| |  | | |
26.05.08, 15:06
|
#51 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kyllä niitä pizzoja tässä maailmassa riittää - kaikkia niistä vaan ei voi syödä. Jos olet päättänyt, että olet täysivauhdilla, niin muutahan ei tarvita. voi olla että ottaa koville joskus, mutta onkos se nyt kovinkaan kummallista. Olen itse ollut ihan tyytyväinen "pussihömppään". Sillä pääsi hyvin alkuun ja kokonaispusseilun jälkeenkin ruokavaliolla kiloja katoaa tasaiseen tahtiin. Menetelmä vaatii kyllä kovan oman motivaation, mutta toimii hyvin. Mulla kilot ovat kadonneet nimenomaan rasvasta, ei lihaksista. Ja niitä kadonneita kiloja on kymmenessä viikossa tullut 22. Mieliteot kyllä vähenevät kun vaan miettii sitä omaa motiiviaan laihtua. Sitä oppii ymmärtämään, että kaikkia ruokia ja kaikkia herkkuja ei tarvitse syödä tai edes maistaa.
| |
| | |
28.05.08, 13:21
|
#52 (linkki)
| | (Vierailija) | Diabeetikko 2 tyyppi.
Onko mukana ollut ketään 2 tyypin diabeetikkoa, harkitsen mukaan lähtemistä, mutta voinko ottaa "täyslähdön"?? Riittävätkö nuo "keitokset", ettei sokeri valahda liian alas??
Minkä ikäisiä olette olleet (56v), onkohan jo liian "vanha"??
| |
| | |
28.05.08, 13:34
|
#53 (linkki)
| | (Vierailija) | Diabeetikko 2 tyyppi.
Onko mukana ollut ketään 2 tyypin diabeetikkoa, harkitsen mukaan lähtemistä, mutta voinko ottaa "täyslähdön"?? Riittävätkö nuo "keitokset", ettei sokeri valahda liian alas??
Minkä ikäisiä olette olleet (56v), onkohan jo liian "vanha"??
| |
| | |
28.05.08, 14:15
|
#54 (linkki)
| | (Vierailija) |
Moi tnv,
Kannattaa varmaan jututtaa omaa diabetesta hoitavaa lääkäriä tuosta asiasta. Varmaan ainakin insuliinin annostuksia joutuu muuttamaan. Liian vanha et ainakaan ole, meillä on ryhmässä vanhempiakin! Kannattaa myös jututtaa sitä terveyskonsulttia siellä salilla ja pyytää vaikka hänen numeronsa, niin tarvittaessa lääkäri voi vaikka soittaa hänelle ja pyytää lisätietoja ohjelmasta. Kannattaa varmasti selvittää tuo asia. | |
| | |
11.06.08, 22:21
|
#55 (linkki)
| | (Vierailija) | Uusi elämäntapa
Hei painoa pudotettavana -35 kg ja sittenkin oman painoni ylärajalle. Ompa tullunna hiukan mässäiltyä. Ihmeellistä miten 20 kg lähti helposti. Tämä on nopea tie oikealle syöpölle. Lisäksi voi jopa oppia uuden elämäntavan. Ihmeellistä miten minä liikunnan vastustaja opin liikkumaan ja jopa nautin siitä. Tähän hommaan kaipaan vielä lisää asia tapaamisia, muutakin kuin tuotteiden kauppaa. Aivan kuin meitä asiakkaita ei nähtäisi muuna kuin saaliina, jolle volle voi tarjota mitä vain firman tuotteita myytäväksi. Hei tällainen ajattelutapa on lyhytnäköinentie yrittäjältä. En uskalla kommentoida ryhmässä mitään vaan puhumme ryhmän jälkeen. Jos näin jatkuu moni aikoo äänestää jaloillaan.....siis on laitumisen jälkeen muitakin kuntosaleja ja jumpparyhmiä. Meidän ryhmässä on yksi joka uskaltaa sanoa ajatuksia ääneen miten toimintaa pitäisi kehittää, häntäpä mulkoillaankin yrittäjän silmillä pahasti. Me muut olemme huomanneet että parempi olla hiljaa. Miten toimitaa on kehitetty eri kaupungeissa? Kertokaa kokemuksia? Pidetäänkö oikeasti huolta vai olemmeko vain rahastuksen kohde? Aijon sinnitellä vielä pusseilla ja laihtua lisää. Ihanaa kun paino todella laskee. Tämä on hyvä keksintö, kunhan keittävät vielä lisää asiakastoiveita kuunnellen. Vielä -15 kg. Keventäjien tai paivonvartioiden ohjelma on liian hidastempoinen ja keventäjien ohjelma ei vastannut odotuksiani. Toivon voivani joskus pitkänä naisena nauttia hoikasta vartalostani, varsinkin vaateostoksia tehdessäni. Tsemppiä kaikille
| |
| | |
10.07.08, 20:58
|
#56 (linkki)
| | (Vierailija) | Mukana kaksi viikkoa
Olen ollut mukana kaksi viikkoa Xtravaganza-ryhmässä. Olen sanut painoani putoamaan 12 kiloa tässä ajassa. Olo on mainio, eikä nälkää tarvitse karsiä. Pudotukseni on paljon, mutta paljon on pudotettavaakin. Nähtäväksi jää, saanko edes kaikkea pois tämän 26 viikon aikana.
Lähden lomareissullekin pussit mukana. En meinaa antaa matkan tuhota hyvää alkua tällä taipaleella.
Tietääkö kukaan, saako tätä ohjelmaa noudattaa pidemmän ajan?
Suosittelen lämpimästi mukaan tulemista.
Tsemppiä kaikille mukana jo oleville.
| |
| | |
21.07.08, 16:10
|
#57 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2008
| mukaanko?
Onko ketään Pietarsaaren ryhmäläisiä, mikä siellä hinta ja kuinka kauan kestää pussikeittovaihe?
| |
| | |
07.08.08, 00:05
|
#58 (linkki)
| | (Vierailija) | huhuu
Moi!
Olen aloittanut ohjelman tänään, ja kaipailen tsemppikavereita vaihtamaan tuntemuksia ja kertomaan hienoista pudotuksistaan! Olen 31v. 174 cm/100,2 kg (heh) nainen helsingistä, ja olen todella motivoitunut pudottamaan painoani ko. menetelmällä. Huomenna se sitten tosiaan alkaa, pussit tuijottavat minua jo pöydällä. Aika hiljainen ketju toistaiseksi ollut, mutta kaikki mukaan, please!
Ripeliini
| |
| | |
07.08.08, 22:03
|
#59 (linkki)
| | (Vierailija) | Mites hyvin kiinteytyy?
ajattelin, että miten olette te jotka olette kiloja hurjasti tällä pudottaneet, oletteko kiinteytyneet, ettei ole jäänyt "roikkumaan nahkaa"? Onhan siinä sitä liikuntaa, että varmaan se auttaa. :) | |
| | |
08.08.08, 11:14
|
#60 (linkki)
| | (Vierailija) | Joukkoon mukaan
Moikka!
Itse aloittelen Xtravaganzan elokuun viimeisellä viikolla ja jo nyt jännittää, että miten tulee käymään :) Motivaatiota piisaa ja olen sellainen "kaikki tai ei mitään"-tyyppinen, joten uskoisin selviytyväni, mutta pelottaa, että entäs jos sopat oksettaa.. Mutta tsemppikavereita kaivataan kyllä täälläkin!! :)
Kerrohan Ripeliini kokemuksia ekalta päivältä!
lemon
| |
| | |
08.08.08, 18:47
|
#61 (linkki)
| | (Vierailija) | pelottaa
Elikkäs itsekin kiinostuin tästä ku ei tunnu nuo läskit lähtevän minnekkään.. Pari päivää sitten otin yhteyttä tampereen fressiin ja tänään sieltä soitettiin takas ja sovittiin tapaaminen maanantaille :D jännittää jo se ihan hirveesti.. Mutta nyt ku tähän tarkemmin perehdyin rupes hinnat vähän mietittymään.. Itse ku olen opiskelija niin ei hirveesti ylimääräistä löydy.. Tähänkö se sitten tyssää?!? :( Mutta toisaalta tuo hinta kyl toimii motivaattorina, ei haluu antaa periks et sais rahoilleen vastinetta..:)
Kaikki jolla on kokemusta tampereen ryhmästä, kertokaa ihmeessä.. Minkälainen yhteishenki, ohjaajat yms.
Ja onnittelut kaikille jotka ovat pystyneet karistamaan kiloja, ehkä minäkin pystyn siihen vielä joskus :)
| |
| | |
09.08.08, 11:59
|
#62 (linkki)
| | (Vierailija) | kolmas päivä menossa
Moikka!
Lemon-81; olen itsekin sellainen joko-tai tyyppi, että en pysty vain keventämään ruokavaliotani, vaan on oltava tosi tiukka tai sitten mätän mitä vaan. Mitkä sun alkumitat on? Missä päin aloitat ryhmän? Onneksi makuja niissä keitoissa on monia, varmaan joku hyvä löytyy. Tai niitä voi laimentaa niin paljon, että menee varmaan alas. Kun ekat päivät jaksaa sinnitellä, niin sitten se näläntunne katoaa, ja on helpomapaa.
Eli nyt on sitten kolmannen päivän aamu täysvauhtia menossa. Ekat kaksi päivää olivat kyllä aika kurjia, oli nälkä ja väsytti koko ajan. Tosin olin pienessä flunssassa, eli sekin varmaan vaikutti. Sitkeästi vaan vetelin vettä ja vissyä naamaan varmaan 7 litraa/pvä ja jaoin pussit puoliksi, eli söin ne 6 krt/pvä. Mulla oli suklaata, kanaa ja vihanneskeittoa. Suklaasta en pidä, mutta muut ovat tosi hyviä. En ole muutenkaan mikään makean ystävä, se suklaa maistuu mun suuhun jotenkin suolaiselle. ?? :) Täytyy kokeilla sitä suklaa-toffeetakin, nuo muut makeat maut kuulostavat mun korvaan aika esanssi-litkuille, en taida kokeilla.
Mitään mielitekoja ei ole ollut, vaikka teen kaikki ruuat ja leipomisetkin suurin osin itse perheelle. Mutta kun on kamala nälkä, on hankala tehdä muille ruokaa, odotan innolla töihin pääsyä kuukauden päästä, jolloin töissä on paljon helpomapaa ytuo pussittelu.
Eilen illalla alkoi tulla makea maku suuhun ja nälkä pysyä pidempään poissa, ketostikseillä sain matalan arvon, eli ketoosiin ollaan siirtymässä. Myös aamulla huomasin, ettei niin pohjaton nälkä ole enää. Ihanaa, kannattaa siis sinnitellä. Niin, ja painoa oli pudonnut n. 3 kg, eli nesteet ja glykogeenivarastot ovat lähteneet liikkeelle, jospa nyt alkaa rasvakin palaa. Eiköhän tuo ketoosi syvene tästä vielä. Liikuntaa en ole jaksanut ekoina päivinä harrastaa, paitsi pakkoliikunta 1- ja 3 v. lapsieni kanssa.
Ohjaajamme kyllä kehoitti liikkumaan, jopa 1 kg/vkossa kuulemma täysvauhdilla hänen kokemuksensa mukaan voi tippua liikunnalla enemmän. Yritän illalla jaksaa jumppaan ja infrapunasaunaan, katsotaan kuin käy. Mulla on aina se, että pitää saada liikunta "päälle", jotta sitten sitä tulee ihan itsestään harrastettua.
Meillä on ihan kiva ohjaaja, kun on itsekin pudottanut ko. menetelmällä yli 15 kg, näytti ennen ja jälkeen kuvia itsestään, ja olivat kyllä motivoivia. Hän tietää siis itse, mistä puhuu.
no joo, tulipa yksinpuhelua. Niin, tuosta raha-asiasta, on se kyllä kamalan hintaista, meillä 99€/kk, pussiruoat 59€/vkossa. Toisaalta mulla jää kaikki muu ruoka, herkut, pitsat, siiderit yms. ostamatta, eli ei tuo ruoka niin paha ole. Ja halpenee sitten, kun aletaan syömään ruokaakin. Tavallaan se hinta motivoi ja sitoo noudattamaan ohjelmaa. Ja kaikki kuntosalipalvelut ovat samaan hintaan käytössä, meillä ei ole kuin 20e/vkossa eroa pelkkään salikorttiin. Itse hoitovapaalaisena ja tulevana opiskelijana otin vähän lainaa, kun oon niin motivoitunut ja kiinnostunut tästä. Nyt tai ei koskaan. ja onhan se omaan hyvinvointiin satsaamista, kun kilot tippuu ja alkaa liikkumaan enemmän.
Joo, hiljenen nyt, sori tämä vuodatus, pääsee vaan niin harvoin koneelle, että kertyy sitten enemmän juttua.
Ripeliini
| |
| | |
09.08.08, 12:54
|
#63 (linkki)
| | (Vierailija) | ekaa päivää odotellessa :)
Tervehdys!
Minulla on taustalla -35kg kitukuureilla ja nyt sit tuosta viimeiset 8kg lähti vhh:lla.. Nyt vaan alkanut sekin lipsumaan ja lisäksi tässä vaiheessa läskit alkaa olla niin tiukassa, että kaipaa jotain tehokasta. Tällä hetkellä mitat on (hyi yäk) 82kg/167cm.. Tavoitteena olis pudottaa ainakin 12kg, uskoakseni enemmänkin.
Minun tuleva ryhmä on täällä Itä-Suomen suunnalla ja kk hinta on 79e ja ruuat 55e/vko. Hieman uupuu tietoja tuosta sisällöstä, kun kävin vain sellaisen pikainfon kuuntelemassa, mutta eiköhän se tästä iloksi vielä muutu :)
Mulla on sama ongelma, ettei meinaa saada tuota liikuntavaihetta päälle millään.. Ja sitten kun saa, on käytävä joka päivä ettei taas lipsahda liikkumattomuuteen. Ketoosin astuessa peliin on vaan se eka viikko melkoista maitohappoisilla lihaksilla köpöttelemistä :) Mutta parissa päivässä saa sen tehospurttiolotilan sit päälle.
Kovastipaljon tsemppiä sulle, kerrohan ihmeessä kuulumisia. Minulla alkaa tosiaan elokuun vikalla viikolla oma ryhmä ja jo jänskättää että kuinka käy.. Olis saanu alkaa jo aiemmin kun tässä ihan liian pitkä aika miettiä ja miettiä ja miettiä.. Oon sit mässäilly ihan liikaa ja "nauttinu" näistä syömisen iloista, vaikkei pitäisi.. Maha ei tykkää hiilareista yhtään, joten yritän taas vähentää niitäkin jo ennen tuota xtran alkua.
| |
| | |
09.08.08, 14:03
|
#64 (linkki)
| | (Vierailija) | vautsi
Onnea, upeat pudotukset sulla ja hienot mitat jo Lemon-81.Mä aikoinaan ennen lapsia kituilin 20 kg pois, jotka on nyt jämähtäny. Nyt ennen tätä jonkin aikaa ketokarppailin, mutta repsahtelin koko ajan jostain syystä, ja kun reiluun rasvaan ja prodeen yhdistää liikkumattomuuden ja repsupäivien hiilarit, sain ihan kivasti elopainoa kerättyä. :) Aion tuon xtran jälkeen aika vähähiilarista linjaa noudattaa sitten lopun ikääni. Xtrankin ohjeet näyttivät ihan kivoilta; "nyrkillinen proteiiniaruokaa, nyrkillinen vesipitoisia kasviksia, nyrkillinen lämpimiä vihanneksia" olis 3 krt päivässä, lisäksi kaksi pussia litkuja. Joka päivä kuulemma ainakin 3 rkl öljyä ja reilusta omega 3:sta purkista.Turhat hiilarit on minimissä ja rasvaakin saa. Ja se ylläpitovaihekin on vähähiilarista. Kivaa on se, ettei ole sitä rasvakammo-juttua tässä, niinkuin kitkuureilla.
Mutta laittelen aina kuulumisisa tänne, itsekin odotin 4 viikkoa ennen ryhmän alkua, ja repsahtelin koko ajan VHH:sta :) Kandee muuten elkaa keventämään syömistä tai ainakin pienentää ruokamääriä hiljalleen ennen tämän aloitusta, itse mätin vielä edellisellä illalla ties mitä, ja ei ollut järkevää kyllä..
Tsemppiä sulle odottelun, ja ollaanhan yhteyksissä, lemon-81. | |
| | |
09.08.08, 15:23
|
#65 (linkki)
| | (Vierailija) |
Todella mukavaa lukea näitä keskusteluja ku kaikki vaan kannustaa ja kehuu toisia :) vielä en ainakaan ole törmännyt kovin pahoihin haukkumisviesteihin, kuten yleensä foorumeissa. Ja kaikilla on ollut jotain positiivista sanottavaa ohjelmasta :)
Sitä halusin vain kysyä että kuinka te olette saaneet paikat pysymään kiinteinä? Oletteko käyneet muokkauksessa tai jotain.. Mietin vain kun itselläni on aika suuret rinnat että jääkö tällaisen laihduttamisen jälkeen vain pussit jäljelle.. :/
Ja kannattaako/pystyykö jo ekana päivänä menemään jumppiin? en oikein perusta lenkkeilystä joten jumpat ois sitten varmaan se mun juttu..ajattelin et jos alottais vaikka pilateksella tai jollain, mikä ei ois kuitenkaan mitenkään hirveen rankkaa..
Ja millanen se alkuinfo on? sanottiin et se kestää jotain tunnin niin joko ne siellä rupee sit mittaileen. vai onko se pelkkää keskustelua?
aargh, haluaisin niin jo päästä näistä läskeistä eroon eikä mua ole vielä edes hyväksytty ryhmään.. odottavan aika on pitkä..
| |
| | |
10.08.08, 10:32
|
#66 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ripeliini: Kiitokset :) Vaan vielä on läskiä ihan kiitettävästi.. Hirmuinen mahamakkara ja muuteskin ylimääräistä. Itseasiassa kilotavotteita ei sinänsä ole, mutta tahtoisin olla kiinteässä kunnossa.
Minulla on tarkoitus vetäistä induktiolle viikkoa ennen xtraa, että olisin hyvällä tuurilla ketoosissa jo ennen sen alkua.. Ja pienentää niitä annoskokoja. Kyselin tästä neuvoja saliltakin ja siellä sanoi myös, että kannattaa pienentää ja keventää ruokailua kasvispohjalle, niin ei oo ihan niin tuskaista. Nyt oon tosiaan "nauttinut" elämästä hiilareiden kera ja eilen illallakin koski niin hillittömästi mahaan, että kai se pitäis vaan kiltisti vhh:lla pysytellä. Hauska kuulla, että ollaan tavallaan samoista lähtökohdista.. siis vähähiilarista, helposti repsuilevaa naisryhmää :)
Minulla on nahka jäänyt ihan jo tämän kitukuuripainonpudotuksen myötä löysemmäksi ja innolla/kauhulla odottelen että mites käy nyt xtran kanssa.. Rinnat ei todellakaan oo 27-vuotiaan, mutta oon harkinnut jopa sellaista että sitten KUN oon siinä lopputavoitteessa joskus (ehkä ennemmin kuin myöhemmin) niin saatan ehkä kenties mahdollisesti harkita jopa jonkin sortin leikkauksia. Ja sama on tuon mahanahkan kanssa jos se ei kiinteydy timmimmäksi. Lähtöpaino minulla oli 117kg ja tällaiselle lyhkäiselle naiselle se tarkoitti ihan järkyttävän suurta rasvamäärää. :/ Mutta onneks sieltä ollaan tultu jo terveemmille vesille, vielä kun saisi kropan tosiaan kuntoon ja painoa sellaiset 10-20kg pois :)
Minä olen käynyt vasta sellaisen 30min briiffauksen salilla.. vähän kertoi koko ohjelman ideasta ja kestosta ja maksuista yms.. Mutta vielä ei ole ollut sitä infotilaisuutta jossa kerrottais tarkemmin ruuista, liikuntarytmeistä ja muista.. Ja aloituspaketinkin saan sit lähempänä. Alkumitat tarjoutuivat jo ottamaan mutta sanoin, että tahdon ne otettavan vasta sit kun xtra oikeasti alkaa.. Suuret kuvitelmat oli että ennen sen aloitusta ehtisin jotain tekemään itselleni :D no.. korkeintaan oon lihottanut itseäni. Toisaalta.. nyt on viimeinen hetki mässäillä ja todeta, että herkut ei maistu hyvältä eikä ne sovi minun kropalle (kamala olo fyysisesti ja henkisesti).
Sekin mietityttää että miten tuo xtra toimii tällaiselle "jo melko paljon laihduttaneelle".. kun hirveesti en ole hiilareita nauttinut. Mutta salilla kyllä vakuuteltiin, että toimii jos vaan tekee ohjeiden mukaisesti.. Kai se sit toimii minullekin :) En vaan jaksa kovin suuria pudotuksia odottaa, etten sit pettyisi. VHH:kin pudotti minulla hitaasti ja varmasti kiloja, kun toisilla lähti hirmuista haipakkaa.
Tsemppiä kaikille aloitteleville ja jo alkaneille :) Ripeliinin kuulumisia odotellen :D
| |
| | |
11.08.08, 23:40
|
#67 (linkki)
| | (Vierailija) | täällä taas
Moi!
Käyn ihan pikaiseen ja lyhyeen vaan. Lemon; itsekin olin induktiolla ennen tämän aloitusta, ehdin olla alle viikon. Sitä ennen repsuilin tyyliin aamu hh:t alle 10g., illalla hh:t varmaan 100g. :) Hauskaa, että sulla on kanssa sama karppi-tausta, luulen, että se on hyvä yhdistelmä tän xtran kanssa. Luulen, että sulla putoaa tällä, vaikka paljon olet jo tiputtanutkin, sillä on tässä niin minimaalinen energiasaanti, ja ketoosin hyvät puolet tulee esiin. lisäksi hurjasti liikuntaa, niin jo lähtee!
Mutta joo, nyt 5. päivänä on nälkä kaikonnut ties minne, välillä hujahtaa mahanpohjassa ja katoaa taasen, ihana tunne. aamulla kotivaa' assa n. 4 kg pudotusta, mutta se ei ole ihan yks yhteen. "Keksiviikkona" sitten virallinen punnitus. hui.Liikuntaa en ole ehtinyt harrastaa lastenhoitojuttujen takia, mutta ke. salille ja sieltä ohjelma mukaan, huomenna aamulenkille. Tästä se lähtee, motivaatio on hyvä! Ketostixit näyttää tosi haaleaa väriä, mutta en nyt niihin luota, kun nälkä on pois ja hyvä olo. Sitä energiapiikkiä vielä odottelen :) Nyt nukkumaan..
| |
| | |
12.08.08, 13:12
|
#68 (linkki)
| | (Vierailija) |
Voi että.. Sullahan on alkanut mainiosti tuo :) Minä täällä odottelen innolla että milloin alkaa meidän ryhmä.. menee vissiin sittenkin syyskuun ekalle viikolle. =( Ei millään jaksais odottaa. Pusseja ei kai voi aloittaa ennenkuin ryhmä alkaa? Minulla kun ei oo ihan tarkkaa tietoa tästä touhusta :)
Nyt oon vetänyt tiukemman vhh-linjan päälle ja alkanut helpottaa hh-tuska.. Vielä kun onnistun pienentämään annoskoot sit lähempänä xtran alkua, ni avot.. Tässä tosin välillä paritkin juhlat tiedossa, mutta jos edes pääsuunniltaan kestän karppina niin hyvä on.
Missä päin sinun ryhmäsi muuten on?
| |
| | |
12.08.08, 17:43
|
#69 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2008
| 6 pv täysvauhdilla
Heippa! Mä ihan uutena liityn tähän keskusteluun.. Mä tosiaan olen mun paikkakunnan xtra-ryhmään liittynyt kolmisen viikkoa sitten ja nyt on 6 päivää ollut tuolla täysvauhdilla ja tietenkin eka tapaaminen on takanapäin... Huh, vaaka näytti kyllä sellasia lukemia, että itekin hieman säikähdin.. eli lähtöpaino mulla 81,3 kg, pituutta löytyy 163 cm. Tarkoitus olis semmonen 20kg pudottaa ja nyt sitten odottelinkin, että mitä alkaa tämän täyden vauhdin aikana tapahtumaan.
Oon yllättyny positiivisesti kuinka hyvin sitä pystyy pelkillä pussiruoilla olemaan ja että näläntunnetta ei oikeastaan ole, vain ohimennen ja sekin johtunut yleensä siitä, ettei ole tasaisin väliajoin tankannut pirtelöillä. Juominenkin mennyt suhteellisen hyvin, n. 4 litraa oon päivässä juonu ja se pitäny olon virkeänä.
Mäkin olen sellanen ikuinen laihduttaja ollut ja syöminen lähinnä mielitekoja, eli kaikki herkut maistuu niin suruun kun iloon, joten tuntuu, että tällä menetelmällä sitten voisi siihen henkiseenkin puoleen puuttua ja todella muuttaa niitä omia ruokakäsityksiään.. Nuorempana harrastin liikuntaa lähes päivittäin,mutta työelämään mennessä on tuo liikuntapuoli muka ajanpuutteen takia jäänyt pois... onnekseni oon saanut huomata, että ryhmään ilmoittauduttuani oon harrastanu liikuntaa vähintään 4 krt/vko.. eli huomattavaa parannusta on tullut ja oon jopa taas nauttinu siitä! Myös täyden vauhdin aikana oon pystyny liikkumaan, kun vaan oon muistanu tankata ennen liikuntasuoritusta. Mä oon kuntosalia käyttäny pari kertaa viikossa ja sitte käyny kävelylenkillä tai jumpissa. Hurraa, liikunnanilo on löytynyt!!
Mua on vaan mietityttäny että miten pitkään tätä täyttä vauhtia kannattaisi jatkaa... alkuun oli mielessä se 3 viikon jakso ja sitte puolivauhdille siirtyminen, mut nyt oon ajatellu että jospa kuitenkin vaik 5 vkoa olisin näillä kun se näyttää kuitenkin suhteellisen helposti menevän.. Onko muilla kokemuksia, kuinka paljon paino pudonnut kolmen viikon jaksolla ja onko pudotus jatkunut helposti myös puolivauhtiin siirryttäessä, ettei ole tullut jumahtamista? Mulla ei vielä oo paino pudonnut kun ehkä 1 kg tän viikon aikana, mut vyötärösentit on kaventunu neljällä... että jotakin on tapahtumassa.. ja myös ketoaineet on selvästi koholla, että pitäis olla siis rasvanpoltto käynnissä. Mielelläni kuulisin muidenkin tuoreiden ryhmäläisten kommentteja ja kokemuksia... yhdessä tästä mennään eteenpäin!!
| |
| | |
12.08.08, 20:32
|
#70 (linkki)
| | (Vierailija) |
Moikka Vanilja! Kiva kuulla, että moni on onnistunut pussisopilla elämään :D Itsellä kun on tosiaan pelko siitä, että oksettaa ja tekee vaikka mitä.. Mut kai minä olen vaan ennakkoluuloinen. Ensi viikolla käyn mitattavana ja yritän ruikuttaa ennakko-pusseja ohjaajalta.. Tokko kyllä ruikutus tehoaa =P
| |
| | |
12.08.08, 20:50
|
#71 (linkki)
|
|
No kyllä sulle ihan varmasti joku pussimaku maistuu... mulle kaikki suolanen tökkäs kyllä, mut vanilja ja persikka on mun suosikit... toki alkuun maku niissäkin tuntui oudolle, mut oikeastaan toisena päivänä alkoi jo maistaa aromit ihan eri tavalla ja maku olikin ihan hyvä... joten tsemppiä vaan, kyllä se siitä! Kauanko muuten aiot olla pelkillä pusseilla? Ja mitkä sulla tavoitteet (ehkä jo ne aiemmin oot sanonut, mutta kuitenkin...)
| |
| | |
12.08.08, 21:16
|
#72 (linkki)
| | (Vierailija) |
No täytyy vaan rohkeesti testailla eri makuja, ni jospa sieltä omat suosikit löytyy:) Tavoitteena olis pudottaa sellaiset 10-20kg. Nyt tosiaan painoa on noin 82kg, välillä käväisi 79:ssä.. ja pituutta mahtavat 167cm.. Tarkkaa painotavoitetta en oo määrittäny, kun tahtoisin vaan kiinteän kropan tämän läskin tilalle.. Voi olla, että siihen täytyy menettää 20kg ihraa vielä, tai sit ei. Pusseilla pitäis siis mennä vissiin 3-6vkoa ymmärtääkseni? Saas nähdä vaan miten alkaa putoamaan..
| |
| | |
12.08.08, 21:28
|
#73 (linkki)
|
|
No mehän ollaan melko samoissa lukemissa, oon vaan vähä sua lyhyempi :) joo 3-6 vkoa pitäs olla, mä alkuun oon sen kolme ja katson sitten et jatkanko vielä vähän... Nii kyllä muakin kiinnostaa nähdä että mikä on pudotus kun tuo kolme viikkoa on ohi...
| |
| | |
13.08.08, 20:05
|
#74 (linkki)
|
| Viikko takana ja vielä melko kivuttomasti!
JESS!! Eka viikko täysvauhteilua takana ja olo on loistava...pirteä, liikunta maistuu ja olo tuntuu keveältä... nyt ainakin tuntuu siltä, että on ollu vaivan arvoista "kärsiä" alun ehkä hieman vaikeammat päivät ja nauttia nyt vaan tästä loistavasta olosta..
Tänään kävin jopa body combatissa joka teholtaan suhteellisen rankka ja hyvin jaksoin puolikkaan pussin turvin treenin loppuun ja kotona sitten heti toinen puolikas massuun. Mitäs muille pudottelijoille kuuluu? Miten on sujunut? Mites muuten on teillä tuo vatsa toiminut täysvauhdin aikana, kun oon kuullut juttuja että saattais mennä ihan jumille kokonaan... mulla ainakin toistaiseksi joka päivä ollut toimintaa, mut oon kyllä ohjeistuksen mukaan ottanut jokaisen pussin kanssa tuon teelusikallisen pellavansiemeniä, jolla ilmeisesti vatsalle hyvä vaikutus..
Huomenna eka ryhmätapaaminen ja varmaankin toinen punnitus... vähän jännittää, että miten tää täysvauhti on painoon vaikuttanut...
| |
| | |
17.08.08, 12:04
|
#75 (linkki)
|
| Jo 1,5 vkoa täysvauhdilla
Heipä hei kaikki! Ihmettelen vaan mihin ovat kaikki kadonneet... No mä nyt tilitän taas omia tuntemuksiani. Siis 11 pv on täysvauhtia takana ja edelleen olo on hyvä, mikä johtuu kai tuosta ketoosista. Viime viikolla oli ensimmäinen ryhmätapaaminen ja punnitus...2,6 kg oli viikossa pudonnut paino ja täytyy vaan olla tyytyväinen tuohon. Mä ajattelin 5 vkoa näillä pusseilla olla, että jos tuokin määrä joka viikko tippuu, niin hurraa!!
Eilen oli vähän iltasella nälkä kun suostuin kaverin kanssa lähtemään baariin autoillen, ja ehkä se valvominen sitten herätti sitä näläntunnetta kun normaalistihan sitä on jo nukkumassa yhden aikaan yöllä, no join paljon kivennäisvettä niin sillä sain nälän katoamaan.. Tällä viikolla oon liikkunut jo 5 kertaa ja tänään tarkoitus mennä bodybalanceen. Kiva olis kuulla muidenkin kokemuksia??
| |
| | | | |