Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Kilot kuriin
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
10.11.11, 17:47   #651 (linkki)
roope
(Vierailija)

Heipähei,
täällä ei ole nyt paino pudonnut 4 päivään tippaakaan... Ummetus on vaivannut pahemman kerran ja olen jo kerran joutunut turvautumaan lääkeruiskuun, jonka avulla sain tavarat ulos.. Tein sen toissapäivänä ja sen jälkeen ei ole myöskään tullut mitään ulos vaikka tunnen kyllä tavaraa siellä olevan. Kuinka raivostuttavaa! Ihankui P-suoli olisi jäänyt talviunille.

Tietysti tässä jo pyörii mielessä että tähäkö se paino tyssäs. Ei tipu enempää ja paskakaan ei tule ulos :(( Ja kävin vielä ostamassa maanantaina 2viikon satsin.. Noh, vedän sen loppuun ja sitte sen jälkeen täytyy lopettaa jos suoli ei rupea toimimaan. Vinkkejä kellään? Juon paljon vettä, otan ruokalusikallisen öljyä päivittäin, syön kuitupuriste tabletteja!
  Vastaa viestiin
11.11.11, 10:15   #652 (linkki)
Pessimisti
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja roope Näytä viesti
Heipähei,
täällä ei ole nyt paino pudonnut 4 päivään tippaakaan... Ummetus on vaivannut pahemman kerran ja olen jo kerran joutunut turvautumaan lääkeruiskuun, jonka avulla sain tavarat ulos.. Tein sen toissapäivänä ja sen jälkeen ei ole myöskään tullut mitään ulos vaikka tunnen kyllä tavaraa siellä olevan. Kuinka raivostuttavaa! Ihankui P-suoli olisi jäänyt talviunille.

Tietysti tässä jo pyörii mielessä että tähäkö se paino tyssäs. Ei tipu enempää ja paskakaan ei tule ulos :(( Ja kävin vielä ostamassa maanantaina 2viikon satsin.. Noh, vedän sen loppuun ja sitte sen jälkeen täytyy lopettaa jos suoli ei rupea toimimaan. Vinkkejä kellään? Juon paljon vettä, otan ruokalusikallisen öljyä päivittäin, syön kuitupuriste tabletteja!

Moro

Minulla kävi sama homma tuon painon jumittamisen kans mutta ummetusta ei oo kyllä ollu; päinvastoin ;-) Tuon "päinvastoin-reaktion" taisi muuten aiheuttaa joku energiapatukka (olikohan allevo, tai nutrilett) joita söin parina päivänä kun ei oikein voinut pussien kans värkkäillä.

Ootko kokeillu vahvaa kahvia tai teetä... litra pari... kerralla? ;-)
  Vastaa viestiin
15.11.11, 18:38   #653 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2011
Ummetukseen

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessimisti Näytä viesti
Moro

Minulla kävi sama homma tuon painon jumittamisen kans mutta ummetusta ei oo kyllä ollu; päinvastoin ;-) Tuon "päinvastoin-reaktion" taisi muuten aiheuttaa joku energiapatukka (olikohan allevo, tai nutrilett) joita söin parina päivänä kun ei oikein voinut pussien kans värkkäillä.

Ootko kokeillu vahvaa kahvia tai teetä... litra pari... kerralla? ;-)
Kokeiles kylmäpuristettua VIRILO-Neitsytkookosöljyä ,kahvin sekaan sulamaan teelusikallinen aamulla ja tarpeen mukaan annosta suuremmaksi.Tuotetta myy luontaistuotekaupat. Ja makuun tottuu:)
  Vastaa viestiin
16.11.11, 08:38   #654 (linkki)
Pessimisti
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Anneli9 Näytä viesti
Kokeiles kylmäpuristettua VIRILO-Neitsytkookosöljyä ,kahvin sekaan sulamaan teelusikallinen aamulla ja tarpeen mukaan annosta suuremmaksi.Tuotetta myy luontaistuotekaupat. Ja makuun tottuu:)
Olikos tuo neitsytöljy vinkki mulle vai Roopelle ja olikos se painon jumittamiseen vai ummetukseen/ei-ummetukseen? ;-)

3 viikkoo takana ja 105,8kg -> 98,2kg (-7.6kg)
  Vastaa viestiin
17.11.11, 09:39   #655 (linkki)
Pussikarhu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pussikarhu Näytä viesti
Tänään napsahti päivä 14 ED:llä. Itse olen tykkäillyt eritoten texmexistä joka on tosi ruokaisaa, samoin juustokeitto ja vadelma-suklaa smoothie menee. Niitä vanukashommia en saa kurkusta alas. Kiloja on lähtenyt -6,2 kg. Tosin olin ennen pussikuuria tosi turpeassa kunnossa! Aloitus BMI oli 29. Mulla on kyllä ihan nälkä välillä, en tiedä onko keho mennyt ketoosiin. Olen kuitenkin pysynyt muuten pelkissä pusseissa. Pari ruokalusikallista raejuustoa ja 10 cashew pähkinää on 14 päivän aikana mennyt lisänä. Aikaisemmin paino putosi aika tasaisesti 300g/päivä. Nyt olen kuitenkin jumittanut samassa kilomäärässä 3 päivää ja alkaa ärsyttää. Lienekkö keho mennyt jollekin säästöliekille vai mitä? Tarkoitus olisi ottaa vielä tämän viikon loppuun pelkillä pusseilla ja sitten viikonloppuna aloittaa lisäämään lisaa ja kananmunia ruokavalioon. Ensi viikolla kun on ulkomaanmatka ja pitää totutella vatsa ihan "normi" ruokaan ennen sitä, eli asteittain.
Varmaan jatkan reissun jälkeen pusseilla kunnes saan BMI:n 24,9 ja sitten jatkan karppaamalla.
Itse en saa pudotettua painoa VHH:lla, mutta saan pidettyä painon samassa.

Sain 2 viikon aikana pois -6,5kg ja olin tosi tyytyväinen. Sen jälkeen olin 2 viikkoa VHH:lla eikä tullut grammaakaan takaisin. Sai syödä pekonia, pähkinöitä ja juustoa niin että napa paukkuu. Sitten lähdin lomamatkalle jossa söin aika vapaasti kaikkea. Jep. Pamahti 4 päivän aikana takaksin 5kg. Meinasin pyörtyä kun menin vaakalle. Tuli hieman pettynyt olo, että näinkö helposti nämä tulee takaisin? Nyt olo on niin epämiellyttävä ja turvonnut, että pakko syödä muutama päivä keittoa. Tunnen itseni kyllä ihan porsaaksi. Tällä kertaa otan 4 viikkoa pusseja ja tarkoitus on saada paino 91,5 -> 79,5kg ja sen sen jälkeen jatkaa VHH:ta ja kuntoilua. Alkoholin ja keksien syöminen ei vaan ole sen arvoista. Tunnen oloni paljon paremmaksi kun syön terveellisesti.
  Vastaa viestiin
17.11.11, 11:35   #656 (linkki)
Lyyry
(Vierailija)

Markkinapuheen aika

Minä olen hyväkarpannut nyt pari vuotta. Olenkin miettinyt, millaista se olisi elää jollain jauheella päivästä toiseen.

Nyt kun karppaan, monet pussikuurilaiset ovat sanoneet, jotta tämä on epäterveellistä. Jotta terveellisemmin saa painon pois esim. juuri Easy diet- pusseilla, kun niissä on niin vähän hiilareita.

Syön kuitenkin päviittäin hyvinkin "tukevasti" herkullista ruokaa ja paino putoaa hitaasti mutta varmasti. Ei ole jäänyt mitään roikkoja, sillä liikun päivittäin. Ellen kauhen tehokkaasti niin ainakin pitkäänja nautinnollisesti. Ja ikää minulla on pitkälti yli 50 vuotta.

Kertokaapa nyt joku, miksi minun kannattaisi siirtyä herkullisesta ruoasta, jossa käytän myös voita ja kunnon kermaa, nohin pusseihin.
  Vastaa viestiin
17.11.11, 14:32   #657 (linkki)
anneli9
(Vierailija)

Ummetukseen

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessimisti Näytä viesti
Olikos tuo neitsytöljy vinkki mulle vai Roopelle ja olikos se painon jumittamiseen vai ummetukseen/ei-ummetukseen? ;-)

3 viikkoo takana ja 105,8kg -> 98,2kg (-7.6kg)

Vinkki oli Kaikille joilla on vatsantoiminnan kanssa ongelmia. Auttaa kuulemma painonpudotuksessakin. Itse käytän,joka päivä neitsytöljyä.Aloitin Karppaamisen kolme kuukautta sitten jolloinka hankin kyseisen tuotteen .Nyt siirryin painon jummittamisen takia Easy diet pusseihin ja hyvin on lähtenyt tippuun -4,5 kg ja viides päivä menossa .
  Vastaa viestiin
17.11.11, 14:43   #658 (linkki)
Pussikarhu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lyyry Näytä viesti
Minä olen hyväkarpannut nyt pari vuotta. Olenkin miettinyt, millaista se olisi elää jollain jauheella päivästä toiseen.

Nyt kun karppaan, monet pussikuurilaiset ovat sanoneet, jotta tämä on epäterveellistä. Jotta terveellisemmin saa painon pois esim. juuri Easy diet- pusseilla, kun niissä on niin vähän hiilareita.

Syön kuitenkin päviittäin hyvinkin "tukevasti" herkullista ruokaa ja paino putoaa hitaasti mutta varmasti. Ei ole jäänyt mitään roikkoja, sillä liikun päivittäin. Ellen kauhen tehokkaasti niin ainakin pitkäänja nautinnollisesti. Ja ikää minulla on pitkälti yli 50 vuotta.

Kertokaapa nyt joku, miksi minun kannattaisi siirtyä herkullisesta ruoasta, jossa käytän myös voita ja kunnon kermaa, nohin pusseihin.

Koska minä en henkilökohtaisesti saa karppaamalla painoa alas. Saan kyllä hallittua painon karppaamalla ja sitä tämän pussikuurin kanssa teenkin. Pystyn saamaan 6,5 kiloa pois 2 viikossa ja pitämään sen pois. Kysymys on miksi ei. Ilmeisesti sinuakin kiinnostaa kun ole tätä ketjua tullut lukemaan?
  Vastaa viestiin
17.11.11, 19:12   #659 (linkki)
mielipide
(Vierailija)

Lainaus:
Koska minä en henkilökohtaisesti saa karppaamalla painoa alas. Saan kyllä hallittua painon karppaamalla ja sitä tämän pussikuurin kanssa teenkin. Pystyn saamaan 6,5 kiloa pois 2 viikossa ja pitämään sen pois. Kysymys on miksi ei. Ilmeisesti sinuakin kiinnostaa kun ole tätä ketjua tullut lukemaan?

Ei taida liittyä aiheeseen, mutta karppaamisessahan pyritään luonnolliseen ja ravinteikkaaseen ruokaan. Ei kukaan voi tosissaan väittää, että joku pussikuuri olisi oikeasti luonnollista.

Varmaan laihduttaa jauheen syönti, siinähän mennään niin pienillä kaloreilla, mutta ei siitä elinikäiseksi ruokavalioksi ole päinvastoin kuin karppaamisesta.

Toki karpatenkin voi lihoa, liika on aina liikaa. Ja jos karpatessa lihoo, kannattaa aina tarkistaa ensin hiilareiden määrä. Ne kun niin helposit lipsuu. Esim. vaikka kerma on hyvää, se nostaa hiilarikuormaa.
  Vastaa viestiin
17.11.11, 21:17   #660 (linkki)
Margaretha
(Vierailija)

Ummetus

Hei!

Kirjoitin just pitkän listan vinkkejä ummetukseen tonne toiselle "pussidietti" osatolle eli Cambridge. Käykää vilkaseen jos kiinnostaa. Ja tsemppiä vaan kaikille tännekkin, aivan turha murehtia kuinka terveellistä mikin laihdutuskonsti on ( kun nyt suht järkevistä dieteistä kuitenkin puhutaan), sillä ihminen kyllä elää hyvinkin yksipuolisella ravinnolla jonkunaikaa kohtuu hyvinkin, mutta pitkäaikainen ylipaino on oikeesti terveysriski!
  Vastaa viestiin

18.11.11, 13:18   #661 (linkki)
Pussikarhu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide Näytä viesti
Ei taida liittyä aiheeseen, mutta karppaamisessahan pyritään luonnolliseen ja ravinteikkaaseen ruokaan. Ei kukaan voi tosissaan väittää, että joku pussikuuri olisi oikeasti luonnollista.

Varmaan laihduttaa jauheen syönti, siinähän mennään niin pienillä kaloreilla, mutta ei siitä elinikäiseksi ruokavalioksi ole päinvastoin kuin karppaamisesta.

Toki karpatenkin voi lihoa, liika on aina liikaa. Ja jos karpatessa lihoo, kannattaa aina tarkistaa ensin hiilareiden määrä. Ne kun niin helposit lipsuu. Esim. vaikka kerma on hyvää, se nostaa hiilarikuormaa.

Eihän kukaan niin väitä, eikä pussikeitolla ole tarkoitus olla koko loppuelämää. Tarkoitus on saada alkusysäys painonpudotukselle. Itselläni saan ketoosin päälle ja totun vähempiin ruoka-annoksiin pussikuurin aikana. Pusseista saa kuitenkin tarvittavat vitamiinit ja hivenaineet. Monipuolista ruokaahan se ei ole, kukaan ei väitä niin. Pussikuurit sopivat parhaiten ihmisille joilla on tietotaito syödä terveellisesti myös pussikuurin jälkeen. Jos kaikki muut painonpudotus / hallintayritykset on päätyneet huonosti, niin luultavasti tämäkin päätyy lihomiseen.
  Vastaa viestiin
18.11.11, 16:57   #662 (linkki)
mielipide
(Vierailija)

Kiinnostaa todella

Lainaus:
Eihän kukaan niin väitä, eikä pussikeitolla ole tarkoitus olla koko loppuelämää. Tarkoitus on saada alkusysäys painonpudotukselle. Itselläni saan ketoosin päälle ja totun vähempiin ruoka-annoksiin pussikuurin aikana. Pusseista saa kuitenkin tarvittavat vitamiinit ja hivenaineet. Monipuolista ruokaahan se ei ole, kukaan ei väitä niin. Pussikuurit sopivat parhaiten ihmisille joilla on tietotaito syödä terveellisesti myös pussikuurin jälkeen. Jos kaikki muut painonpudotus / hallintayritykset on päätyneet huonosti, niin luultavasti tämäkin päätyy lihomiseen.

Anteeksi, jos tuntuu jankkaukselta, mutta mitä tarkoitat tällä: "Tarkoitus on saada alkusysäys painonpudotukselle. Itselläni saan ketoosin päälle ja totun vähempiin ruoka-annoksiin pussikuurin aikana."

Olet siis useamminkin pussikuureilla ollut, ymmärsinkö oikein?

Kuitenkin sanot: "Pussikuurit sopivat parhaiten ihmisille joilla on tietotaito syödä terveellisesti myös pussikuurin jälkeen."

Missä siis on se tietotaito aiemmin ollut? Vai onko niin, että aina kun paino karkaa handusta, otetaan pussikuuri ja ollaan taas viisaampia?
  Vastaa viestiin
21.11.11, 14:36   #663 (linkki)
Pussikarhu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide Näytä viesti
Anteeksi, jos tuntuu jankkaukselta, mutta mitä tarkoitat tällä: "Tarkoitus on saada alkusysäys painonpudotukselle. Itselläni saan ketoosin päälle ja totun vähempiin ruoka-annoksiin pussikuurin aikana."

Olet siis useamminkin pussikuureilla ollut, ymmärsinkö oikein?

Kuitenkin sanot: "Pussikuurit sopivat parhaiten ihmisille joilla on tietotaito syödä terveellisesti myös pussikuurin jälkeen."

Missä siis on se tietotaito aiemmin ollut? Vai onko niin, että aina kun paino karkaa handusta, otetaan pussikuuri ja ollaan taas viisaampia?

Tämä on itseasiassa elämäni ensimmäinen pussikuuri. Olin 2 viikkoa pussikuurilla, sitten pidin painoa samana viikon karppaamalla ja jatkoin pussikuuria, kun tavoiteltuun painoon on vielä matkaa. Grammaakaan en saanut takaisin kiloja tuon viikon aikana. Olen painonvartijoilla pudottanut - 40kg 1,5 vuoden aikana, syömällä terveellisesti ja liikkumalla. Kun paino alkoi lähestyä haluttuja lukuja ei paino enää pudonnutkaan. Kuten aikaisemmin sinulle jo taisin kertoa, en saa karppaamalla painoa alas, vaan se on toiminut hyvänä painonhallintakeinona. Nyt haluan karistaa viimeiset kilot ja olla ensimmäistä kertaa aikuisiälläni normaalipainoinen.
  Vastaa viestiin
24.11.11, 13:43   #664 (linkki)
holla
(Vierailija)

Light-limsat?

Voisko joku sellanen vastata kuka olis tota jo vetäny jonkin aikaa, että voiko noita light limsoja nyt juoda ilman että painon tippuminen hidastuu? Kokemuksia limsan juonnista kuurin aikana, mitä limsoja juonu jne?
  Vastaa viestiin
27.11.11, 11:39   #665 (linkki)
kerttuli
(Vierailija)

Minulla alkoi eilen easy diettailu :)
  Vastaa viestiin
27.11.11, 13:09   #666 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja holla Näytä viesti
Voisko joku sellanen vastata kuka olis tota jo vetäny jonkin aikaa, että voiko noita light limsoja nyt juoda ilman että painon tippuminen hidastuu? Kokemuksia limsan juonnista kuurin aikana, mitä limsoja juonu jne?
Lightia ei ehkä kannata suuria määriä juoda sillä se vaikuttaa aineenvaihduntaan.

Lääkäri kertoo: Näin haitallisesti light-juomat vaikuttavat elimistöösi - Studio55.fi - Lähipiiri voimavarana
  Vastaa viestiin
28.11.11, 13:31   #667 (linkki)
TT
(Vierailija)

Myydään:

4x Kuningatarkiisselijauhe
13x Vadelmakiisselijauhe

7x Suklaanmakuinen
1x Texmex
1x Kalakeitto
1x Kanakeitto

Yhdessä tai erikseen. Noin viikko sitten hankittuja ylimääräiseksi jääneitä.

o4o 8430696
  Vastaa viestiin
28.11.11, 18:09   #668 (linkki)
TT
(Vierailija)

Ylläolevat pussit myyty, kiitos mielenkiinnostanne!
  Vastaa viestiin
05.12.11, 22:26   #669 (linkki)
Maia85
(Vierailija)

uusi aloittelija

Tänään siis ensimmäinen päivä. Lähtöpaino 75,5 kg pituus 161 cm.

Aiemmin jo valmistauduin kuuriin ja testailin pussien maut, nyt kaapissa niitä hyviä :)

Aion pusseilla ainakin 2 vkoa ehkä sen kolme. Tavoitteena olisi pudottaa noin 15 kiloa, tyytyväinen olisin jo 10 kilon pudotukseen. Parisen vuotta sitten pudotin painoni 85 kilosta noin 68 kiloon, nyt kevään ja kesä aikana paino nousi omaa huolimattomuutta ja tiedän kyllä miksi ja miten. Aika siis tehdä jotain että ensi kesänä kehtaisi rannalle mennä! :)

En erikoisemmin lukenut onko täällä tällä hetkellä muita pussittajia, kiva olisi jos saisi seuraa joiden kanssa jakaa tätä repäisyä hoikemmalle tulevaisuudelle!

Maia
  Vastaa viestiin
06.12.11, 17:52   #670 (linkki)
Maia85
(Vierailija)

Päivä 2

Eilinen, eli eka päivä meni hyvin. Söin (join) aamupalaksi pirtelön, lounaaksi viikonloppuna tehtyä pastaa (en viitsinyt heittää roskiin), eli heti käsittelyssä kaikki päin persettä. No ei kai sentään. Iltaruokana tomaattikeitto ja sekaan vähän raejuustoa. Hyvää oli!

Tänään testasin aamulla sitä uutta suklaapirtelöä josta tulee moussea ja hyytelöä. Join vain puolet ja loput laitoin kulhoon hyytymään ja syön ehkä illalla. Lounaalla meni sitten se kalakeitto, pari rkl raejuustoa sekaan. Nyt pitäisi sitten iltaruokaa mutta ei ole nälkä.. Vaikka kävin 40 min hölkkä/kävelylenkillä aamulla..

Ekan päivän painon pudotus oli kyllä mainio, vaikka söinkin sen pasta... -0,8 kg. Tämä vauhti kun pysyisi.. :) Sehän ei ole kyllä mahdollista. Aion kyllä useampanakin päivänä käydä lenkillä, kahvakuulailla (tässä hyvä ohjelma: Tehokas kahvakuulatreeni | Fit) ja jumpata (jenkkien suurin pudottaja-ohjelman valmentaja) Jillianin Killer buns and thights-ohjelmaa.. Mainio Pirkko ja tehokas 3 osainen ohjelma.

Mahtavaa kun olen jo 5 viikkoa ollu karkki-keksi-suklaa lakossa (näistä tullut ongelma melkein..) joten tämä kuuri taitaa onnistua ilman jäätävää makeanhimoa.. Ja onhan tässä näitä pirtelöitä ja kiisseleitä.

Onkos muita, miten menee?
  Vastaa viestiin

07.12.11, 15:11   #671 (linkki)
Pussikarhu
(Vierailija)

Haluan vaan antaa positiivista valoa teille kaikille. Nyt kuukausi pussikuurin jälkeen olen 2 kiloa hoikempi, kun mitä lopettaessa pussikuurin. Karppauksella on kiva jatkaa :)
  Vastaa viestiin
07.12.11, 17:14   #672 (linkki)
Maia85
(Vierailija)

Päivä 3

Olo hyvä ja keitot maistuu. Eilen illalla ei ollut nälkä mutta ois tehny mieli hapankorppua..

Taisin juoda vettä vaan litran päivän aikana, eli liian vähän. Tästäköhän johtuvaa ettei painokaan ollut pudonnut? Mitenköhän tuo hölkkälenkki? Onko se liian "raskasta" ilman extra ravintoa? Suositeltuja liikunta muotoja kun oli kävely, uinti... Ehkäpä suuntaan huomenna uimaan.

Ihan innolla odotan että tulisi ketoosi päälle ja sen tuoma "taivaallinen" olo.. Tänään tai huomenna pitäisi olla se "kauhein" päivä.

Ihmetyttää miten nämä keitot ja pirtelöt oikeasti maistuu ihan hyvältä, moni haukkunut järkyttävän makuisiksi. Ehkä mieli muuttuu jo viikon jälkeen.

Tänään nautiskelin aamupalaksi aprikoosin makuista pirtelöä josta puolet jätin jääkaappiin ja nautin moussena parin tunnin päästä. Lounaaksi lämmitin kanakeiton johon laitoin 2 rkl raejuustoa. Välipalaksi voisi vetästä kiisselin niin jaksaa lähteä joululahjaostoksille :D. Illalla taidan lämmitellä pinaattikeiton johon lisään keitetyn valkuaisen niinkun eilenkin.

Aikomus olisi mullakin jatkaa karpaten pussittelun jälkeen. Tällä ovelasti karsia jo kaikki turha (turvottava) pois ruokavaliosta.

Lunta odotellessa, Maia
  Vastaa viestiin
08.12.11, 12:23   #673 (linkki)
Maia85
(Vierailija)

Päivä 4

Painoa pudonnut nyt 1,6 kiloa. Eli aamupaino 73,9, lähtötuhannet oli sen 75,5.

Eilen meinas iskeä paniikki kun tuli äkkilähtö kaverin luo, en ehtinyt iltaruokaa syömään. Hän osti kaupasta pakastepizzan, minä pienen rasian cecar-salaattia, ilman krutonkeja ja kastiketta. Eli kanaa, salaattia, kurkkua, parmesaania. Kaikkihan on hh:ttomiä. Jes. Illlalla kotiin tullessa söin keitetyn valkuaisen ja extra-kiisselin. Hyvin meni siis. Ei nälkää!

Taidan hakea tänään niitä ketoosi-tikkuja että voi testailla koska se tulee! :)

Nuo "vanhat" pirtelöt on ihan järkyttävän makeita. Pakko hakea niitä uudempia 3in1, vähemmän makeita.

Sitten olisi kahvakuulailun vuoro. Tai lenkille.

Maia
  Vastaa viestiin
08.12.11, 12:37   #674 (linkki)
Kati
(Vierailija)

Hei kiva, kun tässä ketjussa on taas päivityksiä!

Paljon tsemppiä matkaan Maia! Kirjoita edelleen fiiliksiäsi, niitä on niin kiva lukea. Itse olen jo tavoitepainon saavuttanut, mutta loppuelämä tulee olemaan taistelua suklaata ja karkkia vastaan. Siksi käyn aina välillä lukemassa muiden kokemuksia ja saamassa niistä intoa itselle.
  Vastaa viestiin
08.12.11, 15:08   #675 (linkki)
Maia85
(Vierailija)

kiitos!

Iso kiitos tsemppauksesta ja kiva tietää et joku lukee! :D

Sitä piti tulla ihan kertomaan että on kumma kun juoksu luistaa! Kävin tunnin lenkillä ja siihen vielä kahvakuulaa päälle eikä edes heikota! Khuul!

Nyt kanakeitot raejuustolla naamaan ja hakemaan lisää keittoja ja niitä ei-niin-makeita pirtelöitä!

Tuntuu ihan siltä että jos alottaisi tipattoman tässä myös samalla.. Perjantaina on jotkun bileet mutta ilmotinkin jo etten juo.. Suunnitelmissa oli ottaa uudenvuoden hulinoissa mutta malttaako silloinkaan?? Jouluaattoona ajattelin kyllä nautiskella levyllisen piparkakkusuklaata (SE ON NIIIIN HYVÄÄ), olen suklaahirmu.. Ihme että palaakaan en oo kohta (huomenna) 6 (!!!!!) viikkoon ottanut! Hurjaa!

Kuullaan!

Maia
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku