Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Kilot kuriin
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
27.09.08, 19:44   #251 (linkki)

Rekisteröitynyt: 09/2008
minä

en ainakaan syö niitä pahoja pusseja sit kun siirryn ruokaan,korkeintaan 1 per päivä
  Vastaa viestiin
27.09.08, 20:23   #252 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2008
Pahat pussit

Borg... ootko kokeillu tehdä esim. vaniljaa niin, että sekoitat joukkoon kanelia ja vähän marjoja ja laitat pakkaseen.. mulle ainakin niin maistuu tosi hyvältä. Miten muuten oot onnistunut? Onko paljon paino pudonnu ja milloinkas meinaat siirtyä ruokailuun.. kun muistelin, että sä olit samoilla linjoilla mun kanssa, ettet hirmu kauaa täysivauhteile..
  Vastaa viestiin
27.09.08, 21:12   #253 (linkki)
Sulppu
(Vierailija)

Nyt masentaa, kun paino on jo viikon ollu samassa lukemassa. Vaikka olen syönyt kiltisti vaan kolme pussia päivässä. Vielä yritän kuitenkin pari viikkoa sinnitellä täysvauhdilla. Onko muille käynyt niin, että paino pysyy täysvauhdista huolimatta pitemmän aikaa samassa lukemassa.
  Vastaa viestiin
28.09.08, 08:54   #254 (linkki)
lemon-81
(Vierailija)

Huomenia,
Minulla on ollut myös sitä, että paino junnaa monta monta päivää (jopa viikon) samassa ja sitten yhtäkkiä humpsahtaa alaspäin. Ne junnauspäivät on todella rassaavia, mutta uskon, että sinullakin paino kohta putoaa kun vaan jaksat olla sitkeä :)
Minä täällä juuri tappelen leipähoukutuksia vastaan.. Kullalle tuossa tein juusto-kinkkuvoileivän teen kera... mutta täytyy tyytyä pelkkään teehen omalta osalta.. Tiistaina tulee 4 viikkoa täyteen ja alkaa pikkuhiljaa kiehtoa nuo ruuat.. Mutta vielä olisi hieman päälle 13 kiloa tavoitteeseen ja olen päättänyt pussitella niin kauan kunnes a)olen tavoitteessa tai b) pussit tökkii niin pahasti, etten saa mitään makua alas. Saas nähdä kumpi tulee ensin vastaan :D Ajatus 8 viikosta pusseilla tuntuu "hieman" ahdistavalta, vaikkakin tämä 4 viikkoa on hujahtanut todella vauhdilla.. Yritettävä ajatella että menee päivän ja viikon kerrallaan ja katsoo mjitkä on olotilat milloinkin.
  Vastaa viestiin
28.09.08, 14:26   #255 (linkki)

just joo

En vanilja tykännyt siitä vaniljan mausta, ainut mitä saan enään alas on kanakeitto.Kaikki kokeiltu, painoa pois nyt jotain 8-9 kg ja olen löytänyt vaatekaapista yhet ihanat farkut mitkä ei oo moneen vuoteen mahtunut jalkaani. Sitten kävin kaupungissa ostamassa hienot uudet nilkkurit ja kohta ostan sellasen takin miss on oikein vyö että saa kiristää oikein kunnolla... Juupas jos vielä 2 viikkoa olisin täysvauhdissa niin sitten olen jo vähän alle 70 kilonen ja rupesin miettiin että jos se 67-68 olis se pysyvä paino ja sit aina jos meinaa nousta 70 kiloon niin heti painon kimppuun ettei enään karkaa.Pitäis kait kuunnella taas sitä hypnoosi levyä että muistais mitä on tekemässä.Elämä on ihanaa ku vaatteet on taas jonkun näkösii mun päällä
  Vastaa viestiin
28.09.08, 15:34   #256 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2008
Borg

No sitte on tietty vaikeampaa jos ei mitkää pussit oikein maistu hyvälle. Mut puolivauhdilla saa syödä patukoita, joten sähän voit jättää pussit vaikka kokonaan pois.. ne patukat maistuu musta ainakin ihan hyvälle, vähän kun söis Marsia tms. Mullakin paino tippunu sen 8 kiloa, ja puolivauhdillakin tuntuu että uuma kapenee koko ajan silti, vaikkei välttämättä paino niin paljon laskekaan. Joo, eikö oo ihana tunne kun saa jotkut pieneksi jääneet farkut taas jalkaan, se ainakin vähän motivoi.. Nyt on vähän sillee kurjaa kun paino ei tipu niin nopeaan kun täydellä vauhdilla ja tavoite ei ehkä ole saavutettu ihan silloin kun ajatteli, mutta sinne kuitenkin ollaan menossa ja nyt on ihan hyvä jo opetella syömään oikeanlaista ruokaa oikeina määrinä. Että loppuelämän kannalta pystyy sen painon alhaalla pitämäänkin... Oon ihan samaa mieltä, että jatkossa jos ylikiloja tulee yksikin, niin se on otettava heti pois..ettei edes enempiä pääse kertymään.
Mulla on ollu vaikeuksia kuunnella sitä cd:tä... tosi vähän oon itse asiassa kuunnellu, mut sitte ajattelin sen niinkin, että jos se on mulle kerran niin vaikeaa, niin miksi väkisin pitäis kuunnella, jos tavoitekuva on vielä selkeänä mielessä sekä tavat miten siihen tavoitteeseen pääsee...
  Vastaa viestiin
28.09.08, 16:15   #257 (linkki)
levami
(Vierailija)

Siirtymävaiheeseen

Nyt on päätös tehty, eli huomenna siirryn siirtymävaiheeseen...ja sitä kautta puolivauhdille..paino on pudonnut n. 10 kg...saa vielä melkein saman puotakkin...
  Vastaa viestiin
28.09.08, 19:40   #258 (linkki)

Laivaristeily

Heipä hei taas! Nyt laivaristeily takana päin. Täytyy myöntää, että oli välillä vaikeaa, kun istuin muiden kanssa samassa pöydässä mutta en syönyt mitään. Neuvoin vielä nuorisoa seisovan pöydän valinnoissa ja jopa kuorin yhden katkaravun näytiksi. Viiniä kylläkin taas join ja nyt tekisi mieli syödä... ihan mitä tahansa.

Odotan huomista päivää ja tavallista arkea.
  Vastaa viestiin
28.09.08, 20:12   #259 (linkki)

Sinikalle

Onnittelut onnistuneesta matkasta, tiukkaa varmaan on tehnyt, mutta onnittelujen arvoinen suoritus. Siitä ryhmässäkin puhuttiin et alitajunnasta se kieltäytyminen lähtee sitten myöhemminkin ja tosi tilanteessa kannattaa aina harjoitella omia rajojaan.Voihan tilanteesta tarvittaessa poistua, jos niin pahaksi menee!!
Itse olen leiponut herkkuja perheelle viikonloppuna, eikä ole juurikaan tehny mitään todella mieli. Leikitellä kyllä (3 viikon jälkeen) ajatuksella et jos nyt yhden keksin, mutta sainpas näppini pidettyä kurissa.

Tsemppiä taas kaikille ensi viikolle, jolloin minut ainakin pelastaa arkirutiinit :)
  Vastaa viestiin
29.09.08, 17:46   #260 (linkki)

hupsista keikkaa

Nyt meni kroppa sekasin, siirryin tänään jo siirtymävaiheeseen. Meni verenpaineet sekasin yläpaino matalaks ja alapaino korkeaks ja syke 115. On ehkä vähän stressiä elämässä ja voi se kroppakin jotenkin kokea stressiä kun yks kaks tippu 10% painosta. Mutta nyt iltaa kohden on jo paremmat lukemat mittarissa. Ei se kuuri tähän lopu nyt vaan puolivauhtia 1 vuosi eteenpäin. Luulen että jouluna olen silti jo ihannepainossa..tsemppiä vaan itelle ja muille
  Vastaa viestiin
29.09.08, 20:02   #261 (linkki)
Äippä-77
(Vierailija)

Patukoista

Mulla tuli justiin 4 viikkoa täyteen ja 9,7 kiloa poistunut massaa. Meillä on saanut syödä patukoita toisesta viikosta lähtien. Olen syönyt 4-6 patukkaa viikossa vaihdellen. Nyt on kyllä ollut hiukan vaikeuksia pitää näpit erossa omenista joita tulee tulvimalla viidestä puusta. Muutamaan omenaan olen haksahtanut.
  Vastaa viestiin
30.09.08, 08:00   #262 (linkki)

Käyttäjän Monnia avatari

ketju

Olemme perustaneet uuden ketjun Xtravaganzalaisille Tsemppikerhoon. Siellä on lähinnä juuri aloittaneita mutta kokeneempien kokemuksia kaivataan aina!

Tervetuloa!
  Vastaa viestiin
30.09.08, 08:43   #263 (linkki)
levami
(Vierailija)

ongelmia...

onko teillä ollut kuukautisten kanssa ongelmia ? Mulla on hormoonikierukka ja kuukautiset tulee n. kerran vuodessa...nyt kuurin alettua tuli viikonmittaiset, eli alku kuusta ja nyt alkoi uudelleen...ärsyttää =( jospa ne tassoittuisi kun siirryin siirtymävaiheeseen ...
  Vastaa viestiin
30.09.08, 12:05   #264 (linkki)
mammiliini
(Vierailija)

sama juttu

Joo, mulle kävi samoin kuukautisten kanssa. Ei ole moneen vuoteen ollu juuri mitään ja nyt ON. Rasittavaa ku on tottunu niin vähään ja nyt pitää ostaa siteitäki monta pakettia. Mistä mä löydän sen tsemppikerhon jos kävis vähä kurkkimassa sieläkin? Täysvauhdilla vielä ehkä kaks viikkoa, meidän ryhmäläisistä jotkut on jo alkanu siirtymävaiheen ja poikkeuksetta ovat sitä mieltä että jos vaan suinkin pystyy niin täysvauhtia melkeen tavoitepainoon asti kun tämä on niin helppoa. Tiedä siitä sitten..
  Vastaa viestiin
30.09.08, 14:46   #265 (linkki)
Oinas-63
(Vierailija)

Tsemppikerho

Klikkaa ylhäältä (Tän viestiketjun yläpuolelta) Liikunta ja terveys, niin pääset alkuvalikkoon ja valitse sieltä Tsemppikerho ja Xtravaganza uusi ketju.
  Vastaa viestiin
30.09.08, 16:41   #266 (linkki)

siirryin myös sinne uudelle sivulle

ö
  Vastaa viestiin
02.10.08, 09:54   #267 (linkki)
takkutukkainen
(Vierailija)

aivan järkyttävä ketju

Luin ketjun lähes kokonaan läpi, ja pitkään aikaan en ole tavannut näin sairasta suhtautumista ruokaan.
Ensin syödään itsensä kauheaksi läskiksi ja sitten tahdonvoimalla vedetään jotain helvetin pahanmakuisia pusseja viikkotolkulla ja haaveillaan jostain patukasta kuukauden kuluttua. Loppujen lopuksi lihotaan takaisin kaikki pudotetut kilot, kun ei olla kuitenkaan opittu syömään oikein.
  Vastaa viestiin
03.10.08, 11:56   #268 (linkki)
diahann3
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja takkutukkainen
Luin ketjun lähes kokonaan läpi, ja pitkään aikaan en ole tavannut näin sairasta suhtautumista ruokaan.
Ensin syödään itsensä kauheaksi läskiksi ja sitten tahdonvoimalla vedetään jotain helvetin pahanmakuisia pusseja viikkotolkulla ja haaveillaan jostain patukasta kuukauden kuluttua. Loppujen lopuksi lihotaan takaisin kaikki pudotetut kilot, kun ei olla kuitenkaan opittu syömään oikein.
AAMEN!
Jälleen yksi menetelmä, millä hölmöjen ja hyväuskoisten rahat saadaan.
  Vastaa viestiin
24.01.09, 18:11   #269 (linkki)
Susu31
(Vierailija)

Meilläpäin..

Aloitusmaksu 65 e (strattipaketti) viikon pussit 59 e ja kk-maksu 79 e..
  Vastaa viestiin
26.01.09, 22:22   #270 (linkki)
Miimu45
(Vierailija)

Kallista lystiä!

Sain esitteen tuosta xtravaganzasta viime viikonloppuna ja ihmettelin sitä lukiessani, että miten tämä laihdutusmenetelmä käytännössä toimii ja ennenkaikkea, mitä se maksaa. Esitteessä puhutaan syntyjä syviä henkisestä kasvusta ja muuta höpönlöpöä, mutta ei sanaakaan mistään sitä, mitä tuo koko systeemi on ja pitää sisällään.

Nyt kun olen täältä lueskellut noista hinnoista, niin ovat tosiaankin aika hurjia ja jos ei saa syödä muita kuin niitä onnettomia pussikeittoja, niin no thanks tuollaiselle humpuukille! Mieluummiin liityn vaikka Painonvartijoihin, on paljon edullisempi ja jokainen kai osaa itse käydä kuntosalilla, saahan niistä nykyään kaikista myös henkilökohtaista opastusta. Itselläni pudotettavaa 10-15 kg ja tässä mietiskelin, millä tavoin pääsisin tavoitteisiini parhaiten ja ennenkaikkea niin, että saisi kuitenkin syödä ihan kunnon ruokaa, eikä mitään pussipöperöitä..
  Vastaa viestiin
14.02.09, 18:08   #271 (linkki)
Nita-68
(Vierailija)

Jokainen tavallaan

Toista viikko xtravaganza-ryhmässä. kaiken olen kokeillut ja välillä onnistunutkin. Mutta aina lipsahtanut takaisin vanhoille urille. NYt pudotettavaa n.54kg. Kallista on mutta niin on nuo läskitkin. Ison perheen äitinä näin alussa on helppoa, kun saa syödä vain pusseja. Eipä tarvitse miettiä laittaisiko suuhunsa jotakin muuta, helppo kieltäytyä kaikesta. Nälkä ei ole ja mieliala on hyvä. Uskon, että vuoden päästä olen tavoitteessani. Ja uskon, että opin tässä matkan varrella muuttamaan ruokailutottumuksiani terveellisempään suuntaa.
Tsemppiä kaikille muillekin painonsa kanssa kamppaileville.
  Vastaa viestiin
20.02.09, 14:40   #272 (linkki)
Tulevaisuuden hoikka
(Vierailija)

Tervehdys

Hei
Aloitin tämän forte-jakson sunnuntaina, siis 5 täyttä päivää, kaikki on mennyt odotettua paremmin (murehdin liikaa...), mutta nyt askarruttaa hiihtoloma. Joka on vain lauantai-sunnuntai. Mitä teen ja miten voin jos syön kevennettyä lomalla ja aamupalalla esim. puuroa, marjoja ja hedelmiä? Vastauksia ja kokemuksia, kiitos.
  Vastaa viestiin
23.02.09, 15:09   #273 (linkki)
Painoindeksi 27
(Vierailija)

Kallista lystiä

Onhan tuo liittyminen tähän ryhmään kallista, ja myöskin ruokapussit tuntuvat kukkarossa. Jos haluaa laihduttaa xtrawaganza-ohjelmanpuitteissa, se onnistuu, jos on tahtoa. Aloitin 27.10 ja nyt 23.2.2009 painoni on 69 kg. Olen laihtunut 20 kg. Kolme viikkoa söin pusseja ja sen jälkeen olen ollut puolivauhdilla. Hyvin on mennyt ja tahtoa riittänyt. Kaksi kiloa vielä ja sen jälkeen olen täysin tyytyväinen. Jos on halua laihtua, siinä onnistuu.
  Vastaa viestiin
23.02.09, 20:46   #274 (linkki)
xtravaganzalla laihtunut
(Vierailija)

Kalleutta arvostelevat: verratkaapa siihen, kuinka paljon teillä menee siihen ruokaan ja mässyyn rahaa per viikko. Minulla ainakin ruokakulut laski huomattavasti kun jäi saunakaljat, sipsit ja suklaat kauppaan ja elin pelkillä pusseilla.
Vuosi sitten yli -20kg joita en muuten saanut pois, nyt on pysynyt kun opettelin pussikuurin jälkeen syömään oikealla tavalla (kuuluu muuten siihen xtravaganzakurssiin tämänkin opettelu). Ja kuntosalikortti olis maksanut joka tapauksessa, mutta ilman tätä kurssia en olis kuntosalille uskaltanut mennäkään. Minulle sopi tuo nopea ja karu tapa pudottaa painoa, motivaatio säilyi kun tulokset näkyi nopeasti. Aiemmin laihduttelin aina 10 kg hitaasti, sitten loppui motivaatio ja tuli 12 takaisin. Söin pusseja 8 vkoa ilman ongelmia, puolivauhti ja se uuden ruokavalion opettelu oli minulla se vaikein kohta mutta menihän sekin viimein kaaliin.

Mutta eri ihmisille sopii erilainen tyyli, minulle tämä oli paras vaihtoehto.

tulevaisuuden hoikka: syö kasviksia, raejuustoa, rahkaa, kokolihaa, mahdollisimman vähän hiilihydraatteja niin ketoosi ei kärsi :)
  Vastaa viestiin
12.04.09, 20:07   #275 (linkki)
Minttuvaan
(Vierailija)

Onko nyt ryhmässä aloittavia??

Aloitan ensi torstaina Hertsikan ryhmässä ja tsemppi on tosi tosi kova. 20 kg haluan pois. Olisiko muita aloittajia tai onko keskusteluryhmää aiheesta muualla jossa aktiiveja paikalla???
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku