Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Kilot kuriin
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.02.12, 10:14   #3451 (linkki)
jäärä
(Vierailija)

vielä

ihana tuo sun lukema rouva43, tuohon kun pääsisin itsekkin :). Nyt on jo niin hoikka ja hentoinen olo että mitä se mahtais olla noissa lukemissa, voi olla että oma kroppa tuntuis aivan vieraalta :D. No, mulla ois tuohon semmoinen8kiloa että reilu kuukauden/parin päästä vois jo tietää miltä tuo tuntuis ;D
  Vastaa viestiin
11.02.12, 15:11   #3452 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2012
Kiitos Jäärälle!

Kieltämättä hyvältä tuntuu ja ihan mukavalta alkaa jo näyttääkin! Mulla on valokuva (joulukuussa otettu) jolloin paino oli 72 kg ja kunnon turvotus kasvoilla joulun herkutteluiden jäljiltä, niin muutos on kyllä huima. Ei muuta kun perässä vaan Jäärä sitkeesti, suosittelen;-) Mulla on nyt vähän etumatkaa, mutta ajattele, että kyse on VAAN muutamasta viikosta!
  Vastaa viestiin
11.02.12, 22:10   #3453 (linkki)
morkkelis
(Vierailija)

niin se on

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva43 Näytä viesti
Kieltämättä hyvältä tuntuu ja ihan mukavalta alkaa jo näyttääkin! Mulla on valokuva (joulukuussa otettu) jolloin paino oli 72 kg ja kunnon turvotus kasvoilla joulun herkutteluiden jäljiltä, niin muutos on kyllä huima. Ei muuta kun perässä vaan Jäärä sitkeesti, suosittelen;-) Mulla on nyt vähän etumatkaa, mutta ajattele, että kyse on VAAN muutamasta viikosta!
Kiitos viesteistä. Kiva lukea viesteistäs ja voin jollain asteella samaistua suhun. Lähtö 74kg ja pituus 160cm. Nyt painoa 3vko:n jälkeen 68kg ja olo ihan ok. välillä olen sortunut paheen tielle. Mutta eteenpäin mennään.. Onhan tämä melko saikkaamista mutta yritys hyvä kymmenen. Näiden epäonnisten päivien jälkeen toivon aina vain että tästä noustaan.. Toivossa on hyvä elää!!!
  Vastaa viestiin
11.02.12, 23:55   #3454 (linkki)
pullahiiri
(Vierailija)

Ah, miten pieniä jo olette.

En jaksa taaksepäin selata, mutta kauanko olette camppailleet ja millä tasolla? Voi vaan itsekin haaveilla painavansa noin vähän. Onneksi se on lähinnä mulle ollut normaalia että olen aina painanut jotain vitosella alkavaa, joten uskon kyllä että pystyn minäkin siihen. :) Ei siis tunnu lainkaan saavuttamattomalta - kun näköjään cambridgellä todella voi päästä aivan uskomattomiinkin lukemiin.

Minä oon ollut nyt suurimmaks osaks pelkällä paastolla, mutta joinain päivinä myös paastoplussalla. Esimerkiksi tänään söin pienen annoksen ruokaa, koska kävin hiihtämässä. illalla oli kyllä vielä käytävä lenkillä että varmasti kului kaikki syödyt kalorit. :D Vaikka joo, kyllähän sitä laihtuu hyvin vaikka päivän kalorit oliskin jotain 600-700. Olen nyt kuitenkin ajatellut niin, että kun olen alkanut harrastamaan enemmän liikuntaa niin voin aivan hyvin syödä kerran päivässä yhden ruuan, että jaksan eikä tule huonoa oloa. Toki olen pelkällä paastollakin myös niinä päivinä, kun liikkuminen jää vähemmälle ja kun se helpolta tuntuu. Tää on nyt kyllä sopinut mulle tosi hyvin. Ei oo ollut yhtään nälkä ja on jaksanut hyvin koko päivän ja ollut energinen.

Te joilla laihdutus jo noin loppusuoralla, miten olette ajatelleet siirtyä normaaliin ravinnon pariin ja pitää saavutetun painon? Mielellään kuulen vinkkejä, kun itselläkin ne ajat vielä joskus edessä.
  Vastaa viestiin
12.02.12, 07:23   #3455 (linkki)
tulsku
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tulsku Näytä viesti
Hei,
olen aloittamassa Cambridge-kuuria ensi viikon lauantaina. Joskus olen ollut pussikuurilla(toisen firman) ja alussa oli ainakin minulla vatsa tosi löysällä kunnes käytin Visiblin-jauhetta. Onko teillä ollut vatsan löysyyden kanssa ongelmia tällä kuurilla?

Eilen alkoi kuuri ja ensimmäinen huomio on, että tänä aamuna en herännyt tukka kosteana. Mulla on ollut vaihdevuosioireita jo kauan, ja tuo hiusten kosteus kiusana joka aamu. Johtunee hiilareiden vähenemisestä että ei hikoiluta. Ihkua. Eilen oli nälkä, mutta pystyin hillitsemään sen, vaikka tyttö vetelekin kiinalaista ruokaa :) Kymmenen päivän päästä punnitus, saa nähdä mitä vaaka näyttää. Alku mittaukset olivat kyllä tosi karmeeta luettavaa...
  Vastaa viestiin
12.02.12, 10:17   #3456 (linkki)
jäärä
(Vierailija)

7päivää ja -5,2kg

Oon tyytyväinen :D! Mulla lähtee aina eka viikolla semmonen5 kiloa, aamulla näytti sitten 69.8 :D. Uskomatonta oikeastaan sillä mä en eilen pysynyt aivan tiukkana, tarpeeksi kuitenki näköjään ;D. Mulla oli eilen syntymäpäivä ja tyttö teki pizzaa, aneli äitiä maistamaan kun teki sen mun synttäreiden takia, maistoin varmaan semmoiset 5haukkua(pientä) ja yritin välttää taikinapohjaa hiilareitten takia, sen sanon että ikinä ei pizza oo paremmalta maistunu, se oli Taivaallisen Hyvää! Onneksi ei kuitenkaan jumittanu painoa eikä nostanu vaikka siihen varauduin, nyt on 70 alitettu, voi olla että parinsadan nousu tulee johnain vaihees mutta en lannistu :). Mennään nyt paastolla ainaki päivään 10, katson sitten alkaisko plussalle, ois kiva saada paino tuonne 68 ainaki ennen plussaan siirtymistä , voi siis olla että siirtyy viikonlopulle. Paljonkohan tuo plussaan siirtyminen hidastaa laskua??? Ja vielä Onko kellään poppakonsteja tähän hengityksen haisemiseen???
  Vastaa viestiin
12.02.12, 10:31   #3457 (linkki)
jäärä
(Vierailija)

tulsku ja pullahiiri

tervetuloa joukkoon ja pysy tulsku lujana vaan :D! tää on maailman helpoin keino pudottaa painoa, ja sen sanon että kunhan sinnittelee alun yli ni se helpottuu todella paljon sitten kun niitä konkreettisisa tuloksia alkaa kuitenkin näkyä ja tuntua todella nopeaa, ei ehdi motivaatio mennä turhautumiseen. Mulla alku menee aina hyvin, 5 ja 6päivä on vaikeimmat, sitten helpottuu :).

Pullahiiri, niinku sanoin aiemmin ni aion siirtyä normiruokavalioon taso kerrallaan, entiseen en halua palata, se on nyt nähty että siitä ei hyvää seuraa, toivon että opin taso kerrallaan oikean tavan syödä. Aiemmilla kerroilla oon hypänny suoraan paastolta normiruokaan ja siitä ei oo hyvää seurannu :(. Nyt tavoitteeni on siinä 60 kilos kun se ennen oli 5kiloa enemmän, pituutta on 170, olen painanu 60 varmaan joskus 20vee sitten, ominaispaino on kautta vuosien ollu 68-72 kunnes nyt viime vuosina on tahtonu hilautua ylöspäin, se on kuitenki tuntunu aina vähän liialta että koitetaan nyt kerranki saavuttaa semmoinen jossa ois kiva olla... suap nähä,
  Vastaa viestiin
12.02.12, 11:18   #3458 (linkki)
tulsku
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jäärä Näytä viesti
tervetuloa joukkoon ja pysy tulsku lujana vaan :D! tää on maailman helpoin keino pudottaa painoa, ja sen sanon että kunhan sinnittelee alun yli ni se helpottuu todella paljon sitten kun niitä konkreettisisa tuloksia alkaa kuitenkin näkyä ja tuntua todella nopeaa, ei ehdi motivaatio mennä turhautumiseen. Mulla alku menee aina hyvin, 5 ja 6päivä on vaikeimmat, sitten helpottuu :).

Pullahiiri, niinku sanoin aiemmin ni aion siirtyä normiruokavalioon taso kerrallaan, entiseen en halua palata, se on nyt nähty että siitä ei hyvää seuraa, toivon että opin taso kerrallaan oikean tavan syödä. Aiemmilla kerroilla oon hypänny suoraan paastolta normiruokaan ja siitä ei oo hyvää seurannu :(. Nyt tavoitteeni on siinä 60 kilos kun se ennen oli 5kiloa enemmän, pituutta on 170, olen painanu 60 varmaan joskus 20vee sitten, ominaispaino on kautta vuosien ollu 68-72 kunnes nyt viime vuosina on tahtonu hilautua ylöspäin, se on kuitenki tuntunu aina vähän liialta että koitetaan nyt kerranki saavuttaa semmoinen jossa ois kiva olla... suap nähä,

Kiitos jäärä, lujana on pysyttävä. Mulla kun kiloja on karistettavana ainakin 20 kg. Eli pitkä on taival, mutta jos/kun tuloksia syntyy, on motivaatiokin parempi pitää. Äsken söin puuroa, se on yllättävän hyvää, vaikka puuroihminen en koskaan ole ollutkaan :)
  Vastaa viestiin
12.02.12, 17:23   #3459 (linkki)
Pikku Myy
(Vierailija)

6vk + 5pvää paino nyt 73.9kg

Epävirallinen punnitus äsken vaatteet päällä. Paino oli 73.9kg. Onhan tätä lähtenyt vajaassa 7vk aikana kun lähtöpaino oli 88.2kg.

Puhtaalla mennään ja vielä ainakin pari viikkoa. Tavoite myöskin sama kun Jäärällä 60kg. Pituutta on 168cm joten hoikistuminen näkyy jo kovasti.

Täytyypä tästä valmistautua illan kuntosali koitokseen, kuurin myötä olen löytänyt jälleen liikunnan ilon ja aikaakin löytynyt vaikka ennen sitä ei tuntunut olevan. Taisipa olla tekosyytä mutta tosin 4 lasta vievät oman aikansa.

Tsemppiä kaikille!
  Vastaa viestiin
12.02.12, 22:13   #3460 (linkki)
Pulleropallero
(Vierailija)

viimeisiä viedään

Noin viitisen kiloa ajattelin vielä sinnitellä..on ollut melkoinen matka, mutta edelleen sitä mieltä että tää on yksi elämän parhaista päätöksistä minkä olen tehnyt. Jos ne viis vielä niin kuulkaas se olis 50 kiloo takana. :D Tuskaisen hitaasti vaan menee nää viikot..ehdin tottua siihen reipas kilo / viikko tahtiin ja nyt on menty jo pitkään vaan muutamia satoja grammoja / vko.

Huvittava vaihe ollut menossa tässä viime viikkoina..hehh..säikähtelen itseäni, kun näen itseni peilistä..siis kun sieltä näkyy positiivisella tavalla jotain ihan muuta ku mitä ensi katsomalla olettaisi näkevänsä. Samat säikähdyksen tunteet saa aikaan esim. riisuessa housuja "kenen jalat/reidet nää on??" :D Ainakin kolme kertaa on nyt sattunut niin että olen ajatuksissani huomannut tuijottavani jotain ihmistä ja hetken jo miettinyt että miksi tuo ihminen mua tuijottaa - kunnes huomaan tuijottavani ajatuksissani kokovartalo peiliä. :D Hehhh...sekoonkohan mä ennen ku maaliin pääsen tän kuurin kanssa. :)) Huolestunut. ;)
  Vastaa viestiin
12.02.12, 23:11   #3461 (linkki)
Pikku Myy
(Vierailija)

Hienoa Pulleropallero Wauu.... Mikä saavutus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pulleropallero Näytä viesti
Noin viitisen kiloa ajattelin vielä sinnitellä..on ollut melkoinen matka, mutta edelleen sitä mieltä että tää on yksi elämän parhaista päätöksistä minkä olen tehnyt. Jos ne viis vielä niin kuulkaas se olis 50 kiloo takana. :D Tuskaisen hitaasti vaan menee nää viikot..ehdin tottua siihen reipas kilo / viikko tahtiin ja nyt on menty jo pitkään vaan muutamia satoja grammoja / vko.

Huvittava vaihe ollut menossa tässä viime viikkoina..hehh..säikähtelen itseäni, kun näen itseni peilistä..siis kun sieltä näkyy positiivisella tavalla jotain ihan muuta ku mitä ensi katsomalla olettaisi näkevänsä. Samat säikähdyksen tunteet saa aikaan esim. riisuessa housuja "kenen jalat/reidet nää on??" :D Ainakin kolme kertaa on nyt sattunut niin että olen ajatuksissani huomannut tuijottavani jotain ihmistä ja hetken jo miettinyt että miksi tuo ihminen mua tuijottaa - kunnes huomaan tuijottavani ajatuksissani kokovartalo peiliä. :D Hehhh...sekoonkohan mä ennen ku maaliin pääsen tän kuurin kanssa. :)) Huolestunut. ;)

Upeasti olet saanut painoa alas. Onnea vaan ja tsemppiä viimeiseen 5kg.

Hieno saavutus ja kyllä se viimeinen 5kg lähtee mutta hitaammin.

Tämänkertainen oma urakkani on 28kg siitä nyt noin puolet tehty. Tiedän että kun vielä vähän lähtee niin sitten tuo painon tippuminen hidastuu mutta loppuun asti mennään sitten hitaammalla vauhdilla.

1v6kk sitten painoin vielä 15kg enempi kuin nyt aloittaessani tämän urakan ja kyllähän tuo peilikuva on siitä muuttunut. Jo siinä mielessä etten aikanaan halunnut että minusta otetaan kuvia tai livahdin yleensä aina kuvasta pois ja olokin aivan toinen ja positiivisella tavalla.

Itselläni paino kasaantui muutaman onnettomuuuden aikana ja tupakan polton johdosta ja olihan siinä vielä lievä masennuskin kun menetin läheisen ihmisen. Kaikenkaikkiaan painoin lopulta vajaa 45kg enempi kuin normaalisti.

Herkuttelin ennenkin ja paino pysyi samana koska liikuin ja herkut pysyivät kohtuudessa. Nyt täytyy pyrkiä samaan ja käydä sitä ennen koko ohjelma taso tasolta läpi.

Samaa peiliin tuijottelua olen tehnyt ja ihmetellyt kovasti muutosta. Kuulunee asiaan älä huolestu. :)
  Vastaa viestiin
13.02.12, 07:32   #3462 (linkki)
jäärä
(Vierailija)

hahaa :/ :P

Lainaus:
Aamupaino 70,7, lähtöaamuna oli 75 ja nyt siis 5päivä, että aika hyvin. Tiedän senkin että tässä 70 "huonommalla" puolen saatetaan nyt roikkua päivän tai pari, ja kun se alitetaan ni sitten tulee ilmeisesti taas joku pieni nousu painoon ja sitten se taas alkaa laskea, näin se on ennen mennyt, että ei tämä näin helppona ja nopeana jatku :)
Juuri näinhän se meni , eilen 69,8 ja nyt plussaa 200g , tutut kuviot on ;), ottaahan tää aina päähän mutta näköjään tän kaavan mukaankroppa pelaa ni ok. Jos se huomenna taas menis alaspäin, tai ylihuomenna....tai tai tai . Nyt siis aamu8 ja kaikkiaan miinusta 5kiloa, hyvä tuloshan se on, en valita
  Vastaa viestiin
13.02.12, 08:19   #3463 (linkki)
jäärä
(Vierailija)

pikkumyy ja pulleropallero

aivan mielettömiä tuloksia, ei voi kuin ihailla, osoittaa kyllä todella ihailtavaa sisua ja tahdonvoimaa, olkaa ylpeitä :)! Voin vain kuvitella tosiaan tuon kun näkee itsensä peilistä noin paljon pienempänä kun se pienemmälläkin pudotuksella on niin hätkähdyttävää välillä. Nyt jo huomaan itsessäni ihmetteleväni litteää vatsan seutua, siitä mulla ensimmäisenä aina lähtee, ja selvästi kapoisempia pohkeita, näihin ne hiilarit ensimmäisenä kyllä jälkensäkkin jättää että hyvä kun tuolta sitten ekana häipyvätkin ;)...

Tietääkö kukaan paljonko ketosticksit maksaa? Miten ne toimii ?? ja törkeään hengityksen hajuun halutaan edelleen vinkkejä
  Vastaa viestiin
13.02.12, 13:09   #3464 (linkki)
Pikku MYY
(Vierailija)

Ketostick

Lainaus:
aivan mielettömiä tuloksia, ei voi kuin ihailla, osoittaa kyllä todella ihailtavaa sisua ja tahdonvoimaa, olkaa ylpeitä :)! Voin vain kuvitella tosiaan tuon kun näkee itsensä peilistä noin paljon pienempänä kun se pienemmälläkin pudotuksella on niin hätkähdyttävää välillä. Nyt jo huomaan itsessäni ihmetteleväni litteää vatsan seutua, siitä mulla ensimmäisenä aina lähtee, ja selvästi kapoisempia pohkeita, näihin ne hiilarit ensimmäisenä kyllä jälkensäkkin jättää että hyvä kun tuolta sitten ekana häipyvätkin ;)...

Tietääkö kukaan paljonko ketosticksit maksaa? Miten ne toimii ?? ja törkeään hengityksen hajuun halutaan edelleen vinkkejä
Heips,

Ketosticks pakkaus maksoi muistaakseni apteekissa n 13e, siinä oli liuskoja 50kpl. Meidän valmentajalla oli muistaakseni myös tikkuja yksittäin myynnissä muistaakseni muutama kpl 1e hintaan. Kysäsä kun käväiset omalla valmentajallasi jos et halua koko pakettia ostaa.

Tikut toimivat hieman kun raskaustesti, päälle pissitään.Indikaattoriliuskan osoittaessa mitä tahansa väriasteikon väriä (viisivärinen asteikko), keho on ketoosissa. Liuskasta näkee siis ketoosin voimakkuuden.

Tosin jos hengityksesi tuoksahtaa ;) on sinulla varmasti ketoosi päällä. Itse olen käyttänyt niitä Cambridge pastilleja, ovat auttaneet asiaan. Niitä on muutenkin kiva ottaa kun toliset syövät karkkia.

Kiitokset vaan Jäärä, kyllä tässä sisulla mennään ja tavoite tosiaan se 60kg johon vielä n 13kg matkaa. Olen viimeksi 8v sitten painanut tuon mutta nyt mennään siihen asti ja pulska päivät riittää.

Oma pituuni on 168cm ja silloin kun painoin tuon 60kg koin olevani juuri sopiva, en liian laiha en liian pulska. Saapi nähdä kauan tähän menee, voi kun saisin itseni kuosiin kesään mennessä, jos en sitten vaan jatketaan.
  Vastaa viestiin
13.02.12, 13:31   #3465 (linkki)
Pikku Myy
(Vierailija)

Liikunnasta

Tuli mieleen, miten paljon te liikutte?

Itse olen pyrkinyt käymään kuntosalilla tai ryhmäliikunnassa joka toinen päivä. Välipäivinä olen pyrkinyt käymään koiran kanssa pidemmällä lenkillä, mies kun yleensä hoitaa koiran lenkityksen.

Lasten kanssa tulee kuitenkin ihan kivasti myös hyotyliikuntaa, nyt ollaankin ahkerasti käyty pulkkamäessä ja rattailla ajelemassa. Tosin isompi taapero haluaa välillä kävellä mutta kävellään nyt kuitenkin.

Hassua, varmaan syksyllä olisin nauranut jos joku olisin sanonut että klo 7 aikoihin aamulla suunnistan kuntosalille pipo päässä pakkasella mutta niinpä vain tänään tein kun mahdollisuus oli. =) Niinpä on elämäntavat muuttuneet.

Mies on ollut super kannustava ja myötäillyt omia menojaan sen mukaan että pääsen liikkumaan. Varmaan näitä Cambridge höpötyksiä hänellä pää täynnä mutta kiltisti on kuunnellut.
  Vastaa viestiin
13.02.12, 17:51   #3466 (linkki)

Rasvaprosentti?

Minua kiinnostaisi tietää minkälaisia rasvaprosenttilukuja teillä kanssamatkustajilla on? Minulla BMI on 26.4 ja rasvaprosentti 37.6, onkohan se paljon vain "vähän" (no ei sentään;-)
  Vastaa viestiin
14.02.12, 07:02   #3467 (linkki)
jäärä
(Vierailija)

ärrrrrsyttäwääää

69,9... tämmöiset päivät menee Aaika hitaasti :(. Saa nähdä kauanko mua näissä lukemissa koetellaan, eilen söin muuten kaks minimini tomaattia, ei mitään luumu tai kirsikkatomattia vaan oikeasti semmoista pientä karviaisen kokoista, lapset tykkäs niin paljon että oli pakko maistaa yksi, toinen oli joltain tippunut lattialle ni suuhunhan se meni ennenku edes ajattelin. Eihän niistä voinu mitään haittaa olla??? Ne oli painoltaan yhteensä n.10g, mittasin just ku vielä niitä kaapista löyty(en syöny ;)). Ei kait ketoosi noista katkea? Suuuuututtaa :P . Masu on niin litteä mutta mittaa vyötäröltä löytyy silti vielä 80cm, se oli nuorempana ja ennen tätä kuutta lasta 72-73 , niihin lukemiin ei ehkä enää oo asiaa :/. Mutta joo, jatketaan.

Rouva43, mun pitää katsoa nuo arvot myöhemmin, en yhtään muista ulkoa, nyt kuitenki työhön. Sisukasta ystävän päivää meille kaikille :)
  Vastaa viestiin
14.02.12, 13:44   #3468 (linkki)
tiina
(Vierailija)

Lainaus:
69,9... tämmöiset päivät menee Aaika hitaasti :(. Saa nähdä kauanko mua näissä lukemissa koetellaan, eilen söin muuten kaks minimini tomaattia, ei mitään luumu tai kirsikkatomattia vaan oikeasti semmoista pientä karviaisen kokoista, lapset tykkäs niin paljon että oli pakko maistaa yksi, toinen oli joltain tippunut lattialle ni suuhunhan se meni ennenku edes ajattelin. Eihän niistä voinu mitään haittaa olla??? Ne oli painoltaan yhteensä n.10g, mittasin just ku vielä niitä kaapista löyty(en syöny ;)). Ei kait ketoosi noista katkea? Suuuuututtaa :P . Masu on niin litteä mutta mittaa vyötäröltä löytyy silti vielä 80cm, se oli nuorempana ja ennen tätä kuutta lasta 72-73 , niihin lukemiin ei ehkä enää oo asiaa :/. Mutta joo, jatketaan.

Rouva43, mun pitää katsoa nuo arvot myöhemmin, en yhtään muista ulkoa, nyt kuitenki työhön. Sisukasta ystävän päivää meille kaikille :)

ei kuule tomaatti sinun kuuria kaada, niitä saa syödä paastolla sekä porkkanaa
,mie ite ole paasto plussalla ja syön siinä minitomaatteeja, raejuustoa, välillä fetajuustoakin, kanaa, kalaa, lihaa ja salaattia ilman kastikkeita. Leipää ei minkään valtakunnan, juustoakin saa syödä.
  Vastaa viestiin
14.02.12, 18:51   #3469 (linkki)

Nyt jälleen alkaa helpottamaan

...tämä mahdoton taisto syömisiä vastaan, jota siis jo kestänyt viitisen päivää. Olen taistellut ja selvisin voittajana. Myös mieli oli herkkä ja alakuloinen. Koska omistan hormonikierukan, eikä vuotoa tule, voin vain oireistani päätellä kierron vaihetta ja oireistani päätellen oli "se" aika kuusta. Siinä siis selitys eikä siinä, että paastoa olisi kestänyt liian kauan tms. joka vaatisi lopettamaan. Se on jännä miten mieli alkaa heikkona hetkenä heti keksiä syitä paastoilun lopettamiselle! Onneksi jaksoin ja voin nyt itseeni tyytyväisenä jatkaa matkaa hyvillä mielin ainakin taas seuraavat kolme viikkoa, eli seuraavaan hormonihurmioon saakka. Minä tunnen itseni, enkä voi antaa pahalle edes sitä pikkusormea sillä muuten se vie koko käden, ja näin ollen itseni tuntien minun on pakko taistella joskus jopa jonkun mielestä naurettavuuksiin saakka esim. parin minitomaatin jälkeen saattaisin tavata itseni syömästä täytekakkua, suolapähkinöitä, ruisleipävuorta tai ihan mitä vaan. Vinkkaan tällä stemppiä edelliselle, joka kaduit tomaattien syöntiäsi. Painonpudotuksen kanssa sillä ei tosiaankaankaan ole mitään tekemistä! Ei muuta kuin pökköä pesään ja Hyvää Ystävänpäivää kaikille!!
  Vastaa viestiin
14.02.12, 19:46   #3470 (linkki)
tulsku
(Vierailija)

aina nälkä

Neljäs päivä menossa ja koko ajan nälkä.. Ei auta vesi, sitä on tullut juotua jatkuvasti. Loppuuko tämä tunne koskaan? Puuroa olen syönyt tänään sekä aamulla ja illalla, on vähän tukevampaa. Päivällä pirtelöä. Vielä monta viikkoa taistelua. Puntarilla en ole käynyt, vasta viikon päästä, kun on käynti konsulentin luona.
  Vastaa viestiin
14.02.12, 19:58   #3471 (linkki)
Make
(Vierailija)

Kuukausi takana ja paino on tippunu 10 kiloa.

Missään vaihees ei oo homma tuntunu vaikealta. Ei edes alussa. Ei oo ollu kylmä, ei oo päätä särkeny, ei oo nälkäkään pahemmin vaivannu missään vaihees.

Vielä olis 15kg pudotettavaa, mutta kyllä siitäkin on päästy eroon ennen kesää.
  Vastaa viestiin
14.02.12, 21:12   #3472 (linkki)

Mulla on edelleen kylmä..

On ollut jo kohta viisi viikkoa, eli koko paaston ajan. Normisti aina kevyt paituli riittänyt yöksi, mutta nyt vain pipo puuttuu;-) Päiväpalelu on ehkä vähentynyt, mutta öisin ainoastaan riittävä pukeutuminen (lue: pitkät "kalsarit", paituli, pitkähihainen pusero ja sukat) ja peitto korviin saakka takaavat makoisat unet. Mutta ei tämä minua ole pahemmin haitannut, kun onneksi tosiaan voi lisätä hynttyitä tarpeen mukaan. Miestäni hieman kyllä huvittanut... Mutta hienoa Make! Kuukausi takana on hyvä juttu!
  Vastaa viestiin
15.02.12, 07:07   #3473 (linkki)
jäärä
(Vierailija)

hienoja tuloksia:)

Onnea kaikille jokaisesta miinuksesta. Tulskulle, tuo nälkä on inhottavaa mutta uskoisin sen helpottavan ihan näinä päivinä, sinnittelet vaan ;). Mulla esim.eilen, uskomatonta kyllä, ja VÄÄRIN, mutta unohdin syödä kokonaan, näin EI tosiaan sais käydä mutta oli kiirettä töissä ja ilta lasten harrastusten parissa ni niin vaan kun katras oli peittojen alla ja ehdin istahtaa ni muistin että en ollut syönyt mitään. Niin väsy olin ett' kuittasin sen sitten camb.patukalla... Mulla nälkää vie kahvi, musta kahvi, ja useampi kuppi kuin hyväksi ois :(, oon aina kova juomaan kahvia Ja toinen on vissyvesi tai hapotettu vesi, kokeile niitä? Maustetut vishyveet on todella hyviäkin, lidlistä saa ainaki halvalla ja hywwee :D. Painoani en nyt tiedä, oiskohan patterit loppumassa puntarista vai mikä, mutta antoi monta eri tulosta, yli kilon heitolla, enimmillään 69,5 että mennään nyt sillä sitten, jos ei huomiseksi ainakaan nousua tulis kun uskotaan suurimpaan lukuun. Joko puntari alkaa seota ta patterit loppua...
  Vastaa viestiin
15.02.12, 09:50   #3474 (linkki)
Pikku Myy
(Vierailija)

6vk tippunut 14.6kg

Pääsinkin eilen käymään virallisessa punnituksessa vaikka toisin luulin. Odottelen kovasti aina konsulentilla käyntiä, on mukava, motivoiva ja asiansa osaava ihminen. Siispä kävin kun ehdin.

Viime viikolla oli tippunut 2kg, eli virallinen lukema nyt 73.6kg. &vk aikana pudotusta ollut yhteensä 14.6kg.

Menin jokunen aika viikoissa sekasin.. Elin jo sen mukaan että 7vk menossa mutta tarkistelin että siis eilen 6vk täynnä ja nyt 7:semäs menossa. Puhtaalla edelleen, tosin olen tähän mennessä "syönyt" pelkkiä pusseja. Nyt otin patukoita matkaan Voi hurja mikä tunne kun toffee patukkaa nakersin.. Oli niin hyvää!!!!!! 8vk:n pusseilun jälkeen että oli vedet tulla silmiin.

70kg alitusta kovasti odottelen menisikö 2:dessa tai 3vk:ssa rikki, tiedä sitten. Kun menee rikki varaan itselleni kasvohoidon ja tilaan uuden hienon puntarin.

Onko vinkkejä hyvään vaakaan, semmoiseen missä kehonkoostumus myös näkyy?

Lumisin terveisin toivettelen hieman pienempi Myy. Iloista päivää kaikille! :)
  Vastaa viestiin
15.02.12, 16:49   #3475 (linkki)
Margaretha
(Vierailija)

mahtavia tuloksia teillä sisupussit...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Myy Näytä viesti
Pääsinkin eilen käymään virallisessa punnituksessa vaikka toisin luulin. Odottelen kovasti aina konsulentilla käyntiä, on mukava, motivoiva ja asiansa osaava ihminen. Siispä kävin kun ehdin.

Viime viikolla oli tippunut 2kg, eli virallinen lukema nyt 73.6kg. &vk aikana pudotusta ollut yhteensä 14.6kg.

Menin jokunen aika viikoissa sekasin.. Elin jo sen mukaan että 7vk menossa mutta tarkistelin että siis eilen 6vk täynnä ja nyt 7:semäs menossa. Puhtaalla edelleen, tosin olen tähän mennessä "syönyt" pelkkiä pusseja. Nyt otin patukoita matkaan Voi hurja mikä tunne kun toffee patukkaa nakersin.. Oli niin hyvää!!!!!! 8vk:n pusseilun jälkeen että oli vedet tulla silmiin.

70kg alitusta kovasti odottelen menisikö 2:dessa tai 3vk:ssa rikki, tiedä sitten. Kun menee rikki varaan itselleni kasvohoidon ja tilaan uuden hienon puntarin.

Onko vinkkejä hyvään vaakaan, semmoiseen missä kehonkoostumus myös näkyy?

Lumisin terveisin toivettelen hieman pienempi Myy. Iloista päivää kaikille! :)
Ne omronin puntarit on kai aika hyiä, tosin se rasaprosenttijuttu kuulemme ei näissä missään kovin tarkka, mutta sehän nyt ainakin suunnan näyttää. Näyttää myös sen viskeraali eli sisäelinten ymp.olevan rasvan ja ite pidän sitä tärkeänä, terveysjuttukun kuitenkin on...;)

Mä menen täällä hissukseen kakkostasolla ja tunnen itteni ihan luuseriksi verrattuna teihin , mutta mulla nyt tarkoitus oppia syömään tarp. usein ja tarp. vähän kerrallaan. On tässä hiukan nestettä positunut,mutta laihtuminen tällä tasolla on kyllä onnetonta...

Joku teistä kyseli rasvaprosentteja,mulla kortissa näkyy lukemia 28 -33 % .
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku