Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Kilot kuriin
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
24.03.12, 11:43   #901 (linkki)
JSJ
(Vierailija)

painon jumittamisesta

He!
Miten teillä, joilla paino myös on jumittanut? Kuinka kauan se on kestänyt, ja miten siitä kehittynyt? Jos alkaa taas laskea, niin millaista vauhtia?

Itselläni on nyt siis kolmatta päivää peräkkäin sama paino pussittelusta ja kalorivajeesta huolimatta. Olen normaalipainoalueella ja pyrkimässä lähelle sen alarajaa.
  Vastaa viestiin
24.03.12, 14:03   #902 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2012
nutrilett

Hei
Olen täysnutraaja, nyt 20 päivä meneillä.Ja olen niin sanottu normipainoinen muutamine kiloineen.Lähtö oli 69.4kg/169 Pituus.
Tuosta painon jumittamisesta, minulla eka viikko -2.8kg, toka viikko -200g, ja nyt oli tälle kolmannelle viikolle jo -1.8kg= eli -4,8.
Tämän hetken paino 64.6.
Kuten huomaat miten toisella viikkolla jurrasi paikallaan mut nyt lähtenyt hurinalla alaspäin.Elimistöllä menee aikansa tottumiseen.
Täysnutraan mutta syön 6-8 kerta keittoja päivässä,ohjeessa oli viisi kertaa. Mutta se ei riitä minulle.
Jaksellaanhan.
p.s Olo on mitä parhain
  Vastaa viestiin
24.03.12, 15:30   #903 (linkki)
Johnny
(Vierailija)

Päivitystä projektiin, tänään paino (uusi vaaka) 96,2 kg ja rasvat vaan mukaan 25,5. Ei kannata varmaan pahemmin miettiä tarkempaa alkupainoa, joka vanhalla vaaalla oli 100,7 kg...

Joka tapauksessa olo on ok, mitä nyt nälkä haittaa elämää :) Selkeää "tiukkuntumista" on tapahtunut, vyö menee yhden reiän kireämmälle!!! Eli eteenpäin mennään.

Onko muilla ollut vatsa ruikulilla alkuun, välillä meinaa tulla kiire ehtiä vessaan, toivottavasti tilanne petraantuu vatsan tottuessa uuteen ravintoon.

Tsemiä kaikille!
  Vastaa viestiin
24.03.12, 17:38   #904 (linkki)
JSJ
(Vierailija)

Kiitos ja kyllä

Hei!
Kiitos kira2012! Minullahan on vielä siis viikko pussittelua ja sitten VHH. Punnitsen itsni edelleen päivittäin;
ja kyllä yhtenä päivänä (oisko ollu kolmas tai neljäs?) oli vatsa kuralla. Jäi kuitenkin yhteen päivään.
  Vastaa viestiin
24.03.12, 20:09   #905 (linkki)

nutrilett

Hei
JSJ
mikä on VHH en saa nyt päähäni.Onkohan pääkin tyhjentynyt nutrauksen aikana vaikka ajatus tuntuu selkeältä muuten.

Tuosta maha hommasta minulla oli kaksi eka päivää johnnyn kuvaavia oireita et meinas käydä köpelösti lenkillä.Mut sen jälkeen kaikki on ollut ok.Itse käytän nutrilettejä. Jos se jatkuu voisiko olla et tuotteissa on laktoosia ja ei sovellu kaikille.

Ainoat oireet on:sammal pinta kielessä,herään aikaisin,nukun hyvin ja olo energinen.En kuitenkaan fyysisesti rasita itseäni.Joka päivä lenkillä ja käsipainot kotona.Ei tällaisilla kalorimäärillä voi olettaa et maratooniin harjoitellaan.

Ja nyt yöksi töihin.
  Vastaa viestiin
24.03.12, 20:33   #906 (linkki)
JSJ
(Vierailija)

VHH

Muistaakseni VäHäHiilarinen dieetti.

Itse tarkoitan sillä siis ketoositilan mahdollista jatkamista. Tai vähintään kilojen tulemista takaisin.
  Vastaa viestiin
25.03.12, 07:39   #907 (linkki)
JSJ
(Vierailija)

Takapakkia

Heippa taas!

14.03.painoni oli 74,6 kg.
15.03 painoni oli 73,7 kg
16.03 painoni oli 73,1 kg
17.03 painoin 72,5 kg
18.03 painoin 72,6 kg
19.03 painoin 73,3 kg
20.03 painoin 72,4 kg
21.03 painoin 72,3 kg
22.03 painoin 71.8 kg
23.03 painoin 71.8 kg
24.03 painoin 71.8 kg
25.03 painan 72,3 kg

Takapakkia puoli kiloa. Tällainen masentaa hieman. Ruokapäiväkirjan mukaan miinuskaloreita pitäisi olla reilusti. No tänään sunnuntaina lienee syytä pitää mättöpäivä, jotta kroppa ei kuvittele ruoan loppuneen.
  Vastaa viestiin
25.03.12, 10:02   #908 (linkki)
Vierailija123
(Vierailija)

Hei kaikki!

Tuosta painon jumittamisesta: kyllä se mullakin on tänä aikana jumittanut monen monta kertaa. Ja joskus nouseekin yllättäen. Ei kannata antaa sen masentaa eikä ainakaan luovuttaa. Se saattaa sitten taas yhtäkkiä humpsahtamalla tippua alas.

Ja mahan sekaisin menemisestä:
Kyllä mulla meni maha aivan totaalisen sekaisin ehkä joskus 3. päivän tienoilla. Tai yön.. se yö tuli melkein istuttua vessassa. Sen jälkeen ei ihan tommosta ole ihan ollut. Mutta kyllä mulla välillä maha on edelleen mennyt löysäks. Että toimii, mutta ei se maha silleen mun mielestä niin normaalisti toimi kuin silloin kun syö normaalia ruokaa.
  Vastaa viestiin
25.03.12, 10:56   #909 (linkki)
JSJ
(Vierailija)

En varmasti luovuta!

Hei,
Kun pussit noin viikon päästä loppuvat, siirryn matalahiilariseen (VHH) tai ainakin pyrin tarkkailemaan syömisiäni ruokapäiväkirjan avulla.

Pyrin johonkin 67 kiloon, josta paino sitten noussee vääjäämättä noin 70kiloon, ja siihen se saisi sitten jäädä. Eli lopullisena tavoitteenani on hieman alle 70 kiloa.
  Vastaa viestiin
25.03.12, 11:22   #910 (linkki)
Vierailija123
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JSJ Näytä viesti
Hei,
Kun pussit noin viikon päästä loppuvat, siirryn matalahiilariseen (VHH) tai ainakin pyrin tarkkailemaan syömisiäni ruokapäiväkirjan avulla.

Pyrin johonkin 67 kiloon, josta paino sitten noussee vääjäämättä noin 70kiloon, ja siihen se saisi sitten jäädä. Eli lopullisena tavoitteenani on hieman alle 70 kiloa.
Hyvä. :)

Mulla on vähän samanlainen tavoitepaino mielessä, mutta joudun siihen tavoitteeseen vielä pyristelemään hieman pidempään tämän pussikuurin jälkeenkin.
VHH vois olla itsellekin hyvä jatko tälle.
  Vastaa viestiin

25.03.12, 13:50   #911 (linkki)
Helena 1
(Vierailija)

Hei

Paino jumittaa minullakin vähän väliä, joskus tuntuu, että menee aivan väärään suuntaan vaikka luulee tekevänsä kaiken oikein.
Viikko on edennyt ilman repsahduksia, tosin nyt viikonlopun aikana olen syönyt muutakin kuin pussukoita, lihaa, kananmunia ja tonnikalaa. Siinä olen ollut tarkkana, ettei mitään hiilaripitoista ole mennyt ääntä kohti.

Paino ei ole syöksynyt ylös eikä alaspäin, mutta on onneksi ollut pienessä laskussa.
Jos en olisi nyt viikonloppuna syönyt mitään pussien lisäksi, niin painon pudotusta olisi ehkä enemmän, mutta 500g on lähtenyt tällä viikolla pois.
Lähtöpaino 87,7 kg ja nyt puntari näyttää 82,5 kg
  Vastaa viestiin
26.03.12, 09:23   #912 (linkki)
JSJ
(Vierailija)

Ei hyvä

Heippa taas!

17.03 painoin 72,5 kg
18.03 painoin 72,6 kg
19.03 painoin 73,3 kg
20.03 painoin 72,4 kg
21.03 painoin 72,3 kg
22.03 painoin 71.8 kg
23.03 painoin 71.8 kg
24.03 painoin 71.8 kg
25.03 painoin 72,3 kg
26.03 painan 72,5 kg

Eilen pidin sitten mättöpäivän, joskin ruokapäiväkirjan mukaan kalorit piti jäädä vajaiksi ja hiilareitakin söin vain vähän, mutta kuitenkin paino nousi tuon 200 g.

No viimeinen pussiviikko alkaa. Saas nähdä, miten äijän käy?
  Vastaa viestiin
26.03.12, 11:55   #913 (linkki)
Helena 1
(Vierailija)

Hei

Jaarittelin ja jahkailin, että mitä uusia pusseja ostan, nyt kun loppuu keitot.
En osannut päättää, joten tilasin 6 päivän sekamelska-laatikon.
Siitä löytyy buffereita, keittoja.... sitä ja tätä.
Olen tosin varma, että alas ei mene pinaatti-keitto ainakaan.....
Mutta pääsen kokeilemaan, että mitkä kiisseleistä ja smoothiesta on mun mieleen,
lisäksi löysin linkin josta saa -15% alennusta.
Nyt odottelen pari päivää, että pääsen tutkimaan startti-paketin sisältöä.
Kuusi päivää, höh, kyllä uskon kestävän pitempään.
  Vastaa viestiin
26.03.12, 17:22   #914 (linkki)
Johnny
(Vierailija)

Paino tänään aamulla 95,8kg --> oikeaan suuntaan mennään! Myös vatsaongelmat on jääneet taaksepäin. Olipa mukava mennä töihin tänään puvun takki päällä, kun edellisen kerran meinasi etunapit jäädä kiinni laittamatta, nyt reilusti tilaa ja ei puristanut vatsan päältä!

Välillä tulee ihme tuntemuksia, heikottaa pahemmin kerran, mutta ilmeisimmin energiavarat vajoavat niin alhaiselle tasolle, että kroppa on ihmeissään. Tsempillä eteenpäin!
  Vastaa viestiin
26.03.12, 22:50   #915 (linkki)
Vierailija123
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Helena 1 Näytä viesti
Jaarittelin ja jahkailin, että mitä uusia pusseja ostan, nyt kun loppuu keitot.
En osannut päättää, joten tilasin 6 päivän sekamelska-laatikon.
Siitä löytyy buffereita, keittoja.... sitä ja tätä.
Olen tosin varma, että alas ei mene pinaatti-keitto ainakaan.....
Mutta pääsen kokeilemaan, että mitkä kiisseleistä ja smoothiesta on mun mieleen,
lisäksi löysin linkin josta saa -15% alennusta.
Nyt odottelen pari päivää, että pääsen tutkimaan startti-paketin sisältöä.
Kuusi päivää, höh, kyllä uskon kestävän pitempään.
Mä itse ostin koko ajan melkein noita starttipakkauksia, koska se vaan on niin helppo. Nyt vasta oon ruvennu ostamaan irrallaan. Pinaattikeittoonkin tottuu ja nyt se on mun mielestä jo ihan hyvää. :)
  Vastaa viestiin
26.03.12, 22:50   #916 (linkki)
Vierailija123
(Vierailija)

^^ Jos heikottaa, niin muista lisäsuola ja vettä päälle!
  Vastaa viestiin
27.03.12, 08:08   #917 (linkki)

nutrilett

Täällä ollan

eka viikko -2.8KG
toka -200G
kolmas - 2KG

Täysnutraan ja olen vielä yhden viikon
  Vastaa viestiin
27.03.12, 08:16   #918 (linkki)
JSJ
(Vierailija)

13. päivä

Heippa taas!

17.03 painoin 72,5 kg
18.03 painoin 72,6 kg
19.03 painoin 73,3 kg
20.03 painoin 72,4 kg
21.03 painoin 72,3 kg
22.03 painoin 71.8 kg
23.03 painoin 71.8 kg
24.03 painoin 71.8 kg
25.03 painoin 72,3 kg
26.03 painoin 72,5 kg
27.03 painan 72,3 kg

No niin, lupaavalta viikon alku näyttää! Ainakaan painoni nousu ei enää jatku, mutta pientä laskua sen sijaan näyttäisi olevan.
  Vastaa viestiin
28.03.12, 06:52   #919 (linkki)
JSJ
(Vierailija)

Taas laskee

Hei,

Painoni on lähtenyt uudelleen laskuun:
26.03 painoin 72,5 kg
27.03 painan 72,3 kg
28.03 painan 71,4 kg

Tosin eilen söin todella vähän. Taidan pitää jonkun päivän vielä samaa tiukkaa linjaa.
  Vastaa viestiin
28.03.12, 13:58   #920 (linkki)
Piupe
(Vierailija)

Liitytään nyt täälläkin tähän viestiketjuun :)
Täällä on kohta viides viikko täynnä pussittelua. Pääsiäiseen asti jatkan ja sen jälkeen syön pusseja/ ruokaa muuteman päivän sillä mennään laivalle silloin maanantaina. Ootelen jo sitä patukkaa joka piti tulla helmikuussa myyntiin. Ei täällä ainakaan ole näkynyt vaikka kuinka kyselisi apteekeista :/. Se helpottaisi monessa tilanteessa...
Ton pienen tauon jälkeen jatkaa aion vielä sen jälkeen muuteman viikon. Hyvin suppealla valikoimalla menen sillä tosi moni maku tökkii aika pahasti. Yksi suolainen keitto, puuro ja pirtelö kuuluu päivään. Suosikit on kana-ja kalakeitot, suklaa-ja vadelma-suklaapirtelöt. Molemmat puurotkin ovat ihan hyviä. Kiisselit maistuu kaikki hyvin keinotekoisilta, joten olen nyt jättänyt ne vallan väliin...
Paino on pudonnut näillä pusseilla sellaiset 6,5 kiloa ja sitä ennen pudotin pari kiloa. Kohta -9kiloa kevyempi! Vielä silti olisi tarvottavaa, raskaudesta tulleita kiloja on vielä kymmenisen kiloa jäljellä. Mutta kyllä ne lähtee, niin sissi oon luonteeltani ;D
Haaveilee jo kaapissa olevista "pienistä" vaatteista joihin ei ole hetkeen mahtunut :)
Helppoo tää muuten on kun ei ole mielitekoja ja ei tarvitse miettiä että mitä syödä. Suosittelen tätä kyllä kaikille. Vähän asennoitumista aloitus vaatii, mutta sen jälkeen luistaa :)
Tsemppiä kaikille pussittelijoille!
  Vastaa viestiin

28.03.12, 15:31   #921 (linkki)
JSJ
(Vierailija)

Tauko pussittelusta

Heips,
Eilen en syönyt yhtään pussia enkä tämäänkään. Paino on silti laskussa.
Pidän taukoa pussittelusta huhtikuun lopulle, muuta vähähiilarisella ja -kalorisella mennään. Edelleen punnitsen itseni lähes päivittäin, jossa selviää miten kantti kestää ilman pusseja.

Huhti- toukokuun vaihteessa syön viimeiset pussit, ellei ole tarvetta ostaa niitä lisää.
  Vastaa viestiin
28.03.12, 16:12   #922 (linkki)
Johnny
(Vierailija)

Wau, 94,4kg!!! Hienosti motivoi. kun paino menee oikeeseen suuntaan. Onko kukaan juonut punkkua, kun on dietti ollut päällä? Vknloppuna olis bileet ja mieli tekisi ainakin muutama huikka ottaa...
  Vastaa viestiin
28.03.12, 17:58   #923 (linkki)
JSJ
(Vierailija)

Muutosta laihdutukseen.

Heippa,

Alkupainoni 14.03. oli 74,6 kg.
Ensimmäisen viikon lopussa 21.03 painoin 72,3 kg. Eli painoni oli laskenut 2,3 kiloa.
Toisen viikon lopussa 28.03 painan 71,4 kg ja painoni on laskenut 0,9 kiloa.

Yhteensä kahdessa viikossa siis 3,2 kiloa! Mielestäni koko hyvä suoritus näin normipainoiselle.
Jatkan toki edelleen ja ilmoitan päivittäisen punnitustuloksen sekä aina viikon välein tällaisen yhteenvedon.

Söin aina kaksi Easy Diet pussia päivittäin ja lisänä tonnikalaa, kananmunaa, jogurttia yms hiilaritonta.

Eilen siis lopetin pussittelun huhtikuun loppupuolelle saakka ja syön jatkossa Ryvita-leipää, juustoa, leikkeleitä, vihanneksia jne, mutta vain voin 700-1200 kcal vuorokaudessa ruokapäiväkirjan mukaan.

Mielenkiintoista seurata mitä jatkossa tapahtuu seuraavan kuukauden aikana. Sitten taas pusseille, jos vielä tarvetta on.

Ja alle 70 kiloa on siis tavoitteena.
  Vastaa viestiin
28.03.12, 18:51   #924 (linkki)
Helena 1
(Vierailija)

Moi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Johnny Näytä viesti
Wau, 94,4kg!!! Hienosti motivoi. kun paino menee oikeeseen suuntaan. Onko kukaan juonut punkkua, kun on dietti ollut päällä? Vknloppuna olis bileet ja mieli tekisi ainakin muutama huikka ottaa...

Joskus olen viikonloppuna ottanut pari kolme light-siideriä, siinä on hiilarit 0, ekä kaloreitakaan ole paljon. Muutoinkaan en yhtään tykkää oluesta tai normi-siidereistä.
Ihan henk.koht. juttu on, että mitä alkoa ottaa, jos ottaa, mutta jotku suosittelee näitä hiilareita karttamaan. Silloin jää vaihto-ehdoiksi kirkkaat viinat light-limsalla, vichyllä tms. kevenneittyinä.
  Vastaa viestiin
28.03.12, 23:15   #925 (linkki)
Vierailija123
(Vierailija)

Mä muuten olen myös odottanut niitä patukoita, missähän nekin viipyy? Ja onko kukaan käynyt tsekkaamassa, että joko se toimii se www.ackd.fi-sivusto? Siitäkin sanottiin jo helmikuun alussa, että tulossa pian..

Oon mä joskus juonu punkkua. Ja kerran itse asiassa alkuvaiheessa lipsahti ihan biletyksen puolelle oluineen kaikkineen. Siihen saa varautua, et muutaman päivän saattaa jumia sen jälkeen paino, mutta kyllä se siitä sit taas palautuu siihen laskuun taas.
  Vastaa viestiin