhteyttä reippaasti...

Olethan katsonut netistä sivuilta www.xtravaganza.fi lähimmän kuntokeskuksen jossa xtravaganza ryhmä kokoontuu. Voit ottaa yhteyttä sinne tai laittaa suoraan viestiä sivujen kautta. Vastauksen saat viimeistään 2 vuorokauden kuluessa, kunhan muistat laittaa yhteystietosi.
Itse olen pudottanut 23 kg ja olen tyytväinen saamaani tulokseen. Mutta tästä se elämä vasta alkaa... Yritähän tehokkaammin!!!!!!!!!!
  Vastaa viestiin
24.11.07, 16:14   #12 (linkki)
kokeillako
(Vierailija)

Takana 11 päivää ja paino pudonnut mukavasti. Töissä ollut tosi stressiä ja muuta, mutta hyvin olen pysynyt keitoissa ;) Välillä vaan tuntuu että päreet palaa normaalia helpommin, voihan se olla että tuo työstressi tekee osansa. Samoin unentarve tuntuu lisääntyneen. Vaan kun vähän vilkasee vaa'an lukemia niin helpottaa...
  Vastaa viestiin
24.11.07, 20:21   #13 (linkki)
Painokas
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -23 kg
Olethan katsonut netistä sivuilta www.xtravaganza.fi lähimmän kuntokeskuksen jossa xtravaganza ryhmä kokoontuu. Voit ottaa yhteyttä sinne tai laittaa suoraan viestiä sivujen kautta. Vastauksen saat viimeistään 2 vuorokauden kuluessa, kunhan muistat laittaa yhteystietosi.
Itse olen pudottanut 23 kg ja olen tyytväinen saamaani tulokseen. Mutta tästä se elämä vasta alkaa... Yritähän tehokkaammin!!!!!!!!!!
Nimenomaan noin tein! Vastausta ei ole kuulunut, vaikka laitoin viestini 5-6 pv sitten. Mukaan panin nimeni, osoitteeni ja s-postiosoitteeni.

Vastaa viestiin
31.12.07, 19:46   #14 (linkki)
pirppo
(Vierailija)

Huomenna aloitan xtravaganzan, viikon pussit odottavat kaapissa, ja lisää haetaan. Alkuun kolmen viikon forte ja siitä eteenpäin jokainen forte viikko on vain plussaa.
  Vastaa viestiin
01.01.08, 12:38   #15 (linkki)
kokeillako
(Vierailija)

Heippa ja hyvää uutta vuotta! Pyhäpäivää vietellessä tulin tänne selailemaan ja vielä vanhaan ketjuun tullut joku.

Minä olen ollut nyt 7 vkoa fortella ja kaksi jäljellä. No, fortella ja fortella, jouluna lipsahti syömiseksi (tosin vain salaattia + kinkkua) ja eilen otin pari lasillista skumppaa myös. Paino pudonnut tällä hetkellä n. 12 kg ja olen oppinut käymään kuntosalilla! Kyllä tosiaan motivoi kun tulos näkyy jo ulospäinkin ja olen saanut jo heittää isoja vaatteita pois käytöstä ja etsiä pienempiä tilalle!
Ekasta viikosta kun selviät, pirppo, niin sen jälkeen kaikki sujuu helpommin ja olokin on tosi virkeä. Toivottavasti myös Painokas on saanut vastauksia kyselyyn.
  Vastaa viestiin
01.01.08, 13:18   #16 (linkki)
pirppo
(Vierailija)

Moi kokeillakko! Ja kiitokset tsempeistä! Sinulla on jo mahtavasti forteja takanapäin ja enään kaksi edessä, hienoa!! Uskon että nuo salaatit ja kinkku tai pari skumppalasia eivät ole kokonaiskuvaa kovinkaan häirinneet :)

Miten onko suhtautumisesi ruokaan muuttunut näiden 7 viikon aikana? Onko henkinen valmennus ollut sitä mitä ehkä odotit?
Hienoa kun olet innostunut kuntosalilla käynnistä! (:

-pirppo-

Tiedätkö mitenkä kauan mixvaihe sitten kestää, kun eikös siihen sitten siirrytä forten jälkeen?
  Vastaa viestiin
02.01.08, 08:03   #17 (linkki)
kokeillako
(Vierailija)

Hei pirppo!
Enpä osaa sanoa onko suhtautuminen ruokaan muuttunut tänä aikana. Nyt ruokailu ei noiden pussukoiden kanssa ole mikään nautinto, niinkuin ennen vaan ainoastaan tankkaan. Tosin olihan se jossain vaiheessa elämää, lähinnä yksin asuessa myös sellaista tankkaamista, mutta tosi epäterveellisellä ja nopealla ruualla. Miehen myötä on sitten ruokailuun tullut nautintoakin. Tosin nyt osasi antaa tosiaan arvoa sille salaatille ja kinkullekin ilman muita höysteitä :D ehkä siinä se ero.

Henkinen valmennus on jäänyt meillä ainakin lähinnä omaan varaan eli kuinka jaksaa /ehtiin cd:tä kuunnella. Meillä on tosin miesohjaaja, joten jossain välissä mietin, miten tsemppaus ym on onnistunut niissä ryhmissä, joilla on naisvetäjä (salillamme alkoi kai 5 ryhmää yhtäaikaa kun hakijoita oli niin paljon!). Odotin henkiseltä valmennukselta ehkä enemmän kuin mitä olen saanut. Samoin odotin enemmän sellaista ryhmäytymisfiilistä ja sekin on meillä jäänyt puuttumaan. Jostain nettikeskustelusta luin, että joillain saleilla on xtravaganza-porukalla oma yhteinen liikuntatunti 1 x viikko hintaan sisältyen. No, meillä sitä ei ole, joten sekin varmaan vaikuttaa. Mehän olemme jo siinä vaiheessa ettei tavata kuin joka toinen viikko enää, kuinkas sitten kun nähdään enää kerran kuukaudessa...
Lisäksi itse koen olevani vähän väärässä ryhmässä, koska minulla on huomattavasti enemmän pudotettavaa kuin muilla ryhmäläisillä. Toiset ovat saaneet syödä jo monta viikkoa ja minä vain pussittelen, katkeraa... ;) välillä on vähän sellainen olo myös että puhumme ihan eri asioista laihduttamisessa, kun heillä on "vain" 10-15 kg ja osalla tavoite on jo tässä vaiheessa saavutettukin ja itse on vasta urakan puolivälissä. Mutta kritiikinpoikasesta huolimatta olen saanut painoa mukavasti pois, joka muuten olisi jäänyt saavuttamatta. Vielä on pitkä kevät edessä asian parissa mutta uskonpa olevani vappuna aika hienossa kunnossa! Yhtenä tavoitteenani oli painonpudotuksen lisäksi myös kuntoluokan nosto vähintään yhdellä pykälällä, eiköhän sekin toteudu!

Tuota mix-vaihetta olen pohtinut nyt itsekin kun olen siihen siirtymässä, ensi viikolla pitää ruveta itsekin kyselemään sen kestosta!
Tsemiä, mukava vaihtaa ajatuksia kun ei näitä xtraajia täällä palstoilla tunnu kovinkaan paljon liikkuvan vielä.
  Vastaa viestiin
02.01.08, 17:14   #18 (linkki)
pirppo
(Vierailija)

juu, kiva tosiaan saada keskustelukaveria tähän xtrailuun :D

Kirjoittelen taas huomenna lisää, kun on enemmän aikaa!
  Vastaa viestiin
02.01.08, 20:37   #19 (linkki)
pirppo
(Vierailija)

kokeillakko: jos saan udella, kysyisin miten verran oli lähtöpainosi? Entä pituutesi? Minä nimittäin itsekin olen niitä isoja pudottajia. Eilenaamulla punnitsin itseni, ja vaaka näytti hurjaa 108.5kg lukemaa. Vartta löytyy 168cm verran. Painoni on lähtenyt todella huímaan nousuun sairauteni ja siihen liittyvän lääkityksen vuoksi, vielä viime toukokuussa (-07) painoin -20kg vähemmän! Lääkärini tukee täysin tätä päätöstäni koska sisäelinten päällä oleva rasva mm. rasittaa entisetään jo lääkityksestä koville joutunutta maksaa.

Aika outoa, että teillä ei ole muita yhteisiä tapaamisia ryhmän kanssa kuin siellä luennolla!? Ymmärsin että tähän alkuun ryhmämme tapaa joka viikko 2-3 krtaa, eli yksi luento per viikko + 1-2 krtaa liikuntaa esim. uintia, sauvakävelyä, pilateksen alkeita, kuntosalia jne. Toki sitten kun viikkoja kuluu eteenpäin tapaamiskerrat ja yhteiset liikuntahetketkin vähenee, varmaankin hyvin samalla tavalla kuin teilläkin eli kahden viikon ja myöhemmin kerran kuussa. Silloin kun tätä alkaa tapahtumaan olen ajatellut ostaa personal trainerin palvelut siihen rinnalle vahvistamaan päätöstäni ja tsemppaamaan kuntosalille ja tuonne lenkkipoluille.

Toinen päivä alkaa olla takana ja olo on ihan hyvä, vesi auttaa ihmeen paljon, ja kalorittomat makuvissyt ovat myös hyvä vaihtelu vedenjuonnille. Miten, saatteko te juoda esim. teetä tai kahvia? Meillä ne kiellettiin, mutta jossainpäin taas sallittua, ilman maitoa ja varsinkin sokeria siis :D

Kirjoitellaan taas!!
  Vastaa viestiin
02.01.08, 21:02   #20 (linkki)
kokeillako
(Vierailija)

Mulla pituutta 165 ja lähtöpaino oli 94,4 kg ja ihan mässäilyllä hankittu muutaman vuoden takainen tupakoinnin lopetus toi lisäpainoa ennestään muhkeaan varteen. Välillä olin työttömänä ja sinä aikana lenkkeilin paljon, laitoin itse ruuat (paljon enemmän vihanneksia ym) ja laihduin h-i-t-a-a-s-t-i ja tosi terveellisesti n. 10 kg ehkä vuoden aikana. Sitten pääsin töihin tosi stressipesään ja kas kummaa, syksyllä paino oli noussut takaisin lähes lähtölukemiin, hyvä ettei ylikin. Päivät tosi pitkiä ettei illalla jaksa kuin kaatua sänkyyn ja muutenkin on ollut kaikenlaista raskasta kuviota ohjelmassa ihan viime päiviin asti.

Kummastipa vaihtelee systeemit eri paikkojen välillä. Tosiaan meillä on se luento ollut eikä muuta yhteistä. SAmoin nuo juomiset: meillä on vissy kielletty kokonaan koska siinä on suolaa (suomesta ei muka löydy suolatonta vissyä, mun mielestä novellessa esim ei ole natriumia lainkaan) joka sitoo nestettä. Minulta tää oli jäänyt kuulematta ja eka viikon kiskoin just makuvissyjä hyvällä halulla (no, - 4 kg eka viikon aikana että ei ne nesteet kai niin hirveesti sitoutuneet). Kahvia ja teetä ilman höysteitä sen sijaan saa juoda niin paljon kuin haluaa, ja kahvia oikein suositeltiin koska se kuulemma nopeuttaa aineenvaihduntaa. Ilman kahvia olisin jättänyt aloittamatta koko homman!

Mulla oli kait neljäs päivä kaikkein pahin ja viikonloput myös koko ajan kun silloin on tottunut niitä herkkuja erikoisesti latomaan naamaansa. Mutta uskonpa että jos minä selätin eka viikon, onnistut siinä sinäkin, ihan varmasti! Kovasti tavasin sitä kirjaa eri päivien kohdalta että miltä nyt tuntuu ;) ja viikon päästä olo on jo todella hyvä. Se veden juonti tosiaan auttaa ja helpottaa. Jos teillä on lupa juoda vissyä niin anna mennä vaan, kun niistä saa sitä makuvaihtelua.
palaillaan!
  Vastaa viestiin
02.01.08, 21:10   #21 (linkki)
kokeillako
(Vierailija)

Heippa vielä,
huomasin että olet tuolla tsemppikerhon puolella aloittanut ketjun, joten siirrytäänkö jatkossa sinne puolelle kokonaan? Jos vaikka saatais lisää porukkaa mukaan! Kiva olisi kuulla muidenkin kokemuksia ja tuloksia! Minäkin olen nyt jonkin aikaa vapailla niin ehdin kirjoittelemaan, työpäivän aikana ei ehdi! Koitan keksiä huomeneksi jonkun nimimerkinkin ;) hyvää yötä!
  Vastaa viestiin
02.01.08, 22:35   #22 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2008
Voisitteko kertoa mitä xtravaganza maksaa?

Moi!
Olen ilmoittaöutunut X-vaganza testiryhmään... 10.1. jälkeen saan tietää, pääsenktö siihen. Olen valmis myös kyllä maksamaan tästä. Voisitteko kertoa, minkä hintanista tämä palvelu on. Ja onko nämä pussi-keitot samantapaisia kuin nutriletit?
Onko teille selvinnyt se, kuka tämä filosofi on tämän dietin takana?

Minullakin on painoa tullut rutkasti ja kova motivaatio päästä normaalimittoihin takaisin.

Tsemppiä teille!
Turtelius
  Vastaa viestiin
03.01.08, 00:17   #23 (linkki)
pirppo
(Vierailija)

Hei!

Turtelius: Viikon pussit maksavat 55e (jos siis aloittaa tällä fortella, eli kolme pussia/pvä). Lisäksi aloituspaketti jonka hinta taisi olla 50-60e nurkilla, siihen tulee mukaan xtravaganza rentoutus cd, xtravaganza kirja (26 viikon ohjelma), shakeri, mittanauha ja mitäköhän muuta, muistaako kokeillakko näin yhtäkkiä? Sitten täälläsuunnalla kun maksaa n. 60e/kk saa kuntosalikortin käyttöön + ohjatut tunnit ja tietty sitten ryhmä kokoontuu.

Nutrileteista en osaa sanoa kun en ole niitä koskaan käyttänyt, nämä ovat ne ekat pussikeitot :D

Kokeillakko: Sopii että siirrytään tuonne tsemppikerhon puolelle siihen aloittamaani ketjuun, olen myös tincan nimimerkillä tuossa Kilokassilaisissa, käyhän kurkkaamassa. Täytyy kyllä juoda vain hätätapauksis noita makuvissyjä, olen kyllä ihmetellyt kun kahvi ja tee on kielletty täällä...kun ei edes vihreää teetä saa nauttia? Täytyypä vielä kysyä perusteluja miksi ei saa teetä tai kahvia juoda. Itse en siis juo kahvia mutta kyllä tee kelpaisi, se lämmittäisikin tuota kroppaa kun vettä lipittäessä pakkaa tulla vilu välillä! :D

Jatkossa kirjoitellaan sitten tsemppikerhossa!! Myös Turtelius ja muut tervetuloa mukaan! :)
  Vastaa viestiin
03.01.08, 10:04   #24 (linkki)
kokeillako
(Vierailija)

Turteliuksellekin vielä tässä ketjussa vastausta täältäkin:
Meidän sali osaa rahastaa näköjään oikein hyvin...
aloituspaketti (kirja, cdt, shakeri, mittanauha) 50 eur. Kuukausimaksu 85 euroa (josta kuntosalin kk-osuus 65 eur) ja viikon pussit 59 eur eli 2,80/pussi. Ja jos ostat jonkun muun määrän kuin sen 21 pussia, hinta onkin 3 e/pussi.
Vaihteluväliä näköjään on, jostain muualta löysin ketjun jossa oli myös halvemmat hinnat kuin meillä. Ja se jumppatunti...
Meidän salilla testiryhmään pääsemisestä ei sitten rahallisesti ollut mitään muuta etua kuin 1 kk:n salijäsenyys veloituksetta sen puolen vuoden päälle eli käytännössä siis 65 eur arvoinen. Eli aika lailla hajontaa salien kesken.

Nutriletteja olen sen verran kokeillut, että näissä on paljon parempi maku kuin niissä (erityisesti patukat on 100000 x paremman makuisia, tulevat meillä kuvioon muutaman viikon jälkeen). Toki kun on ollut lähes 8 vko fortella niin alkaa jo keitot tökkiä eli suolaisista keitoista pystyn syömään enää kahta, makeaa menee useampaa sorttia mutta pari niistäkin jätän jo mielellään väliin + ne patukat. Heh! Kaiken kaikkiaan keittoja on 11 eri makua (muistaakseni) ja patukoita 3.
Kaikesta huolimatta tulos on se joka ratkaisee ja siihen olen tyytyväinen!
  Vastaa viestiin
06.01.08, 11:04   #25 (linkki)
Harkitsen
(Vierailija)

Heippa!

[aloituspaketti (kirja, cdt, shakeri, mittanauha) 50 eur. Kuukausimaksu 85 euroa (josta kuntosalin kk-osuus 65 eur) ja viikon pussit 59 eur eli 2,80/pussi. Ja jos ostat jonkun muun määrän kuin sen 21 pussia, hinta onkin 3 e/pussi.
Vaihteluväliä näköjään on, jostain muualta löysin ketjun jossa oli myös halvemmat hinnat kuin meillä. Ja se jumppatunti...
Meidän salilla testiryhmään pääsemisestä ei sitten rahallisesti ollut mitään muuta etua kuin 1 kk:n salijäsenyys veloituksetta sen puolen vuoden päälle eli käytännössä siis 65 eur arvoinen. Eli aika lailla hajontaa salien kesken.[/quote]

No onpa kyllä, täällä laitetaan vielä paremmaksi: aloituspaketti 60 euroa, kuukausimaksu 99 euroa, viikon pussit (21 pussia) 59 euroa! Miten voi samalla "tuotteella" olla näin laaja hintakirjo??? Toisissa paikoissa läskikilon menettämisestä pitää siis maksaa huomattavasti paljon enemmän kuin toisissa paikoissa!

Itse en ole aloittanut vielä ryhmässä, harkitsen vasta.
PIRPPO, sanoit, että sulle nimenomaan lääkäri suositteli tätä? Mun ongelma on nimenomaan maksassa, ja siksi vähän mietityttääkin, kun keho viedään tässä ketoosiin. Siksi mun pitää ottaa vähän lisää selvää asiasta... En halua, että maksan tila huononee ja sairastun vain siksi, että haluan päästä liikakiloista eroon. Mitat on aika lailla samat kuin sulla lähtötilanteessa.

Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku