Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Kilot kuriin
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
03.07.12, 16:29   #3801 (linkki)
Montsaminttu
(Vierailija)

Juu, kyllä voi yks pieni kananmuna kohentaa ihmisen eloa kummasti :D
  Vastaa viestiin
04.07.12, 13:02   #3802 (linkki)
Pupuliini
(Vierailija)

Missä porukka on???

Konkari, Anneli, pikkuhihhuli ja muut, mihin olette hävinneet?
Montsan kanssa täällä yritetään pitää putiikkia pystyssä :))

Mä en käynyt tänä aamuna vaakassa ollenkaan. Meinaan mennä seuraavan kerran puntarin lähelle vasta perjantaiaamuna. En halua joka aamu katsoa sitä himputin 100g pudotusta. Siitä ei tule kun paha mieli.

Nyt on uunissa kesäkurpitsalasagne. Saan siitä neljän päivän annoksen iltapäivän ruualle. Ekaa kertaa sellaista nyt värkkäsin, mutta kovasti sitä kehuttiin jossakin, niin ajattelin vaihteluksi sitä kokeilla.
Kerron huomenna, kantsiiko tehdä...
  Vastaa viestiin
04.07.12, 18:27   #3803 (linkki)

Rekisteröitynyt: 04/2012
Hohoijaa...

Täällä yhä olen ja menen kituuttaen eteenpäin mutta eteenpäin kuitenkin.
Aloitin huhtikuun lopussa ja nyt on lähtenyt n. 15 kg.

Olen repsahtanut Juhannuksena ja viime vkonloppuna. Ja niistä todella maksan vieläkin. Nyt sitten taas olen ottanut itseäni niskasta kiinni ja jatkan pusseilla 3/pvä sekä vihanneksia ja kananmuna.

Juhannuksena ja viime vkonloppuna oli vieraita ja en millään saanut itsenäni pidettyä kurissa kun olin jo "niin pitkään" ollut ruodussa. Ajattelin vain maistella vähän jotain mutta kävi juuri päinvastaisesti. Ja kun viiniä tuli myös otettua niin seuraava päivä meni myös mässätessä!

Joten, periksi en ole antanut enkä anna. Kokonaispudotus mulla on n. 22 kg kun oli aloittanut itse laihdutuksen jo ennen tätä Campbridge juttua.

Kiva kun on tullut paljon uusia laihduttajia mukaan. Tsemppiä kaikille!!
  Vastaa viestiin
04.07.12, 21:09   #3804 (linkki)
ntiX
(Vierailija)

Moiks!
Olen itse toista päivää cambridge-kuurilla. Vointi ollu ok, mutta motivaatio tahtoo olla minun ongelmani. Pudotettavia kiloja on paljon, bmi +40. Kokoajan tunne/ajatus että olen vain max viikon tällä kuurilla. En tiedä, jotenkin tuntuu että tämä kuuri sitoo minut kokonaan. Mitään ei huvita tehdä/mihinkään ei huvita mennä kun tuntuu että tämä rajoittaa minun elämää. Kai se syöminen on sitten niin määrittellyt elämääni. Tietynlainen vapaus puuttuu.
Lisäksi jo maistamani ruuat ovat olleet pahoja, yök. Olen maistanut mangopirtelön, kasvis ja purjo-perunakeiton (keitot olleet ihan ok syötäviä), suklaatetran, karpalopatukan (yök) ja pähkinäpatukan (tämä oli ihan ok). Tekee mieli jättää syömättä kun maku on niin ällö eikä syömiseen ainakaan houkutteleva. Toistaiseksi olen kuitenkin syönyt. Osan ruuista saan alas niin että joka suupalan päälle hörppään makuvissyä.

Onko teillä jo pitempään kuurilla olleilla, motivaatio kohentunut jatkon myötä? Koettako että ns. normi syömättömyys rajoittaisi teidän elämää?
Tsemppiä kaipaan!
  Vastaa viestiin
04.07.12, 21:43   #3805 (linkki)
Montsaminttu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ntiX Näytä viesti
Moiks!
Olen itse toista päivää cambridge-kuurilla. Vointi ollu ok, mutta motivaatio tahtoo olla minun ongelmani. Pudotettavia kiloja on paljon, bmi +40. Kokoajan tunne/ajatus että olen vain max viikon tällä kuurilla. En tiedä, jotenkin tuntuu että tämä kuuri sitoo minut kokonaan. Mitään ei huvita tehdä/mihinkään ei huvita mennä kun tuntuu että tämä rajoittaa minun elämää. Kai se syöminen on sitten niin määrittellyt elämääni. Tietynlainen vapaus puuttuu.
Lisäksi jo maistamani ruuat ovat olleet pahoja, yök. Olen maistanut mangopirtelön, kasvis ja purjo-perunakeiton (keitot olleet ihan ok syötäviä), suklaatetran, karpalopatukan (yök) ja pähkinäpatukan (tämä oli ihan ok). Tekee mieli jättää syömättä kun maku on niin ällö eikä syömiseen ainakaan houkutteleva. Toistaiseksi olen kuitenkin syönyt. Osan ruuista saan alas niin että joka suupalan päälle hörppään makuvissyä.

Onko teillä jo pitempään kuurilla olleilla, motivaatio kohentunut jatkon myötä? Koettako että ns. normi syömättömyys rajoittaisi teidän elämää?
Tsemppiä kaipaan!
Mulla on menossa toinen paastoviikko ja ajatukset on kulkeneet pitkälti samoja uria kuin sulla. Itselläni pudotettavaa ei ole hirveitä määriä, mutta silti on todella vaikeaa olla vain pusseilla. Puuron syönnin jouduin jo lopettamaan ja tänään tökki vihanneskeitto todella pahasti :( En oikeesti käsitä miten ihmiset jaksaa syödä näitä jopa 16 vko - siis paastolla!!
Toisaalta tällainen syömättömyys on pistänyt todella ajattelemaan omaa syömistään. Huomaan miten järkyttävästi olen ns. napsinut ruokaa pitkin päivää ja annoskoot on olleet ihan liian suuret. Toivon, että kuurin kautta saan napsautettua päässäni uuden vaihteen loppuelämän ruokailutapoihin. Vihanneskeiton maku yhä suussa ihan puistattaakin, että joutuisin palaamaan tähän systeemiin toisen kerran ;D Mutta totta puhuen olen yllättynyt siitä miten helposti tämä rullaa eteenpäin. Ja varsinkin kun muutosta huomaa jo nyt vaatteista niin kyllähän se palkitsee :) Mulla käy varmaan niin, että loppuajan vedän vain pirtelöjä, sillä vahvasti tuntuu siltä, että keitotkin alkaa tökkimään. Pitää ostaa parin viikon päästä noita patukoita ja kokeilla niitä.

Tsemppiä ntiX!!
  Vastaa viestiin
04.07.12, 23:09   #3806 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2009
Tonnikeijukainen; hienoa, että olet vielä mukana! Mä jo pelkäsin, et oot heittäny kirveen kehään! Sä kannat hartellas mun esikuvaviittaa :D Perässä tullaan :D

Mulla kans vähän lähti leivän syönti lapasesta, mutta pääsyy tähän oli todellakin päänsisäinen. Kilo kahdessa viikossa oli pudotus ja se ei mun psyykkeelle riittäny (vaik olo oli loistava, ei nälkää, ei mielitekoja)! Nyt yritän takaisin ketoosiin ja sitten plussatasolle!

Ntix; Mikä sua ylipäätään motivoi aloittamaan? Koita nyt olla sitkeästi paastolla, kun kehoo (ihan pian) menee ketoosiin häviää nälkä ja mieliteot! Ja paino alkaa putoamaan hyvin nopeasti, niin mikäs sen motivoivampaa!! Mä henk.koht koen tän pussittelun vapauttavana. Ei tarvitse miettiä mitä saa syödä ja kuinka paljon. Eikä tarvi kokoaikaa olla syömässä! Neon nää kolmepussia ja se on siinä! Mä porskutan eteenpäin makeilla pirtelöillä. Jos maitokahvista tykkää on vanilja erinomaista kahviin sekoitettuna. Mä maistoin jokaista patukkaa ja jokainen niistä oli musta ihan kamalan makuisia. Ostin kuitenkin minttusuklaan ja toffeen hätävaraksi reissuun. Ja koska olin jo valmistautunut siihen kuin pahoja ne on, oli ne sitten loppujen lopuksi ihan ok :)

Tsemppiä kaikille!

Raksupaksu

ps. nyt pudotusta 10,5kg!! aloitus 21.5 2,5vkoa paastolla ja siitä etiäppäin paasto+/kakkos/tai jopa kolomostasolla.
  Vastaa viestiin
05.07.12, 09:36   #3807 (linkki)
Montsaminttu
(Vierailija)

Hei te, jotka olette olleet kuurilla jo pidemmän ajan. Onko teillä samaa ongelmaa kuin minulla, että suolisto kurisee ja murisee koko ajan? Minusta tää on outoa, koska ei mulla normaalisti vatsa pidä tuollaista ääntä... Vai rasvako siellä huutaa apua sulaessaan :D :D
  Vastaa viestiin
05.07.12, 10:01   #3808 (linkki)
projekti40
(Vierailija)

pusseista ja motivaatiosta

Tässä minun kokemuksiani 10 paastoviikosta (osin paastoplussalla):
- Alussa keitot ja pirtelöt maistuivat jauhoisilta ja aika pahoilta, mutta niiden makuun tottu. Nyt esim. vaniljapirtelö, johon sekoitan vähän tummaa kaakaojauhetta, maistuu ihanalta! Suolaisia keittoja en ole syönyt alun jälkeen, kahden viikon jälkeen aloitin patukat. Tykkään kaikista ja syön patukan yleensä joka toinen päivä yhden pussin korvikkeena. Saa mukavasti pureskeltavaa ja patukka täyttää tosi hyvin vatsaa.
- Aluksi oli outoa, että kun lähti kaupungille ym., ei voinutkaan enää suunnitella, mitä ihanaa ja missä söisi, niin kuin ennen. Herkuttelu oli minulla tärkeä osa ostosreissuja ja rentoutumista. Nykyään on päinvastoin. Tuntuu vapauttavalta, kun ei tarvi miettiä syömisjuttuja ollenkaan. Riittää, että mukana on patukka tai tetra, ne voi syödä silloin kun itse haluaa ja siellä, missä sattuu olemaan. Paaston yksi tarkoitus on juuri ottaa etäisyyttä vanhoihin syömistottumuksiin, ja ainakin minulla se on toiminut mahtavasti!
- Motivaatio kasvaa koko ajan, kun paino putoaa. Minulla on pudonnut 10 viikossa 20 kg :-) Mahdun jo nyt vanhoihin vaatteisiin, mutta aion jatkaa silti paastolla (joinakin päivinä saatan myös plussailla) ainakin niin kauan, että pääsen valitavoitteeseen (28 kg). Olen vähän sellainen joko-tai-tyyppi, joten paasto (tai paasto+) on minulle helpoin tapa laihduttaa. Ei tarvi miettiä ruokaa ja paino putoaa tasaisen varmasti.
- Välillä on ollut ummetusta (käytän siihen Laxoberonia, Fructolaxista en tykännyt) ja joskus maha saattaa mouruta, minkä tulkitsen johtuvan suoliston toiminnasta. Nälkää ja mielitekoja ei juurikaan ole enää, runsas vedenjuonti auttaa molempiin.
- Jokaisen pitää miettiä, miksi haluaa laihtua. Minä haluan jaksaa urheilla, ostaa kaupasta kauniita ja normikokoisia vaatteita, näyttää hyvältä ja kohdella itseäni paremmin (syömällä terveellisemmin ja liikkumalla). Lisäksi aion tavoitteeseen päästyäni käydä säännöllisesti vaa'alla (kerran viikossa, ei joka päivä), jotta syöminen ei pääse enää koskaan karkaamaan käsistä!
  Vastaa viestiin
05.07.12, 11:08   #3809 (linkki)
Anneli
(Vierailija)

täällä sitä ollaan =)

Pientä taukoa välillä kirjoittamisessa, kun kesällä on niin paljon kaikkea tekemistä.

Kymmenessä päivässä paino pudonnut 4 kg. Olen siis puhtaalla kuurilla. Hyvä fiilis päällä. Alussa tuntunut tunkkaisuus on väistynyt ja energisyys tullut tilalle. Tuntuu, että pystyisi tekemään mitä vaan =)

Tsemppiä kaikille loppuviikkoon! Ensi maanantaina vaa'alle ja sit päivitän kahden viikon tulokset. Nauttikaahan aurinkoisista keleistä!
  Vastaa viestiin
05.07.12, 14:03   #3810 (linkki)
Pupuliini
(Vierailija)

Lasagnesta...

...piti tulla kertomaan...
Ei tietenkään ns normilasagnesta vaan kesäkurpitsalasagnesta, jota eilen tein ja söin.
Ja kannattaa ehdottomasti tehdä, jos haluaa vaihtelua 1+ tason ruokaan!
Mulla vaan hupsahti vähän liikaa mustapippuria sekaan, mutta tiedänpä seuraavaa kokkauskertaa varten varoa ;)

Vaakalle menen seuraavan kerran huomenna aamulla, olen tarkoituksella jättänyt parina päivänä käymättä.
Ja pellavansiemenrouhe on myös alkanut vaikuttaa vatsaan suotuisasti. Laitan ne nykyisin suoraan aamulla puuron sekaan.

Huomenna menen valmentajallekin seuraavan kerran. Puurot jää todellakin mulla nyt pois. Ällöttää!
Patukoita meinasin siltä kysellä tilalle.

Maha kans pitää täällä mölinää. Välillä kuulostaa ihan nälkämurinalle, toisinaan taas sellaiselle sulatteluäänelle :) mistä noista tietää, näläntuntemusta ei kuitenkaan enää ole ollut kahteen viikkoon.

Mutta ne mieliteot...niitä on aina vaan, tosin vähenevässä määrin. Mä pääsen niistä eroon juttelemalla itselleni. Ekana taon aina kallooni sen perimmäisen syyn, miksi tähän muutosprojektiin olen ylipäänsä ryhtynyt ja lisäksi käyn läpi sitä, miltä mieliteon kohde maistuu ja selitän itselleni, että tiedän jo mille maistuu, ei tarvii nyt sitä oikeeati ottaa :)
Kuullostaa ihan hullulle, kun kerron tuota tässä, mutta se toimii mun kohdalla hyvin. Joka kerran olen mieliteon saanut niin nujerrettua. Kantsii kokeilla.
  Vastaa viestiin

05.07.12, 18:45   #3811 (linkki)
NtiX
(Vierailija)

Kiitos tsemppauksesta! :)
Olen parin vuoden ajan koittanut terveellisellä ruokavaliolla ja liikunnalla pudottaa painoa. Jonkin verran sain pudotettuakin mutta jostain syystä paino rupesi junnaamaan. Ja kun tarpeeksi kauan paino oli junnannu niin motivaatio alkoi kärsimään. Alunperin motivaationa painonhallintaan oli vauvahaaveet, minulla on epäsäännölliset kuukautiset. Nyt motivaationa on saada kuukautiset tulemaan, omatunto/minäkuva paremmaksi. Kaipaan mielenrauhaa, itsevarmuutta. Sellaista tunnetta että on tasapainossa henkisesti ja fyysisesti.

Nyt tappelen itseni kanssa siitä miten pitäisi suhtautua elämään pussittelun kanssa. Luovuttaakko vai eikö? Voinko mökkeillä ilman makkaraa, siideriä, yms yms.? Voinko viettää vapaa-aikaa ilman siideriä tai ruokaa? Ihan älytöntä mihin kaikkeen se ruoka/juoma liittyykään. Tuntuu ettei mitään voi tehdä. Ihan tyhmää! Ehkä sekin hankaloittaa kun olen aina halunnut pitää matalaa profiilia laihdutuksen suhteen ja nyt siitä pitäisi tehdä paljon julkisempaa kun pussittelee.

Mutta kolmas päivä alkaa olla kohta purkissa ja näillä näkymin ollaan menossa mökkeilemään viikonlopuksi appivanhempien kanssa. Apua! Vähän tekis kyllä mieli siellä poiketa pussittelusta esim paistamalla kanaa. Mutta en tiedä kannattaako?! Kiusaanko vain itseäni, onko turvallisempi vain pysyä pusseissa?
  Vastaa viestiin
06.07.12, 12:50   #3812 (linkki)
Raksupaksu vieraana
(Vierailija)

Ntix: äkkiseltään tuloi mieleen, et olisko sun helpompi olla jollain toisella tasolla? tse aloitin nelostasolla; 2 pussia ja kolme normi ateriaa. Usko pois, kun paino alkaa pudota se motivoi niin kovasti, et on helpompi miettiä ottaako (herkkuja) vai ei :) Nyt ei kannata luovuttaa, kun olet aloittanut ja alkuun päässyt! Muokkaat dieettiä itsellesi sopivaksi. Mitä vähemmän syö muuta sitä nopeammin laihtuu, mut avoitteeseen pääsee myös hitaamminkin!

Tsempit kaikille!

Raksupaksu
  Vastaa viestiin
06.07.12, 15:14   #3813 (linkki)
ntiX
(Vierailija)

Kiitos Raksupaksu komentista!
Niin en tiedä, täytynee jutella ohjaajan kanssa kun menen ens ti käymään vaakakäynnin siellä. Koitan tämän viikon nyt ainakin tsempata näin, mökille ollaan tosiaan vkl menossa. Saas nähdä miten siellä menee ja miten ihmiset suhtautuu. Tosiaan jotain esim kanaa tai kalaa vois syödä. Kanaa tekee mieli jonkinverran.

Ootteko te muuten olleet kuurin aikana juomatta mitään lightjuomia? esim pepsi maxia. Minä olen parina päivänä juonu noin kaks desiä pepsi maxia. Ja nyt tekis mieli mökille ostaa joku vähäkalorinen limupullo (1.5l) mukaan kun saunotaan siellä paljon ja muutenkin ois millä "herkutella" kun muut vetää kuitenkin siideriä/kaljaa/viiniä. Vai autettaako tuollaiset juomat vain turhaa näläntunnetta?

Nyt on tosiaan neljäs päivä. Vointi yllättävänkin hyvä. Eilen illalla meinas olla enemmän nälkä ja ois niin tehnyt mieli leipää kun mies söi vieressä ihanan näköisiä/tuoksuisia voileipiä. ;) Kalorit ovat olleet Ti 599kcal, Ke 470kcal, To 461kcal.

Tänään maistelin ekaa kertaa minttu-suklaapirtelön ja se oli oikeesti hyvää. Jes, edes yksi tuote mistä voin todeta että se on hyvää!

Onko muuten kenellekkään tullut ihottumaa näistä tuotteista? Minulla on pitkin jalkoja tullut ihmeellista punaista läiskää. Mietin että voisko se olla näistä tuotteista vai jotain muuta.
Mutta nyt mökkeilemään.
  Vastaa viestiin
06.07.12, 21:23   #3814 (linkki)
Pulleropallero
(Vierailija)

ntiX juo vaan sitkeesti niitä pirtelöitä...makuun tottuu kyllä lopuksi. Et enää kohta edes huomaa minkä maun niistä kippaat suuhusi.

Itse olen jättänyt kaikki light-limut ym. ylimääräiset pois, koska sisältävät lisäaineita ym. paskaa minkä haluan pois elimistöstäni.

Kuten tuossa joku aiemmin jo ehdottikin niin varmaan kannattaa ehkä miettiä tason vaihtoa...mun mielestä paasto on kikkailua niille henkilöille joilla sitä ylipainoa todella on.

Itse pudotin kakkostasolla n. 50 kiloa. Minunkin mielestäni ne pirtelöt maistuivat aluksi ihan kamalalta. Se tunne meni ohi. :)

Tsemppiä!
  Vastaa viestiin
07.07.12, 12:04   #3815 (linkki)
ntiX
(Vierailija)

Täällä mökkeilessä houkutuksia on miljoona kertaa enemmän entä mitä kotona olisi. Eilen join jonkun verran lightlimua ja söin kylmäsavuaporoa. Poro on täyslihaa kaiken näkyvän rasvan (jota on todella vähän)saa poistettua. Suolaahan siinä tietty on mutta se ei haittaa kun juotua tulee paljon. Minullahan on siis ylipainoa reilusti, sen 50 kiloa sais pudottaa ihan huoletta. Pulleropallero mitä meinasit tuolla paastokikkailu kommentilla? Ehkä minulle voisi toimia paremmin joku muu taso. Joku sellainen missä saisin syödä esim salaattia/kasviksia ja jotain lihaa. Täytyy jutella ohjaajan kanssa tulevana tiistaina ja toivottavasti siellä puntarikin antais potkua eteenpäin mukavalla tuloksella.
Eilen tultiin tänne mökille niin kerroin "anopille" tästä kuurista johon hän totesi että no minä katsoinkin että niin kuin olisit laihtunut. 8) heh, tuskin neljän päivän juuri voi vielä näkyä.
  Vastaa viestiin
07.07.12, 17:17   #3816 (linkki)
Pulleropallero
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ntiX Näytä viesti
Täällä mökkeilessä houkutuksia on miljoona kertaa enemmän entä mitä kotona olisi. Eilen join jonkun verran lightlimua ja söin kylmäsavuaporoa. Poro on täyslihaa kaiken näkyvän rasvan (jota on todella vähän)saa poistettua. Suolaahan siinä tietty on mutta se ei haittaa kun juotua tulee paljon. Minullahan on siis ylipainoa reilusti, sen 50 kiloa sais pudottaa ihan huoletta. Pulleropallero mitä meinasit tuolla paastokikkailu kommentilla? Ehkä minulle voisi toimia paremmin joku muu taso. Joku sellainen missä saisin syödä esim salaattia/kasviksia ja jotain lihaa. Täytyy jutella ohjaajan kanssa tulevana tiistaina ja toivottavasti siellä puntarikin antais potkua eteenpäin mukavalla tuloksella.
Eilen tultiin tänne mökille niin kerroin "anopille" tästä kuurista johon hän totesi että no minä katsoinkin että niin kuin olisit laihtunut. 8) heh, tuskin neljän päivän juuri voi vielä näkyä.

Tarkoitin sitä kommentillani, että kun pudotettavaa on paljon niin mielestäni se paasto on ihan huuhaata...sinun pitää jaksaa olla cambridgellä pidempään, joten siksi on tärkeää että homma on mahdollisimman miellyttävää. Suosittelen lämpimästi sinulle kakkostasoa..riittävän vähät kalorit, mutta silti saat syödä muutakin kuin pirtelöitä...jaksat paremmin ja vitamiinitasot yms. ovat varmemmin hallinnassa. Pidä silti huoli, että syöt vain ja ainoastaan niitä ruokia joita konsusi sinulle suosittelee. Itse olen ollut täysin mustavalkoinen tämän asian suhteen...ehdit maistella vähäsen sitten joskus taas. Kuurin aikana ei ole light-limujen ym. ylimääräisten aika. Pitäydy puhtaassa ja monipuolisessa ravinnossa.

Sä pystyt siihen, kun mäkin pystyin...onnistuminen on vain ja ainostaan sun omasta asenteesta kiinni. Voi, kun voisin päiväksi jakaa sun kanssa tän hyvän olon, joka mulla on nyt sen viidenkympin pudotuksen jälkeen. :)
  Vastaa viestiin
07.07.12, 18:29   #3817 (linkki)
Jatta
(Vierailija)

Hei! Olen nyt kolmatta päivää Cambridge kuurilla. Tarkoitus olisi pudottaa 7kg. Tänään kävin eka kkertaa puntarissa ja painoa oli lähtenyt 1,5kg. Ensimmäiset 2 päivää meni tosi hyvin mutta tänään olen ollut mahdottoman väsynyt ja mielialat heitelleet. Toivottavasti huomena helpottaa :-)
  Vastaa viestiin
07.07.12, 20:07   #3818 (linkki)
Montsaminttu
(Vierailija)

12 pvä paastoa lopuillaan. Mietin kovasti sitä, että mistä johtuu kovat heittelyt nälän tuntemuksissa. Esim. eilen oli ensimmäinen ns. hyvä päivä, jolloin ei ollut nälkä koko päivänä ja energiaa riitti. Tänään taas on ollut huutava nälkä puolilta päiviltä asti ja olo on ollut tosi nuutunut. Oli esim. syötävä yksi kananmuna, jotta sain olon kohentumaan... Miten teillä muilla? Onko tuo seesteinen hyvä olo ollut paastolla enemmän pysyvä tila kuin minulla? Oisko niin, että hiilarimäärä on tässä paastossa kuitenkin sen verra korkea, että esim. minun kroppani ei painu ketoosiin??

Ottaisin mielelläni tuollaisen hyvän olon kiitos ihan pysyväksi tuntemukseksi :)

Hyvin tää kuitenkin etenee. Kotivaa'an mukaan ois vajaassa kahdessa viikossa lähtenyt n. 4 kg ja kyllä tuo jo vaatteissa tuntuu. Mies tuumas aamulla, että mun jaloista näkee, että paino on pudonnut :D :D Musta taas tuntuu, että ikävät kainaloläskit on pienentyneet!
  Vastaa viestiin
07.07.12, 23:52   #3819 (linkki)
Peikkoliini
(Vierailija)

campridge kuurin aloitus

Heippa! Minulla on nyt toinen päivä lopuillaan paasto+, ja minulla on nälkä koko ajan..onko muilla? :/
  Vastaa viestiin
08.07.12, 08:57   #3820 (linkki)
Montsaminttu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkoliini Näytä viesti
Heippa! Minulla on nyt toinen päivä lopuillaan paasto+, ja minulla on nälkä koko ajan..onko muilla? :/

Kyllähän se noin menee ensimmäisten päivien aikana. Älä luovuta, pikkuhiljaa se helpottaa! :)
  Vastaa viestiin

08.07.12, 22:54   #3821 (linkki)
Pupuliini
(Vierailija)

Peikkoliini

...kyllä se nälätön olo sieltä vielä tulee.
Mulla kesti 5 päivää sen saavuttaminen, mutta valmentajani sanoi, että sekin on vielä ihan normaalia. 3-5 päivää pitää sinnitellä, sitten helpottaa huomattavasti :)

Mulla vaan ei tahdo kilot tippua. Kolme viikkoa on paasto+ täynnä ja viime viikolla meni vain 300g alaspäin. Nyt en ole vielä vaakassa käynyt, menen vasta perjantaina seuraavan kerran kurkkaan.

Valmentajalle menen seuraavan kerran kolmen viikon päästä, kun se jäi lomalle. Eli taas kiusaan teitä saadakseni tsemppiä ;)
Kyllä tää sitkeyttä vaatii!!! Joka julmetun päivä käy mielessä, että jos vetäisis vaikka kunnon munakkaan tai voileivän huiviin, niin pääsis mieliteoistaan. Mutta siinä vaiheessa jälleen järki pukkaa päälle ja kummittelee sillä viiden päivän vetämättömällä ololla, jotka viimeksi kesti ketoosiin menon kanssa...
Ja kun se Powerparkin reissukin pukkaa päälle...muut mässää sipseillä ja karkeilla ja mä tissuttelen vaan veden kanssa...jipii :(
  Vastaa viestiin
09.07.12, 08:24   #3822 (linkki)
Montsaminttu
(Vierailija)

Pupuliini..

Voisko paino jumittaa siitä, että keho on ns. säästöliekillä? Voisko kokeilla pientä buustauspäivää eli söisit proteiinipainotteisesti vähän enemmän?

Juu, kyllä tsemppiä vaaditaan tilanteissa,missä muut syövät mitä käteen vaan sattuu ja itse istut vieressä vesipullon kanssa... :D

Mullois tänään 2 vko paastoa täynnä ja oma vaaka näyttäis n. 4,5 kg pudotusta. Valmentaja on yhä lomalla eli vasta 1½ viikon päästä pääsen "viralliseen" punnitukseen. Sieltä odotan oikeestaan kilomäärää enemmän tietoa tuosta rasvan määrästä.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!
  Vastaa viestiin
09.07.12, 10:10   #3823 (linkki)
Peikkoliini
(Vierailija)

kahvi

Miten muuten te kahvinjuojat olette saaneet korvattua maidon kuurin aikana? Luin, että tuota vaniljapirtelöä voisi käyttää kahvissa..laitetaanko sitä lusikalla suoraan kahviin, kun jos tekisin vaniljapirtelön valmiiksi jääkaappiin, että käyttäisin sitä kuin maitoa, kaataisin aina kahviin kun tarvitsee, niin eihän ne vitamiinint säily..miten olette tehneet?:) En yksinkertaisesti pärjää ilman kahvia ja ilman maitoa ei onnistu juominen..
Kiitos tsempistä, tänään tuntuisi olevan jo helpompi päivä :))
  Vastaa viestiin
09.07.12, 12:15   #3824 (linkki)
Anneli
(Vierailija)

2 viikkoa takana

Viiden kilon pudotusta näytti vaaka. Olen aivan innoissani tästä kahden viikon tuloksesta. Vyötäröltä lähtenyt 5 cm, lantiolta 4 cm ja reidestä 2 cm. Jes!
Alkava kolmas viikko toi tullessaan kovan nälän tunteen, mutta ei tunnu silti yhtään pahalta olla nälkäinen =)

Itse laitan edelleen kahviini maitoa, ei se pieni liraus koko pakkaa sekoita, kunhan ei mitään latteja ala kiskomaan.

Tsemppiä kaikille alkuviikon taistoihin!
  Vastaa viestiin
10.07.12, 14:39   #3825 (linkki)
Pupuliini
(Vierailija)

Montsa...

...kiitos hyvästä ideasta :)
Taidanpa tosiaan kokeilla tota protskubuustia! Oliskohan se hyvä, jos nappais esim aamulla pirtelon kans puolikkaan raejuustopurkin, iltapäivällä sopan kans munan, plussaruualla vetäis normi kasvismössön mitä ennenkin ja illalla taas pirtelön kans vaikka lihaleikkelettä? Vai meneeks toi jo överiksi? Mikä olis sellainen hyvä määrä?

Annelille onnittelut kahden viikon saavutuksesta!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku