| |  | | |
25.05.12, 12:59
|
#3726 (linkki)
| | (Vierailija) | Tsemppiä!
Halusin vaan toivottaa teille kaikille kovasti tsemppiä painonpudotuksessa ja elämäntapojen korjausliikkeessä!
Itse laihdutin vuosi sitten Cambridgen avulla 10kg (n. 1,5kk:ssa) ja olin tosi tyytyväinen. Hyvän olon lisäksi säästin ruokakauppaostoissa huimasti rahaa ja sain lisää energiaa elämään.
Ihailen ihmisiä, jotka uskaltavat oikeasti tarttua elämässään asioihin, joihin eivät ole tyytyväisiä. Itse huomasin, että monet ystäväni vastustivat tätä tiukkaa laihdutuskuuriani ja olivat tosi negatiivisia. Valmentaja kuitenkin auttoi tässä, samoin sukulaiset, jotka myös sain innostumaan tästä. Älkää te muutkaan antako ympärillä olevien ihmisten lannistaa, vaan vaatikaa heiltä kannustusta! Ohjelma kun on kuitenkin vain väliaikainen korjausliike, jonka tavoitteena on pysyvä ruokavalion muutos ja terveyden parantaminen. Iloa, energiaa ja sinnikkyyttä teille kaikille painonpudottajille!
| |
| | |
27.05.12, 23:59
|
#3727 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kerron taas huomenna tuloksista kun käyn valmentajan luona ottamassa rasva-/lihasprosentit... :)
| |
| | |
28.05.12, 13:40
|
#3728 (linkki)
| | (Vierailija) |
Pitääpä minunkin taas päivittää kuulumisia. Tänään alkoi kuudes viikko. Saldona 15 pudotettua kiloa, melkein 5 numeroa pienempiä painoindeksi ja vähentynyt sisäelinrasva. Ja noiden numeroiden lisäksi saldona tietysti mahtava olo. Motivaatiota on edelleen vaikka mihin. Ja vaikka olenkin pari kertaa viikossa syönyt pussien lisäksi salaattia ja esim tonnikalaa, mihinkään muuhun en ole sortunut.
| |
| | |
29.05.12, 00:11
|
#3729 (linkki)
| | (Vierailija) | 2 VIIKON SALDO
KAHDEN VIIKON SALDO:
Painon pudotus: n. 5 kg
Rasvaprosentti: 37,3 % -> 35,1 % -> 34,3 %
Lihasprosentti: 25,7 % -> 26,5 % -> 26,8 %
Sisäelinten ymp. oleva rasva: visk. 5 -> visk. 4
| |
| | |
29.05.12, 11:28
|
#3730 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2010
| 2. pv. (makeanhimosta kärsiville en suosittele luettavaksi)
Monen mutkan ja ongelman myötä pystyin vihdoin aloittamaan pussittelun eilen. Makean himo oli eilen aivan kuvansanomaton, koska kaapissa kummittelee laivaherkut. Lopulta keksin listata miksi haluan laihtua ja tulihan siihen kirjoitettua useampi ajatus. Sen voimin selvisin ekasta päivästä.
Tänään taas sain aamutoimet hoidettua ja istahdin sohvalle ja himosin appelsiinikrokantti suklaata. Lopulta hain 250 gr levyn jota hypistelin käsissäni ja pohdin otanko vai enkö, taittelin avaamatta levystä paloja. Lopulta avasin hiukan ja haistelin ihanaa suklaan hajua. Himo melkein vei mennessään kunnes keksin, että ennen syömistä surffailen netissä. Kuinka ollakkaan, onnekseni eksyin tänne ja sain taas kovan tsempin päälle. Palaakaan en ottanut ja levy palasi takaisin sinne mistä sen otinkin ja tilalle keitin teetä.
Tällä hetkellä pohdin miten selviydyn yövuoroista, lähinnä ekasta yöstä. Sillä huomisen olen kotona ns. nukkumapäivä, joskaan en pysty paria tuntia enempää nukkumaan. Todennäköisesti tulen syömään huomisen päivän aikana ne kolme pussia jotka pitääkin syödä, mutta syönkö myös yöllä ruokataukojen 23.00 ja 04.00 aikana pussit? Nukun seuraavana päivänä yleensä n. klo 15.00 asti ja pystyn siirtämään pussittelu määrän normi lukemaan.
Tzemppiä kovasti kaikille pussittelijoille ja tämä ketju on hyvä kun heikolla hetkellä täältä saa uutta motivaatiota jatkaa.
| |
| | |
29.05.12, 18:50
|
#3731 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 04/2012
| Kohta viides vko takana
Heippa kaikille!
Upeeta kun uusia on tullut tänne foorumiin ja mahtavan upeesti on "vanhoilla" paino tippunut!! Pikkuhihhuli, sulla paino on laskenut mahtavasti, 15 kg!!! Raksupaksu, miten sulla menee?
Mulla on huomenna punnitus ja nämä naisten vaivat on kohta käsillä joten on vähän turvonnut olo :(
Onneksi aamupaino näytti kuitenkin 82.2 kg joten alaspäin näyttäisi kuitenkin tulleen. Iltapaino on sitten taas melkein kilon lisää.
Olen nyt juonut 3 pss/pvä ja n. joka toinen päivä olen syönyt vähän tomaattia, kurkkua ja salaattia. En ole vielä syönyt kanaa, kalaa tai lihaa. Vkonloppuna kyllä aion ottaa kanaa kun mennään tyttöjen kanssa ulos. Se vähän pelottaa kun tiedän, että siellä tulee otettua myös muutama siideri. Aion kyllä ottaa itseäni sitten heti kiinni niskasta kun tämä "juhla" on ohi. Nyt on motivaatio niin korkealla ja odotan kokoajan, että saisin tuon 80 kg rikki. Sitten mennään jo uudella numerolla eteenpäin.
Nyt alkaa mielihalut vasta vähentymään. En kohta muista miltä suklaa tai sipsit maistuvat saati pulla ja jäätelö. Hyvä niin, sillä niitä tuli todella puputettua ihan tarpeeksi aiemmin. Nyt salaatti ja tomaatti maistuu niin hyvältä, että oksat pois ;)
Tsemppiä kaikille ja torstaista lähtien lähden kohti kuudetta viikkoani. Nopeesti tämä aika on kuitenkin mennyt vaikka alussa tuntui, että ei tästä mitään taida tulla...
Kirjoitelkaa miten menee...!
| |
| | |
29.05.12, 21:35
|
#3732 (linkki)
| | (Vierailija) | heipparallaa!
Terveiset keittiöremontin keskeltä!
Paastoilua helpottaa kummasti, kun ei pysty laittamaan ruokaa. Lapsille vaan pinaattilettuja tms. valmista lämmitän mikrossa :D
Kiitos Tonnikeijukainen kysymästä; Mulla alkoi eilen toinen paastoviikko ja ennakkosuunnitelmista poiketen en ole syönyt mitään muuta, siis niitä kasviksia joita olin ajatellut. Samoilla linjoilla mennään. Mielitekoja ei (onneksi) edelleenkään ole. Yhtenä iltana lapset ja mies söivät pitsaa. Lasten omasta jäi vaikka miten paljon jäljelle, siinä se oli nenän edessä, tuoksuvana ja houkuttelevana. Siitä olisis ollut niiin helppo ottaa ja haukata, mutta pysyin lujana ja pakkasin loput jääkaappiin :D
Ennen aloitusta mulla oli sellainen tunne (ja on vieläkin), että haluan ottaa etäisyyttä normaaliin ruokaan. Olin ilahtunut, kun tämä lause löytyi myös oppaan ensisivuilta. Vieläkin siis tuntuu ja luulen etten pysty siirtymään seuraavalle tasolle ennenkuin tuo tunne katoaa. Tosin tässä ei mitään kiirettä vielä olekkaan, kun pudotettavaa on yhteensä n. 30kg. Onko muilla vastaavia tuntemuksia?
Tulokset:
vko1 taso4 89.5->87.5 -2kg
vko2 taso1 87.5->84.8 -2.7kg yht. -4.7kg
Tonnikeijukainen: Mullakin alkaa vatsa jumittaa ja todellakin toivon, ettei viimeisimmässä synnytyksessä saamani peräpukamat palaa! Mitä droppeja sulle suositeltiin? Mulla muuten kans on tuo kasikympin alitus eka tavoite!
Tsemppiä kaikille hurjasti!
Raksupaksu
| |
| | |
30.05.12, 21:32
|
#3733 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 04/2012
| Terkut punnituksesta
Terkut siis punnituksesta. Tänään en voinut jäädä paikalle ja harmitti kun olisi puhuttu proteiineista ym.
Mulla oli iltapaino nyt 83 kg joten olen tyytyväinen. Viime viikosta lähti 1.5 kg. Aamupaino käväisi jo 82.1 kg kohdalla :)
Nyt on mennyt ihan ok. Ei ole mielihalujakaan tullut esiin, ihme. Syön yhä tasolla 1 ja tasolla 1+ mutta silloin en ole syönyt kuin vihanneksia en muuta.
Tänä lauantaina mulla on menoa ja siellä tulee sitten syötyä ja varamasti juotuakin jotain. Se vähän pelottaa mutta yritän ottaa sen sillai, että yksi ilta ei tätä hommaa pilaa. Jatkan sitten siitä mihin jäin.
Joten, tsemppiä jälleen kaikille. Voi, kumpa toi 79,9 kg tulisi pian vaakaan, siitä olisi taas kiva mennä eka 75 kg ja siitä 60 kg. Hohoijaa...sinne on vielä aikaa mutta haaveita pitää olla jo. Raksupaksu, söin Laxoperonia kun ummetti. Nyt on kaikki toiminut ok, ei siis joka päivä mutta ei ole jumittanut paino kahta viikkoa. Otan taas jos tuntuu, että junnaan paikallani ja mitään ei ulos tule. Vettä yritän yhä juoda paljon vaikka se todella alkaa tökkimään välillä.
Nyt taas kohti kuudetta viikkoa tukka putkella ;)
| |
| | |
03.06.12, 12:14
|
#3734 (linkki)
| | (Vierailija) |
Sivi, kiva lukea sun pudotuksesta!! Itsellä samat mitat, kuin sulla lähtötilanteessa ja pitäisi saada viitisen kiloa pois. Laita tuloksia, niin saan tsemppiä! :)
| |
| | |
06.06.12, 18:10
|
#3735 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minä kans aloitin 21,5 cambridge kuurin.
Aloitus paino oli 78,7kg :0 ja rasvaprosentti huimat 50,2% BMI 31,1
Ekan viikon jälkeen paino tippunut -2,2kg ja rasvaprosentti oli 49,7% BMI 30,3
Tällä viikolla punnitus jäi välistä, seuraava punnitus on 11.6
Olen siis paasto plussalla. Teen yötyötä vain ja on ollut opettelua miten juon pirtelöitä.
kun ei ole nälkä niin minulta saattaa jäädä juomatta 1 päivän juomista.
keitoista en tykkää olleenkaan :/ Kananmunia ja tomaattia on aina jääkaapissa, saatan syödä yhden keitetyn munan päivässä.
Tänään taas töihin, juon pirtelön kun lähden ja yhden otan mukaan ja tietysti paljon vettä juomiseksi =)
| |
| | |
06.06.12, 19:34
|
#3736 (linkki)
| | (Vierailija) | kertokaas uudelle!
Eli olen aloittamassa cambridge kuurin/dieetin, saan tuotteet vasta joskus ensi viikolla. Minulla ylipainoa todella paljon, ja olenkin ajatellut että aloitan taso 1, olen ymmärtänyt että vettä, vichyä, kahvia ja yrttiteetä saa juoda lisäksi, MUTTA miten esim. kurkku, paprika, jotkut muut vihannekset? Onko niidenkin suhteen nollatoleranssi.
Täytyypi kirjotella tänne kun olen päässyt aloittamaan että miten on lähtenyt käyntiin :)
| |
| | |
06.06.12, 23:36
|
#3737 (linkki)
| | (Vierailija) | Hei
Minä olen aloittanut cambridgeilyn 6viikkoa sitten ja pudotettuja kiloja on jäänyt taakse jo 20. Olo on mitä mainioin. Painoa olikin kertynyt reilumman puoleisesti että kyllä sitä joutuu jo kun aikaa pudottamaan :) tähän asti se on onneksi sujunut ihanan nopeasti. Olen ollut tasolla 1 tämä. 6vkon ajan. Miten muilla on mennyt?
| |
| | |
06.06.12, 23:39
|
#3738 (linkki)
| | (Vierailija) | Hei Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pauliina Eli olen aloittamassa cambridge kuurin/dieetin, saan tuotteet vasta joskus ensi viikolla. Minulla ylipainoa todella paljon, ja olenkin ajatellut että aloitan taso 1, olen ymmärtänyt että vettä, vichyä, kahvia ja yrttiteetä saa juoda lisäksi, MUTTA miten esim. kurkku, paprika, jotkut muut vihannekset? Onko niidenkin suhteen nollatoleranssi.
Täytyypi kirjotella tänne kun olen päässyt aloittamaan että miten on lähtenyt käyntiin :) |
Tasolla 1 ei laiteta suuhun muutakuin ne päivän pussit. Ensimmäinen vko pahin sen jälkeen helpottaa :)
| |
| | |
09.06.12, 22:04
|
#3739 (linkki)
| | (Vierailija) |
Vautsi vau mikä saavutus niiskuneiti ! :) onnea jatkoon!
Mikä lähtöpaino sulla oli? itsellä varmaankin lähemmäs 120kg, toivon että sais reippaan startin ni motivaatio pysyis varmasti ylhäällä :)
| |
| | |
11.06.12, 13:55
|
#3740 (linkki)
| | (Vierailija) | täällä taas
olen siis pudotellut cambridgen avulla muutamia kiloja aiemminkin mutta nyt on taas paino päässyt hieman karkaamaan ja olo on todella tyytymätön ja kurja. Mulla on eka aika konsulentille vasta keskiviikkona mutta kaapin perältä loytyi pari pussia jemmasta ja lisäksi muutama naturdietin pillimehu ni aloitin kuurin jo tänä aamuna sillä viikonloppuna tuli taas syötyä niin että olo on todella paha. Mä nautin nyt jo siitä ajatuksesta mikä olo huomennakin aamulla on herätä kun heti ennenkuin silmäni saan auki tunnen olemuksessani että Ihanaa, eipä tullut iltasella ahmittua mitään, ja kun päivät kuluu ni olotilahan vaan paranee :). Toki houkutuksia on ja nälkää, mutta ne kuuluu asiaan. Lähtöpaino oli huimat 75,9 aamulla, tavoite on saada 10 kiloa pois alkajaisiksi, kyllä se pitäis olla saavutettavissa heinäkuun loppuun mennessä :). Juhannus osuu pahasti tähän väliin ja sen takia meinasin jo kuuria siirtääkkin, sitten ajattelin ett'ä parempi sinnitellä juhannuskin pusseilla ja miinuskiloilla kuin ahmia grilliherkkuja ja juomia ja saada taas muutama plussakilo taakaksi, olotila on takuulla pussitellen juhannuksen jälkeen tyytyväisempi, palkkioksi vielä vois mennä penkomaan alennusmyyntejä :), JES! Mutta täällä siis uusi mukana, toivottavasti taistelukavereita löytyy seuraksi. Tästä se lähtee, päivä1 ja 75,9.
| |
| | |
11.06.12, 18:28
|
#3741 (linkki)
| | (Vierailija) |
Jee jee! Läski painaa vähemmän kuin lihas. Ja sen huomaa pussikuurilaisista.
Näyttäkääpä lihaksikas pussseilija.:D
| |
| | |
11.06.12, 22:59
|
#3742 (linkki)
| | (Vierailija) | juu ;D Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ei pusseille Jee jee! Läski painaa vähemmän kuin lihas. Ja sen huomaa pussikuurilaisista.
Näyttäkääpä lihaksikas pussseilija.:D | Sitä tässä odottelinkin että saa taas parikin kiloa pois ni saa oikein virtaa ja jaksaa taas lenkkeillä ja ei kauaakaan tarvi kahvakuulan kans touhuta kun lihakset läskin alta paljastuu ;), käsivarsissa mulla nopeinten näkyykin läskin muuttuminen lihasmassaksi ja pussikuurin ansiosta tulosta tuleekin aika nopsaan, koettu ja hyvääksi havaittu :). Eihän ne lihakset treenamatta pysy, pusseilla saatikka ilman ;)
| |
| | |
12.06.12, 06:51
|
#3743 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja konkari Sitä tässä odottelinkin että saa taas parikin kiloa pois ni saa oikein virtaa ja jaksaa taas lenkkeillä ja ei kauaakaan tarvi kahvakuulan kans touhuta kun lihakset läskin alta paljastuu ;), käsivarsissa mulla nopeinten näkyykin läskin muuttuminen lihasmassaksi ja pussikuurin ansiosta tulosta tuleekin aika nopsaan, koettu ja hyvääksi havaittu :). Eihän ne lihakset treenamatta pysy, pusseilla saatikka ilman ;) |
Vai MUUTTUU läski lihakseksi pussikuurin avulla?!!!! Miksei minulle ole tuota ennen kerrottu? Olen vaan lähes hulluna treenannut ja syönyt proteiinipitoista lihastenkasvatusruokaa ja yrittänyt sulattaa sitä rasvakerrosta, jotta saan ne treenillä kasvatetut lihakset esiin.
Pusseillakos se Juttakin niihin kisoihinsa valmistautui?
Aina sitä oppii uutta ihmisen fysiologiasta.
| |
| | |
12.06.12, 07:45
|
#3744 (linkki)
| | (Vierailija) | justjoo :) Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmästä päästä.... Vai MUUTTUU läski lihakseksi pussikuurin avulla?!!!! Miksei minulle ole tuota ennen kerrottu? Olen vaan lähes hulluna treenannut ja syönyt proteiinipitoista lihastenkasvatusruokaa ja yrittänyt sulattaa sitä rasvakerrosta, jotta saan ne treenillä kasvatetut lihakset esiin.
Pusseillakos se Juttakin niihin kisoihinsa valmistautui?
Aina sitä oppii uutta ihmisen fysiologiasta. | Ei se tietty TREENAAMATTA muutu, pussikuurilla tai pelkillä proteiineillakaan, luehan tarkemmin. Enkä lähde tätä enää jatkamaan sun kans kun kantas on ilmeisen selvä, pistää vaan miettimään miten se tänne PUSSIKUURILAISTEN palstalle eksyit ;).Juttahan vastustaa pussikuureja henkeen ja vereen ja on varmasti oikeassakin monessa asiassa, kaikille ei vaan sovi jutan kurinpitoinen tapa, mulla ainakin elämä on niin kiiresitä ja itselle on hyvin vähän aikaa päivässä, en voi suunnitelmallisesti päivittäin noudattaa tiukkaa treenaohjelmaa tai ruokavaliota. Tää sopii mulle ja monelle muullekkin, kuten näkyy :), ei tarvi miettiä mitä syö kun kaikki on pussissa valmiina ja kaikki mitä siihen päälle treenaat on pelkkää plussaa :).. Tämä asia olkoon nyt tässä, ainakin mun osalta, jatka yksikses jos jatkat
Mut joo, eka päivä takana ja olo oli ihana kun aamulla heräsin, hyvin meni eilinen ja jo pelkkä tieto siitä että nyt ollaan taas oikealla suunnalla antaa niin virtaa ja hyvää mieltä. Pikkuhiljaa, päivä kerrallaan :).
| |
| | |
12.06.12, 16:56
|
#3745 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ei pusseille Jee jee! Läski painaa vähemmän kuin lihas. Ja sen huomaa pussikuurilaisista.
Näyttäkääpä lihaksikas pussseilija.:D | Täällä yksi! Painoa pudotin n 50 kiloa pusseilla...voin kuvitella miten sua ärsyttäis nyt nähdä mut. :D Ahh..katoppas kun pussikuurillakin voi käydä siellä salilla. Elämä ei ole joko tai.
Iloista kesää sinullekin vain. :)
| |
| | |
13.06.12, 07:39
|
#3746 (linkki)
| | (Vierailija) | mieletön tulos pulleropallero Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pulleropallero Täällä yksi! Painoa pudotin n 50 kiloa pusseilla...voin kuvitella miten sua ärsyttäis nyt nähdä mut. :D Ahh..katoppas kun pussikuurillakin voi käydä siellä salilla. Elämä ei ole joko tai.
Iloista kesää sinullekin vain. :) | Aivan mahtava tulos :). Niin, vaikka pussikuuri "helppo" tapa onkin niin ei tähän ihan jokainen kykene ;), vaatii itsekuria ja pitkäjännitteisyyttä, nostan sinulle virtuaalihattua ;D.
Mulla tänään eka treffit konsun kans ja kaksi päivää mennyt siis nutraten, ihana saada taas hyvän makuisia keittoja, suolaisia oon nimenomaan kaivannut, samoin puuro, nams :). Olo on hyvä, kuinkas muutenkaan, puntari näyttää suuntaa alaspäin koko ajan :).Tänä iltana ois jo kiva ehtiä lenkille mutta saa nähdä kuinka käy, huomenna viimeistään ehdin
| |
| | |
14.06.12, 07:40
|
#3747 (linkki)
| | (Vierailija) | päivä4
aamulla kävin puntarissa ja olihan se kiva luku, 72,4 :). Olo on sitä parempi mitä enemmän kilot tippuu , nesteitähän ne tässsä vaiheessa paljolti on mutta pääasia että tuntuu hyvältä ja on siinä rasvaakin joukossa ;). Ehdin kuin ehdinkin jopa lenkille eilen ja kunnon lenkin teinkin. Eipä muuta ku jatketaan :)
| |
| | |
15.06.12, 22:26
|
#3748 (linkki)
| | (Vierailija) |
Moikka!
Uusi cambrigen käyttäjä ilmoittautuu mukaan läskitalkoisiin :)
Kävin tänään valmentajan juttusilla ja sain viikon satsin pusseja mukaani. Huomenna alkaa sitten tositoimet.
Lähtöpaino on 91,3kg ja tavoitteena olis saada paino 70-73kg huitteille. Ja siinä pitäisi sitten pysyä.
Eniten hirvittää se, miten saan päivittäin juotua 3 litraa vettä. Pienen ruokamäärän en usko koituvan ongelmaksi, koska olen tähänkin asti syönyt vähän...lue: liian vähän oikeeta ruokaa, herkut kyllä maittoivat. Ja nyt tähän laitetaan stoppi.
Aloitan siis paasto plussalla. Kolme pussia päivässä sekä päivällisellä esim kanafile kera salaatin.
Toivottavasti täältä saan vertaistukea :)
| |
| | |
16.06.12, 07:46
|
#3749 (linkki)
| | (Vierailija) | tervetuloa
mukaan pupuliini :). Vähän hiljaista täällä on mutta oon täällä ainakin minä, ja pysyn :). Vedenjuonnissa toimii mulla se että teen aamuisin töihinkin mukaan hiilihapotuslaitteella itselleni vettä, siitä sitten siemailen suoraan pullosta pitkin päivää ja kun se loppuu niin hanavettä tilalle, illalla samanlainen satsi kotona ni tulee saatua tarvittavat nesteet :). Siihen tapaan tottuu aika nopeaa ja tulee juotua ihan huomaamattakin kun pullo on koko ajan esillä. Hiilihapotettu vesi on muutenkin todella hyvää. Mulla näytti puntari aamulla 71.6... aikahyvin kun alkuviikosta oli 75.8 :O!? No, tahti hidastuu varmasti mutta ihana saada tämmöinen kunnon alkupotku ;D.
| |
| | |
16.06.12, 19:23
|
#3750 (linkki)
| | (Vierailija) | 1. päivä
Eka päivä kohta pulkassa.
Olo on suht normaali. Aamulla oli pussipuuro, päivällä kana-sienikeitto, illansuussa salattia tonnikalan kanssa ja ennen nukkumaan menoa olis vielä pirtelö. Päivän vesikiintiö on ihan just sillään tulossa täyteen ja sen kittaaminen on sujunut ihan kivuttomasti. Ihme juttu.
Tästä se alkaa :)
| |
| | | | |